-
Πήγα και είδα Doblo και Connect. To πρώτο πολύ πλατύ και μεγάλος χώρος φόρτωσης. Το 2ο δεν υστερεί καθόλου σε αυτό, έχει καλύτερο εσωτερικό και καλύτερους όρους leasing. Δεν οδήγησα κανένα. Θα τα έχουν διαθέσιμα την άλλη βδομάδα. Από τα 2 το Φορντ μου φάνηκε πιο πολιτισμένο.
-
Εκεί θα καταλήξεις κιόλα
-
Εγω θα σου πω τι να ΜΗΝ παρεις:
Citroen Berlingo...Το καλυτερο απο αυτα που εχεις πιο πανω ειναι το KUBISTAR.
-
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα απο τα παρακάτω επαγγελματικά αυτοκίνητα και θα ήθελα την συμβουλή σας για να διαλέξω:
Έχω γράψει τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν δηλαδή:
{Ισχύς} {καύσιμο} {κατανάλωση ανα 100klm} {όγκος m3}{ωφέλιμο φορτίο}
-
citroen berlingo 1.4i 75/5500 B 8,1 λιτρα 3,0 582
-
citroen berlingo 1.9 diesel 71/4600 Π 6,9 λιτρα 3,0 780
-
opel combo 1.3CDTI 70/4000 Π 5,1 λιτρα 2,8 735
-
opel combo 1.4 90/5600 B 6,3 λιτρα 2,8 735
-
opel combo 1.7 D cargo 75/4400 Π 5,2 λιτρα 2,8 735
-
fiat doblo cargo 1.3
multijet maxi 75/4000 Π 5,4 λιτρα 4,0 1320 -
fiat doblo cargo 1.9
multijet maxi 105/4000 Π 5,8 λιτρα 4,0 1320 -
fiat doblo cargo 1.4 maxi 77/6000 B 7,4 λιτρα 4,0 1240
-
Peugeot partner 1.4 deluxe 75/5500 B 8,7 λιτρα 2,5 600
-
Peugeot partner 1.9 D deluxe 70/4600 Π 7,3 λιτρα 2,5 600
-
Renault kangoo Express , 1.5 DCI 85/3750 Π 5,3 λιτρα 3,0 620
-
Renault kangoo express 1.2 75/5500 B 7,0 λιτρα 3,0 625
-
Renault kangoo express 1.6 95/5500 B 7,8 λιτρα 3,0 620
-
Αλήθεια επιτρέπεται το επαγγελματικό αυτοκίνητο που καίει πετρέλαιο στην αθήνα
-
Με ενδιαφέρει να μου πείτε την γνώμη σας μέσα απο την εμπείρια σας για το αυτοκίνητο που τις λιγότερες βλάβες,που να έχει ποιότητα κατασκευής,δεν θέλω να τρέχω σε συνεργεία,η τιμή δεν με ενοχλεί σε αυτά τα μοντέλα που σας έχω γράψει.
το αρχειο φτιαχτηκε σε word
-
-
Το Connect απο ότι θυμάμε εγώ όταν δούλευα στη Ford όσα πουλούσε στην συγκεκριμένη αγορά μόνο του πουλούσαν όλοι οι άλλοι μαζί! Είναι πολύ ευκολοοδήγητο, παράπονξα απο πελάτες δεν έιχα ποτέ σε θέμα αξιοπιστίας. Σε diesel δεν ξέρω τι γίνετε στον ανταγωνισμό, σε Βανζίνη έχει το μειονέκτημα των 1800 κ.εκ που αν δεν μεραφέρεις βαριά πράγματα ο πελάτης στραβώνει αρκετά! Σε diesel βγάινει σε 1800 πάλι με 75 άλογα στο κοντό μεταξόνιο και 90 άλογα στο μακρύ. Το θεωρώ μια απο τις καλίτερες λύσεις.
Καλό κουράγιο στο ψάξιμο!
-
Μην ξεχνάμε οτι το Citroen Berlingo είναι 10τίας και βάλε...
-
DOBLO φίλε μου γιατί εχει τους καλύτερουσ χώρους, 5 χρόνια εγγύηση, πολύ καλά μοτέρ diesel και τέλος και την καλύτερη τιμη.
-
Sakaflias η εγγύηση δεν μου λέει κάτι και άλλα έχουν 5 χρόνια, στο επαγγελματικό σε νιάζει να είναι στον δρόμο για να κάνει την δουλειά σου, απλά φίατ θα δυσκολευόμουνα να πάρω επαγγελματικό.
phil_chris σε φορτηγά πάνω απο 4 τόνους μικτό μπορείς να βγάλεις diesel στην Αθήνα, αυτά που ψάχνεις εσύ απέχουν πολύ.
Η πιο καλή λύση για εμένα είναι να ρωτάς επαγγελματίες με φορτηγάκια που σε ενδιαφέρουν για την αξιοπιστία τους, επίσης αν ρωτάς σε εταιρίες με μεγάλο στόλο θα έχεις πιο σφαιρική άποψη γιατί έχουν πολλά και κάπως μειώνεις την πιθανότητα να έπεσε κάποιος σε ελατωματικό και να σου χαλάσει την εικόνα για κάποιο απο αυτά άδικα!
-
Το Εθνος ειχε χτες ενα πολυσελιδο αφιερωμα σε ολα τα επαγγελματικα.
Κωστα να σου το στειλω με courier; -
cmarin Πρώτη επιλογή transit και δεύτερη caddy.
Τα δύο πρώτα καλύτερα 'από μακρυά κι αγαπημένοι'.
Το cangoo είναι καλό, αλλά όχι όσο τα transit και caddy.
Το nissan δε το έχω 'γνωρίσει' ακόμα. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το Εθνος ειχε χτες ενα πολυσελιδο αφιερωμα σε ολα τα επαγγελματικα.
Κωστα να σου το στειλω με courier;Κάτσε, μπορεί να περάσω από εκεί αυτές τις μέρες.....
-
Καλημέρα σε όλους.
Ενδιαφέρομαι ναγοράσω μικρό pick-up. Σκέφτομαι για το FIAT Strada 1.3 Multijet. Ίσως είναι και το μοναδικό σ
αυτήν την κατηγορία αφού οι ιάπωνες είναι πολύ μεγαλύτεροι και περίπου 3000Ε ακριβότεροι.Απ` όσο γνωρίζω ο κινητήρας είναι πολύ καλός σε απόδοση και οικονομία. Δεν ξέρω όμως πως είναι το αυτοκίνητο σε άλλους τομείς και ιδιαίτερα σε αξιοπιστία που είναι πολύ σημαντικό. Δεκτές γνώμες και συμβουλές.
Ευχαριστώ. -
Geia xara!
Ksethavo to paron giati thelo na ksekathariso tis proypotheseis epaggelmatikou diesel stin athina!
Gia paradeigma to punto van, c2 van, ktl ktl tis proypotheseis theloun?
-
Στην αθηνα?
Στην Αθηνα για να βγαλεις ντιζελ θες μικτο πανο απο 4 τονους, οποτε δεν μπορεις να παρεις τα αμαξια που λες.
Α, με το ερασιτεχνικο διπλωμα μπορεις να οδηγησεις μεχρι 3,5 τονους.
-
Exo akousei apo diaforous epixeirimaties pos etaireia pou exei kanei pano apo kapoio tziro exei dikaioma na exei diesel aytokinita...
Psaxno omos sto emporiko epilmelitirio kai den vrisko tipota...
Den exo kai ellinika sto pc kai to psaksimo ginetai kapos dyskolo... -
Θέλει να πάρει ο πατέρας μου ένα επαγγελματικό.
Καθώς είμαι τελείως άσχετος με το τι παίζει σε αυτά, ζητάω τη βοήθεια όσων ξέρουν.
Αυτό που ψάχνει είναι ένα κλειστό μικρό βαν, τύπου fiorino, όπως μου είπε (καλά αυτό δεν έβγαινε σαν φορτηγάκι??)
Επίσης έχει δει το VW Caddy, αλλά λέει είναι ακριβό, μεγαλύτερο (δεν το χρειάζεται) και προσφέρει λιγότερα στον εξοπλισμό.
Οπότε πέρα του Fiat, τι άλλο μπορώ να κοιτάξω?Επίσης υπάρχουν συγκεκριμένες αντιπροσωπείες που εξειδικεύονται στα επαγγελματικά; Γιατί στις κανονικές, μόλις πω 'για επαγγελματικό ενδιαφέρομαι', η απάντηση είναι άμεση ότι 'δεν είναι ο συγκεκριμένος υπαλλήλος υπεύθυνος και να πάω άλλη μέρα'.
Από εκεί και πέρα τι μπορούμε να πετύχουμε σαν προσφορά σε επαγγελματικό, ώστε να είναι ανταγωνιστική η Α αντιπροσωπεία σε σχέση με τη Β?Ευχαριστώ.
-
Fiat Fiorino, Citroen Nemo ,Peugeot Bipper είναι τα ίδια. Αν θες πήγαινε και έλεξε τιμές στις αντιπροσωπίες και πάρε όποιο σε συμφέρει συνολικά.
-
Σημαντικο συν για το Φιατακι ειναι η 5χρονη εγγυηση που το συνοδευει εναντι 2 χρονων για το Νεμο...
Αγορά μικρού επαγγελματικού