-
Για ολα φταιει η ταχυτητα φυσικα....
-
Απόψε είχε γίνει ένα ατύχημα στις αρχές της Κλεισθένους (δεν ξέρω καν αν λέγεται έτσι από εκείνο το σημείο), μόλις στρίβεις δεξιά από Μελίσσια-Βριλήσσια προς Σταυρό.
Ένα ασημί Audi TT βρισκόταν κανονικά ως προς τη φορά του ρεύματός του, κι ένα μαύρο, που νομίζω ότι ήταν Saxo, είχε τρακάρει πλαγιομετωπικά, αλλά βρισκόταν προς τη μεριά του πεζοδρομίου, όχι της διπλής γραμμής.
Δεν είδα να υπάρχει κάποιο στενό που θα μπορούσε να έχει βγει το Saxo, και η σύγκρουση ήταν πολύ μετωπική για να έχει γίνει από διασταύρωση. Δε φάνηκε να έχει χτυπήσει κανείς, αλλά τα αυτοκίνητα δύσκολα επισκευάζονται, με το TT να έχει ίσως κάποιες ελπίδες.
Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου να φανταστώ πώς έγινε...
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Εν τω μεταξύ σήμερα έχουν γίνει πολλές καραμπόλες σε παραλιακή, ΑΟ κι εθνική λόγω ομίχλης.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το εχει ξαναρωτησει αλλος και του εχουμε απαντησει:
το πιθανοτερο καποιο αστερι να αλλαξε λωριδα οποτε/οπως του καπνισε, να τον εστειλε να τσιμπησε την αριστερη μπαριερα και να καταληξει απεναντι. **Απλο **ειναι.
Και όπως πάντα απαντάμε με τρόπο που μας βολεύει.
Να προτείνω ένα άλλο **«απλό» **και πιθανό σενάριο; Κάποιος θεώρησε καλή ιδέα στην ώρα αιχμής να κινηθεί με 170 χλμ (fast n’ safe) και πάνω σε μια από τις συνεχείς αλλαγές λωρίδας που έκανε στην προσπάθεια του να κρατήσει ρυθμό +50 χλμ/ώρα από τους υπόλοιπους οδηγούς έχασε τον έλεγχο.
Η πραγματικότητα είναι ότι είναι αδύνατο να μηδενίσουμε τα τροχαία (μπορούμε βέβαια να τα μειώσουμε δραστικά με σωστές υποδομές) ακόμα και στους καλύτερους δρόμους, γιατί ο πλέον αστάθμητος παράγοντας, ο οδηγός, παραμένει. Από εκεί και πέρα, ερωτήσεις του στυλ «πως τα καταφέρνουν σε τέτοιους δρόμους» (καθώς και απαντήσεις που πάντα ρίχνουν το φταίξιμο σε κάποιον άλλο ) δείχνουν μόνο την αδυναμία μας να κατανοήσουμε ότι το ατύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε. Ακόμα και σε εμάς...
οπως συνηθως ο Χρηστος δε βγαζει ποτε την ουρα του απο εξω και πολυ ευστοχα διακρινει την πραγματικοτητα...
ειλικρινα αναρωτιεμαι ποσοι απο ολους τους κατοχους αδειας κυκλοφοριας εκει εξω θα διατηρουσαμε το ροζ χαρτακι, αν υπηρχε ενας τροπος να διαπιστωθει κατα ποσο ειμαστε ικανοι να διαχειριστουμε την πολυπλοκοτητα του οδηγειν σε τοσο απαιτητικες συνθηκεςεχω την αισθηση οτι θα ειχαμε λυσει το κυκλοφοριακο
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
ειλικρινα αναρωτιεμαι ποσοι απο ολους τους κατοχους αδειας κυκλοφοριας εκει εξω θα διατηρουσαμε το ροζ χαρτακι, αν υπηρχε ενας τροπος να διαπιστωθει κατα ποσο ειμαστε ικανοι να διαχειριστουμε την πολυπλοκοτητα του οδηγειν σε τοσο απαιτητικες συνθηκεςεχω την αισθηση οτι θα ειχαμε λυσει το κυκλοφοριακο
Αυτό είναι σίγουρο. Οι περισσότεροι πραγματικά δεν κοιτάνε τι γίνεται στο δρόμο, ούτε αναζητούν πηγές πληροφόρησης για το τι μπορεί να συμβεί (π.χ. μπορείς να ψυχολογήσεις τον οδηγό του μπροστινού οχήματος από τις κινήσεις του μέσα στο αυτοκίνητο και να εκτιμήσεις προς τα πού θα πάει, αρκεί να είσαι αρκετά παρατηρητικός και προσεκτικός).
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το εχει ξαναρωτησει αλλος και του εχουμε απαντησει:
το πιθανοτερο καποιο αστερι να αλλαξε λωριδα οποτε/οπως του καπνισε, να τον εστειλε να τσιμπησε την αριστερη μπαριερα και να καταληξει απεναντι. **Απλο **ειναι.
Και όπως πάντα απαντάμε με τρόπο που μας βολεύει.
Να προτείνω ένα άλλο **«απλό» **και πιθανό σενάριο; Κάποιος θεώρησε καλή ιδέα στην ώρα αιχμής να κινηθεί με 170 χλμ (fast n’ safe) και πάνω σε μια από τις συνεχείς αλλαγές λωρίδας που έκανε στην προσπάθεια του να κρατήσει ρυθμό +50 χλμ/ώρα από τους υπόλοιπους οδηγούς έχασε τον έλεγχο.
Η πραγματικότητα είναι ότι είναι αδύνατο να μηδενίσουμε τα τροχαία (μπορούμε βέβαια να τα μειώσουμε δραστικά με σωστές υποδομές) ακόμα και στους καλύτερους δρόμους, γιατί ο πλέον αστάθμητος παράγοντας, ο οδηγός, παραμένει. Από εκεί και πέρα, ερωτήσεις του στυλ «πως τα καταφέρνουν σε τέτοιους δρόμους» (καθώς και απαντήσεις που πάντα ρίχνουν το φταίξιμο σε κάποιον άλλο ) δείχνουν μόνο την αδυναμία μας να κατανοήσουμε ότι το ατύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε. Ακόμα και σε εμάς...
κοιτα να δεις που εμενα μου φαινεται ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ, καποιος να κατεβαινε γρηγορα την αριστερη επειδη ειχε χωρο μπροστα του και καποιος αλλος να αλλαξε λωριδα χωρις να κοιταξει επειδη ετσι εχει μαθει (ή επειδη κινουμενος τσουλωντας σαν τρενακι στην δικια του λωριδα θεωρησε οτι ολοι γυρω του πανε ετσι ως συνηθιζουν οι ελληναρες), απο το να υπηρχε καποιος που ξετρυπαγε την κινηση εν ωρα αιχμης με 170, να εχασε τον ελεγχο και να κατεληξε στις απεναντι μπαριερες μονος του...Η λεξη κλειδι ειναι 'πιθανοτερο'...
-
Αλήθεια, όταν αλλάζουμε λωρίδα δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε πρώτα στον καθρέπτη μας αν έρχεται κάποιος από πίσω και μάλιστα με μεγαλύτερη ταχύτητα από εμάς;
-
Καλα ασ΄το αυτο, το εχουμε ξεσκισει και οι αποψεις μερικων ειναι 'αμα εσυ πηγαινεις παρανομα γρηγορα, εγω που πηγαινω νομιμα γρηγορα εχω καθε δικαιωμα να βγω και να σε κλεισω'...
-
Χθές το πρωί περί ώρα 08.40΄, πηγαίνοντας προς Αθήνα, στο 99ο χλμ. της Αθηνών - Λαμίας (Υλίκη - τελευταία στροφή), ήμουν σ' ένα από τα τελευταία αυτοκίνητα που ευτυχώς δεν ενεπλάκη στην εξ αιτίας της ομίχλης καραμπόλα των 14 οχημάτων, που έδειξαν μάλιστα και τα τηλεοπτικά κανάλια. Με λύπη μου διαπίστωσα από τα τρακαρισμένα αυτοκίνητα (αλλά και από όσα ήταν στο οπτικό μου πεδίο σταθμευμένα) ότι ελάχιστα είχαν αναμμένα τα φώτα μολονότι είχε ομίχλη (πιο αραιή βέβαια, ήδη από την ευθεία του Κάστρου). Στις καραμπόλες αρκεί μια στραβοτιμονιά ενός οδηγού για να γίνει το κακό, μήπως όμως πρέπει να γίνει, επιτέλους, κάτι με την χρήση των φώτων; Είναι πλεόν γελοίο το θέαμα να βλέπει κανείς μία λ.χ. καλοκαιρινή ημέρα ημέρα σε λειτουργία φώτα ομίχλης (όχι DLR ή τα φώτα διασταύρωσης - μεσαία σκάλα) ή το βράδυ αναμένα τα φώτα ομίχλης και στην θέση των κανονικών διάφορα λαμπιόνια (βλ. χριστουγεννιάτικο δένδρο!) και όταν χρειάζεται να μην ανάβει τίποτε! Είναι άραγε ηλίθιοι οι Ευρωπαίοι που χρησιμοποιούν τα φώτα όποτε υπάρχει μειωμένη φωτεινότητα (αυξημένη συννεφιά, βροχή) και 'μάγκες' οι ελληναράδες με τα λαμπιόνια!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, όταν αλλάζουμε λωρίδα δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε πρώτα στον καθρέπτη μας αν έρχεται κάποιος από πίσω και μάλιστα με μεγαλύτερη ταχύτητα από εμάς;Ασφαλώς και είμαστε. Αυτό επιβάλλεται από τον ΚΟΚ, την κοινή λογική και το ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Μερικές φορές όμως δεν είναι εύκολο, γιατί αυτός που έρχεται από πίσω μας κάνει συνεχείς σφήνες μέσα στην κίνηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και οι πιο υποψιασμένοι οδηγοί μπορεί να κάνουν το λάθος, όπως γράφει εδώ ο Kacey:
επισης, sorry μεγαλε που σε εκλεισα, καταλαθος το εκανα, αλλα οταν πηγαινω με +60 απο την κινηση και εσυ πας να με περασεις σαν σταματημενος αλλαζοντας 3 λωριδες (απο την αριστερη και πισω μου, στην δεξια μου) χωρις φλας, δεν μπορω να ξερω που θα πας. Εγω τουλαχιστον εβγαζα φλας οταν αλλαζα λωριδες...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
........... να κινηθεί με 170 χλμ (fast n’ safe)με φώναξε κανείς ???
-
Το παρωνύμιο σου διαβάζεται 'φαστ ατ σέηφ'
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δυο μετωπικες νωρις τα ξημερωματα. Μια λιγο πιο πανω απο τον κομβο Καλιθεας προς Σκαλανι, εκει στη ανηφορικη δεξια στροφη. Mazda πιθανον RX8 και Mercedes θα πρεπει να πηγαινε ο καθενας τους τουλαχιστον 150. Και οι δυο οδηγοι νεκροι το Μαζντα κοπηκε στα 2!!!
Αλλη μια στην παλια Εθνικη λιγο πιο κατω απο τη διασταυρωση της Αναληψης προς Χερσονησο, ενα 4Χ4 και ενα Volvo κυριολεκτικα διαλυμενα. Αγνωστο αν σκοτωθηκε κανεις.
Ειναι πολυ ειρωνικο αυτο που γινεται. Στο πρωτο τροχαιο κανενας απο τους δυο οδηγους δεν φορουσε ζωνη και παρολα αυτα και των δυο αυτοκινητων οι καμπινες ηταν αθικτες. Αν δηλαδη φορουσαν ζωνη μπορει και να ζουσαν τωρα οι 2 οδηγοι.
Προχθες στην Εθνικη πανω απο τη Χερσονησο αλλο τροχαιο με τρεις νεκρους. Αμαξι με 5 επιβαινοντες θελησε να μπει σε βενζιναδικο στο αντιθετο ρευμα μαλλον χωρις να κοιταξει καθολου καθρευτες ή εστω να βγαλει φλας. Αποτελεσμα ηταν να καρφωθει μια μηχανη μεγαλου κυβισμου, που μαλλον πηγαινε ...οντας ακριβως πανω στη πορτα το οδηγου. Οδηγος και συνοδηγος φορουσαν ζωνες και κυριολεκτικα εγιναν 'κιμας' ειδικα η οδηγος αλλα και η συνοδηγος. Απο τη συγκρουση το αμαξι διπλωσε σαν σε οξεια γωνια και ο οδηγος της μηχανης επισης δεν γλυτωσε.
Προσπαθουσα να βρω και να ξεθαψω αυτο το θεμα εδω και αρκετες μερες. Θυμαστε το πιο πανω; Την περασμενη εβδομαδα, μολις λιγα χιλιομετρα πιο κατω απο εκει που σκοτωθηκαν οι 3 ατυχοι, σε - μαντεψτε - βενζιναδικο της ΕΚΟ που βρισκεται στη μεγαλη ευθεια πριν το αεροδρομιο, ενας 'πετσαράς' με 4Χ4 επιχειρησε να - μαντεψτε - μπει παρανομα στο πρατηριο με αποτελεσμα να - μαντεψτε - καρφωθει πανω του - μαντεψτε - μια μηχανη. Σαν απο αληθινο θαυμα κανενας δεν επαθε τιποτα, ειχαμε μονο υλικες ζημιες.
Ναι ειναι γεγονος!!! Χθες το πρωι στο πρατηριο της Shell στα συνορα Ηρακλειου- Ρεθυμνου αλλος ενας 'ψαγμενος' οδηγος θελησε να μπει παρανομα με αποτελεσμα να τον χτυπησει απο πισω ενα τουριστικο λεωφορειο...
Ζηταω προκαταβολικα συγνωμη που γινομαι σπαστικος... -
Σήμερα το πρωί κατα τις 6 κατέβαινα απο Ομόνοια για Μεταξουργείο και είδα 3 αυτοκίνητα να εχουν εμπλακεί σε ατύχημα. Polo προηγούμενης γενιάς είχε ανέβει στο πεζοδρόμιο ακριβώς πριν μπείς στην Πλατεία Καραισκάκη και είχε πέσει σε λακούβα που υπήρχε στο πεζοδρόμιο επειδή γίνονται έργα και απο πίσω του ήταν 2 αυτοκίνητα. Το ενα είχε κολλήσει πίσω απο το Polo και το άλλο ήταν 5 μέτρα πιο πριν.
Στο συγκεκριμμένο σημείο έχω ξαναδεί ατύχημα γιατί υπάρχουν μερικοί που παίρνουν γρήγορα την στροφή αυτή. -
Ούτε στα πεζοδρόμια δεν μπορείς να οδηγείς με ασφάλεια πια.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αλήθεια, όταν αλλάζουμε λωρίδα δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε πρώτα στον καθρέπτη μας αν έρχεται κάποιος από πίσω και μάλιστα με μεγαλύτερη ταχύτητα από εμάς;
Ασφαλώς και είμαστε. Αυτό επιβάλλεται από τον ΚΟΚ, την κοινή λογική και το ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Μερικές φορές όμως δεν είναι εύκολο, γιατί αυτός που έρχεται από πίσω μας κάνει συνεχείς σφήνες μέσα στην κίνηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και οι πιο υποψιασμένοι οδηγοί μπορεί να κάνουν το λάθος, όπως γράφει εδώ ο Kacey:
επισης, sorry μεγαλε που σε εκλεισα, καταλαθος το εκανα, αλλα οταν πηγαινω με +60 απο την κινηση και εσυ πας να με περασεις σαν σταματημενος αλλαζοντας 3 λωριδες (απο την αριστερη και πισω μου, στην δεξια μου) χωρις φλας, δεν μπορω να ξερω που θα πας. Εγω τουλαχιστον εβγαζα φλας οταν αλλαζα λωριδες...
εγω μιλαω για το 'κατεβαινω ΣΤΑΘΕΡΑ την αριστερη γρηγορα επειδη ειναι αδεια', και ξαφνικα εμφανιζεται καποιος μπροστα μου και με κλεινει επειδη
α) αλλαξε λωριδα χωρις καν να κοιταξει.
β) ελεγξε αλλα δεν καταλαβε οτι η σχετικη μας ταχυτητα σημαινει οτι θα με κλεισει.
γ) ελεγξε, καταλαβε οτι θα με κλεισει, αλλα 'δεν θα κοψω εγω στα 80 για να μην κοψεις εσυ στα 120'...αυτο ειπα και 2 ποστ μου πιο πανω. Οταν ο αλλος κανει συνεχεια σφηνες μεσα στην κινηση (που ΔΕΝ κανω, πρεπει να το εχω κανει 3-4 φορες σε 7 χρονια), οχι δεν περιμενω να τον δουν και να καταλαβουν που θα βρεθει.
προσεξε ομως, εγω που αλλαζω συνεχεια λωριδα ΧΩΡΙΣ σφηνες, ΜΕ ελεγχο ΚΑΙ φλας, σαφως και περιμενω να με βλεπουν και να μην με κλεινουν ολοι, για τον εξης απλο λογο:
εχω βγαλει φλας, οποτε αφου (υποτιθεται) ελεγχεις καθρεφτη ΠΡΙΝ αλλαξεις λωριδα, και βλεπεις οτι εγω εχω βγαλει φλας ΠΡΙΝ απο εσενα, τοτε απαγορευεται να αλλαξεις λωριδα (ΚΟΚ).
Αλλα μην το ξεσκισουμε παλι, ο καθενας νομιζει οτι εχει το δικιο του, απλα βασιζονται στο τι ΝΟΜΙΖΟΥΝ η στο τι κατ'εκεινους ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ισχυει, και οχι στο τι οριζει ρητα ο ΚΟΚ.
-
-
-
Την Κυριακή το πρωί έγινε ατύχημα στο κλασικό σημείο της γέφυρας της Αχαρνών στην άνοδο στο ποτάμι, εκεί που στενεύει. Προφανώς κάποιος πήγαινε στην λωρίδα που χάνεται και έκλεισε τον άλλο που πήγαινε στην κανονική λωρίδα. Το περίεργο ήταν ότι το ένα από τα δύο αυτοκίνητα, αφού είχε κάνει τούμπα (ή τούμπες), είχε προσγειωθεί στους τροχούς του στο παρτέρι δεξιά ίσα με 50 και βάλε μέτρα μέσα...
-
Γιατι το C4 στο ιδιο σημειο τσακωθηκε με τις μπαρες και τις τσακισε δεν αφησε ουτε για δειγμα
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ