-
Καλησπέρα απο έναν καινούργιο στην παρέα σας..πριν μια ωρα εκλεισα το Honda Civic 4d to ES
Διαβάζω εδώ και μερες το φόρουμ και βλέπω οτi υπάρχουν αρκετοι ένθερμοι υποστιρικτες του μοντέλου αλλά και γκρινιάριδες που φτάνουν στα άκρα...
Ελπίζω να έκανα καλή εκτίμηση του αμαξιού καθώς μέχρι τελευταια ήμουν μεταξύ HONDA and VOLVO τελικά το οτι δεν υπάρχει στην επαρχία service μετρησε ανασταλτικά σε εμένα.Μια ερώτηση σε όσους έχουν HONDA Civic πώς αισθάνονται στο κάθισμα? βόλεψε το οτι είναι μακρύ το μπροστά παράθυρο? στο τεστ αισθανόμουν άβολα αλλά οσο περνούσε η ώρα με εντυπωσίασε... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
δλδ συνενοηθηκαν καποιοι για να βγαλουν καποιο συγκεκριμενο αποτελεσμα? Τοτε γιατι ειχαμε τοσο μεγαλη διασπορα ψηφων?
Και αντε ο Στρατης τα πηρε (δεν το ειπα εγω!), τα πηραν και οι υπολοιποι? Ποιοι δλδ?και εμενα με παραξενεψαν καποια αποτελσματα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι καποιοι τα πηραν!
Προσωπικα, πιο πολυ με παραξενεψε η θεση του Σκοντα (πολυ ψηλα) και του Πουντο (πολυ χαμηλα).
φιλε σπυρο εχουμε ερθει στο παρελθον σε αντιθεσεις για τα αυτοκινητα που επιλεγουμε αλλα παραυτα σε θεωρω λογικο και το ξερεις...θελω λοιπον να μου γραψεις με ειλικρινεια...κατα την γνωμη σου αδικηθηκε το civic σε σχεση τουλαχιστον με το σκοντα ή με τον νικητη; Ειναι δικαιο το φετινο αποτελεσμα; Αν το σιβικ ηταν γερμανικο θα νικουσε ή οχι;(μεσα απο την αναλυτικη ψηφοφορια οποιος εχει ματια βλεπει...)
παντα απανταω με ειλικρινεια, εκτος φυσικα οταν κανω πλακα
δεν ξερω αν ειναι δικαιο το φετεινο αποτελεσμα. Δεν παυει ομως να ειναι το συνολο των ψηφων παρα πολλων δημοσιογραφων, αρα σχεδον αποκλειω να υπηρξαν καποιοι που τα 'πηραν' γιατι δεν θα ειχε νοημα να λαδωσεις 1-2-3 ανθρωπους απο τη στιγμη που το αποτελεσμα εξαρταται απο ολους.
δε νομιζω οτι το Σιβικ θα κερδιζε εαν ηταν Γερμανικο. Ισως ηταν πιο ψηλα αν ειχε παρει τα περηφημα 5 *.
ειπα ξεκαθαρα τη γνωμη μου για το Σκοντα & Πουντο.
Τελικα αναρρωτιεμαι γιατι καποιος θα πρεπει να ασχολειται με αυτο το 'θεσμο'? Εμενα προσωπικα δεν θα μου ελεγε κατι σε σχεση με καποιο αυτοκινητο που με ενδιαφερει.
Μηπως τελικα ολη η συζητηση γινεται για το γαμωτο?
-
Ο χρήστης filipp έγραψε:
Καλησπέρα απο έναν καινούργιο στην παρέα σας..πριν μια ωρα εκλεισα το Honda Civic 4d to ES
Διαβάζω εδώ και μερες το φόρουμ και βλέπω οτi υπάρχουν αρκετοι ένθερμοι υποστιρικτες του μοντέλου αλλά και γκρινιάριδες που φτάνουν στα άκρα...
Ελπίζω να έκανα καλή εκτίμηση του αμαξιού καθώς μέχρι τελευταια ήμουν μεταξύ HONDA and VOLVO τελικά το οτι δεν υπάρχει στην επαρχία service μετρησε ανασταλτικά σε εμένα.Μια ερώτηση σε όσους έχουν HONDA Civic πώς αισθάνονται στο κάθισμα? βόλεψε το οτι είναι μακρύ το μπροστά παράθυρο? στο τεστ αισθανόμουν άβολα αλλά οσο περνούσε η ώρα με εντυπωσίασε...Κατά πρώτον καλώς όρισες στο φόρουμ. Κι αν κρίνω από το nic λέγεσαι Φίλιππος; Αν ναι, χρόνια σου πολλά.
Αν έκανες καλή εκτίμηση θα το διαπιστώσεις ο ίδιος. Μη ψάχνεις για επιβεβαίωση της επιλογής σου, γιατί θα ακούσεις τόσα που θα μπλέξεις περισσότερο.
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Ποιός λέει πως το Civic είναι απότομο στο όριο?
αυτο όντως δεν εχει ειπωθει σαν αρνητικο σε καποιο από τα τεστς που διαβασα (4Τ και Drive)....
Για το λόγο αυτό είναι standard to VSA, τα ελαστικά είναι 17 ιντσών standard και για το λόγο αυτό στο φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής το ABS δουλεύει υπερωρίες (δείτε αυτό από το Ιταλικό Quattroruote).
http://www.quattroruote.it/prove_su_strada/sintesi.cfm?CodProva=620
Εν κατακλείδι μηχανολογικά καθαρά ο ημι-άκαμπτος άξονας πίσω ή θα προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση αλλά όταν θα ξεκολλά τότε θα το κάνει απότομα (θρυλικό στο τομέα αυτό είναι το Corolla της προηγούμενης γενεάς και ας μην θυμηθούμε καλύτερα τι είχε γίνει με το Audi TT και το πως μπήκε εσπευσμένα το ESP και μεγάλωσαν οι αντιστρεπτικές για να είναι πιο φιλικό στο όριο αλλά χάνοντας δυστυχώς στην ακρίβεια κάτω από αυτό) ή θα έχει ημι-καταργηθεί με χοντρές αντιστρεπτικές οπότε θα γλυστρά πιο γρήγορα αλλά προοδευτικά.
Οι μηχανολόγοι του φόρουμ ας βοηθήσουν σε αυτό. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια όποτε ας με διορθώσουν αλλά ημι-άκαμπτος άξονας πίσω και 79 χιλιόμετρα στο τεστ του Ταράντου .... βρωμά το πράγμα....
Πάντως το γεγονός ότι το VSA διορθώνει τα πράγματα και το γεγονός ότι είναι standard εν Ελλάδι δείχνει τουλάχιστον ότι η HONDA σέβεται τον πελάτη.
-
Γι αυτό κάνει και ωραίες παντιές το CLIO RS?
και βγάζει ωραίες φωτο....
-
χρηστο κανενα τεστ δεν επιβεβαιωνει οσα λες(εχω δει και διαβασει πολλα...ελληνικα και ξενα).Απο την αλλη στην Αγγλια το αυτοκινητο εχει και 16αρες ζαντες σε εκδοση 1.8 οποτε μην εισαι σιγουρος οτι αποτελει μονοδρομο η επιλογη των 17αρων ζαντων.(μαλιστα προσφερεται και με 18αρες σε οσους θελουν...). Τωρα για το vsa αν το θεωρουσαν απαραιτητο για το αυτοκινητο δεν θα επελεγαν να απενεργοποιειται τοσο ευκολα με ενα κουμπι στο ταμπλο αλλα θα επελεγαν το αντιθετο... Κανεις δεν εχει μιλησει σε αγγλικο φορουμ για τετοια συμπεριφορα στο οριο οπως γραφεις αλλα και σκανδιναβοι ιδιοκτητες που ζουν σε συνθηκες βαρυ χειμωνα ολο το χρονο. Αυτο βεβαια που θα σχολιασω ειναι η αμφισβητηση οτι το civic τα καταφερε τοσο καλα στο τεστ του ταρανδου σε σχεση με τα αλλα αυτοκινητα...Ειλικρινα αν μεροληπτουσαν υπερ του civic θα το εθαβαν οπως το εκαναν στην τελικη ψηφοφορια; Ειναι τουλαχιστον αφελης η σκεψη σου οτι σε αυτο υπηρξε αλλιωση αποτελεσματων. Μαλλον αστοχη η παρατηρηση σου λοιπον. Απο την αλλη οπως σωστα εγραψε o coyote υπαρχουν αυτοκινητα σαν το clio rs με αριστη οδικη συμπεριφορα παρα το απαρχαιωμενο του ημιακαμπτου αξονα. Οσο για τα αυτοκινητα που ανεφερες(ττ και κορολα) ηταν σχεδιασμενα αρκετα χρονια νωριτερα οποτε λογικο ειναι η χοντα να εχει διδαχτει κατι απο τα λαθη τους και να εχει προσπαθησει να τα βελτιωσει με την βοηθεια η οχι της νεας τεχνολογιας.
Τωρα για τον σεβασμο της χοντα στον πελατη δεν ειμαι πλεον απολυτος μετα τα τραγικα λαθη στο euroncap και την τρελη αναμονη που υπομενουμε οσοι το επελεξαν. Τουλαχιστον προχωρησαν σε 2 ανακλησεις μεσα σε 2 μηνες κατι που τους τιμα και το αναγνωριζω.[/list] -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για το λόγο αυτό είναι standard to VSA, τα ελαστικά είναι 17 ιντσών standard και για το λόγο αυτό στο φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής το ABS δουλεύει υπερωρίες (δείτε αυτό από το Ιταλικό Quattroruote).
http://www.quattroruote.it/prove_su_strada/sintesi.cfm?CodProva=620
Εν κατακλείδι μηχανολογικά καθαρά ο ημι-άκαμπτος άξονας πίσω ή θα προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση αλλά όταν θα ξεκολλά τότε θα το κάνει απότομα (θρυλικό στο τομέα αυτό είναι το Corolla της προηγούμενης γενεάς και ας μην θυμηθούμε καλύτερα τι είχε γίνει με το Audi TT και το πως μπήκε εσπευσμένα το ESP και μεγάλωσαν οι αντιστρεπτικές για να είναι πιο φιλικό στο όριο αλλά χάνοντας δυστυχώς στην ακρίβεια κάτω από αυτό) ή θα έχει ημι-καταργηθεί με χοντρές αντιστρεπτικές οπότε θα γλυστρά πιο γρήγορα αλλά προοδευτικά.
Οι μηχανολόγοι του φόρουμ ας βοηθήσουν σε αυτό. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια όποτε ας με διορθώσουν αλλά ημι-άκαμπτος άξονας πίσω και 79 χιλιόμετρα στο τεστ του Ταράντου .... βρωμά το πράγμα....
Πάντως το γεγονός ότι το VSA διορθώνει τα πράγματα και το γεγονός ότι είναι standard εν Ελλάδι δείχνει τουλάχιστον ότι η HONDA σέβεται τον πελάτη.
Παραθετω το αρθρο στα ιταλικα και μεταφραζω κατοπιν.
L'unico problema registrato in pista riguarda la frenata sul ghiaccio. Con due ruote sul marmo bagnato (cioè con coefficiente di aderenza quasi zero), lo spazio d'arresto alla velocità di 100 km/h sale a 118,9 metri, una ventina in più delle concorrenti migliori. Il motivo probabilmente sta nella taratura dell'Abs: per dare maggiore stabilità in frenata alla vettura, l'antibloccaggio delle ruote interviene più spesso, a discapito della forza frenante. Bisogna tenerne conto se si guida sul bagnato o su fondi con aderenza ridotta. Nelle prove di frenata su asfalto asciutto, la 'Civic' si comporta bene: lo spazio d'arresto a 100 km/h è sotto i 40 metri, mentre nelle dieci ripetizioni a massimo carico, non ci sono problemi di fading.
Le doti migliori della 'Civic' si apprezzano nei test di stabilità, dove i rapidi cambi di direzione non mettono mai in difficoltà la vettura, fra l'altro molto ben gommata, con pneumatici da 17 pollici. Il controllo elettronico della stabilità non è invasivo e interviene correttamente.
Το μοναδικό πρόβλημα που καταγράφηκε στην πίστα ήταν στο φρενάρσιμα στον πάγο.Με τους 2 τροχούς στο βρεγμένο μάρμαρο (δηλαδή σχεδόν με μηδενική πρόσφυση) το διάστημα ακινητοποίησης με ταχύτητα 100 χλμ ανεβάινει στα 118,9 μέτρα, δηλάδη είκοσι παραπάνω από τους καλύτερους ανταγωνιστές του. Το πρόβλημα μάλλον είναι στο 'στήσιμο' του abs.Για να δώσει μεγαλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα του αυτοκινητου, το 'αντιμπλοκάρισμα' των τροχών επεμβαίνει συχνότερα, σε αντίθεση με τη δύναμη φρεναρίσματος. Αυτό πρεπει να λαμβάνεται υπόψη όταν οδηγεις σε βρεγμενο η σε τεραιν μειωμένης πρόσφυσης. Στις δοκιμές στο στεγνό το Civic συμπεριφλερεται καλα. Το διάστημα ακινητοποίησης με 100 χλμ/ωρα είναι κάτω από 40 μέτρα, ενώ στις 10 δοκιμές φρεναρίσματος με μαξιμουμ βάρος δεν υπήρξαν προβλήματα fading.
Tα καλύτερα χαρίσματα του Civic εκτιμώνται στα τεστ σταθερότητας , όπου οι γρήγορες αλλαγες κατευθυνσης δεν δυσκολεύουν ποτε το αυτοκίνητο, το οποιο έχει πολύ σωστα ελαστικά με ζάντες 17 ιντσων. ο ηλεκτρονικός έλεγχος σταθερότητας δεν είναι παρεμβατικός και επεμβαίνει σωστα.Ωραία είναι να χρησιμοποιούμε και ξένα περιοδικά ως πηγές, απλά να καταλαβαίνουμε σωστά ή να μεταφράζουμε σωστά αυτα που γράφουν...
Τωρα τι βρωμάει στο τεστ του τάρανδου με τα 79 χλμ???
Μήπως εχουμε ξεφυγει τελειως??? -
http://www.autocarmag.com/RoadTest_Summ ... ?RT=218126
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
http://www.autocarmag.com/RoadTest_Summary.asp?RT=218126fine!
με το από πάνω και την 'απόδοση' του στα ελληνικα από τον κο Δήμου, ποιά η σχέση? -
christos.dimou όσα λες για τον ημιάκαμπτο άξονα (χωρις να τα τεκμηριώνεις) να μαντέψω ισχύουν και για τα Clio, 307, 306F2 , Corrado κλπ ?
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
fine!
με το από πάνω και την 'απόδοση' του στα ελληνικα από τον κο Δήμου, ποιά η σχέση?προσπαθω φιλοτιμα να το καταλαβω και εγω αλλα δεν μπορω...
-
@ all
Quote από 4Τ
Η λύση του ημιάκαμπτου πίσω άξονα θεωρητικά μοιάζει αναχρονιστική, όταν για πολλά χρόνια η Honda εξόπλιζε τα μοντέλα της με ανεξάρτητη ανάρτηση. Στην πράξη όμως δουλεύει αρκετά καλά, συνεργαζόμενη με το στιβαρό πλαίσιο. Οι όποιες αναπηδήσεις που προκύπτουν δεν επηρεάζουν την εν γένει ουδέτερη οδική συμπεριφορά του, με την ουρά να μένει σχεδόν βιδωμένη στην άσφαλτο. Άτσαλες κινήσεις και υπερβολές με το γκάζι μεταφράζονται σε υποστροφή, η οποία όμως ελέγχεται εύκολα. Επικουρικά το VSA (έτσι ονομάζει η Honda το ηλεκτρονικό της σύστημα ευστάθειας), το οποίο παρουσιάζεται ιδιαίτερα παρεμβατικό, διακόπτοντας ακόμα και την παροχή καυσίμου στον κινητήρα, θα σώσει τα... άσωστα. Στον αντίποδα η άνεση είναι περιορισμένη, απόρροια της σφιχτής ρύθμισης, με την ανάρτηση να παρουσιάζεται φλύαρη στις συνεχείς εγκάρσιες ανωμαλίες του εθνικού δικτύου, «διαβιβάζοντας» σε οδηγό και επιβάτες το παραμικρό.
Οπότε μάλλον δεν πρέπει να είχαν εντυπωσιαστεί από την οδηγική συμπεριφορά στο όριο (άτσαλες κινήσεις = απότομο για εμένα).
@ coyote
To CLIO RS είναι γαλλικό αυτοκίνητο. Οι Γάλλοι έχουν μεγαλύτερη εμπειρία από όλους τους Ευρωπαίους σε κίνηση σε ανώμαλο δρόμο (όποιος ταξιδέψει στη Γαλλική Ύπαιθρο θα παρατηρήσει α. στενούς δρόμους και β. καλό αλλά πολύ 3Α γαρμπίλι) και δρόμους με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Τώρα ουδέποτε έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
@ spyros.s
Όσον αφορά το τεστ του Ταράντου. Το πόσο ψιλό είναι το όριο πρόσφυσης είναι άλλο πράγμα με το πόσο φιλικό είναι στο όριο ένα όχημα. Το Corolla είναι κλασσικό παράδειγμα που από το QR είχε 4 αστέρια στο κράτημα και μόλις 2 στη σταθερότητα (στο όριο). Το ΤΤ με την ιδιαίτερα απότομη συμπεριφορά του είχε ως αποτέλεσμα η Audi να αναγκαστεί να ανακαλέσει όλα τα ΤΤ να τους τοποθετήσει μεγαλύτερη αντιστρεπτική και την πίσω αεροτομή ώστε το όχημα να γίνει υποστροφικό στο όριο από υπερστροφικό ή ουδέτερο).
Το Honda φυσικά και έμαθε από τα παθήματα των άλλων αλλά με κόστος στην άνεση και βέβαια με κόστος στη φιλικότητα στο όριο. Το VSA μπορεί να βγει εκτός λειτουργίας αλλά δεν γνωρίζω το κατά πόσον επανέρχεται όταν το όχημα αρχίσει να γλυστρά.
@ miatagreece
Λάθος η έκφραση μου 'βρώμα το πράγμα' καθώς δεν ξεκαθάρισα ότι δεν εννοούσα ότι έχουν κλέψει στο COTY αλλά όταν το όχημα ξεκολλήσει στη ταχύτητα αυτή δύσκολα επαναφέρεται. Γράφοντας το κείμενο τη στιγμή εκείνη θεώρησα ότι θα εκληφθεί ως παρατήρηση περί της σταθερότητας στο όριο.
Το link στο QR σχετίζεται με το γεγονός ότι οι απότομες αντιδράσεις του ημιάκαμπτου στο όριο και ειδικά η αδυναμία του σε σχέση με μία ανεξάρτητη ανάρτηση (όπως αυτή του προηγούμενο μοντέλου) να ελέγξει αποτελεσματικά τους τροχούς πίσω φαίνεται έντονα. Στο συγκεκριμένο περιοδικό αναφέρονται ότι το VSA δουλεύει σωστά μεν αλλά φευ δυστυχώς για εμάς ομιλούν για την Ιταλική άσφαλτο και όχι για την Ελληνική.
@ ΙΚΕ
Η λύση του ημιάκαμπτου άξονα έχει σημαντικά πλεονεκτήματα μεν (χώροι κ.λ.π.) αλλά δεν είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη λύση διαθέσιμη.
Μηχανολογικά όπως με ενοχλεί που ακόμα εμπρός κάποιοι κατασκευαστές μένουν πιστοί στο απλό McFerson (ενώ θα μπορούσαν κάτι καλύτερο και εμπρός δεν λείπει και ο χώρος) έτσι με ενοχλεί μία εταιρεία που για χρόνια έδινε πάντα κάτι διαφορετικό να γυρνά πίσω.
Τώρα όσον αφορά τα συγκεκριμένα οχήματα έχοντας οδηγήσει το ΖΧ (αδελφό όχημα του απλού 306 όχι του 306F2) με την 'παθητική τετραδιεύθυνση' (3θύρο) θυμάμαι στο όριο την απότομη αλλαγή της γεωμετρίας της πίσω ανάρτησης που έκλεινε την τροχιά του αυτοκινήτου. Διασκεδαστική μεν αλλά απότομη δε.
Για το 307 και το Corrado δεν γνωρίζω δεν απαντώ. Το γεγονός πάντως ότι κατά γενική ομολογία το Corrado όπως και το 307 αποτελούν δείγματα αυτοκινήτων με καλή οδηγική συμπεριφορά αυτό δεν συνεπάγεται ότι κάθε υλοποίηση της συγκεκριμένης ανάρτησης είναι και επιτυχήμενη.
Ακόμα το CLIO είναι σε μικρότερη κατηγορία και τo 307 και GOLF δεν έχει τη τιμή του Civic (για την ίδια ιπποδύναμη και μετά και τον ερχομό του TSI).
Ελπίζω να απάντησα στις απορίες σας.
Υ.Σ. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την πιθανότητα αγοράς του συγκεκριμένου οχήματος πάντως. (ως αντικαταστάτη ενός GOLF της οικογένειας.... )
Υ.Σ. (2) Το σημερινό αυτοκίνητο μου είναι ένα COLT CZ3. Όποιος θέλει να δει τι σημαίνει καλή πρόσφυση αλλά απότομη συμπεριφορά στο όριο (ειδικά σε ανώμαλο οδόστρωμα) ας οδηγήσει τη συγκεκριμένη πρόταση.
-
Χρηστο μαλλον ειναι θεμα ερμηνειας των οσων διαβαζεις. Για μενα το συγκεκριμενο τεστ δεν ανεφερε καπου για ατσαλη συμπεριφορα στο οριο αλλα αντιθετα θεωρουσε την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου ουδετερη. Μονο την ανεση θεωρει ως αρνητικο στοιχειο κατι το οποιο μαλλον ειναι λογικο σε ενα αυτοκινητο με 225-45-17 λαστιχο και γενικοτερη σκληρη ρυθμιση. Οπως γραφεις και ο ιδιος μαλλον δεν ειχαν εντυπωσιαστει απο την οδικη συμπεριφορα...ακομα και αν το δεχτω αυτο δεν σημαινει οτι ειχαν απογοητευτει ή οτι θεωρησαν το αυτοκινητο ατσαλο στο οριο. Επισης διαφωνω οτι η ανωτεροτητα των γαλλικων αυτοκινητων σε θεματα οδικης συμπεριφορας πηγαζει απο την υπαρξη δρομων με χαμηλο συντελεστη προσφυσης διοτι τοτε θα επρεπε και τα σουηδικα αυτοκινητα να ειχαν πετυχει αναλογα αποτελεσματα. Οι ανθρωποι απλα μελετησαν-δοκιμασαν και πετυχαν.
Φυσικα δεν ειναι κακο να προβληματιζεσαι και να ψαχνεις για το αυτοκινητο σου. Το αντιθετο μαλιστα... Αν πραγματι ενδιαφερεσαι να μαθεις περισσοτερα για το νεο σιβικ μπες στο civinfo.com. Εχει πολλα πραγματα εκει που θα σε ενδιαφερουν. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Επισης διαφωνω οτι η ανωτεροτητα των γαλλικων αυτοκινητων σε θεματα οδικης συμπεριφορας πηγαζει απο την υπαρξη δρομων με χαμηλο συντελεστη προσφυσης διοτι τοτε θα επρεπε και τα σουηδικα αυτοκινητα να ειχαν πετυχει αναλογα αποτελεσματα.Εδώ θέλω να πω ότι οι διάφορες συνθήκες που επικρατούν στις χώρες κατασκευής -και στις χώρες προέλευσης των σχεδιαστών και μηχανικών- όντως παίζουν μεγάλο ρόλο. Αυτό για το γαλλικό οδόστρωμα σε σύγκριση με άλλων χωρών μπορώ να το επιβεβαιώσω. Αντίστοιχα, οι Σουηδοί τα καταφέρνουν σε άλλα πράγματα (καιρικές συνθήκες κυρίως). Φυσικά και ισχύει το 'δοκίμασαν και πέτυχαν', απλώς η αφετηρία δεν είναι κοινή.
Π.χ. έχω διαβάσει για το ιαπωνικό οδικό δίκτυο και την επίδρασή του στην οδική συμπεριφορά των ιαπωνικών μοντέλων, σε παλαιότερα χρόνια κυρίως. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, αν το ξέρει κάποιος, ας το υποδείξει...
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Παραθετω το αρθρο στα ιταλικα και μεταφραζω κατοπιν.L'unico problema registrato in pista riguarda la frenata sul ghiaccio. Con due ruote sul marmo bagnato (cioè con coefficiente di aderenza quasi zero), lo spazio d'arresto alla velocità di 100 km/h sale a 118,9 metri, una ventina in più delle concorrenti migliori. Il motivo probabilmente sta nella taratura dell'Abs: per dare maggiore stabilità in frenata alla vettura, l'antibloccaggio delle ruote interviene più spesso, a discapito della forza frenante. Bisogna tenerne conto se si guida sul bagnato o su fondi con aderenza ridotta. Nelle prove di frenata su asfalto asciutto, la 'Civic' si comporta bene: lo spazio d'arresto a 100 km/h è sotto i 40 metri, mentre nelle dieci ripetizioni a massimo carico, non ci sono problemi di fading.
Le doti migliori della 'Civic' si apprezzano nei test di stabilità, dove i rapidi cambi di direzione non mettono mai in difficoltà la vettura, fra l'altro molto ben gommata, con pneumatici da 17 pollici. Il controllo elettronico della stabilità non è invasivo e interviene correttamente.
Το μοναδικό πρόβλημα που καταγράφηκε στην πίστα ήταν στο φρενάρισμα στον πάγο.Με τους 2 τροχούς στο βρεγμένο μάρμαρο (δηλαδή σχεδόν με μηδενική πρόσφυση) το διάστημα ακινητοποίησης με ταχύτητα 100 χλμ ανεβάινει στα 118,9 μέτρα, δηλάδη είκοσι παραπάνω από τους καλύτερους ανταγωνιστές του. Το πρόβλημα μάλλον είναι στο 'στήσιμο' του abs.Για να δώσει μεγαλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα του αυτοκινητου, το 'αντιμπλοκάρισμα' των τροχών επεμβαίνει συχνότερα, σε αντίθεση με τη δύναμη φρεναρίσματος. Αυτό πρεπει να λαμβάνεται υπόψη όταν οδηγεις σε βρεγμενο η σε τεραιν μειωμένης πρόσφυσης. Στις δοκιμές στο στεγνό το Civic συμπεριφλερεται καλα. Το διάστημα ακινητοποίησης με 100 χλμ/ωρα είναι κάτω από 40 μέτρα, ενώ στις 10 δοκιμές φρεναρίσματος με μαξιμουμ βάρος δεν υπήρξαν προβλήματα fading.
Tα καλύτερα χαρίσματα του Civic εκτιμώνται στα τεστ σταθερότητας , όπου οι γρήγορες αλλαγες κατευθυνσης δεν δυσκολεύουν ποτε το αυτοκίνητο, το οποιο έχει πολύ σωστα ελαστικά με ζάντες 17 ιντσων. ο ηλεκτρονικός έλεγχος σταθερότητας δεν είναι παρεμβατικός και επεμβαίνει σωστα.Δεν ξέρω για το νέο σιβικ αλλά όταν το στήσιμο του ABS είναι παρόμοιο, αυτό γίνεται για να μη τρομάζει με τις αντιδράσεις του τιμονιού ο (άσχετος) οδηγός/δημοσιογράφος σε φρενάρισμα με διαφορετική πρόσφυση δεξιά-αριστερά. Το ABS ΜΕΙΩΝΕΙ το φρενάρισμα στο τροχό που ΕΧΕΙ πρόσφυση, η απόσταση ακινητοποίησης μεγαλώνει, αλλά ο μπούφος πίσω από το τιμόνι είναι ευχαριστημένος γιατί το τιμόνι δεν 'τραβάει'.
-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=211&page_id=4623
Πρόκειται για έρευνα κατανάλωσης αυτοκινήτων η οποία έγινε από την γερμανική λέσχη αυτοκινήτου...πρωτιά στα μικρομεσαία αυτοκίνητα για το σιβικ 1.4 με 5,7 λίτρα ακολουθούμενο από το άστρα το οποίο είχε 5,9.
Έτσι για να γελάσει το χειλάκι μας... -
Αυτό είναι και χωρίς συμπλέκτη, άρα κανονικά καίει ακόμη λιγότερο
-
@ christo dimou
Ατσαλές κινήσεις = άτσαλες κινήσεις από τον οδηγό και όχι από το αμάξι
Επίσης τι σχέση έχει η ZX με την παθητικη τετραδιεύθυνση και τους υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης με τον ημιάκαμπτο του Civic? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επίσης τι σχέση έχει η ZX με την παθητικη τετραδιεύθυνση και τους υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης με τον ημιάκαμπτο του Civic?
Γιατί, επι της ουσίας τι διαφορά έχει?
-
Αλλαγή Λαδιών 10.000
Shell Ultra 5B-40 4 15,71 62,84
Φίλτρο Λαδιού 1 10,6 10,6
Σύνολο 73,44Service 20.000
Shell Ultra 5B-40 4 17,17 68,68
Φίλτρο Λαδιού 1 10,9 10,9
Καθαριστικο Μπαρμπρίζ 1 1,31 1,31
Shell Υγρό μπαταρίας 1 2,86 2,86
Φίλτρο Αέρος 1 22,48 22,48
Λάδι Σασμάν 2 9,55 19,1
Εργατικά 1 50,42 50,42Σύνολο 185,33
Ηonda Civic 2005