Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγοράζετε 4Τροχούς?
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Αγοράζετε 4Τροχούς?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Αντίλογος
    84
    175
    222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sergeant last edited by

      Σπάνια πλέον! Καμμία σχέση με τις παλιές καλές εποχές...

      Σχεδόν αδιάφορο τώρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asimov last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Επί εποχής ΝΔ, ΠΦ, ΚΤ ήταν ΚΟΡΥΦΑΙΟ

        I’ ll second that
        (Διαβαζω τα αρθρα του Ν.Δ. στο RAM κι αναπολω τις εποχες που η πενα του ηταν πρωτη προτεραιοτητα οταν επιανα στα χερια μου το περιοδικο)

        Επι του θεματος: Σπανια (2-3 τευχη το χρονο) και για μενα.....
        Τους λογους προανεφεραν και περιεγραψαν αριστα οι nass και pai mei.

        Ειμαι σιγουρος οτι τα ιδια ισχυουν για πολυ κοσμο κι απορω γιατι δε λαμβανονται υπ’ οψη απο τους υπευθυνους
        Ο Καββαθας μου θυμιζει ολο και περισσοτερο τον φετινο Τζολε
        Ο αντιλογος οντως ξεχωριζει αλλα μερικες υπογραφες ειναι...
        Ο Σταθης ειναι οαση οχι μονο για το περιοδικο αλλα για το συνολο των εντυπων που κρεμονται στα περιπτερα κι ειναι ενας λογος να το αγορασεις. Τωρα τι δουλεια εχει στον ιδιο χωρο με τον Καργακο και τον Αναστασιαδη, ας μην το σκεφτομαι καλυτερα, γιατι συγχιζομαι

        Παντως, αλλο περιοδικο αυτοκινητου δεν αγοραζω (αν και διαβαζω που και που το Car)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Από τον Ιούλιο του 1985 (ήμουν 12,5 ετών τότε!!), κάθε μήνα. Τα τελευταία 5 χρόνια όμως τους αγοράζω μάλλον από συνήθεια. Τα παλιά καλά χρόνια πέρασαν, δυστυχώς, ανεπιστρεπτί (αλλά αυτό είναι μάλλον γενικό φαινόμενο )...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            πιστευω οτι κανουν ελα λαθος και εχουν χασει την κλασικη αιγλη τους.

            θεωρουν τους αναγνωστες δεδομενους και επαναπαυονται πισω απο την φραση : ειμαστε 30+ χρονια στην κυκλοφορια και δεν μπορει να κανεις να μας αμφισβιτησει.

            ο ψαγμενος και αυτος που θελει ουσια , πλεον την βρισκει απο αλλου. ο λογος ;;; μα δεν του την δινεται..... να παρει να διαβασει μια μπροσουρα??? (ξερω υπερβολη, αλλα το θετω ετσι για να το τονισω)

            μην βασιζεστε πλεον στο : στελνω τον πατερα μου να μου παρει ενα περιοδικο αυτοκινητου και το μονο που ξερει ειναι οι 4τροχοι και στην τελικη αυτο μου φερνει.....

            βασικα το προβλημα ειναι ευρυτερο , προς ολη την ειδικη δημοσιογραφια. ολοι αρκουνται στα ευκολοχωνευτα παραμυθακια , σε κειμενα που μοιαζουν περισσοτερο σε ποιηματα με μερικες και ποταπες πληροφοριες.....

            χαρακτηριστικο παραδειγμα ενος δημοσιογραφου ( που τον εκτιμω βαθυτατα και τον παρακολουθω πανω απο 5 χρονια) που σε ενα κειμενο του για ενα αυτοκινητο των 420 αλογων ανεφερε μονο οτι εχει γκαζι.......
            ΔΩΣΤΕ **ΟΥΣΙΑ ** στο λαο.

            στο θεμα μας : διαβαζω τροχους τα τελευταια 7-8 χρονια ανελλιπως καθε μηνα. υπηρχαν στιγμες που ελεγα : φτουυυυ 5 ευρω πεταμενα, υπηρχαν και στιγμες που ελεγα : 2,5 ευρω πεταμενα. δεν υπηρχε ουτε μια στιγμη που να ειπα : τα αξιζε και τα 5 ευρω.

            θα συνεχισω να το αγοραζω???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:

              Θα ήθελα κι εγω τις παλιές τεχνικές αναλύσεις αλλά ποιός άλλος θα τις διάβαζε?!

              Μάλλον αρκετοί. Είναι γεγονός οτι η διαφοροποίηση δίνει σε ένα προϊόν την δυνατότητα να ξεχωρίσει από τα άλλα και να διακριθεί. Αυτό το είχαν πετύχει τόσα χρόνια οι Τροχοί και γι αυτό στην πράξη αλλά και στην συνείδηση του κοινού των αυτοκινητιστικών εντύπων αλλά και του τυχαίου αναγνώστη που ήθελε απλά να ενημερωθεί ήταν Νο1. Αυτό τα τελευταία χρόνια αλλάζει με την κατρακύλα -κατα την γνώμη- να μην έχει σταματημό. Και κάπου εκεί αρχίζει σιγά σιγά η απαξίωση η οποία θα φανεί αν και όποτε υπάρξει κάτι καλύτερο στον χώρο του ελληνικού αυτοκινητιστικού τύπου. Προς το παρόν πάντως δεν έχουν και πολλά να φοβούνται αφού και όλα τα άλλα έντυπα είναι περίπου μια από τα ίδια. Κάτι πήγε να αλλάξει το καλοκαίρι από ανταγωνιστικό έντυπο ( ανανεωμένο CAR ) αλλά από ότι φαίνεται και αυτή η προσπάθεια δεν είχε ούτε το βάθος που περίμενα ούτε την διάρκεια ώστε να κάνει τελικά την διαφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Από το 1982-1985 σπαστά τεύχη και από τότε έως σήμερα συνεχώς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  medos last edited by

                  παλιοτερα επαιρνα καθε μηνα. Μετα σταματησα για καποια χρονια και τωρα παιρνω οποτε μου κατεβει!!

                  Ενας μεσος ορος λοιπον=σπανια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hammer_ last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Τον τελευταίο καιρό έχω σταματήσει γενικώς να αγοράζω τα εγχώρια περιοδικά αυτοκινήτου, τη εξαιρέσει του R&D.

                    +1
                    Ξέχασα να το γράψω, αλλά είναι το μόνο περιοδικό που αγόρασα τα τελευταία χρόνια και είπα 'αυτό αξίζει'. Και δε μιλάω μόνο για περιοδικά αυτοκινήτου, κάποτε έπαιρνα και computerοπεριοδικά, αλλά ούτε αυτά μου λένε τίποτα πια. Το R&D είναι πολύ εξειδικευμένο για κάποιους, αλλά εμένα μου αρέσει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koutsan last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Δεν τους αγοράζω ποτέ (ένα μόνο τεύχος την τελευταία 5ετία=ποτέ).
                      Τους διαβάζω σχεδόν κάθε μήνα όμως.
                      Άρα μετράω για την αναγνωσιμότητα, αλλά όχι για την κυκλοφορία.

                      Οι λόγοι συνοπτικά:

                      • Αφόρητα βαρετά κείμενα (εξαίρεση 2-3 columnists + Στάθης)
                      • Εξαιρετικά επιφανειακή ανάλυση του αντικειμένου (με εξαιρέσεις, π.χ. δοκιμή RS4, συγκριτική δοκιμή super mini, που τους είπχαν το αίμα)
                      • Εκνευριστικά επαναλαμβανόμενος ΚΚ πέρα από τα όρια της γραφικότητας. Υπερβολική οίηση αναφορικά με το 'κομμάτι του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού'. Λίγη μετριοφροσύνη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
                      • Lifestyle. Λιγότερο από ότι άλλα περιοδικά, αλλά ούτε οι 4Τ έμειναν αμέτοχοι του γενικότερου κλίματος.
                      • Απίστευτες κοινοτοπίες (αν και αυτό μάλλον πάει στο 1)

                      Εύχομαι πραγματικά να αλλάξουν στυλ κάποια στιγμή, να εμβαθύνουν περισσότερο σε ό,τι γράφουν, να προσέξουν λίγο το ύφος τους (το πιο ευχάριστο στην ανάγνωση κομμάτι του περιοδικού τείνουν να γίνουν οι πίνακες), να σταματήσουν την έπαρση, και τότε θα είναι σε πολύ καλό δρόμο.

                      Άντε μπράβο...Αν ο ΚΚ έγραφε εκθέσεις δημοτικού θα είχε μείνει στην ίδια τάξη για επανάληψη - ανακύκλωση των ιδίων θεμάτων και αναλύσεων...Για να γράψει τα άρθρα του δεν πρέπει να χρησιμοποιεί πάνω από 1000 λέξεις, η δε κομπορρημοσύνη του σπάει κόκκαλα...Κανείς άλλος δεν πρέπει να έχει προσφέρει τόσα σε αυτή τη χώρα και να έχει αγνοηθεί από όλους (όπως ισχυρίζεται)...Νομίζει ότι τίποτα άλλο δεν απασχολεί τους αναγνώστες του?
                      Προτείνω δε την ακόλουθη άσκηση : επιχειρήστε να συνοψίσετε τα γραπτά του ΚΚ τα τελευταία 5 χρόνια : 2-3 σελίδες είναι υπεραρκετές για να μη χαθεί ούτε ψίχουλο νοήματος...Είναι δυνατόν αυτό να ονομάζετε δημοσιογραφία? Ούτε δικηγόρος που απλά αλλάζει τα ονόματα διαδίκων σε δικόγραφα δεν πάσχει από τέτοια ένδεια φαντασίας και δημιουργικότητας...

                      Σπάνια αγοράζω 4Τ...Παλαιότερα έπαιρνα σαφώς συχνότερα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad-max-13 last edited by

                        Ο χρήστης koutsan έγραψε:

                        Δεν τους αγοράζω ποτέ (ένα μόνο τεύχος την τελευταία 5ετία=ποτέ).
                        Τους διαβάζω σχεδόν κάθε μήνα όμως.
                        Άρα μετράω για την αναγνωσιμότητα, αλλά όχι για την κυκλοφορία.

                        Οι λόγοι συνοπτικά:

                        • Αφόρητα βαρετά κείμενα (εξαίρεση 2-3 columnists + Στάθης)
                        • Εξαιρετικά επιφανειακή ανάλυση του αντικειμένου (με εξαιρέσεις, π.χ. δοκιμή RS4, συγκριτική δοκιμή super mini, που τους είπχαν το αίμα)
                        • Εκνευριστικά επαναλαμβανόμενος ΚΚ πέρα από τα όρια της γραφικότητας. Υπερβολική οίηση αναφορικά με το 'κομμάτι του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού'. Λίγη μετριοφροσύνη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
                        • Lifestyle. Λιγότερο από ότι άλλα περιοδικά, αλλά ούτε οι 4Τ έμειναν αμέτοχοι του γενικότερου κλίματος.
                        • Απίστευτες κοινοτοπίες (αν και αυτό μάλλον πάει στο 1)

                        Εύχομαι πραγματικά να αλλάξουν στυλ κάποια στιγμή, να εμβαθύνουν περισσότερο σε ό,τι γράφουν, να προσέξουν λίγο το ύφος τους (το πιο ευχάριστο στην ανάγνωση κομμάτι του περιοδικού τείνουν να γίνουν οι πίνακες), να σταματήσουν την έπαρση, και τότε θα είναι σε πολύ καλό δρόμο.

                        Άντε μπράβο...Αν ο ΚΚ έγραφε εκθέσεις δημοτικού θα είχε μείνει στην ίδια τάξη για επανάληψη - ανακύκλωση των ιδίων θεμάτων και αναλύσεων...Για να γράψει τα άρθρα του δεν πρέπει να χρησιμοποιεί πάνω από 1000 λέξεις, η δε κομπορρημοσύνη του σπάει κόκκαλα...Κανείς άλλος δεν πρέπει να έχει προσφέρει τόσα σε αυτή τη χώρα και να έχει αγνοηθεί από όλους (όπως ισχυρίζεται)...Νομίζει ότι τίποτα άλλο δεν απασχολεί τους αναγνώστες του?
                        Προτείνω δε την ακόλουθη άσκηση : επιχειρήστε να συνοψίσετε τα γραπτά του ΚΚ τα τελευταία 5 χρόνια : 2-3 σελίδες είναι υπεραρκετές για να μη χαθεί ούτε ψίχουλο νοήματος...Είναι δυνατόν αυτό να ονομάζετε δημοσιογραφία? Ούτε δικηγόρος που απλά αλλάζει τα ονόματα διαδίκων σε δικόγραφα δεν πάσχει από τέτοια ένδεια φαντασίας και δημιουργικότητας...

                        Σπάνια αγοράζω 4Τ...Παλαιότερα έπαιρνα σαφώς συχνότερα....

                        +1.000.000.000.000.000.000 στην νιοστη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          τελικα υπαρχουν αρκετοι εδω μεσα που διαβαζουν το περιοδικο ανελλιπως...ακομα και απο συνηθεια. Αυτο δειχνει τον βαθμο που επεδρασε η αναγνωση του στο παρελθον σε καποιους απο εμας. Απο την αλλη πλευρα ομως παρατηρουμε μια εκπτωση στην ποιοτητα καθως επισης και στο υφος του περιοδικου γενικοτερα. Ελπιζω οσα γραφονται εδω να αναγνωστουν απο εκεινους που πρεπει...Γνωρζω οτι η συνηθεια ειναι δυναμη μεγαλυτερη και απο την βαρυτητα ομως αυτο δεν φτανει πλεον για να διατηρησει την δυναμικη του το περιοδικο...μακαρι τα πραγματα να βελτιωθουν και να μην μετατραπει σε περιοδικο της σειρας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cavallino last edited by

                            Ψήφισα σπάνια, αφού αγοράζω το περιοδικό μόνο από το αεροδρόμιο όποτε πάω ταξίδι στο εξωτερικό (1-2 φορές το χρόνο), για να έχω κάτι να απασχολούμαι στο αεροπλάνο. Την περισσότερη ώρα την περνάω προσπαθώντας να αφαιρέσω ζελατίνες, φυλλάδια (διαφημιστικά), αφισούλες (διαφημιστικές), ένθετα (διαφημιστικά) και κάτι άλλα διαφημιστικά. Μόλις τελειώσω, μπορώ επιτέλους να σηκώνω το περιοδικό με το ένα χέρι και να το διαβάσω μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου. Σίγουρα, όπως είπαν και άλλοι φίλοι πιο πάνω, οι 4Τ δεν είναι πια όπως παλιά. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, ένας από τους οποίους είναι πως 'παλιά' δεν είχαμε ίντερνετ. Θυμάμαι που έπαιρνα τους 4Τ και γούρλωνα με τα μελλοντικά σχέδια, τα τεστ νέων μοντέλων κλπ. Πλέον παίρνεις το περιοδικό - το οποιοδήποτε περιοδικό - και ό,τι και να χει μέσα λες 'α, ναι αυτό'... 'Νέα', για πράγματα που τις περισσότερες φορές είναι γνώσεις ενός μήνα πριν. Και υποσχέσεις για πρώτες γνωριμίες μοντέλων που έχει τεστάρει ενδελεχώς ο popol@ros κάτι εβδομάδες πριν στο μυαλό του (σόρι Γιάννη, δεν μπορούσα να κρατηθώ ρε φίλε, σ'αγαπάω ακόμα όμως )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ψήφισα 'ποτέ'. ΟΚ, αγόρασα 2 τεύχη φέτος, αλλά ήταν συγκεκριμένα τεύχη για συγκεκριμένο λόγο. Πριν από αυτά τα 2 τεύχη δεν αγόραζα όντως ποτέ. Το τελευταίο ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου που διάβαζα ήταν το Drive, μέχρι το 2002 περίπου. Από εκεί και πέρα σταμάτησα να διαβάζω ελληνικό Τύπο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Σπάνια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pavlos23 last edited by

                                  Απο τον Οκτώβρη του 1990 με ένα διάλλειμα μεταξύ 1995-1997. Θεωρώ πως είναι μακράν το καλύτερο περιοδικό στην Ελλάδα αλλά το τελευταίο καιρό διατηρείται στη θέση αυτή όχι γιατί συνεχίζει να είναι καλό όπως πάντα αλλά γιατί η ποιότητα των ανταγωνιστών έχει πέσει κατακόρυφα. Ευελπιστώ σε περισσότερη ανησυχία και λεπτομερείς δοκιμές. Αυτά είναι που κρατούν το αναγνωστικό κοινό και ανανεώνουν συνεχώς το ενδιαφέρον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Ο χρήστης koutsan έγραψε:

                                    Δεν τους αγοράζω ποτέ (ένα μόνο τεύχος την τελευταία 5ετία=ποτέ).
                                    Τους διαβάζω σχεδόν κάθε μήνα όμως.
                                    Άρα μετράω για την αναγνωσιμότητα, αλλά όχι για την κυκλοφορία.

                                    Οι λόγοι συνοπτικά:

                                    • Αφόρητα βαρετά κείμενα (εξαίρεση 2-3 columnists + Στάθης)
                                    • Εξαιρετικά επιφανειακή ανάλυση του αντικειμένου (με εξαιρέσεις, π.χ. δοκιμή RS4, συγκριτική δοκιμή super mini, που τους είπχαν το αίμα)
                                    • Εκνευριστικά επαναλαμβανόμενος ΚΚ πέρα από τα όρια της γραφικότητας. Υπερβολική οίηση αναφορικά με το 'κομμάτι του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού'. Λίγη μετριοφροσύνη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
                                    • Lifestyle. Λιγότερο από ότι άλλα περιοδικά, αλλά ούτε οι 4Τ έμειναν αμέτοχοι του γενικότερου κλίματος.
                                    • Απίστευτες κοινοτοπίες (αν και αυτό μάλλον πάει στο 1)

                                    Εύχομαι πραγματικά να αλλάξουν στυλ κάποια στιγμή, να εμβαθύνουν περισσότερο σε ό,τι γράφουν, να προσέξουν λίγο το ύφος τους (το πιο ευχάριστο στην ανάγνωση κομμάτι του περιοδικού τείνουν να γίνουν οι πίνακες), να σταματήσουν την έπαρση, και τότε θα είναι σε πολύ καλό δρόμο.

                                    Άντε μπράβο...Αν ο ΚΚ έγραφε εκθέσεις δημοτικού θα είχε μείνει στην ίδια τάξη για επανάληψη - ανακύκλωση των ιδίων θεμάτων και αναλύσεων...Για να γράψει τα άρθρα του δεν πρέπει να χρησιμοποιεί πάνω από 1000 λέξεις, η δε κομπορρημοσύνη του σπάει κόκκαλα...Κανείς άλλος δεν πρέπει να έχει προσφέρει τόσα σε αυτή τη χώρα και να έχει αγνοηθεί από όλους (όπως ισχυρίζεται)...Νομίζει ότι τίποτα άλλο δεν απασχολεί τους αναγνώστες του?
                                    Προτείνω δε την ακόλουθη άσκηση : επιχειρήστε να συνοψίσετε τα γραπτά του ΚΚ τα τελευταία 5 χρόνια : 2-3 σελίδες είναι υπεραρκετές για να μη χαθεί ούτε ψίχουλο νοήματος...Είναι δυνατόν αυτό να ονομάζετε δημοσιογραφία? Ούτε δικηγόρος που απλά αλλάζει τα ονόματα διαδίκων σε δικόγραφα δεν πάσχει από τέτοια ένδεια φαντασίας και δημιουργικότητας...

                                    Σπάνια αγοράζω 4Τ...Παλαιότερα έπαιρνα σαφώς συχνότερα....

                                    Πέραν της επαναληψιμότητας, της γραφικότητας και της αλαζονείας, ακόμα και το ίδιο το ιδεολογικό κατασκεύασμα του ΚΚ μπάζει νερά από παντού, στο θέμα της λογικής.
                                    Ο σωστός νέος σήμερα, ο οποίος φυσικά χρωστά την προσωπικότητά του, την πολιτικοποίησή του, την ίδια του την ύπαρξη στους 4Τ, πρέπει οπωσδήποτε να τρέχει σε αγώνες (αφού και το πρότυπο, ο ίδιος ο ΚΚ) έτρεχε σε αγώνες ή -εναλλακτικά- να πετάει αεροπλάνα. Η πρόταση αυτή, στις διάφορες εκδοχές της ('αντί να πετάνε αεροπλάνα και να τρέχουν σε αγώνες ξοδεύουν τα λεφτά τους σε καφετέριες και αεροτομές για το Μπανζάι Gti' = η αποθέωση της λογικής σκέψης ), τη συναντάς στα γραπτά του ΚΚ γύρω στις 5 φορές το μήνα, έστω και αν το περιοδικό βγαίνει μία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Όταν το γνώρισα το Σεπτέμβριο του 1980 από πατέρα φίλου μου ξετρελλάθηκα, έχω ακόμα τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τεύχους εκείνου που μου έδωσε. Από τότε το αγόραζα όσο πιο συχνά μπορούσα, ήταν η όασή μου. Μετά ανελλιπώς. Όταν ήμουν εκτός Ελλάδας έχασα αρκετά τεύχη (είτε δεν τα προλάβαινα είτε ήταν πολύ ακριβά). Μετά πάλι ανελλιπώς. Τα τελευταία χρόνια όμως υπάρχει μια πτώση που περιλαμβάνει όλα αυτά που αναφέραν πολλοί προηγούμενοι (έλλειψη τεχνικών, απόδοση δοκιμών, διαφημιστικό στυλ, εισβολή του lifestyle κλπ κλπ). Ο Αντίλογος που για μένα έκανε μια διαφορά και αυτός υποκύπτει στην βαρύτητα...
                                      Συνεχίζει να είναι το μοναδικό περιοδικό γενικά που αγοράζω τακτικά αλλά δεν με πειράζει να χάσω και κανένα τεύχος. Πλέον δεν το παίρνω στα τυφλά, τσεκάρω τι λέει στο εξώφυλλο και κοιτάω και τα άλλα περιοδικά μήπως έχουν κάτι ενδιαφέρον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Με ενοχλεί ο Αντίλογος και τον θεωρώ άχρηστο, οπότε δεν διαβάζω το περιοδικό. Για δοκιμές με καλύπτει το Internet & το ελληνικό Car.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ililias last edited by

                                          Άγγελε, σαν βασική αρχή μου έχω να προσπαθώ να καταλάβω το νόημα των γραπτών / του λόγου κι όχι να στέκομαι στο γράμμα. Καταλαβαίνω, λοιπόν, αυτά που λέει ο ΚΚ σαν προτροπή για κάτι πιό δημιουργικό από κάτι ... σαν φραπέ, φίδια και αεροτομές σε 75 ΗΡ γκόλφ.

                                          Για την επανάληψη των ιδίων συμφωνώ, δίνω όμως μια δικαιολογία μια και ... δεν γράφει χρονογραφήματα ή ιστοριούλες, και μερικές φορές πράγματι αξίζει. Όπως κι αν το δούμε, είναι καλύτερο από τα editorial των περισσότερων περιοδικών. Αλλά μας έχει μάθει να ζητάμε περισσότερα.

                                          Μια και πολλοί έγραψαν για χρόνια πίσω, πως σας φαίνονταν τα κείμενα του Σετράιτ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsilis last edited by

                                            Το 1985 αγόρασα το πρώτο μου τεύχος και από το 1986 δεν μπορώ να χάσω τεύχος..

                                            Η αλήθεια είναι ότι το περιοδικό πέρασε εποχή κρίσης όσον αφορά συνεργασίες και επίπεδο ύλης,όμως πιστεύω ότι η φετινή χρονιά δείχνει θετική στροφή στο επίπεδο της ποιότητας...

                                            Μην περιμένουμε εποχές ’80 στο περιοδικό,αυτές παρήλθαν ανεπιστρεπτί για όλους μας...

                                            Η επαναληψιμότητα του Καββαθά και οι εμμονές του οπωσδήποτε δεν μπορούν να μου στερήσουν τη χαρά άλλων συνεργατών (όπως του εκπληκτικά συγκινητικού Στάθη,του Τριάντη κ.ά)

                                            Το ίντερνετ προκάλεσε μια μαζική κρίση στον έντυπο λόγο σε παγκόσμιο επίπεδο,που λογικό είναι να παρασύρει και τα περιοδικά...

                                            Ωστόσο,οι 4Τροχοί είναι το μόνο περιοδικό που τόσα χρόνια κράτησε βασικό επίπεδο αξιοπρέπειας αλλά και ουσιαστικής αναφοράς στις Ελληνικές συνθήκες (περιπτώσεις όπως του DRIVE και του Power Techniques αποδεικνύουν πόσο δύσκολο είναι το εγχείρημα της σοβαρότητας σε βάθος χρόνου...)

                                            Αυτό που χρειάζεται πλέον είναι άποψη και ουσιαστική πληροφορία,ώστε το περιοδικό να κρατήσει το κοινό του και εί δυνατόν να προσελκύσει και άλλο..

                                            Στην εποχή της διαδικτυακής πληροφορίας η διαφοροποίηση από τη μάζα και η κάθετη κρίση γραμμένη με παλμό είναι πιθανόν το κλειδί της επιτυχίας..
                                            Εύχομαι οι 4Τροχοί να το επιτύχουν,ο θρίαμβος του γραπτού λόγου είναι η αυταπόδεικτη συνέχεια του ρομαντικού πνεύματος,της ομαδικότητας,αλλά και του πλουραλισμού των αισθήσεων σε μιαν εποχή μονοδιάστατη...

                                            (όπως καταλάβατε,σιχαίνομαι την ανάγνωση στο ίντερνετ,και ας περνάω πολύ μεγάλο μέρος του χρόνου μου μπροστά στην οθόνη.. )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr