-
ean exeis ta xrimata yia afta ta autokinita exeis kai ta xrimata yia metaxirismeno Lotus elise s1....kimenondai yiro sta 12-14 xiliathes lires...
-
Αυτή τη στιγμή διαβάζω το προσπέκτους του 'νέου' MR2. Και το μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτό με το σειριακό είναι 6τάχυτα, αλλά Έλεγχος Ευστάθειας Οχήματος(VSC και όχι ESP παρεπιπτόντως), καθώς και Υποβοήθηση Φρένων(BA) και Έλεγχος Πρόσφυσης(TRC) , υπάρχουν ΜΟΝΟ στο MR2 με σειριακό κιβώτιο. Στο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο σε όλα αυτά έχει παύλες. Αν φυσικά δεν είναι τυπογραφικό λάθος...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Αυτή τη στιγμή διαβάζω το προσπέκτους του 'νέου' MR2. Και το μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτό με το σειριακό είναι 6τάχυτα, αλλά Έλεγχος Ευστάθειας Οχήματος(VSC και όχι ESP παρεπιπτόντως), καθώς και Υποβοήθηση Φρένων(BA) και Έλεγχος Πρόσφυσης(TRC) , υπάρχουν ΜΟΝΟ στο MR2 με σειριακό κιβώτιο. Στο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο σε όλα αυτά έχει παύλες. Αν φυσικά δεν είναι τυπογραφικό λάθος...Χμ έτσι πρέπει να είναι... Κωνσταντίνε (skullone) τελικά μάλλον κάνεις λάθος. Όχι τίποτα άλλο αλλά ανησύχησες και μένα.
MR2 λοιπόν και μάλιστα δαγκωτό. Αν δεν σε παίρνει πάντως (οικονομικά εννοώ) τότε MX5 γιατί είναι παντού καλύτερο, εκτός (ίσως) από την εμφάνιση και την οπτική ποιότητα των εσωτερικών χώρων...
-
Αν είναι έτσι, ΟΚ.
-
μη δινεις τοση βαση στα προσπεκτους ,μακαρι ομως να ισχυει κατι τετοιο
-
Ο χρήστης Onyro έγραψε:
ean exeis ta xrimata yia afta ta autokinita exeis kai ta xrimata yia metaxirismeno Lotus elise s1....kimenondai yiro sta 12-14 xiliathes lires...LIRES!STIN AGGLIA ENNOEIS!KAI EGO EDO AGGLIA POU EIMAI SYTH TH STIGMI EXO DEI POLLA FTINA AMAXIA...PX Z3 M (3200CC) METAXEIRISMENH ME 18.000 (9EK) ALLA ELLADA POS NA TO FEREIS? THA SE GDAREI H EFORIA....ELLADA DEN BRISKEI OUTE LOTUS OUTE OTIDHPOTE TOSO KALO SE TOSO FTINES TIMES!
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Μεταξυ Miata καινουργιου και Ζ3 μεταχειρισμενου ΣΙΓΟΥΡΑ θα προτιμουσα miata.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι το νεο mx5 διατιθεται μονο σε 2 χρωματα. Επισης το 1.8 δεν διαθετει πια το 6αρι σασμαν, αλλα αυτο δε ενδιαφερει αφου εσυ εχεις στο μυαλο το 1.6
Η τιμη του -ακομα και του 1.6- ειναι κατα τη γνωμη μου πολυ υψηλη.
Αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο. Ισως να θες λιγο γκαζι παραπανω, αλλα αν πας απο το http://www.miata.gr θα βρεις σιγουρα μια λυση (λεγε με kompressor).
Παντως, το δηλημμα θα ηταν μεγαλο μεταξυ MR2 και MX-5. Αλλα αν το MR2 εχει τωρα πια ESP που δεν απενεργοποιειται, τοτε χωρις δευτερη σκεψη το ΜΧ5. Τι να το κανεις το torsen της MR2 με το ESP?Επισης, πρεπει να εχεις στο μυαλο και τα ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικα της Mazda.
ΤΟ 1.6 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΡΕΠΡΙΖ?ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Ζ3???
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο 1.6 ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ?ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΒΕΛΤΟ....
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ, ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ?
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ?ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!
-
To Z3 ειναι πολυ βαρυ αμαξι. Το ΜΧ5 αν και 1.6, ειναι πολυ πιο σβελτο και παιχνιδιαρικο λογο βαρους. Το ΜΧ5 ειναι κατι περισσοτερο απο τονο ενο η Ζ3 αν δεν κανω λαθος ειναι περιπου 1200 κιλα? 200 κιλα βαρους επιπλεον ειναι πολυ μεγαλος παραγοντας!!!
-
Ενας κομπρεσορας της Jackson racing σε ενα 1,6 εχει δωσει 167 αλογα σε εναν φιλο. Πολυ καλες επιδοσεις με εντυποσιακη ροπη!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Ενας κομπρεσορας της Jackson racing σε ενα 1,6 εχει δωσει 167 αλογα σε εναν φιλο. Πολυ καλες επιδοσεις με εντυποσιακη ροπη!Ta 167hp entyposiako noumero akougontai!
Apo axiopistia?
Gnorizeis timi sto peripou???? -
Δεν γνωριζω πολλες λεπτομεριες. Αλλα λογικα θα ειναι περισσοτερα απο 3000 ευρο. Μια εκτιμηση δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.
Απο αξιοπιστια... δεν γνωριζω. Ουτε ειχα προσωπικη εμπειρια. Δεν εχω ακουσει να κανει παραπονα παντως.
-
Αν το κριτήριο σου είναι η εμφάνιση τότε τα σχόλια των υπολοίπων μας περισσεύουν.
Αν είναι η καθημερινή πρακτική τότε για τα ΜΧ5, MR2 και MG ετοιμάσου για κάποιους συμβιβασμούς στην άνεση, τους χώρους, και την αίσθηση πολυτέλειας σε σχέση με τα hatchback που έγιναν και cabriolet όπως 206, Astra κλπ.
Την Ζ3 -αν είσαι φανατικός της σπορ οδήγησης- ξέχασέ την καλύτερα. Είναι ένα ακριβό αυτοκίνητο χωρίς ταυτότητα. Ακόμα και η Μ έκδοση (κατά τους ξένους δημοσιογράφους) ακροβατεί μεταξύ μέτριου και κακού στην υπόθεση στήσιμο στο δρόμο.
Ψηφίζω ΜΧ5 ή MR2 με ίσους ψήφους γιατί είναι εξίσου εντυπωσιακά αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις. Για το ΜΧ5, και το 1600 κάνει τη δουλειά του μιά χαρά. Μην ξεχνάς ότι αυτά είναι αυτοκίνητα που βασίζουν το πλεονέκτημα τους στο πλαίσιο, τις αναρτήσεις και το τιμόνι και όχι στα μπαμ-μπουμ από φανάρι σε φανάρι.
Πάνος, ΜΧ5 1800 / ΜΚΙΙ
-
Ì×5 Þ ÌR2 äáãêùôÜ ìüíç Ýíóôáóç ç ôéìÞ.
ÔÝôïéá áõôïêßíçôá Ýðñåðå íá ôá äßíïõí ôóÜìðá
Ãéá Æ3 êáé ìÜëéóôá ìåôá÷åéñéóìÝíç ,
ðñïóùðéêÞ Üðïøç ÁÓÔÏ ÊÁËÕÔÅÑÁ
Êáé áéôéïëïãþ:
1.Áõôüò ðïõ ðéèáíþí íá ôçí åß÷å ðñßí íá ìçí ôçí åß÷å ìåôá÷åéñéóôåß êáé ìå ôïí êáëýôåñï ôñüðï.(ðïýë -ìïýñ,ì@@@ ìå êñýï ìïôÝñ êáé ëÜóôé÷á îáíÜ ãéá ðïýë -ìïýñ êáé Üíôå íá ìáæåõôïýí ìåôÜäïóç êáé êéíçôÞñáò)
2.Áðï áêïýóìáôá ó÷åôéêÜ ìå BMW êáé ü÷é ìüíï Æ3 ðïëëïß ìçí Ý÷ïíôáò åìðåéñßá óå ðéóùêßíçôá êáé ãåíéêüôåñá óå Ýëåã÷ï áõôïêéíÞôïõ êáôÜöåñíáí íá êÜíïõí ôï åìðñüóèéï ìÝñïò êáéíïýñãéï ,ãé'áõôü áí ðÜò ðñïò ôá åêåß êïßôá ôïõò åìðñüò Èüëïõò _áðï Ýãêõñç ðçãÞ áõôü3.Åßíáé øüöéá -ãéá ìÝíá ôïõëÜ÷éóôïí
-
MX5 xoris sizitisi...omorfo poiotiko kai dinato ase pou einai kai to pio pexnidiariko tis pareas.... mx5 gri metaliko me kokina dermatina kathismata:)
-
Εαν σκεπτεσαι και άλλη επιλογη εκτός των αρχικών υπάρχει και το Barchetta με 1.8, κινητηρα & 130 αλογα για 1060 κιλά. Τιμή μεταχειρισμένου πολύ καλή. Το αγόρασα πέρισυ και χαιρομαι να το οδηγώ, δυστυχώς είναι μπροστοκούνητο. Φέτος αλλάζει και μερικά πράγματα εμφανησιακά στην νέα εκδοση (face lift).
-
Παραθέτω τα στοιχεία από το Drive 80 Ιουνίου 2003. Πάντα αναρρωτιόμασταν πως και το Miata 1.8 είναι πιο αργό από το MR. Να μια εξήγηση που είναι κάπως ανεξάρτητη και με μετρήσεις στις ίδιες συνθήκες πάνω κάτω:
Μέτρηση 1. ΜΧ5 2.MGTF 3.MRS
0-100 9.0sec 8.5 8.0
0-400 16.5 16.1 15.8
0-1000 30.7 29.7 29.4
Θερμοκρασία 20 25 22
Ανεμος 3-4μπ - 2-3b
Χλμ 3200χλμ 2950 3500
Ρεζερβουαρ 1/2 1/2 3/4
Βάρος (κατασκ./μετρηση) 1100/1250 1115/1290 990/1160Οι μετρήσεις έγιναν με 2 άτομα. Εννοείται μαμά.
Τα παντα ειναι θεμα βαρους!!!
Αν παρετε το τευχος θα δειτε και την κορυφαια ατακα:
'Μια αντρική βόλτα μεσα στο MR2 μοιάζει με δυνατο ,παθιασμένο sex.Mετά
ηρεμείς,ανάβεις και τσιγάρο στα 140 με ανοικτη την κουκούλα(ούτε να το σκεφτείς στα αλλα δυο)και απολαμβάνεις' -
opws sosta proanefere o filos 224.v mia kali lisi einai kai to barchetta exei teleia esthisi kai einai kai omorfo...egw tha eperna alfa romeo spider to theoro to top tis katigorias aisthitika kai piotitas.auta elpizo na se vohthisame oste na epileksis to kalitero gia sena kali agora kai kalo taksido:)
-
Ο χρήστης DriftMan έγραψε:
opws sosta proanefere o filos 224.v mia kali lisi einai kai to barchetta exei teleia esthisi kai einai kai omorfo...egw tha eperna alfa romeo spider to theoro to top tis katigorias aisthitika kai piotitas.auta elpizo na se vohthisame oste na epileksis to kalitero gia sena kali agora kai kalo taksido:)Σίγουρα με βοηθάτε πολύ στην επιλογή μου...Ευχαριστώ όλους έχουν συμμετάσχει.Δεν είναι κακη η ιδέα για μεταχειρισμένο Barchetta και σιγουρα ειναι πολυ πιο φτηνό απο όλα....
Η ιδέα για μεταχειρισμένη Ζ3 έχει πάψει....Βέβαια τώρα με τρώει και μια άλλη παράμετρος....Την χρησιμότητα του ''μπλοκέ'' στο ΜΧ5... Και το αν είναι πολύ καλύτερο απο το απλο 1.6 χωρίς μπλοκέ.... Σίγουρα είναι καλύτερο, δεν τίθεται ζήτημα, αλλά τα αξίζει τα λεφτά της διαφοράς??? Βέβαια έτσι πάμε και στον 1.8 κινητήρα.....
Τι λέτε? -
Φίλε extreme,
αν μπεις στο http://www.miata.gr θα μπορέσεις να πάρεις πολλές απαντήσεις για τις ερωτήσεις/απορίες που μπορεί να έχεις για ένα MX-5.
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ:NEW MX5 H' USED BMW Z3