-
Διαφορετικά chops. Μάλλον ξεκινάει να πωλείται και στον Καναδά όταν βγει...
@νδρέας
-
Διαφορετικά chops. Μάλλον ξεκινάει να πωλείται και στον Καναδά όταν βγει...
@νδρέας
-
Διαφορετικά chops. Μάλλον ξεκινάει να πωλείται και στον Καναδά όταν βγει...
@νδρέας
-
Ελπίζω να μην έχει καμία σχέση με τα παραπάνω. Η C5 χρειάζεται αν είναι περισσότερο ξεχωριστή απο όσο είναι σήμερα. Πρέπει να συνδιάζει περισσότερο στοιχεία όπως η κομψότητα μιας C6 αλλά και της χρηστικότητας ενός C4.
Μερικά ακόμη σχέδια που κάνουν την εμφάνισή τους κατά καιρούς.
-
Το πρώτο σχέδιο είναι αρκετά καλό και ιδιαίτερο όπως τα περισσότερα Citroen .
Σπανίως ήταν άλλο ένα απο το σωρό . Αν αναβαθμίσει ποιοτικά , σε συναρμολόγηση και κινητήρες βενζίνης τις κατασκευές της θα γίνουν εξαιρετική επιλογή. -
Με το σκεπτικό ότι είναι ο υπ'αριθμόν 1 κατασκευαστής σε Diesel, και με την πορεία των αντίστοιχων κινητήρων στην Ευρώπη, μια χαρά είναι οι βενζινοκινητήρες τους.
-
Δικό σου αυτό το σκεπτικό;
-
Μ' αρέσει που έχουν προκύψει πολλοί που θέλουν να γίνουν στην θέση του
-
Μιλάς για τον εθνάρχη;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μιλάς για τον εθνάρχη; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μιλάς για τον εθνάρχη;Όχι για τον Πλανητάρχη
-
Λίγα λόγια για τον ένα, το μοναδικό, τον παμμέγιστο, τον ανυπέρβλητο, το μεγαλοτριχοφυή, Πρόεδρο του http://www.egka8etoi.gr.
-
'Ετσι...ακου εκεί εθνάρχης...τσ τσ
-
η πρώτη φωτό μου αρέσει...αν και δεν βλέπουμε πολλά.
η δεύτερη απαπαπαπαπα...χάλια!η φωτό στο περιοδικό είναι ένα 407 προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά της Citroen.
το σκιτσάκι λες και είναι από C4 μοιάζει...
-
Ο κ@λος στην πρώτη μου κάνει κάτι και σε Prius ...
-
Αν η Citroen δεν κανει κατι για τη τραγικη ποιοτητα κατασκευης της μαλλον ειναι δυσκολα τα πραγματα, ειδικα σε αυτες τις κατηγοριες.
Και θα ειναι κριμα γιατι απο εμφανιση εχουν κατι διαφορετικο να προτεινουν (ειδικα η C6).
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Αν η Citroen δεν κανει κατι για τη τραγικη ποιοτητα κατασκευης της μαλλον ειναι δυσκολα τα πραγματα, ειδικα σε αυτες τις κατηγοριες.Και θα ειναι κριμα γιατι απο εμφανιση εχουν κατι διαφορετικο να προτεινουν (ειδικα η C6).
Υποθέτω ότι δεν μιλάς για την απτή ποιότητα γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα είναι δεδομένο ότι δεν έχεις μπει σε C4. Από τις πλέον ποιοτικές υλοποιήσεις (σε αίσθηση εννοω πάντα, έτσι;) της κατηγορίες. Άνετα στο top 3.
@νδρέας
-
θα ελεγα οτι τα C2,C4,C6 ειναι πολυ ποιοτικα,αλλωστε δεν υπαρχει αλλος δρομος για τις ευρωπαικες εταιρειες.οταν ανανεωθουν τα C3 και C5 θα ανεβουν και αυτα στο ιδιο επιπεδο
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Υποθέτω ότι δεν μιλάς για την απτή ποιότητα γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα είναι δεδομένο ότι δεν έχεις μπει σε C4. Από τις πλέον ποιοτικές υλοποιήσεις (σε αίσθηση εννοω πάντα, έτσι;) της κατηγορίες. Άνετα στο top 3.
@νδρέαςΕιλικρινα mika δεν μπορω να κατανησω τον ορο 'απτη ποιοτητα'
Ξερω οτι η ποιοτητα ειναι μια.Και εν προκειμενω η ποιοτητα φαινεται στη χρηση.Εχω ιδιαν αποψη για την ποιοτητα της Citroen.
-Πολυ φιλος μου ειχε ΧΜ.
Ενα πραγματικα απαιχτο αυτοκινητο με εκπληκτικη αναρτηση, φρενα, τιμονι.
Και εξισου εκπληκτικα τραγικη ποιοτητα ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων που ακινητοποιουσαν το αυτοκινητο καθε τρεις και λιγο.
Το πουλησε σε δυομιση χρονια, αφου πουληθηκε στα (πανακριβα) συνεργεια.
Και ουτε θελει να ξανακουσει για Citroen...
-Σε υπηρεσιακο C3 μετα απο 40.000 χλμ εκτος του οτι ολα πλεον τριζουν, τα ηλεκτρονικα του κανουν πανηγυρι, διαρροες λαδιων απο παντου,η αισθηση του επιλογεα ειναι για γελια, η εργονομια γριφος για δυνατους λυτες, το καθισμα του οδηγου εχει τσακωθει με την εννοια 'πλευρικη στηριξη',και αλλα τετοια ομορφα...
-Στο C4 του κουμπαρου μου, με πιο λιγα χιλιομετρα εχει αλλαχτει δυο φορες η κρεμαγιερα, διαφορες μικροβλαβες του εχουν σπασει τα νευρα και μετα απο 6 μηνες το συμπερασμα του ειναι πως αν δεν ηταν εταιρικο το αμαξι θα το ειχε πουλησει...
Επειδη τελος μου αρεσει να ειμαι δικαιος, εχω να πω οτι οσα Citroen εχω οδηγησει ειναι ανετα, με παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα και ειδικα το C4 εχει φρεναρες για τα μετρα της κατηγοριας του.
Ειναι κριμα αυτα τα πραγματικα ξεχωριστα σε σχεδιαση αυτοκινητα, να χαντακωνονται απο την τραγικη (απτη ή οχι αδιαφορο) ποιοτητα. -
Ήθελα να πω ότι υπάρχει η ποιότητα που φαίνεται και η ποιότητα που καταλαβαίνεις με τη χρήση όπως σωστά λες.
Με το C4 έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στο πρώτο κομμάτι, ενώ αν κρίνω από αυτά που διαβάζω στο Citroen Club έχει προσεγγιστεί και ένα καθόλα ικανοποιητικό επίπεδο αξιοπιστίας. Θα δεχόμουν τον όρο 'τραγική' αν όντως ήταν τέτοια, αλλά όπως εσύ φέρνεις το παράδειγμα του φίλου σου, άλλο τόσο μπορεί να βγει ένας από τα πολλά παιδιά που οδηγούν εντελώς παροβλημάτιστες C4.
Επιμένω στην c4 γιατί όντως το παρελθόν της φίρμας είναι ένοχο, απλά θεωρώ ότι είναι καλό να αναγνωρίζουμε την πρόοδο που έχει σημειωθεί ΗΔΗ.
@νδρέας
Citroen C5 2008