Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    109
    1046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Συγνώμη αλλά δεν ανακάλυψε την φωτιά το CRX με το σχήμα του. Κλασσικό κουπέ...είναι! Εγώ ξέρω ότι άλλοι αντιγράφανε.... ...μέχρι να γίνουν σοβαροί και να βγάζουν 'δικά' τους προϊόντα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-s last edited by

        βέβαια για να είμαστε και δίκαιοι θυμάστε το κρας τεστ του ΑΜΣ στο σιβικ; Τσάκιζε στα 2...
        Επίσης με ξενέρωνε ο τρόπος που άνοιγε ο χώρος αποσκευών.
        Πραγματικά όμως άλλες εποχές...φθηνή βενζίνη...τα μισά αυτοκίνητα στους δρόμους...η παραλιακή οδός πριν τα έργα και το τραμ...και μεις φοιτητές να ανεβοκατεβαίνουμε με 200αρες...
        Με-μας φύλαξε ο θεός τότε...
        Τώρα και να θέλεις να τρέξεις δεν μπορείς...παντού κίνηση,κάμερες, ραντάρ και τα πρώτα -άντα λειτουργούν σαν speed limiter

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          powergs last edited by

          Όταν είχε βγει το C4 το τρίθυρο σε σχολιασμό περιοδικού φίλε μου (δε θυμάμαι αν ήταν το AMS) έγραφε ότι πίσω ότι μοιάζει με το CRX οπότε υπερβολικός δεν είσαι καθόλου. Επίσης το CRX πρέπει να είχε καλές πωλήσεις στην Αμερική χωρίς να είμαι βέβαιος. Στο AMS όταν είχε βγει Σπύρο το Civic με τα 125 πραγματικά άλογα ανέφερε για τον πολύ καλό κινητήρα με αρνητικά το μικρό χώρο αποσκευών και το χαμηλό ύψος για τους πίσω ειδικά επιβάτες. Βέβαια έχουν περάσει και περίπου 14 με 15 χρόνια και δε θυμάμαι και όλο το άρθρο του τεύχους. Όμως πράγματι ο χώρος αποσκευών ήταν μικρός όπως και μέσα και πίσω ήταν λίγο κλειστοφοβικό όμως ήταν και ένα αμάξι με σπορ χαρακτήρα. Εκείνα τα χρόνια δεν είχαν και την καλύτερη παθητική ασφάλεια τα γιαπωνέζικα γενικά αυτοκίνητα. Σχετικά με τα άντα που τα έχω και εγώ πατήσει +2 χρόνια βάλε όταν σκέφτομαι αυτά που έκανα πριν μια και βάλε δεκαετία όχι τόσο με το αυτοκίνητο (που και με εκείνο δεν έχω κάνει και λίγα) αλλά με το μότο λέω μέσα μου 'μα καλά τα μυαλά μου που τα είχα!!'. Ευτυχώς δεν έχω οικογένεια και όταν πέφτει στα χέρια μου κανένα 4τροχο ή 2τροχο μοτέρ όσο να είναι ανεβάζω την αδρεναλίνη αλλά όχι τόσο όσο παλιά. Εντάξει για να πω την αλήθεια κάπου οι προτεραιότητές μου έχουν αλλάξει. Περισσότερο πλέον κοιτώ την άνεση παρά το απόλυτο κράτημα με αμορτισέρ και ελατήρια σκληρά και λάστιχα με χαμηλό προφίλ και μια μέση πιασμένη και τα νεύρα τσατάλια από τους δρόμους με τις λακούβες. Η ταχύτητα ακόμη μου αρέσει αλλά δεν είναι πλέον το ζητούμενο. Πάντα μου άρεσε να πηγαίνω και λίγο αντίθετα στο ρεύμα. Τώρα όλοι γίνανε......γρήγοροι. Ξέχασα έχουμε και γρήγορες κοπελιές τώρα

          Υ.Γ.
          Αν θυμάμαι τη βενζίνη πρέπει να την είχα προλάβει στις 90 κοντά δραχμές. Δηλαδή κάπου 30 λεπτά σημερινά!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            powergs

            φίλε μου τα μπέρδεψες ή μάλλον τα μπέρδεψαν λίγο...όταν βγήκε το C4 coupe όλοι είπαν και όχι αδίκως ότι μοιάζει με το Mazda 323 coupe...!

            τι λες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              amorphis last edited by

              Φίλε μου δεν νομίζω οτι η εργοστασιακή έκδοση του 323c έχει πολλά κοινά με τις συγκεκριμένες φωτογραφίες και κατ'επέκταση με το C4.
              Το C4 έχει πολύ πιο έντονες γραμμές, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, που το φέρνουν κοντά στο CRX του 89-92.

              Οι φωτογραφίες είναι απο φτιαγμένο μοντέλο 323c του 1994 -Familia Neo και 323c(oupe)-. Το πίσω μέρος, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι σίγουρα επιρρεασμένο απο CRX. Ο τότε αυτοκινητιστικός τύπος το αναφέρει. Απλά δεν ήταν τόσο σχεδιαστικές οι ομοιότητες όσο κατασκευαστικές.

              Το CRX ως coupe εισήγαγε το (vertical) Glass Rear Hatch , δηλαδή το (σχεδόν κάθετο) τζάμι που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Έτσι οι σχεδιαστές μπόρεσαν να κατασκευάσουν μοντέλα χωρίς να έχουν περιορισμούς σε σχέση με την μειωμένη ορατότητα. Εκεί είναι και η 'φωτιά' που αναφέρεται παραπάνω .

              Ρίξτε επίσης μια ματιά στα MAZDA MX3, MERCEDES C-CLASS coupe. Φυσικά, για τα συγκεκριμένα μοντέλα, δεν αναφέρομαι σε οποιαδήποτε άλλη ομοιότητα πέρα απο το πίσω τζάμι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                powergs last edited by

                Το θυμάμαι καλά φίλοι μου ότι αναφερόταν στο CRX (δε θυμάμαι σε ποιο περιοδικό έγινε ο σχολιαμός αν και νομίζω ότι ήταν στο AMS). Πάντως τελικά από όσο βλέπω είτε έτσι είτε αλλιώς το C4 πίσω είναι 'αντιγραφή' από άλλο μοντέλο. Εντάξει αυτό γίνεται πάντα και θα γίνεται. Αλλά και σε εμένα το C4 μου θυμίζει πίσω CRX. Θα ψάξω στα τεύχη που έχω για να δω αν ο σχολιασμός ήταν στο AMS. Μια ερώτηση αν γνωρίζετε. Επειδή το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων τον είδα στη παραγωγή στη Honda (αναφέρομαι σε αυτοκίνητο παραγωγής). Τελικά αυτό το σύστημα πρώτη η Honda το εφάρμοσε σε αυτοκίνητα παραγωγής ή κάποια άλλη εταιρία;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyros-s last edited by

                  Ο χρήστης powergs έγραψε:
                  Όταν είχε βγει το C4 το τρίθυρο σε σχολιασμό περιοδικού φίλε μου (δε θυμάμαι αν ήταν το AMS) έγραφε ότι πίσω ότι μοιάζει με το CRX οπότε υπερβολικός δεν είσαι καθόλου. Επίσης το CRX πρέπει να είχε καλές πωλήσεις στην Αμερική χωρίς να είμαι βέβαιος. Στο AMS όταν είχε βγει Σπύρο το Civic με τα 125 πραγματικά άλογα ανέφερε για τον πολύ καλό κινητήρα με αρνητικά το μικρό χώρο αποσκευών και το χαμηλό ύψος για τους πίσω ειδικά επιβάτες. Βέβαια έχουν περάσει και περίπου 14 με 15 χρόνια και δε θυμάμαι και όλο το άρθρο του τεύχους. Όμως πράγματι ο χώρος αποσκευών ήταν μικρός όπως και μέσα και πίσω ήταν λίγο κλειστοφοβικό όμως ήταν και ένα αμάξι με σπορ χαρακτήρα. Εκείνα τα χρόνια δεν είχαν και την καλύτερη παθητική ασφάλεια τα γιαπωνέζικα γενικά αυτοκίνητα. Σχετικά με τα άντα που τα έχω και εγώ πατήσει +2 χρόνια βάλε όταν σκέφτομαι αυτά που έκανα πριν μια και βάλε δεκαετία όχι τόσο με το αυτοκίνητο (που και με εκείνο δεν έχω κάνει και λίγα) αλλά με το μότο λέω μέσα μου 'μα καλά τα μυαλά μου που τα είχα!!'. Ευτυχώς δεν έχω οικογένεια και όταν πέφτει στα χέρια μου κανένα 4τροχο ή 2τροχο μοτέρ όσο να είναι ανεβάζω την αδρεναλίνη αλλά όχι τόσο όσο παλιά. Εντάξει για να πω την αλήθεια κάπου οι προτεραιότητές μου έχουν αλλάξει. Περισσότερο πλέον κοιτώ την άνεση παρά το απόλυτο κράτημα με αμορτισέρ και ελατήρια σκληρά και λάστιχα με χαμηλό προφίλ και μια μέση πιασμένη και τα νεύρα τσατάλια από τους δρόμους με τις λακούβες. Η ταχύτητα ακόμη μου αρέσει αλλά δεν είναι πλέον το ζητούμενο. Πάντα μου άρεσε να πηγαίνω και λίγο αντίθετα στο ρεύμα. Τώρα όλοι γίνανε......γρήγοροι. Ξέχασα έχουμε και γρήγορες κοπελιές τώρα

                  Υ.Γ.
                  Αν θυμάμαι τη βενζίνη πρέπει να την είχα προλάβει στις 90 κοντά δραχμές. Δηλαδή κάπου 30 λεπτά σημερινά!!!

                  Φυσικά δεν γεράσαμε φίλε μου...(εγώ 31) απλά τώρα έχουμε αίσθηση του κινδύνου και τρέχουμε μόνο όπου μπορούμε και μας το επιτρέπει η κατάσταση...(λχ η Αττική οδός έχει σημεία που 200χλμ σε ώρες μη αιχμής είναι ...ας πούμε εφικτά ).Σωστά πάντως είπες ότι οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει...την άνεση την επιδιώκουμε τώρα περισσότερο αν και στην επιλογή του civic 1,8 δεν την υπολόγισα διότι αν το έκανα θα έπαιρνα άλλο αυτοκίνητο. Από την άλλη μου αρέσει να διαφέρω και να πηγαίνω...κόντρα στο ρεύμα άρα δεν μετανιώνω για την επιλογή μου...τώρα για το θέμα της c4 που αναφέρετε δεν θα σχολιάσω αν είναι αντίγραφο του crx & 323 αλλά ότι μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που τολμούν σχεδιαστικά...υπό αυτό το πρίσμα αυτοκίνητα σαν το c4 είναι καλοδεχούμενα και μακάρι να τους μιμηθούν και άλλοι...το civic συνέχισε...η σειρά των Ιταλών τώρα και μακάρι και των ...βόρειων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    007 last edited by

                    Μια ερώτηση αν γνωρίζετε. Επειδή το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων τον είδα στη παραγωγή στη Honda (αναφέρομαι σε αυτοκίνητο παραγωγής). Τελικά αυτό το σύστημα πρώτη η Honda το εφάρμοσε σε αυτοκίνητα παραγωγής ή κάποια άλλη εταιρία;

                    Aλλο το VVT και αλλο το VTEC...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                      βέβαια για να είμαστε και δίκαιοι θυμάστε το κρας τεστ του ΑΜΣ στο σιβικ; Τσάκιζε στα 2...
                      Επίσης με ξενέρωνε ο τρόπος που άνοιγε ο χώρος αποσκευών.

                      Το πιο βολικό πράγμα στο σιβικ. Ανοίγει μόνο το τζάμι, δεν χρειάζεται να τραβηχτώ πίσω, σα να ανοίγω το ντουλαπάκι. Δυστυχώς ο κόσμος δεν το συμπάθησε (όπως εσύ) και η χόντα το κατήργησε. Μακάρι να έβρισκα αυτοκίνητο που ανοίγει μόνο το πίσω τζάμι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        amorphis last edited by

                        τώρα για το θέμα της c4 που αναφέρετε δεν θα σχολιάσω αν είναι αντίγραφο του crx & 323 αλλά ότι μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που τολμούν σχεδιαστικά...υπό αυτό το πρίσμα αυτοκίνητα σαν το c4 είναι καλοδεχούμενα και μακάρι να τους μιμηθούν και άλλοι...το civic συνέχισε...η σειρά των Ιταλών τώρα και μακάρι και των ...βόρειων.

                        Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου. Είναι μια περίοδος όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν πολύ ενδιαφέροντα πειράματα. Ελπίζω να συνεχιστεί αυτή η δυναμική.

                        Μια ερώτηση αν γνωρίζετε. Επειδή το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων τον είδα στη παραγωγή στη Honda (αναφέρομαι σε αυτοκίνητο παραγωγής). Τελικά αυτό το σύστημα πρώτη η Honda το εφάρμοσε σε αυτοκίνητα παραγωγής ή κάποια άλλη εταιρία;

                        Πρέπει να ήταν αν όχι η πρώτη, σίγουρα μια απο τις πρώτες εφαρμογές σε επιβατικά. Το σίγουρο είναι πως η HONDA ήταν η πρώτη που κατάφερε (με τη βοήθεια της τεχνολογίας VTEC) να επιτύχει την αναλογία 100hp / 1000cc (για πρώτη φορά στο Ιαπωνικό CRX '89-'92 (JDM - Β16Α με 160hp απο 1600cc.)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 4
                        • 5
                        • 6
                        • 6 / 6
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        APRILIOS

                        ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr