Latest posts made by amorphis
-
RE: Honda Remix Concept
Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά μόνο και μόνο το γεγονός οτι υπάρχει έστω και σε αυτό το στάδιο σκέψη για ένα μοντέλο ίδιο σε φιλοσοφία με το CRX λέει κάτι.
-
RE: Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
τώρα για το θέμα της c4 που αναφέρετε δεν θα σχολιάσω αν είναι αντίγραφο του crx & 323 αλλά ότι μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που τολμούν σχεδιαστικά...υπό αυτό το πρίσμα αυτοκίνητα σαν το c4 είναι καλοδεχούμενα και μακάρι να τους μιμηθούν και άλλοι...το civic συνέχισε...η σειρά των Ιταλών τώρα και μακάρι και των ...βόρειων.
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου. Είναι μια περίοδος όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν πολύ ενδιαφέροντα πειράματα. Ελπίζω να συνεχιστεί αυτή η δυναμική.
Μια ερώτηση αν γνωρίζετε. Επειδή το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων τον είδα στη παραγωγή στη Honda (αναφέρομαι σε αυτοκίνητο παραγωγής). Τελικά αυτό το σύστημα πρώτη η Honda το εφάρμοσε σε αυτοκίνητα παραγωγής ή κάποια άλλη εταιρία;
Πρέπει να ήταν αν όχι η πρώτη, σίγουρα μια απο τις πρώτες εφαρμογές σε επιβατικά. Το σίγουρο είναι πως η HONDA ήταν η πρώτη που κατάφερε (με τη βοήθεια της τεχνολογίας VTEC) να επιτύχει την αναλογία 100hp / 1000cc (για πρώτη φορά στο Ιαπωνικό CRX '89-'92 (JDM - Β16Α με 160hp απο 1600cc.)
-
RE: Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
Φίλε μου δεν νομίζω οτι η εργοστασιακή έκδοση του 323c έχει πολλά κοινά με τις συγκεκριμένες φωτογραφίες και κατ'επέκταση με το C4.
Το C4 έχει πολύ πιο έντονες γραμμές, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, που το φέρνουν κοντά στο CRX του 89-92.Οι φωτογραφίες είναι απο φτιαγμένο μοντέλο 323c του 1994 -Familia Neo και 323c(oupe)-. Το πίσω μέρος, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι σίγουρα επιρρεασμένο απο CRX. Ο τότε αυτοκινητιστικός τύπος το αναφέρει. Απλά δεν ήταν τόσο σχεδιαστικές οι ομοιότητες όσο κατασκευαστικές.
Το CRX ως coupe εισήγαγε το (vertical) Glass Rear Hatch , δηλαδή το (σχεδόν κάθετο) τζάμι που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Έτσι οι σχεδιαστές μπόρεσαν να κατασκευάσουν μοντέλα χωρίς να έχουν περιορισμούς σε σχέση με την μειωμένη ορατότητα. Εκεί είναι και η 'φωτιά' που αναφέρεται παραπάνω .
Ρίξτε επίσης μια ματιά στα MAZDA MX3, MERCEDES C-CLASS coupe. Φυσικά, για τα συγκεκριμένα μοντέλα, δεν αναφέρομαι σε οποιαδήποτε άλλη ομοιότητα πέρα απο το πίσω τζάμι.
-
RE: Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
Φίλε powergs συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρείς 'καθαρό' CRX (Si - 125hp , Vtec - 150hp) ή CIVIC (VTI - 160hp).
Για να αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα πρέπει να ξέρει πολύ καλά τι θέλει.Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που πέρασαν απο τα χέρια μου 2 CRX και δεν μου δημιούργησαν κανένα σοβαρό πρόβλημα. Όσο για την κατανάλωση... (το Vtec) καίει λιγότερο απο το Fabia με τα 100hp καθώς επίσης και απο το Primera.
Τέλος για έναν παράξενο λόγο, το CRX Vtec πρέπει να καίει λιγότερο απο το αντίστοιχο Si.
Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός ή είμαι υπερβολικά δεμένος με το CRX αλλά έχω την εντύπωση οτι το σχήμα του, και πιο συγκεκριμένα το πίσω μέρος του, έχει αντιγραφεί σε (πολύ) μεγάλο βαθμό απο το CITROEN C4 Coupe. Επίσης μεγάλες ομοιότητες υπάρχουν και στο MITSUBISHI PAJERO στην έκδοση που τρέχει στο RALLYE DAKAR καθώς και (σε μικρότερο βαθμό) στο SMART ROADSTER COUPE.
-
RE: Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
Δυστυχως εφτασε η ωρα να το αποχωριστω (βλεπε αγγελιες), με βαρια καρδια , τι να πρωτοθυμηθω μετα απο 12 χρονια συμβιωσης (2ο χερι) , το τι τσαι εχει κερασει στην εποχη του δεν λεγεται (τα κακομοιρα τα puntακια το ξερουν) .
Ενα μικρο ζορι στο στριψιμο το ειχε αλλα με καλη αναρτηση και με την βοηθεια των διπλων ψαλιδιων γινοταν αξιοπρεπες.
Τα γαλλικα δεν τα επιανε σε στροφη , ησουν κοντα και μολις ανοιγε η ευθεια , αντε γεια.
Προβληματα σε 153000 km? Δισκο - πλατω και φουσκα vtec, α και μια αντλια βενζινης
Σπανια τα μοτερ αυτα, κι ο ηχος? ΠΟΡΩΣΗ
Ελπιζω να πεσει σε καλα χεριαΦίλε μου δεν φαντάζεσαι πόσο σε καταλαβαίνω.
Ελπίζω όντως να βρεθεί ένας καλός αγοραστής για το αμάξι σου.αναφορικά με τα crx έβγαιναν όπως σωστα έγραψες με 2 μοτέρ 125άλογα το απλό...και 160 το vtec
Μια μικρή διόρθωση. το Vtec έχει 150 hp. Το Ιαπωνικό έχει 160. Είναι κομμάτι της πάγιας πολιτικής της Honda που θέλει τα μοντέλα που προορίζονται για την εκεί εγχώρια αγορά να είναι πολύ πλουσιότερα σε εξοπλισμό αλλά και ισχυρότερα σε ιπποδύναμη.
Αξίζει να αναφέρω τον εξοπλισμό του Ιαπωνικού CRX SiR (περιόδου 89-92)
-160hp (Ευρωπαϊκό Vtec 150 hp και Αμερικάνικο Si με 125 hp).
-Μπλοκέ διαφορικό (LSD) !!!!!!!!!!!!!!
-Anti Lock Brake (Το σύγχρονο ABS όπως το ονόμαζε η HONDA εκείνη την εποχή) .
-Θερμαινόμενοι ηλ. καθρεύτες με ηλεκτρική αναδίπλωση (power folding & heated mirrors).
-Κλιματισμός (όχι A/C).
-Ρυθμιστής φωτεινότητας ταμπλό.
-Εξολοκλήρου Γυάλλινη οροφή!!!!! Δεν είχε την δυνατότητα να ανοίγει όπως στα CRX που έχουμε στην Ελλάδα.
-Μηχανισμός καθαρισμού φωτιστικών σωμάτων.
Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι.....
Και όλα αυτά στις αρχές της δεκαετίας του '90!!!!!! -
RE: Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
Απο οτι βλέπω το topic έχει μείνει ανέγγιχτο για παλύ καιρό όμως δεν μπορώ να αντισταθώ, σαν νέο μέλος που είμαι, να αναφέρω και εγω τις προσωπικές μου εμπειρίες.
Έχω υπάρξει κάτοχος τόσο του CRX Si όσο και του CRX SiR.
Τα αυτοκίνητα τα κράτησα στην αρχική τους κατάσταση χωρίς μηχανικές βελτιώσεις.
Το Si με τα 125 hp ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και ομολογώ οτι αρχικά με δυσκόλεψε μέχρι να το μάθω. Αρκετά γρήγορο κατά την άποψή μου με ανεπαρκή όμως φρένα και αναρτήσεις. Τα φρένα είχαν (πολύ) μέτρια αποτελεσματικότητα παρά την σωστή συντήρηση. Οι αναρτήσεις (εργοστασιακές) ήταν ψηλές και σχετικά σκληρές αφήνοντας όλους τους κραδασμούς και τις ανωμαλίες του οδοστρόματος να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στους επιβάτες και, κυρίως, αφήνοντας τον οδηγό εκτεθημένο στις στροφές.
Το αμάξι, παρά τα μειονεκτήματα που ανέφερα, δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα που να σχετίζεται με την αξιοπιστία του. Απο ένα σημείο και μετά μαθαίνεις τα ελαττώματά του και τα αντιμετωπίζεις.
Πρέπει να ομολογήσω πάντως πως με την πρώτη καλή ευκαιρία που βρήκα σε SiR vtec έδωσα το Si με συνοπτικές διαδικασίες.
Αυτή τη στιγμή εκτός απο ενα Primera και ενα Fabia εξακολουθώ να χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση το CRX Vtec.
Μιας και όπως ανέφερα παραπάνω το κύριο πρόβλημα ήταν οι αναρτήσεις και τα κρατήματα, έβαλα στο αμάξι Bilstein κίτρινα με ελαφρύ χαμήλωμα και 15' ζάντες.(Αρχικά είχε 14' και το test εκείνης της εποχής έγινε με αυτό το set up --- τεύχος 255, συγκριτικό CRX Vtec - MAZDA MX3 - NISSAN 100NX---).
Δεν είμαι ιδιαίτερα ακραίος στην οδήγησή μου αλλά η αίσθηση που έχω είναι ότι το CRX στρίβει το ίδιο καλά (αν όχι καλύτερα) απο το Primera '00 που έχω για να συγκρίνω.
Πολύ δυνατό και πρόθυμο μοτέρ με τρελό ξέσπασμα και ήχο μετά τις 5500 rpm. Το θέμα είναι να μην 'σκάσει' το Vtec μέσα σε στροφή. Εκεί.....δύσκολα το μαζεύεις.... Αρκετά οικονομικό στο προ-Vtec φάσμα στροφών. Μετα όμως καιει αρκετά...
Πάντως βρήκα μεγάλες διαφορές στα δυο CRX. Το Vtec έχει σαφώς πολύ καλύτερο στήσιμο και φρένα. Κατά τα άλλα οι διαφορές περιορίζονται εξωτερικά σε διαφορετικά φλάς-καπό-προφυλακτήρας-αεροτομή και εσωτερικά σε δερμάτινα καθίσματα - ταπετσαρίες, (και ειδικότερα στην περίπτωσή μου) στην ύπαρξη A/C, άλλο panel για ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες.
Πιστεύω οτι αξίζει μια αγορά CRX Vtec ακόμα και σήμερα αλλά με κάποιες προϋποθέσεις. Καταρχήν το βρίσκεις με καθαρό σασί (λέμε τώρα...) και κινητήρα (παλεύεται...) Αφήνεις την ευκολία των σημερινών αυτοκινήτων και παίρνεις απόφαση οτι θα έρθεις αντιμέτωπος με πολύ πιο 'άμεσες' καταστάσεις. Χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα - ABS να σε σώσει απο την λάθος κίνηση. Με μη υδραυλικό τιμόνι το οποίο σε πληροφορεί πολύ καλά - όπως σχεδόν όλα τα μηχανικά - αλλά σε δυσκολεύει σε επιτόπιους ελιγμούς κατά το παρκάρισμα ή την οδήγηση σε αστικό περιβάλλον με κίνηση. Προς θεού, να έχει A/C (δουλευει με 12αρι φρέον και με μια καλή συντήρηση δεν θα έχει πρόβλημα, αν του το ζητήσεις, να σε ρίξει στο κρεβάτι με ψήξη). Τέλος είναι καλό να βεβαιωθείς οτι δεν θα έχεις παραπάνω απο 1 ακόμη επιβάτη
Με χρόνο και διάθεση μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου. Και αν έχεις και μεράκι....μπορείς να το κάνεις και να 'στρίβει'.....