Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    nos1

    @nos1

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nos1 Unfollow Follow

    Latest posts made by nos1

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      Είπαμε να φτιάξουμε και στην ελλάδα οδηγούς 2ης και 3ης γενιάς για να φτιάξουν λίγο τα πράγματα, ανθρώπους που δεν κατεβήκαν από τα χωριά τους και αρχίσαν να οδηγουν όπως τα μουλάρια τους, που είναι εξοικιωμένοι με οδηγική παιδεία και σεβασμό [b]και γεμίσαμε ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ.

      Συγνώμη τώρα,περιμένεις οδηγική παιδεία απο Αλβανό οδηγό;Αφού οι άνθρωποι μόλις ακόμη τη δεκαετία του 80,αν έβλεπαν τετράτροχο στο δρόμο το περναγαν για ΑΤΙΑ! Έκει να δειτε τα πιτσιρίκια αλβανάκια να κάνουν ηλιοθεραπεία ξαπλωμένα καταμεσής του εθνικού δρόμου!Σε αυτό κυριολεκτώ αφου το είδα με τα μάτια μου να συμβαίνει στους αλβανικούς δρόμους(λέμε τώρα) εν έτει 1987...
      Οση οδηγική παιδεία διαθέτανε οι έλληνες οδηγοί τη δεκαετία του 60,άλλη τόση διαθέτουν και οι αλβανοί οδηγοί σημερα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: Ζώα ζώα ζώα [#3]

      Πολλά ζώα μαζεμένα σήμερα στη γειτονιά,που λόγω ημέρας προφανώς έχουν κλείσει απο στροφές λεωφορείων,θέσεις παρκινγκ,διπλοπαρκαρίσματα και οτι άλλο μπορεί να βάλει ο νούς του ανθρώπου.
      Όπως ήταν φυσικό έχουν κλείσει και το δικό μου παρκινκ αλλά λόγω ημέρας λεω να μην ασχοληθώ περισσότερο και απλά αποφάσισα να γίνω κι εγω ένας απ'αυτούς διπλοπαρκάροντας και κλείνοντας τον.
      Και τώρα παώ για ύπνο σιγά σιγά και εύχομαι στο συμπαθές κατά τα άλλα τετράποδο,να έχει την ίδια γαιδουρινή υπομονή που επέδειξα κι εγω τις τελευταίες 2 ώρες,μέχρι αύριο το μεσημεράκι όταν πρώτα ο θεος ξυπνήσω και αφού πρώτα πιω το καφεδάκι μου.
      Κατά τα άλλα ευχομαι σε όλους καλή χρονιά και με λιγότερους καλικαντζαραίους-οδηγούς στους δρόμους μας για το 2007.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      Βαρβάτο ατύχημα χτες στην κάθοδο της Πλαστήρα στη Ν. Σμύρνη, στην προηγούμενη διασταύρωση από το φανάρι για Χαροκόπου. Το ένα αμάξι είχε σκαρφαλώσει τελείως στο πεζοδρόμιο δεξιά και είχε φτάσει σχεδόν μέχρι την αυλή του σπιτιού στη γωνία. Επιπλέον είχε πάθει μεγάλη ζημιά και είχαν ανοίξει και οι αερόσακοι (οι πλαϊνοί τουλάχιστον).

      Ό,τι και να του πετάχτηκε του τύπου, πρέπει να ήταν και πολύ ΜΑΛΑΚΑΣ για να πάει τόσο αέρα, ώστε να δημιουργήσει τέτοιο μπάχαλο ή να μην φρέναρε καθόλου. Χωρίς να θέλω να το ρίξω στην 'υπερβολική' ταχύτητα, ο τύπος είχε σίγουρα χιλιόμετρα για αυτόν τον δρόμο, μπορούσε να το καταλάβει οποιοσδήποτε. Υπόψιν, μιλάμε για ένα δρόμο με αισχρό συντελεστή πρόσφυσης και ένα σωρό στενά, από τα οποία πετάγονται από ντελιβεράδες, μέχρι γιαγιάδες που αγνοούν τα στοπ (μου έχουν τύχει ουκ ολίγες περιπτώσεις εκεί). Στη συγκεκριμένη διαστεύρωση μάλιστα στρίβουν και τα διπλά λεωφορεία (τα 040) για να βγουν άνοδο Συγγρού.

      Τι να πει κανείς...

      Πάντως επειδή μένω στη συγκεκριμένη περιοχή μιλάμε για ενα δρόμο άθλιο,οπου είναι γεμάτος μπαλώματα και τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια απ'οσο είμαι σε θέση να θυμάμαι δεν έχει περαστεί καινούργια άσφαλτος.
      Ειδικά απο εκείνο το σημείο και προς Αθήνα όπου ο δρόμος μετονομάζεται σε Ευρυδάμαντος η ασφαλτος εχει γίνει γυαλί οπου και τα 40χλμ πολλές φορές είναι ικανά να σε στείλουν εκτός δρόμου με οτι αυτό συνεπάγεται.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      Λοιπόν, ανασύρω το θέμα!!!

      Τα νεύρα μου με το ηλεκτρονικό γκάζι του Leon!!! Έχει 180 ίππους που έχουν πιει τρία μπουκάλια υποστροφή έκαστος και έχουν κατεβάσει μούτρα, και όμως λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού, έχουν την εξής συμπεριφορά...

      Πηγαίνεις με 3η και 3.500 σ.α.λ., πατάς το φρένο για να βουτήξει η μούρη και να πατήσουν καλύτερα οι εμπρός τροχοί στο οδόστρωμα, βυθίζεις το γκάζι...

      ...και τότε αρχίζει...

      ...εκεί που αν δεν πατούσες το φρένο θα είχες ανεβάσει σχεδόν 5.500 σ.α.λ. και ο στρόβιλος θα είχε ολοκλήρωνε με πολλαπλό οργασμό...

      ...το φρένο χαμογελάει σαρδόνια, ο κινητήρας βρίσκεται αλυσοδεμένος στις 3000 σ.α.λ., το γκάζι χαζεύει το διπλανό πεντάλ, οι στροφές πέφτουν με αργό ρυθμό μεν, αλλά πέφτουν, το γκάζι κοιτάζει έξω από το παράθυρο, εσύ έχεις ψήσει ελληνικό με τρεις φουσκάλες και ο συνοδηγός σου δίνει αθλητική εφημερίδα...

      ...'θα αφήσω το φρένο, το αυτοκίνητο ψοφάει, δεν έχω δύναμη', βρίσκεσαι ένα κλικ πριν την κορυφή της στροφής, αφήνεις το φρένο, το γκάζι εκείνη τη στιγμή γυρνάει το φλιτζάνι...

      ...και ώσπου το κατακάθι να διαμορφωθεί, ο εγκέφαλος απελευθερώνει το γκάζι με ένα lag ίσα με ταξίδι Νέα Υόρκη - Τόκιο - Αθήνα - Σιγκαπούρη - Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας και έχεις την ελπίδα να μη σου σβήσει το αυτοκίνητο στην εφαπτομένη!!!

      Αντίθετα, το ντιζάτο Clio τα πάει καλύτερα, πλέον φρενάρω και στην κίνηση και με επιβάτες ομαλά με το αριστερό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δεν έχει να εκμεταλλευθεί μεγάλο όφελος από το φρένο με το αριστερό, μια που δεν έχει τέτοια ροπή που να σπάει για πλάκα την πρόσφυση...

      Φίλε η περιγραφή σου είναι ολα τα λεφτά.
      Ακου εκεί lagarei το γκάζι...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

      ειναι απειρα τα ΖΩΑ εκει εξω, φανταζομαι οτι θα ειστε μαρτυρες ε?

      Oh yeah!
      ...και 1-2 περαστικοί ακόμα. Το ΖΩΟ απείλησε ΟΛΟΥΣ τους μάρτυρες με μηνύσεις. Μιλάμε για τεράστιο μαλάκα.

      Λιντσάρισμα ήθελε το γίδι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: Γ..Ω τα περιστερια

      Ο χρήστης tpapo έγραψε:

      εσυ αν ηθελες να κανεις την αναγκη σου ΣΕ ΚΑΘΑΡΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ....

      Σωστόοοος!
      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: ΚΟΝΤΡΙΤΣΕΣ , ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ , ΤΡΕΛΛΙΤΣΕΣ Κ' ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ..........

      Ο χρήστης nidosan έγραψε:

      Προσωπικά μου αρέσει πολύ το (3).
      Ένα ωραίο το είχε πει γνωστός μου με ΕΒΟ όταν του κόλλησε ένας 'επιτυχημένος' με Καγιέν τούρμπο και τον ρωτούσε 'πόσα είναι': 'Τι πόσα? Α, άλογα, που λένε? Δεν ξέρω από αμάξια, της γυναίκας μου είναι. Εγώ τα φοβάμαι τα άλογα γενικά. Μια φορά όταν ήμουν μικρός στο κτήμα μας είχα πέσει από ένα. Μου κόπηκε η αναπνοή. Πώς δεν έσπασα τίποτα ένας Θεός ξέρει. Από τότε έχω πρόβλημα με τα άλογα. Μια άλλη φορά, μου πρότειναν να πάμε βόλτα με ένα αμαξάκι. Ξέρεις, αυτά που έχουν το κάρο από πίσω... Και μόνο που με πλησίασε το άλογο, χέστηκα πάνω μου. Πάμε, λέω, γιατί το βλέπω λίγο ζωηρό......... '

      Κάπου εκεί ο τύπος με το Καγιέν την έκανε (μάλλον σαστισμένος από το ούφο που συνάντησε!!!)...

      Εσείς ποια προσέγγιση προτιμάτε?... Καμιά καλή ιδέα (εκτός από κόντρα)?...

      Τώρα θυμήθηκα κάτι παρόμοιο που είχα κάνει πιτσιρικάς με το παπί.
      Σταματημένος σε φανάρι της βουλιαγμένης,ερχεται ενας τύπος με ενα ψιλοπειραγμένο δίπλα μου και αρχίζει να με ρωτάει αν είναι μαμά.Τον κοιτάω με κάπως απορημένο ηλίθιο ύφος,οπότε με ξαναρωτάει,φίλε είναι μαμά;Και του απαντάω σοβαρός σοβαρός,οχι ρε φίλε του πατέρα μου είναι και εγω απλά το πήρα για μια βόλτα.
      Με το που άναψε το φανάρι έφυγα σπασμένος με καρφωτές και η φάτσα του μετά όταν με ξαναπλησίασε ήταν ολα τα λεφτά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: "Εγγυήσεις" και εγγυήσεις αυτοκινήτων

      Kαι στη fiat μεταφέρεται η εγγύηση.Έτσι μου είπαν τουλάχιστον...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nos1
    • RE: Αλλαγη Λαδιων (Εργοστασιακων) Γκ.Πουντο??

      Στη φιατ μάλλον θα σου πούν οτι λέει το βιβλιαράκι η στο πρώτο service.
      Προσωπικά πιστεύω οτι καλό είναι να κάνεις τώρα μια αλλάγή και μετά κανονικά όπως προβλέπεται απο τη φιατ.
      Μετά κοίτα μόνο αραιά και που τη στάθμη,μήπως σου καίει λαδάκι και θέλει συμπλήρωμα.
      Κι εμένα οταν πήγα στα 4000χλμ και τους είπα για αλλαγή,μου έλεγαν οτι δεν χρειαζεται,τσάμπα λεφτά και άλλα τέτοια.
      Στο τέλος φυσικά τα άλλαξαν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nos1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr