Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    64
    115
    1053
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      insanedriver last edited by

      Ο χρήστης FiestaMAN έγραψε:
      Πειτε μου πως θα βγαλω ενα κομματι video απο DVD (εχω το δισκακι) και να το κανω avi ή mpeg να σας δειξω ενα καλο μπασιμο στην Κ8 στα μεγαρα με πατημα αριστερου...

      προσπαθω να το κανω απο χθες βραδυ

      Άσε ρε κουλέ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fiestaman last edited by

        Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:

        Πειτε μου πως θα βγαλω ενα κομματι video απο DVD (εχω το δισκακι) και να το κανω avi ή mpeg να σας δειξω ενα καλο μπασιμο στην Κ8 στα μεγαρα με πατημα αριστερου...

        προσπαθω να το κανω απο χθες βραδυ

        Άσε ρε κουλέ...

        Ασε ρε ζουμπα, παλιο-hobbit του κερατα..! νομιζω το βρηκα
        Αρεε αυτο το NeroBurning ολα τα κανει..!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
          Ερώτηση: Το Leon 20VT έχει ηλεκτρονικό γκάζι, έτσι δεν είναι; Δεν έχω παρατηρήσει ωστόσο αυτό που λέει ο lkar ότι του κρατάει τις στροφές χαμηλά...Κάνω κάτι λάθος;

          Anybody καμιά ιδέα για αυτό;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stoilas last edited by

            Στα group VAG όταν πατάς το πεντάλ του φρένουν κόβεται η παροχή καυσίμου. Είναι λειτουργία που πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό γκάζι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Ο χρήστης stoilas έγραψε:
              Στα group VAG όταν πατάς το πεντάλ του φρένουν κόβεται η παροχή καυσίμου. Είναι λειτουργία που πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό γκάζι

              Ωχ!
              Περαστικά παιδιά...
              Σε τέτοιες μ@λ@κίες οι γερμανοί πρωτοπορούν... Εδώ στο δικό τους το DTM και σε λίγο καιρό δεν θα χρειάζεται ο πιλότος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                Ο χρήστης stoilas έγραψε:
                Στα group VAG όταν πατάς το πεντάλ του φρένουν κόβεται η παροχή καυσίμου. Είναι λειτουργία που πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό γκάζι

                Αποκλείεται να ισχύει για όλα τα μοντέλα της VAG. Τουλάχιστον σε Octavia RS δεν ισχύει.

                Αλλά έστω και σε μερικά μοντέλα να ισχύει, είναι η πιο εξωφρενική παρέμβαση ηλεκτρονικών που έχω ακούσει ποτέ!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stoilas last edited by

                  Απενεργοποιείται μα κάποιο τρόπο, μπορεί στο rs να μην είναι έτσι, αλλά μην είσαι και σίγουρος.
                  Όντως είναι μεγάλη μ@λ@κία, δεν μπορείς να παίξεις με το αυτοκίνητο καθόλου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opterios last edited by

                    Ο χρήστης stoilas έγραψε:
                    μπορεί στο rs να μην είναι έτσι, αλλά μην είσαι και σίγουρος.

                    Μα δεν το λέω υποθετικά. Το ξέρω γιατί το έχω οδηγήσει πολλές φορές

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stoilas last edited by

                      Ίσως να μην το καταλαβαίνεις γιατί το μοτερ έχει μεγαλύτερη δύναμη έτσι ώστε να ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα όταν πατήσεις το γκάζι, anyway αν δεν το έχεις είσαι από τους τυχερούς

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        miltellas last edited by

                        Αν προσπαθήσεις έστω και λίγο να δουλέψεις με το αριστερό δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε ενοχλήσει. Και όσο πιο γρήγορο το αυτοκίνητο τόσο πιο ενοχλητική και επικίνδυνη αυτή η παρέμβαση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης stoilas έγραψε:
                          Στα group VAG όταν πατάς το πεντάλ του φρένουν κόβεται η παροχή καυσίμου. Είναι λειτουργία που πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό γκάζι

                          Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά κι εγώ που ΔΕΝ έχω ηλεκτρονικό γκάζι όταν αφήνω το γκάζι ο κινητήρας μου δεν ψεκάζεται με με βενζίνη.Το καινούριο C4 που νοικιάσαμε στις διακοπές είχε ένδειξη στιγμιαίας καταλάνωσης και όταν άφηνα το γκάζι και ο κινητήρας είχε πχ 2.500 rpm η ένδειξη έδειχνε 0!Α!Και διορθώστε με αλλά το C4 δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι ή τουλάχιστον αυτό που νοίκιασα εγώ (η πιο απλή έκδοσή του και 1.4) είχε μηχανικό γκάζι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                            Στα group VAG όταν πατάς το πεντάλ του φρένουν κόβεται η παροχή καυσίμου. Είναι λειτουργία που πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό γκάζι

                            Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά κι εγώ που ΔΕΝ έχω ηλεκτρονικό γκάζι όταν αφήνω το γκάζι ο κινητήρας μου δεν ψεκάζεται με με βενζίνη.Το καινούριο C4 που νοικιάσαμε στις διακοπές είχε ένδειξη στιγμιαίας καταλάνωσης και όταν άφηνα το γκάζι και ο κινητήρας είχε πχ 2.500 rpm η ένδειξη έδειχνε 0!Α!Και διορθώστε με αλλά το C4 δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι ή τουλάχιστον αυτό που νοίκιασα εγώ (η πιο απλή έκδοσή του και 1.4) είχε μηχανικό γκάζι.

                            Μα κανείς δεν μίλησε για άφημα γκαζιού. Αυτά που λες ισχύουν, αλλά μιλάμε τι θα γίνει αν πατήσεις φρένο με το αριστερό, ΧΩΡΙΣ να αφήσεις γκάζι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Sorry αλλά διαβάζοντας 6 σελίδες μονορούφι,ζαλίστηκα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                Sorry αλλά διαβάζοντας 6 σελίδες μονορούφι,ζαλίστηκα...

                                Να σε βοηθήσω...
                                Γιατί να φρενάρει κάποιος με το αριστερό πόδι αν είναι να μην πατάει γκάζι; Για να ξεκουράζει το δεξί;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Γιατί ο Φρατζέσκος βαρούσε φάουλ με το αριστερό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Λοιπόν, ανασύρω το θέμα!!!

                                    Τα νεύρα μου με το ηλεκτρονικό γκάζι του Leon!!! Έχει 180 ίππους που έχουν πιει τρία μπουκάλια υποστροφή έκαστος και έχουν κατεβάσει μούτρα, και όμως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού, έχουν την εξής συμπεριφορά...

                                    Πηγαίνεις με 3η και 3.500 σ.α.λ., πατάς το φρένο για να βουτήξει η μούρη και να πατήσουν καλύτερα οι εμπρός τροχοί στο οδόστρωμα, βυθίζεις το γκάζι...

                                    ...και τότε αρχίζει...

                                    ...εκεί που αν δεν πατούσες το φρένο θα είχες ανεβάσει σχεδόν 5.500 σ.α.λ. και ο στρόβιλος θα είχε ολοκλήρωνε με πολλαπλό οργασμό...

                                    ...το φρένο χαμογελάει σαρδόνια, ο κινητήρας βρίσκεται αλυσοδεμένος στις 3000 σ.α.λ., το γκάζι χαζεύει το διπλανό πεντάλ, οι στροφές πέφτουν με αργό ρυθμό μεν, αλλά πέφτουν, το γκάζι κοιτάζει έξω από το παράθυρο, εσύ έχεις ψήσει ελληνικό με τρεις φουσκάλες και ο συνοδηγός σου δίνει αθλητική εφημερίδα...

                                    ...'θα αφήσω το φρένο, το αυτοκίνητο ψοφάει, δεν έχω δύναμη', βρίσκεσαι ένα κλικ πριν την κορυφή της στροφής, αφήνεις το φρένο, το γκάζι εκείνη τη στιγμή γυρνάει το φλιτζάνι...

                                    ...και ώσπου το κατακάθι να διαμορφωθεί, ο εγκέφαλος απελευθερώνει το γκάζι με ένα lag ίσα με ταξίδι Νέα Υόρκη - Τόκιο - Αθήνα - Σιγκαπούρη - Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας και έχεις την ελπίδα να μη σου σβήσει το αυτοκίνητο στην εφαπτομένη!!!

                                    Αντίθετα, το ντιζάτο Clio τα πάει καλύτερα, πλέον φρενάρω και στην κίνηση και με επιβάτες ομαλά με το αριστερό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δεν έχει να εκμεταλλευθεί μεγάλο όφελος από το φρένο με το αριστερό, μια που δεν έχει τέτοια ροπή που να σπάει για πλάκα την πρόσφυση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nos1 last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Λοιπόν, ανασύρω το θέμα!!!

                                      Τα νεύρα μου με το ηλεκτρονικό γκάζι του Leon!!! Έχει 180 ίππους που έχουν πιει τρία μπουκάλια υποστροφή έκαστος και έχουν κατεβάσει μούτρα, και όμως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού, έχουν την εξής συμπεριφορά...

                                      Πηγαίνεις με 3η και 3.500 σ.α.λ., πατάς το φρένο για να βουτήξει η μούρη και να πατήσουν καλύτερα οι εμπρός τροχοί στο οδόστρωμα, βυθίζεις το γκάζι...

                                      ...και τότε αρχίζει...

                                      ...εκεί που αν δεν πατούσες το φρένο θα είχες ανεβάσει σχεδόν 5.500 σ.α.λ. και ο στρόβιλος θα είχε ολοκλήρωνε με πολλαπλό οργασμό...

                                      ...το φρένο χαμογελάει σαρδόνια, ο κινητήρας βρίσκεται αλυσοδεμένος στις 3000 σ.α.λ., το γκάζι χαζεύει το διπλανό πεντάλ, οι στροφές πέφτουν με αργό ρυθμό μεν, αλλά πέφτουν, το γκάζι κοιτάζει έξω από το παράθυρο, εσύ έχεις ψήσει ελληνικό με τρεις φουσκάλες και ο συνοδηγός σου δίνει αθλητική εφημερίδα...

                                      ...'θα αφήσω το φρένο, το αυτοκίνητο ψοφάει, δεν έχω δύναμη', βρίσκεσαι ένα κλικ πριν την κορυφή της στροφής, αφήνεις το φρένο, το γκάζι εκείνη τη στιγμή γυρνάει το φλιτζάνι...

                                      ...και ώσπου το κατακάθι να διαμορφωθεί, ο εγκέφαλος απελευθερώνει το γκάζι με ένα lag ίσα με ταξίδι Νέα Υόρκη - Τόκιο - Αθήνα - Σιγκαπούρη - Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας και έχεις την ελπίδα να μη σου σβήσει το αυτοκίνητο στην εφαπτομένη!!!

                                      Αντίθετα, το ντιζάτο Clio τα πάει καλύτερα, πλέον φρενάρω και στην κίνηση και με επιβάτες ομαλά με το αριστερό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δεν έχει να εκμεταλλευθεί μεγάλο όφελος από το φρένο με το αριστερό, μια που δεν έχει τέτοια ροπή που να σπάει για πλάκα την πρόσφυση...

                                      Φίλε η περιγραφή σου είναι ολα τα λεφτά.
                                      Ακου εκεί lagarei το γκάζι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Εντάξει, τα 20VT, TFSi, κλπ είναι από τα 'άτυχα' σ'αυτό τον τομέα. Βέβαια με τα ABS & ΕSP να σε 'προσέχουν' δεν πολυ-παίζει ο έλεγχος της ουράς με αριστερό φρένο όπως τις παλιές καλές εποχές...

                                        Όσοι το έχετε ψάξει περισσότερο το ηλεκτρονικό γκάζι του VAG ας μας φωτίσετε: Tι είναι αυτό που του λέει να κόψει την τροφοδοσία όταν πατάς το φρένο - κάποια παράμετρος στο software, που μπορεί να 'διορθωθεί', ή είναι αρκετά πιο πολύπλοκο το θέμα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          ρε συ funkyreverend, μήπως να έρθω ως αιρετικός και να κάνουμε μαζί έναν αγιασμόν, ευλόγισον και τρισάγιο στον λέοντα όπως έκανες και τότε στο κλειώ;

                                          Αλήθεια, σε εκείνη την στροφή που έκανα το 406 ροχί πώς τα πας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Γειά σου ρε funky με τις περιγραφές σου

                                            Πάντως δεν έχεις άδικο, είναι το πιο εκνευριστικό πράγμα στα VAG

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr