Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Λοιπόν, ανασύρω το θέμα!!!
Τα νεύρα μου με το ηλεκτρονικό γκάζι του Leon!!! Έχει 180 ίππους που έχουν πιει τρία μπουκάλια υποστροφή έκαστος και έχουν κατεβάσει μούτρα, και όμως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού, έχουν την εξής συμπεριφορά...
Πηγαίνεις με 3η και 3.500 σ.α.λ., πατάς το φρένο για να βουτήξει η μούρη και να πατήσουν καλύτερα οι εμπρός τροχοί στο οδόστρωμα, βυθίζεις το γκάζι...
...και τότε αρχίζει...
...εκεί που αν δεν πατούσες το φρένο θα είχες ανεβάσει σχεδόν 5.500 σ.α.λ. και ο στρόβιλος θα είχε ολοκλήρωνε με πολλαπλό οργασμό...
...το φρένο χαμογελάει σαρδόνια, ο κινητήρας βρίσκεται αλυσοδεμένος στις 3000 σ.α.λ., το γκάζι χαζεύει το διπλανό πεντάλ, οι στροφές πέφτουν με αργό ρυθμό μεν, αλλά πέφτουν, το γκάζι κοιτάζει έξω από το παράθυρο, εσύ έχεις ψήσει ελληνικό με τρεις φουσκάλες και ο συνοδηγός σου δίνει αθλητική εφημερίδα...
...'θα αφήσω το φρένο, το αυτοκίνητο ψοφάει, δεν έχω δύναμη', βρίσκεσαι ένα κλικ πριν την κορυφή της στροφής, αφήνεις το φρένο, το γκάζι εκείνη τη στιγμή γυρνάει το φλιτζάνι...
...και ώσπου το κατακάθι να διαμορφωθεί, ο εγκέφαλος απελευθερώνει το γκάζι με ένα lag ίσα με ταξίδι Νέα Υόρκη - Τόκιο - Αθήνα - Σιγκαπούρη - Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας και έχεις την ελπίδα να μη σου σβήσει το αυτοκίνητο στην εφαπτομένη!!!
Αντίθετα, το ντιζάτο Clio τα πάει καλύτερα, πλέον φρενάρω και στην κίνηση και με επιβάτες ομαλά με το αριστερό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δεν έχει να εκμεταλλευθεί μεγάλο όφελος από το φρένο με το αριστερό, μια που δεν έχει τέτοια ροπή που να σπάει για πλάκα την πρόσφυση...
Φίλε η περιγραφή σου είναι ολα τα λεφτά.
Ακου εκεί lagarei το γκάζι...