-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σήμερα το πρωί έγινε το εξής κωμικό. Με σταματησαν με ραντάρ που έδειξε 86 χιλ/ω με όριο 90 και ο μπάτσος ήθελε να με γράψει νομίζοντας ότι το όριο είναι 70. Έφαγα 10 λεπτά για να καταλάβει ότι πρέπει να στείλει κάποιον πιο πίσω να δει το όριο. Μετά έφαγα άλλα 10 λεπτά για να πάει κάποιος να το δει και να γυρίσει. Εκεί άρχισα να λέω για αναφορές που θα τους κάνω και κουμπωθήκανε. Η τελευταία φράση - πριν φύγω - του τροχαίου στους συναδέλφους του ήταν: - Παιδιά πάμε πιο κάτω που έχει το 70.Για γέλια και για κλάματα μαζί.
Aπλά τραγικοί!
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν έχουν αρχίσει έργα για μετατροπή της 'Εθνικής οδού' Κορίνθου-Πατρών σε κλειστό αυτοκινητόδρομο; Αν θα ξεκινήσουν ποτέ;
Τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει!
Αλλά μπορώ να σου πω οτι πηγές που δεν πρέπει να αναφέρω μου λένε οτι το έργο έχει δρομολογηθεί και θα ξεκινήσει σύντομα
Και φυσικά θα μιλάμε για ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ, με δική του χάαξη!Αν δεν κάνω λάθος μέχρι τον Μάρτιο θα έχουν πιάσει δουλειά οι εργολάβοι και θα ξεκινήσουν το ξήλωμα της υφιστάμενης 'Εθνικής'....
Βέβαια μάλλον έτσι θα αλλάξουν θέση και τα μπλόκα.....να δούμε μετά πίσω απο τι μπάζα θα κρύβονται !!!!!!!!!!!!!!
-
Έχω μια υποψία ότι θα γίνει διαπλάτυνση στο μεγαλύτερο μέρος της υφιστάμενης χάραξης..... απο Ακράτα μέχρι αίγιο θα μείνει στο υπάρχον κομμάτι και σε νέα χάραξη θα γίνει το πέρασμα από Δερβένι και το κομμάτι από Αίγιο - Πάτρα (πάνω από το βουνό που περνάμε στα αριστερά μας με κατεύθυνση προς Πάτρα)!!!!!
-
Για την διαδρομή Κόρινθος – Πάτρα και σχεδόν σε όλα τα τμήματά της μελετήθηκαν κατά μέσο όρο πέντε (5) εναλλακτικές λύσεις. Η κάθε μία από αυτές τις λύσεις θα στοίχιζε εκατοντάδες εκατομμύρια εώς και 1 δις ευρώ περισσότερο από την λύση που προκρίναμε, δηλαδή η χρηματοδότηση του έργου θα ήταν αδύνατη. Πέραν αυτού οι λύσεις αυτές περιλάμβαναν την κατασκευή σε δύσκολα εδάφη μεγάλων σηράγγων που ξεπερνούσαν τα 6 χιλιόμετρα μήκος. Αυτό, σύμφωνα με τους ειδικούς, δημιουργούσε αυξημένο βαθμό κατασκευαστικής αβεβαιότητας και οι λύσεις αυτές κρίθηκαν απρόσφορες τόσο από γεωλογική, οικολογική και οικονομική άποψη όσο και για λόγους ασφαλείας σε έκτακτα περιστατικά. Είναι επίσης γεγονός ότι με τις λύσεις αυτές θα υπήρχε περιβαλλοντική βλάβη της περιοχής και καταστροφή περιουσιών της τοπικής κοινωνίας. Επίσης, τεράστιο θα ήταν το κόστος των αναγκαίων απαλλοτριώσεων. Ο σημερινός δρόμος έχει εκατέρωθεν ζώνες που είναι ήδη απαλλοτριωμένες, και καλύπτουν τις ανάγκες του νέου αυτοκινητοδρόμου.
Μετά, λοιπόν, από πολύ δουλειά και μελέτη πλέον μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού του έργου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα και Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα. Από τις 13 Νοεμβρίου του 2005 οι υποψήφιοι όμιλοι είχαν παραλάβει τις μελέτες και προσχέδιο της σύμβασης παραχώρησης. Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβαν τα τελικά τεύχη δημοπράτησης και την διακήρυξη και καλούνται να υποβάλλουν τις δεσμευτικές προσφορές τους στις 9 Οκτωβρίου 2006, με στόχο να έχουμε αναδείξει τον προσωρινό ανάδοχο του έργου μέχρι το τέλος του 2006.
Ψ Τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μεσαίο διαχωριστικό διάζωμα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα έχει πλάτος 26,5 μέτρα με εξαίρεση το τμήμα Έξοδος Πάτρας – Διόδια Ρίου μήκους 6 χλμ που θα διαθέτει 4 Λωρίδες κυκλοφορίας (αστικού τύπου) ανά κατεύθυνση με συνολικό πλάτος 33,15μ.
Η χάραξη του δρόμου σε άλλα σημεία δεν ακολουθεί την υφιστάμενη εθνική οδό και σε άλλα την ακολουθεί όπου το σημερινό πλάτος των 12,5 μέτρων γίνεται 26,5 μέτρα και αλλάζουν με νέα βελτιωμένη χάραξη οι καμπύλες του δρόμου ώστε να επιτρέπεται σε αυτές η ασφαλής διέλευση με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Η χάραξη του δρόμου δεν ακολουθεί την χάραξη της υφιστάμενης εθνικής οδού και παραλλάσσεται στις θέσεις Κιάτο, Γεληνιάτικα, Ξυλόκαστρο, Λυκοποριά, Μαύρα Λιθάρια, Αιγείρα, Πλάτανος, Ελίκη, Αίγιο, Σελιανίτικα, Άβυθος, Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα.Επίσης στα πλαίσια του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα πρόκειται να κατασκευαστούν:
- Σήραγγες συνολικού μήκους 10.375μ. και λοιπά υπόγεια τμήματα (cut and cover), συνολικού μήκους 3.374μ.
- 61 γέφυρες άνω των 20μ. μήκους 4.500μ.
- 13 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά
- 135 Ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου (δεν περιλαμβάνονται τα τεχνικά των Ανισόπεδων κόμβων).
- Στο τμήμα Πάτρα – Πύργος- Αλφειος μήκους 87,5 χλμ.,
Ο νέος αυτοκινητόδρομος ακολουθεί νέα χάραξη και όχι τον υφιστάμενο εθνικό δρόμο, εκτός από τα 14,5 πρώτα χιλιόμετρα έξω από την Πάτρα.
Επίσης στα πλαίσια του τμήματος αυτού πρόκειται να κατασκευαστούν :
-
35 Γέφυρες άνω των 20μ. μήκους 2200μ.
-
Σήραγγες συνολικού μήκους 820 μ.
-
10 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά
-
57 Ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου
-
Εντός 32 μηνών:
§ Ολοκλήρωση 15 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Αραχωβίτικα – Πάτρα περιλαμβανομένων και των νέων Ανισόπεδων κόμβων Ρίου και Αραχωβίτικων.
§ Ολοκλήρωση 20 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κόρινθος – Ζευγολατιό – Κιάτο.
§ Ολοκλήρωση Αυτοκινητόδρομου 18 χλμ. στο τμήμα Πέρας Περιμετρικής Πάτρας – Κάτω Αχαΐα. -
Εντός 40 μηνών: ολοκλήρωση 75χλμ. του Αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Κιάτο – Δυτικός κόμβος Αιγίου.
-
Εντός 50 μηνών (προθεσμία που αποτελεί στοιχείο προσφορών):
§ Ολοκλήρωση και των τελευταίων 22 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα στο τμήμα Δυτικός Κόμβος Αιγίου – Αραχωβίτικα (περιοχή Παναγοπούλας με σήραγγες)
Τάδε έφη 26/06/05
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
...δεν την εχω πιο μεγαλη και υπαρχει λογος που ανεφερα χρονο....
...
Αλήθεια, για ποιο λόγο ανέφερες τον χρόνο;ειμαι σιγουρος οτι φανταζεσαι τον λογο
προς το παρον δεν 8ελω να τον αναφερωΕγώ θα ήθελα να αναφέρεις το λόγο αν γίνεται...
Και όπως μου ανέφερε σήμερα ο οδηγός του αυτοκινήτου κάναμε 1 ώρα και 45 λεπτά και όχι 1 ώρα και 50 λεπτά.Χρόνοι κάτω από 1:30 ώρα γίνονται εύκολα και χωρίς να φοβάσαι τα μπλόκα, οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το...κατόρθωμα! Ας ηρεμήσουμε λιγάκι...
Με το Golf IV 1.4 που είμασταν δύσκολο να πέσει και άλλο ο χρόνος... άντε το πολύυυυυυ κανα 5λεπτο αν συναντούσαμε ακόμα λιγότερη κίνηση στο δρόμο και δεν κόβαμε στα σημεία που ξέρουμε ότι υπάρχει περίπτωση να έχει μπλόκα. Στην Πατρών-Κορίνθου απλά κρατιόμασταν στο δρόμο λόγω της ανάρτησης και των ελαστικών και στην Κορίνθου-Αθηνών τα περισσότερα χλμ έγιναν με τέρμα γκάζι και ταχύτητες μεταξύ 160-190 ανάλογα την κλίση του δρόμου (στις ανωφέρειες λόγω κινητήρα 1.4 δε μπορεί να κρατήσει τα χλμ )
Φυσικά χρησιμοποιήσαμε e-pass με ό,τι αυτό σημαίνει σε κερδισμένο χρόνο. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
...δεν την εχω πιο μεγαλη και υπαρχει λογος που ανεφερα χρονο....
...
Αλήθεια, για ποιο λόγο ανέφερες τον χρόνο;ειμαι σιγουρος οτι φανταζεσαι τον λογο
προς το παρον δεν 8ελω να τον αναφερωΕγώ θα ήθελα να αναφέρεις το λόγο αν γίνεται...
Και όπως μου ανέφερε σήμερα ο οδηγός του αυτοκινήτου κάναμε 1 ώρα και 45 λεπτά και όχι 1 ώρα και 50 λεπτά.Χρόνοι κάτω από 1:30 ώρα γίνονται εύκολα και χωρίς να φοβάσαι τα μπλόκα, οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το...κατόρθωμα! Ας ηρεμήσουμε λιγάκι...
Με το Golf IV 1.4 που είμασταν δύσκολο να πέσει και άλλο ο χρόνος... άντε το πολύυυυυυ κανα 5λεπτο αν συναντούσαμε ακόμα λιγότερη κίνηση στο δρόμο και δεν κόβαμε στα σημεία που ξέρουμε ότι υπάρχει περίπτωση να έχει μπλόκα. Στην Πατρών-Κορίνθου απλά κρατιόμασταν στο δρόμο λόγω της ανάρτησης και των ελαστικών και στην Κορίνθου-Αθηνών τα περισσότερα χλμ έγιναν με τέρμα γκάζι και ταχύτητες μεταξύ 160-190 ανάλογα την κλίση του δρόμου (στις ανωφέρειες λόγω κινητήρα 1.4 δε μπορεί να κρατήσει τα χλμ )
Φυσικά χρησιμοποιήσαμε e-pass με ό,τι αυτό σημαίνει σε κερδισμένο χρόνο.Μετρημένη απόσταση με το trip computer: 215km
Δηλαδή μέση ταχύτητα 123km/h περίπου...δεν πιστεύω ότι είναι εύκολο αυτό (στην πράξη σκεφτόμενοι και την κίνηση στην Αθήνα -Χαλυβουργική,είσοδο για ποτάμι κτλ- και την κίνηση στην Πάτρα κτλ-κτλ)ΥΓ: Μιλάμε για απογευτινές ώρες (17:00-19:00 περίπου) δηλαδή ώρες που οι μπάτσοι τη στήνουν...
ΥΓ2:τότε η κακιά σκάλα δεν είχε τούνελ...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μετρημένη απόσταση με το trip computer: 215km
Δηλαδή μέση ταχύτητα 123km/h περίπου...δεν πιστεύω ότι είναι εύκολο αυτό (στην πράξη σκεφτόμενοι και την κίνηση στην Αθήνα -Χαλυβουργική,είσοδο για ποτάμι κτλ- και την κίνηση στην Πάτρα κτλ-κτλ)Γενικά, μια μέση ταχύτητα 123km/h δεν είναι εύκολη υπόθεση. Στην πραγματικότητα, για να πετύχεις τέτοια μέση ωριαία, την περισσότερη ώρα βλέπεις το κοντέρ στα 150+.
Επειδή σε κάθε διαδρομή τα κρίσιμα σημεία είναι αυτά που κινείσαι αργά, κάθε φορά που φρενάρεις στα 80 πίσω από νταλίκες ή χαζεύοντες και παραλλήλως κινούμενους αργούς η επίδραση στο χρόνο σου είναι πολύ μεγαλύτερη απ'όσο νομίζουμε διαισθητικά. -
Μήπως είναι καλύτερο να μετονομαστεί το θέμα...? /// mods?
-
CPP, ευχαριστώ
Άντε να δούμε...Mad max 13, για να ρωτάω πάει να πει ότι δεν ξέρω τον λόγο.
Κάβουρας & phaethon. Όντως τα 123 χλμ/ ώρα δεν είναι καθόλου εύκολη (και καθόλου ασφαλής) υπόθεση, ειδικά για το Αθήνα-Πάτρα. Σε βραδινό ταξίδι μου προς Θεσσαλονίκη όπου για πάρα πολλά χιλιόμετρα ήμουν πάνω από τα 200 στον άδειο αυτοκινητόδρομο, είδα με έκπληξη ότι η Μ.Ω.Τ. μου ήταν μόνο 121 χλμ/ώρα. Κάτι το πέταλο (όπου συνήθως οδηγώ από 80 - 120 το πολύ), κάτι οι στάσεις στα διόδια, κάτι η στάση για βενζίνη στα Μάλγαρα, όλα αυτά ρίχνουν την μέση ταχύτητα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κάβουρας & phaethon. Όντως τα 123 χλμ/ ώρα δεν είναι καθόλου εύκολη (και καθόλου ασφαλής) υπόθεση, ειδικά για το Αθήνα-Πάτρα. Σε βραδινό ταξίδι μου προς Θεσσαλονίκη όπου για πάρα πολλά χιλιόμετρα ήμουν πάνω από τα 200 στον άδειο αυτοκινητόδρομο, είδα με έκπληξη ότι η Μ.Ω.Τ. μου ήταν μόνο 121 χλμ/ώρα. Κάτι το πέταλο (όπου συνήθως οδηγώ από 80 - 120 το πολύ), κάτι οι στάσεις στα διόδια, κάτι η στάση για βενζίνη στα Μάλγαρα, όλα αυτά ρίχνουν την μέση ταχύτητα.
οποιαδήποτε ταχύτητα που να αγγίζει τα +20-30 km/h σε σχέση με τους υπόλοιπους δεν είναι ασφαλές...
Δεν με κάνει περήφανο που έκανα μια τέτοια διαδρομή (παρότι 'αναγκάζομαι' κάτω από διάφορες περιστάσεις να το αναφέρω συχνά) και δεν με δικαιολογεί το ότι έγινε πάνω σε περίοδο μεγάλης (μα πολύ μεγάλης) κ@υλ@ς...
Προσπαθώ να κόψω πλέον γενικά τις ταρζανιές και να είμαι ήρεμος στο δρόμο.Ευτυχώς πλέον μπορώ και με συγκρατώ στο 90% των περιπτώσεων που μου έρχεται η διάθεση για τρέξιμο.
Μαλακία πιστεύω (ή τουλάχιστον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι είναι) πως όσο και να τρέξεις δύσκολα θα κερδίσεις πάνω από 5-10 λεπτά αν διαφορετικά κινιόσουν με +10 με 20km/h από τα όρια του δρόμου.
Κάνω λάθος? -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
CPP, ευχαριστώ
Άντε να δούμε...Mad max 13, για να ρωτάω πάει να πει ότι δεν ξέρω τον λόγο.
Κάβουρας & phaethon. Όντως τα 123 χλμ/ ώρα δεν είναι καθόλου εύκολη (και καθόλου ασφαλής) υπόθεση, ειδικά για το Αθήνα-Πάτρα. Σε βραδινό ταξίδι μου προς Θεσσαλονίκη όπου για πάρα πολλά χιλιόμετρα ήμουν πάνω από τα 200 στον άδειο αυτοκινητόδρομο, είδα με έκπληξη ότι η Μ.Ω.Τ. μου ήταν μόνο 121 χλμ/ώρα. Κάτι το πέταλο (όπου συνήθως οδηγώ από 80 - 120 το πολύ), κάτι οι στάσεις στα διόδια, κάτι η στάση για βενζίνη στα Μάλγαρα, όλα αυτά ρίχνουν την μέση ταχύτητα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Κάβουρας & phaethon. Όντως τα 123 χλμ/ ώρα δεν είναι καθόλου εύκολη (και καθόλου ασφαλής) υπόθεση, ειδικά για το Αθήνα-Πάτρα. Σε βραδινό ταξίδι μου προς Θεσσαλονίκη όπου για πάρα πολλά χιλιόμετρα ήμουν πάνω από τα 200 στον άδειο αυτοκινητόδρομο, είδα με έκπληξη ότι η Μ.Ω.Τ. μου ήταν μόνο 121 χλμ/ώρα. Κάτι το πέταλο (όπου συνήθως οδηγώ από 80 - 120 το πολύ), κάτι οι στάσεις στα διόδια, κάτι η στάση για βενζίνη στα Μάλγαρα, όλα αυτά ρίχνουν την μέση ταχύτητα.
οποιαδήποτε ταχύτητα που να αγγίζει τα +20-30 km/h σε σχέση με τους υπόλοιπους δεν είναι ασφαλές...
Δεν με κάνει περήφανο που έκανα μια τέτοια διαδρομή (παρότι 'αναγκάζομαι' κάτω από διάφορες περιστάσεις να το αναφέρω συχνά) και δεν με δικαιολογεί το ότι έγινε πάνω σε περίοδο μεγάλης (μα πολύ μεγάλης) κ@υλ@ς...
Προσπαθώ να κόψω πλέον γενικά τις ταρζανιές και να είμαι ήρεμος στο δρόμο.Ευτυχώς πλέον μπορώ και με συγκρατώ στο 90% των περιπτώσεων που μου έρχεται η διάθεση για τρέξιμο.
Μαλακία πιστεύω (ή τουλάχιστον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι είναι) πως όσο και να τρέξεις δύσκολα θα κερδίσεις πάνω από 5-10 λεπτά αν διαφορετικά κινιόσουν με +10 με 20km/h από τα όρια του δρόμου.
Κάνω λάθος?Όχι, αλλά η ταχύτητα είναι γλυκιά. Θεωρώ σημαντικό να μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας με την εντύπωση ότι τέτοιες ταχύτητες μπορεί να είναι ασφαλείς στους δρόμους της χώρας μας. Ναι, τρέχω, αλλά δεν αυταπατώμαι ότι το κάνω με ασφάλεια. Fast n' Safe είναι σχεδόν σχήμα οξύμωρο στην Ελλάδα. Ξέρω ότι σίγουρα αυξάνω σε τεράστιο βαθμό τις πιθανότητες να προκαλέσω ατύχημα όταν κινούμαι με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα από το όριο. Για αυτό, επιλέγω προσεκτικά που θα το κάνω, πάντα σε δρόμους χωρίς κίνηση, ποτέ σε επικίνδυνα σημεία και αν με σταματήσουν σε μπλόκο αναγνωρίζω το λάθος μου και δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι εγώ ξέρω καλύτερα. Και ακριβώς επειδή σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να πάρω και άλλους στο λαιμό μου δεν θεωρώ την γρήγορη οδήγηση 'δικαίωμα' μου.
Α, και που είσαι; Τρέχω πάντα μόνος μου, ποτέ δεν 'κυνηγιέμαι' με κάποιον άλλο. Όταν στις μεγάλες ταχύτητες στους δημόσιους δρόμους μπλέκουμε και τον εγωισμό μας (να μην μας περάσει ο άλλος) τότε η κατάσταση γίνεται απαράδεκτα επικίνδυνη.
Βέβαια, το τι είναι 'αποδεκτά' και τι 'απαράδεκτα' επικίνδυνο είναι το πλέον υποκειμενικό κομμάτι της οδήγησης...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όχι, αλλά η ταχύτητα είναι γλυκιά. Θεωρώ σημαντικό να μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας με την εντύπωση ότι τέτοιες ταχύτητες μπορεί να είναι ασφαλείς στους δρόμους της χώρας μας. Ναι, τρέχω, αλλά δεν αυταπατώμαι ότι το κάνω με ασφάλεια. Fast n' Safe είναι σχεδόν σχήμα οξύμωρο στην Ελλάδα. Ξέρω ότι σίγουρα αυξάνω σε τεράστιο βαθμό τις πιθανότητες να προκαλέσω ατύχημα όταν κινούμαι με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα από το όριο. Για αυτό, επιλέγω προσεκτικά που θα το κάνω, πάντα σε δρόμους χωρίς κίνηση, ποτέ σε επικίνδυνα σημεία και αν με σταματήσουν σε μπλόκο αναγνωρίζω το λάθος μου και δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι εγώ ξέρω καλύτερα. Και ακριβώς επειδή σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να πάρω και άλλους στο λαιμό μου δεν θεωρώ την γρήγορη οδήγηση 'δικαίωμα' μου.Α, και που είσαι; Τρέχω πάντα μόνος μου, ποτέ δεν 'κυνηγιέμαι' με κάποιον άλλο. Όταν στις μεγάλες ταχύτητες στους δημόσιους δρόμους μπλέκουμε και τον εγωισμό μας (να μην μας περάσει ο άλλος) τότε η κατάσταση γίνεται απαράδεκτα επικίνδυνη.
Βέβαια, το τι είναι 'αποδεκτά' και τι 'απαράδεκτα' επικίνδυνο είναι το πλέον υποκειμενικό κομμάτι της οδήγησης...
+1
Συμφωνώ 100%ΥΓ:Λες και είσαι μέσα στο μυαλό μου βρε παιδί μου...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μαλακία πιστεύω (ή τουλάχιστον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι είναι) πως όσο και να τρέξεις δύσκολα θα κερδίσεις πάνω από 5-10 λεπτά αν διαφορετικά κινιόσουν με +10 με 20km/h από τα όρια του δρόμου.
Κάνω λάθος?Εχεις δίκιο .....δεν κερδίζεις τίποτα ουσιαστικό σε χρόνο....μόνο αν κινηθείς με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα απο τα όρια δηλαδή περίπου απο 30 % και πάνω βλέπεις διαφορά αλλά αυτό είναι ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και στην τελική ΧΑΖΟ να το κάνεις....
-
μα κυριε Λάππα
εσεις που ειστε υπερμαχος της τηρησης του κοκ και της οδικης συμανσης να κινηστε με τουλαχιστον 80+ κμ πανω απο το οριο ταχυτητας?περισσοτερο αστιευομενος ειμαι παρα ειρωνας
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
μα κυριε Λάππα
εσεις που ειστε υπερμαχος της τηρησης του κοκ και της οδικης συμανσης να κινηστε με τουλαχιστον 80+ κμ πανω απο το οριο ταχυτητας?περισσοτερο αστιευομενος ειμαι παρα ειρωνας
Καλύτερα να τρέχεις ξέροντας ότι αυτό που κάνεις είναι επικίνδυνο και παράνομο (και αν σε πιάσουν καλά κάνουν και σε τιμωρούν) παρά να υποστηρίζεις ότι 'ξέρεις' να τρέχεις και είναι δικαίωμά σου να τρέχεις ενώ οι 'άλλοι' πρέπει να τηρούν τα όρια.
-
Οχι πάλι τα ιδια ρε σεις!!
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
μα κυριε Λάππα
εσεις που ειστε υπερμαχος της τηρησης του κοκ και της οδικης συμανσης να κινηστε με τουλαχιστον 80+ κμ πανω απο το οριο ταχυτητας?***περισσοτερο αστιευομενος ειμαι παρα ειρωνας ***:iconcool:
μερικες φορες καλυτερα να διαβαζεις κατι 2 φορες και αν δεν εισαι σιγουρος να ρωτας παρα να μιλας
-
Σε εμένα το λες αυτό ΜΑD MAX?!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σε εμένα το λες αυτό ΜΑD MAX?!φυσικα και ΟΧΙ!
Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!