-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τα περιπολικά ΔΕΝ είναι τούρμπο.Για ποια περιπολικά ακριβώς μιλάς τα πρώτα αστρα η τα δεύτερα?
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Καλή η κίνηση της Όπελ αλλά πρέπει να συμπληρωθεί γρήγορα το κενό με
μία έκδοση 1.6Τ με 150 ίππους. Υπάρχουν πληροφορίες για μικρότερους
κινητήρες με turbo από την Όπελ; Χρειάζεται ένας 1.2Τ με 100-120 ίππους
για τα Κόρσα-Μερίβα, τι λέτε;Στα 1400 τον βλέπω να έρχετε εγώ όπως αναφέρω και παραπάνω να έρθει αντιμέτωπος και με το bravo. Σχετικά τώρα με το αν θα έιναι καλός η κακός ο κινητήρας αυτό ας το πούνε τα τεστ που τον βγάζουν κορυφαίο και τον 1600 και τον 2000 των opc. Τόσο πολύ μάλιστα που το πλαίσιο δεν μπορεί να ακολουθήσει όπως θα έπρεπε
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τα περιπολικά ΔΕΝ είναι τούρμπο.
Για ποια περιπολικά ακριβώς μιλάς τα πρώτα αστρα η τα δεύτερα?
Γιατι, ηταν κανενα απο αυτα turbo?(ειτε τα πρωτα, ειτε τα δευτερα)
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το GT είναι απο καθαρά τιμολογιακή πολιτική μια λάθος κίνηση της vw που ευτυχώς για αυτήν την μάζεψε σύντομα προσφέροντας απλά μια άλλη χαρτογράφηση στο tsi με μείωση τιμής τις τάξης των 5000!!!!!Λάθος κίνηση? οι πωλήσεις του δείχνουν μάλλον το αντίθετο
τελικά το TSI με τα 140 για ποιό λόγο βγήκε?
α) έσπασαν οι κομπρέσσορες του 170 και αποφάσισε να παρουσιάσει μια πιο
ήπια έκδοση με 140 ίππους-χωρίς κομπρέσσοραβ) το 170 ήταν πολύ ακριβό, έγινε λάθος στην τιμολόγηση, πράγμα το οποίο διορθώθηκε στο 140
παραπιπτόντως, 170 & 140 δεν έχουν 5Κ διαφορά.
3Κ περισσότερα κοστίζει το GT από την πλούσια έκδοση του 140.
http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για γράψε μια λίστα με τις διαφορές των 2 μοντέλων εκτός απο χαρτογρτάφηση και τους λίγο μεγαλύτερους δίσκους να ενημερωθούμε και εμείς που είναι η διαφορά των 5000 ευρώ.
Σχετικά με τον αν πούλησε ή όχι δεν μπορείς να ξέρεις τι θα πουλούσε αν δεν είχε αυτή τιμή που με τα έξτρα που λείπουν απο το gti το φτάνει με μικρή διαφορά τιμής. Ή μάλλον μπορείς να ξέρεις, σε σύγκριση με το τι πουλάει το tsi.
Η χαρτογράφηση δεν κοστίζει
Για να μπουν τα φρένα χρειάζονται και... 17άρες ούτε αυτές κοστίζουνΈχουν γραφτεί στο αντίστοιχο τόπικ, 200 σελίδες έχει
250 κομμάτια το μήνα έδινε το GT μέχρι τον Σεπτέμβριο, χάλια μαύρα για 25Κ (τελική τιμή) αυτοκίνητο
Πόσα άλλα μικρομεσαία των 25Κ πωλούνται αντίστοιχα;
Απο ότι κατάλαβα δηλαδή 5000 αξίζουν το διαφορετικό πρόγραμμα στον εγκέφαλο, οι 17άρες ζάντες (που εκδόσεις των Punto και corsa 1400 έχουν στανταρ) και κάτι άλλες φατσούλες που εμφανίζονται στις 200 σελίδες του τοπικ αλλά εσύ δυστυχώς δεν θυμάσαι να πείς τόσες πολλές που είναι.
Το golf με τον tsi μάλλον πρέπει να πουλάει ποιο πολλά απο 250 κομμάτια οπότε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της σκέψης μου.
Συνέχεια στο θέμα μας όμως
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Τα περιπολικά ΔΕΝ είναι τούρμπο.
Για ποια περιπολικά ακριβώς μιλάς τα πρώτα αστρα η τα δεύτερα?
Γιατι, ηταν κανενα απο αυτα turbo?(ειτε τα πρωτα, ειτε τα δευτερα)
Το πρώτο ήταν ναι
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τα περιπολικά ΔΕΝ είναι τούρμπο.
Για ποια περιπολικά ακριβώς μιλάς τα πρώτα αστρα η τα δεύτερα?
Γιατι, ηταν κανενα απο αυτα turbo?(ειτε τα πρωτα, ειτε τα δευτερα)
Το πρώτο ήταν ναι
Ποιον κινητηρα φορουσε δηλαδη?
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τα περιπολικά ΔΕΝ είναι τούρμπο.
Για ποια περιπολικά ακριβώς μιλάς τα πρώτα αστρα η τα δεύτερα?
Γιατι, ηταν κανενα απο αυτα turbo?(ειτε τα πρωτα, ειτε τα δευτερα)
Το πρώτο ήταν ναι
Inter. μην επιμένεις.
Τα περιπολικά ΔΕΝ είναι τούρμπο.
-
Kανένα άστρα δεν έχει υπάρξει turbo.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Απο ότι κατάλαβα δηλαδή 5000 αξίζουν το διαφορετικό πρόγραμμα στον εγκέφαλο, οι 17άρες ζάντες (που εκδόσεις των Punto και corsa 1400 έχουν στανταρ) και κάτι άλλες φατσούλες που εμφανίζονται στις 200 σελίδες του τοπικ αλλά εσύ δυστυχώς δεν θυμάσαι να πείς τόσες πολλές που είναι.
Το golf με τον tsi μάλλον πρέπει να πουλάει ποιο πολλά απο 250 κομμάτια οπότε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της σκέψης μου.
Συνέχεια στο θέμα μας όμως
Πολλά δεν έχεις καταλάβει καλά, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα
Η διαφορά Sportline-GT μόνο 5.000 δεν είναι
Ε ναι, επιβεβαιώθηκε το προφανές, ότι τα πιο φτηνά μοντέλα πουλάνε... λιγότερο, όντως θέλει πολύ σκέψη γι' αυτό
Το GTI που πουλάει ακόμα λιγότερο (70-90 το μήνα) μάλλον δεν αξίζει κι αυτό, υποθέτω ότι το OPC πουλάει περισσότερο
α και τα Astra περιπολικά ΔΕΝ είναι turbo
-
Τα Opel Astra F ήταν δίλιτρα ατμοσφαιρικά 150 ίππων.
-
Να το γράψω κι'εγώ:
τα Astra περιπολικά ΔΕΝ είναι turbo
-
Προσυπογραφω κι εγω...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απο ότι κατάλαβα δηλαδή 5000 αξίζουν το διαφορετικό πρόγραμμα στον εγκέφαλο, οι 17άρες ζάντες (που εκδόσεις των Punto και corsa 1400 έχουν στανταρ) και κάτι άλλες φατσούλες που εμφανίζονται στις 200 σελίδες του τοπικ αλλά εσύ δυστυχώς δεν θυμάσαι να πείς τόσες πολλές που είναι.
Το golf με τον tsi μάλλον πρέπει να πουλάει ποιο πολλά απο 250 κομμάτια οπότε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της σκέψης μου.
Συνέχεια στο θέμα μας όμως
Πολλά δεν έχεις καταλάβει καλά, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα
Η διαφορά Sportline-GT μόνο 5.000 δεν είναι
Ε ναι, επιβεβαιώθηκε το προφανές, ότι τα πιο φτηνά μοντέλα πουλάνε... λιγότερο, όντως θέλει πολύ σκέψη γι' αυτό
Το GTI που πουλάει ακόμα λιγότερο (70-90 το μήνα) μάλλον δεν αξίζει κι αυτό, υποθέτω ότι το OPC πουλάει περισσότερο
α και τα Astra περιπολικά ΔΕΝ είναι turbo
Αυτό το προφανές που λές δεν μπόρεσες να καταλάβεις στο πρώτο μου σχόλιο για την σωστή κίνηση να βγάλει ένα μοντέλο με ίδιο κινητήρα και -5000 στην τιμή του. Αν δεν έιδες εσύ το προφανές του μηνύματος μου δεν φταίω εγώ νομίζω.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Προσυπογραφω κι εγω...Κρυφοεγκάθετοι... δίκιο έχετε όντως. Τόσα χρόνια έιχα την εντύπωση ότι ήταν turbo!!
-
Το GSi ήταν με 150 άλογα
Και πήγαινε μια χαρά!
Δεν ήταν βέβαια σαν τις πρώτες Ξαρά 1.4 - 'βολίδες' !!!
Μετά τις έκαναν 1.6
-
Και δίλιτρες Ξαρά είχαν (έχουν) και 1,4 και 1,6.
-
ΣΕ ΘΕΜΑ ΕΓΚΥΗΣΗ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ 2ΧΡΟΝΙΑ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 'ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ...' ΕΧΟΥΝ 6 ΧΡΟΝΙΑ
- το συγχρονιζε,η καλυτερα ολοκληρο κιβωτιο ταχυτητων και διαφορικο
- εγκεφαλο κινητηρα
- οι βαλβιδες,υδραυλικα ωστηρια,εκεντροφοροι,στροφαλος,μπιελα,κουζινετα,αντλια λαδιου,εμβολα,
......................... κ.τ.λ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ VW ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ VW GROUP.....
ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ 3000ΚΜ/1ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ (ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ), ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΓΚΑΖΙΟΥ (ΣΤΑ 1.4 16V)......Κ.Α.ΕΔΩ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ -ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ- ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?
-
Ο χρήστης NIKOSTSA2000 έγραψε:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ VW ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ VW GROUP.....
ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ 3000ΚΜ/1ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ (ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ )Υποννοεις πως στην Opel δεν το θεωρουν φυσιολογικο?
R U SURE? -
Πολυ καλη κινηση να βαλει αυτο το δοκιμασμενο μοτερ στο astra.
Για τους ανιδεους μονο και μονο ο κωδικος του κινητηρα υποδιλωνει την μειομενη συμπιεση (για αομα περισσοτερη αξιοπιστια).
Νταξ τι να μας πουν και οι VW 1.4 75ps με μπαρμπαδες οδηγους ειχαν ξεσκιστει να σπανε σασμαν αυτο κι αν ειναι κατορθομα μονο wv και stilo το εχουν καταφερει αυτο!
Α! Santa φερε και κανα λιτρο λαδι στα παιδια με τα fsi κριμα ειναι και για κερασμα αναλαμβανει το opc τσαγακι εκλεκτο στα ''γρυγορα τα gti''.
OPEL ASTRA 1.6 TURBO 180HP facelift