May 20, 2003, 4:00 PM

πρωτα-πρωτα οταν μιλαω για καλυτερη αποδοση δεν αναφερομε υποχρεωτικα στις στροφες μεγιστης ισχυος
το οφελος ειναι περισσοτερο σε χαμηλομεσαιες

Εγώ παρατήρησα όμως κι ένα αρνητικό με τη V-Power Racing. Όταν προσπαθούσα λίγο-λίγο να κάνω όπισθεν στο παρκάρισμα ο κινητήρας έσβηνε πολύ εύκολα. Και στο διάγραμμα του περιοδικού με τις δυναμομετρήσεις έδειχνε ότι κάτω από τις 2000 στροφές με την 'καλή' βενζίνη υπήρχε λιγότερη ροπή. Κάποια εξήγηση για αυτό;