-
Χαιρετω την παρεα σας, παρακολουθω το forum των 4T εδω και λιγο καιρο και πηρα την αποφαση να ρωτησω τη γνωμη σας καθως ειμαι πλεον (οικονομικα ) ετοιμος να αγορασω αμαξι με την ελευση του 2007.
Διαθετω μεχρι 17500** το πολυ** 18000ευρω.
Ξερω πως αρκετοι με το που ακουν αυτα τα χρηματα θα προτειναν καινουριο Golf TSI αλλα τα χρηματα ειναι πολυ οριακα (με το κλειδι στο χερι βγαινει παραπανω απο 18000) και το εχω απορριψει γιατι φοβαμαι το κοστος χρησης (κοστος σερβις VW + επισκευη πιθανης βλαβης τυπου τουρμπο η κομπρεσορα μετα τη ληξη της εγγυσης) εστω και αν ειναι μικρη η πιθανοτητα να χρειαστει να τα σκασω για κατι τετοιο, δεν θελω να εχω αυτο το ρισκο.
Εχω προσανατολιστει στην αγορα μεταχειρισμενου Celica η MR2 που ενα καλοσυντηρημενο μοντελο του '01 βγαινει γυρω στις 17.500. Δεν με ενδιαφερουν οι χωροι αρκει να ειναι αξιοπρεπως επαρκεις για 2 ατομα, κυριως θα το χρησιμοποιω για την πολη και εκδρομουλες και θελω το αμαξι να ειναι διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο (και οσο το δυνατον απροβληματιστο απο θεμα αξιοπιστιας)! Οσοι ξερετε κατι παραπανω για αυτα τα μοντελα αλλα και οσοι εχετε να προτεινετε κατι, θα χαρω να ακουσω την αποψη σας
-
Χαιρετω την παρεα σας, παρακολουθω το forum των 4T εδω και λιγο καιρο και πηρα την αποφαση να ρωτησω τη γνωμη σας καθως ειμαι πλεον (οικονομικα ) ετοιμος να αγορασω αμαξι με την ελευση του 2007.
Διαθετω μεχρι 17500** το πολυ** 18000ευρω.
Ξερω πως αρκετοι με το που ακουν αυτα τα χρηματα θα προτειναν καινουριο Golf TSI αλλα τα χρηματα ειναι πολυ οριακα (με το κλειδι στο χερι βγαινει παραπανω απο 18000) και το εχω απορριψει γιατι φοβαμαι το κοστος χρησης (κοστος σερβις VW + επισκευη πιθανης βλαβης τυπου τουρμπο η κομπρεσορα μετα τη ληξη της εγγυσης) εστω και αν ειναι μικρη η πιθανοτητα να χρειαστει να τα σκασω για κατι τετοιο, δεν θελω να εχω αυτο το ρισκο.
Εχω προσανατολιστει στην αγορα μεταχειρισμενου Celica η MR2 που ενα καλοσυντηρημενο μοντελο του '01 βγαινει γυρω στις 17.500. Δεν με ενδιαφερουν οι χωροι αρκει να ειναι αξιοπρεπως επαρκεις για 2 ατομα, κυριως θα το χρησιμοποιω για την πολη και εκδρομουλες και θελω το αμαξι να ειναι διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο (και οσο το δυνατον απροβληματιστο απο θεμα αξιοπιστιας)! Οσοι ξερετε κατι παραπανω για αυτα τα μοντελα αλλα και οσοι εχετε να προτεινετε κατι, θα χαρω να ακουσω την αποψη σας
-
Χαιρετω την παρεα σας, παρακολουθω το forum των 4T εδω και λιγο καιρο και πηρα την αποφαση να ρωτησω τη γνωμη σας καθως ειμαι πλεον (οικονομικα ) ετοιμος να αγορασω αμαξι με την ελευση του 2007.
Διαθετω μεχρι 17500** το πολυ** 18000ευρω.
Ξερω πως αρκετοι με το που ακουν αυτα τα χρηματα θα προτειναν καινουριο Golf TSI αλλα τα χρηματα ειναι πολυ οριακα (με το κλειδι στο χερι βγαινει παραπανω απο 18000) και το εχω απορριψει γιατι φοβαμαι το κοστος χρησης (κοστος σερβις VW + επισκευη πιθανης βλαβης τυπου τουρμπο η κομπρεσορα μετα τη ληξη της εγγυσης) εστω και αν ειναι μικρη η πιθανοτητα να χρειαστει να τα σκασω για κατι τετοιο, δεν θελω να εχω αυτο το ρισκο.
Εχω προσανατολιστει στην αγορα μεταχειρισμενου Celica η MR2 που ενα καλοσυντηρημενο μοντελο του '01 βγαινει γυρω στις 17.500. Δεν με ενδιαφερουν οι χωροι αρκει να ειναι αξιοπρεπως επαρκεις για 2 ατομα, κυριως θα το χρησιμοποιω για την πολη και εκδρομουλες και θελω το αμαξι να ειναι διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο (και οσο το δυνατον απροβληματιστο απο θεμα αξιοπιστιας)! Οσοι ξερετε κατι παραπανω για αυτα τα μοντελα αλλα και οσοι εχετε να προτεινετε κατι, θα χαρω να ακουσω την αποψη σας
-
Ο χρήστης sky έγραψε:
θελω το αμαξι να ειναι διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο (και οσο το δυνατον απροβληματιστο απο θεμα αξιοπιστιας)!.... προσθεσε στις επιλογες σου κ το mx-5 με μπλοκε, εγω αυτο θα επαιρνα !!!
τα 18000 Ε δεν ξερω αν φτανουν, ας μας πει καποιος ποσο παει
το τσελικα με τιποτα
-
Αν τα χρήματα είναι οριακά και σε νοιάζει το κόστος χρήσης και η αποφυγή κόστους επισκευών κλπ τότε πάρε κάτι καινούριο με εγγύηση, το μεταχειρισμένο δεν μου ακούγεται και η πιο ταιριαστή λύση.
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
θελω το αμαξι να ειναι διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο (και οσο το δυνατον απροβληματιστο απο θεμα αξιοπιστιας)!
.... προσθεσε στις επιλογες σου κ το mx-5 με μπλοκε, εγω αυτο θα επαιρνα !!!
τα 18000 Ε δεν ξερω αν φτανουν, ας μας πει καποιος ποσο παει
**το τσελικα με τιποτα **
Έχει κάτι;;;
-
Μεταχειρισμένο με τουλαχιστον 1 χρονο εγγυηση θα ειναι, εχω βρει και με 2 οποτε λογικα θα πρεπει να ειναι οκ... ε;
CAP DIM γιατι λες οχι Celica;
-
Μου αρέσουν και τα δύο αυτοκίνητα που ανφέρεις φίλε sky!!! Τώρα βέβαια όσον αφορά το mr2 να ξέρεις πως οι χώροι είναι ανύπαρκτοι για δύο άτομα (ίσα ίσα ένα μικρό βαλιτσάκι μπροστά, στον υποτιθέμενο χώρο του πορμπαγκάζ και κάποιες θήκες πίσω από τα καθίσματα). Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι φίλος μου με mr2 σε ταξίδι Κρήτη-Δράμα μόνο στα χέρια του δεν κρατάει βαλίτσες... ! Νομίζω πως τα πράγματα είναι καλύτερα στη περίπτωση celica! Δεν αναφέρεις εκδόσεις (αν και το mr2 διατίθεται με μια και μοναδική έκδοση κινητήρα, αυτή με τους 140 ίππους). Με δεδομένο αυτή την επιλογή κινητήρα θεωρώ πως το mr2 θα σου προσφέρει το κάτι παραπάνω, τόσο λόγω διάταξης (κινητήρας πίσω-κίνηση πίσω) όσο και χαμηλότερου βάρους σε σχέση με celica! Όχι πως η celica είναι αργή αλλά δεν έχεις τίποτα να χάσεις αν αναζητήσεις και μια έκδοση T-sport με 192 ίππους. Αλήθεια σκέφτηκες καθόλου την εισαγωγή αυτοκινήτου από χώρα του εξωτερικού? Μπορείς να βρεις αυτοκίνητα σε αρκετά καλή κατάσταση και με πολύ χαμηλές τιμές! Βέβαια η διαφορά με τα ελληνικά μοντέλα καλύπτεται στον εκτελωνισμό και στα λοιπά διαδικαστικά αλλά και πάλι νομίζω πως κάτι μπορείς να κερδίσεις!!! Παρόλα αυτά το ρίσκο δεν παύει να υφίσταται και στις δύο περιπτώσεις !!! Επίσης θα ήταν καλή ιδέα να προσθέσεις στις επιλογές σου και το mx5!!! Γιατί δεν εξετάζεις και το ενδεχόμενο καινούριου αυτοκινήτου? Colt czt, Swift Sport (ατμοσφαιρικό!!!) etc. Το ρίσκο που αναφέρεις για την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης ενός καινούριου turbo, compressor ή και των δύο νομίζω πως υπάρχει (....και είναι και μεγαλύτερο) στην αγορά μεταχειρισμένου!!!
-
Angel!!!!, sky,
γιατι δεν ταιριαζει με αυτα, διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο, ενω τα μχ-5 και μρ2 ειναι ιδανικα !!!!
το τσελικα,
δεν μου αρεσει καθολου η εμφανιση του,
ειναι fwd,
ειναι κλειστοφοβικο, ειδικα οι πισω,
δειχνει γερασμενο, το τελευταιο απο ποτε βγαινει ? ουτε θυμαμαι !!!!
-
Για το MR2 κινητήρας κέντρο όχι πίσω και κίνηση πίσω. Επίσης το MR2 έχει μια άσχημη φήμη ( που είναι πραγματικότητα ) σχετικά με την αντοχή των μοτέρ του. Δες εδώ
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 337#743337
Η Celica μου άρεσει πολυ αλλά είναι FWD αν βέβαια θεωρείς διασκεδαστικό μόνο ενα RWD τοτε, αυτό, ναι είναι πρόβλημα. -
@ mirage
Έχεις δίκιο Θανάση! Εξάλλου mr=midship runabout!!!!!!!!! Λάθος λόγω κεκτημένης ταχύτητας !!! -
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
Angel!!!!, sky,γιατι δεν ταιριαζει με αυτα, διασκεδαστικο, ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση και σβελτο, ενω τα μχ-5 και μρ2 ειναι ιδανικα !!!!
το τσελικα,
δεν μου αρεσει καθολου η εμφανιση του,
ειναι fwd,
ειναι κλειστοφοβικο, ειδικα οι πισω,
δειχνει γερασμενο, το τελευταιο απο ποτε βγαινει ? ουτε θυμαμαι !!!!
- Για να το έβαλε σημαίνει ότι του αρέσει εμφανισιακά οπότε δεν έχει σημασία.
- Και; Πρέπει να πετάει κώλο για να είναι διασκεδαστικό;
- Έχει μεγαλύτερους χώρους και από το MR2 και από το ΜΧ-5. Μέχρι να ανοίξεις την οροφή είναι πιο κλειστοφοβικά.
- Γιατί δεν ευχαριστο στην καθημερινη συμβιωση;
- Είναι αρκετά σβέλτο.
-
Eγώ mx5 θα έπαιρνα...
-
sky πριν απο 20 μερες αγορασα mr2 αφου προηγουμενως ειχα mx5 mk1!.λοιπον το μρ ειναι ενα φανταστικο αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο το μχ,εξισου διασκεδαστικο κ πολυ πιο γρηγορο(ακομα κ απο το μχ 1..μοτερ που τραβαει δυνατα απο χαμηλα μεχρι το κοκκινο,πολυ καλη προσφυση λογω θεσης κινητηρα,πολυ καλα φρενα,παναλαφρο.ειναι πιο αποτομο απο το μχ αλλα το μαζευεις κ πιο γρηγορα σχεδον με τους καρπους.απιστευτη αισθηση!.απλα δεν κανει για πλατειες κ χαζοπαντιλικια.ειναι φτιαγμενο για να στριβει σαν καρτακι.δεν ειναι τυχαιο που το αγγλικο evo το συγκρινει με elise k boxster!θελει ομως εμπειρια,να εισαι συνεχως εκει αλλα αμα το μαθεις δεν θα θες αλλο αυτοκινητο!οσο για την αξιοπιστια ειναι γεγονος οτι εχει προβλημα με το μοτερ(εξαλλου εγω εγραψα κ στο εν λογω τοπικ)αλλα εχεις εγγυηση κ στα αλλαζουν ολα δωρεαν!!!!!στο http://www.mr2club.gr θα βρεις ο,τι πληροφορια χρειαστεις
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
sky πριν απο 20 μερες αγορασα mr2 αφου προηγουμενως ειχα mx5 mk1!.λοιπον το μρ ειναι ενα φανταστικο αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο το μχ,εξισου διασκεδαστικο κ πολυ πιο γρηγορο(ακομα κ απο το μχ 1..μοτερ που τραβαει δυνατα απο χαμηλα μεχρι το κοκκινο,πολυ καλη προσφυση λογω θεσης κινητηρα,πολυ καλα φρενα,παναλαφρο.ειναι πιο αποτομο απο το μχ αλλα το μαζευεις κ πιο γρηγορα σχεδον με τους καρπους.απιστευτη αισθηση!.απλα δεν κανει για πλατειες κ χαζοπαντιλικια.ειναι φτιαγμενο για να στριβει σαν καρτακι.δεν ειναι τυχαιο που το αγγλικο evo το συγκρινει με elise k boxster!θελει ομως εμπειρια,να εισαι συνεχως εκει αλλα αμα το μαθεις δεν θα θες αλλο αυτοκινητο!οσο για την αξιοπιστια ειναι γεγονος οτι εχει προβλημα με το μοτερ(εξαλλου εγω εγραψα κ στο εν λογω τοπικ)αλλα εχεις εγγυηση κ στα αλλαζουν ολα δωρεαν!!!!!στο http://www.mr2club.gr θα βρεις ο,τι πληροφορια χρειαστειςTo mr-2 φανταζομαι το πηρες πριν 20 μερες μεταχειρισμενο (αφου δεν παραγεται πλέον). Εννοεις οτι εχεις ακομα εργοστασιακη εγγυηση οποτε αν υπαρξει προβλημα θα σου αλλαξουν τον κινητηρα; Αν παρω μοντελο '01 θα εχει ληξει η εργοστασιακη και θα εχω εγγυηση 1 χρονου απο την εκθεση μεταχειρισμενων που θα το ψωνισω ... μου φαινεται καπως ρισκο
Η κουκουλα στα mr-2/mx-5 ειναι 'αρκετη' για να βγαλεις χειμωνα χωρις να τουρτουριζεις/να τριζει σαν τρελη/να σου σπαει τα νευρα για οποιοδηοτε λογο;
Βασικα εχω την εντυπωση οτι η Celica ειναι καπως πιο λογικη σαν επιλογη (καθως δεν θα εχω δευτερο αμαξι) ενω τα αλλα 2 ειναι υπερβαση καπως -
Πολυ ωραιο ειναι το σελικα!
Ακομα, σε αυτα τα
-
Ο χρήστης sky έγραψε:
Η κουκουλα στα mr-2/mx-5 ειναι 'αρκετη' για να βγαλεις χειμωνα χωρις να τουρτουριζεις/να τριζει σαν τρελη/να σου σπαει τα νευρα για οποιοδηοτε λογο;
Μx 5 ψιλοτρίζει. Όχι εκνευριστικά, εξαρτάται και απο το πόσο έχεις εξασκήσει το αυτί σου. Αλλά με μια βόλτα τα βλέπεις όλα αυτά.
-
Το mr2 δεν έχει χώρο αποσκευών μπροστά, αλλά δύο θήκες πίσω από τα καθίσματα. Έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και είναι οδηγικά καλύτερο από το MX5 καθώς δεν είναι για μπάντες αλλά για ουσιαστική οδήγηση, αυτή της αναζήτησης των ιδανικών γραμμών και όχι των μπαντιλικιών.
H τελευταία γενιά της celica είναι ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο αλλά τα μειονεκτήματα που έχει σαν coupe φυσικά και υπάρχουν.
Οι κινητήρες από το 2002 και μετά στα mr2 δεν παρουσίαζαν πρόβλημα σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες τους. -
Αυτό πάντως για το ότι το mr2 είναι οδηγικά καλύτερο απ'το mx5 είναι λίγο μύθος.
Απλά είναι 2διαφορετικές προσεγγίσεις στο ίδιο θέμα-καλές κ οι 2.Το mx5 δε σε πιέζει κανείς να το πας με τις πάντες,πάει κ με γραμμές αν θέλεις -
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Αυτό πάντως για το ότι το mr2 είναι οδηγικά καλύτερο απ'το mx5 είναι λίγο μύθος.
Απλά είναι 2διαφορετικές προσεγγίσεις στο ίδιο θέμα-καλές κ οι 2.Το mx5 δε σε πιέζει κανείς να το πας με τις πάντες,πάει κ με γραμμές αν θέλειςΣυμφωνώ για το διαφορετικές προσεγγίσεις. Οδηγικά καλύτερο είναι το MR2 για μένα. Για κάποιον άλλο μπορεί να είναι το MX5.
Φυσικά και μπορεί να πάει το MX5 με γραμμές, αλλά τα όρια του είναι χαμηλότερα από αυτά του MR2.
MR2/Celica κ προτασεις