-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το GT έχει μεση καταναλωση τεστ στους 4Τ 12,6 και όχι όσο λες.Δεν ξέρω γιατι δεν δέχεσαι την κατανάλωση του TSi, αν ήτανε του civic μικρό (σε σελίδες?) το τεστ θα δεχόσουνα την κατανάλωση? Ειδικά αν ήταν μια τόσο καλη επίδοση?
εχεις δικιο ειχε 12,4
μεση καταναλωση (μπερδευτηκα με το μεγιστο που ειχε 13,9...). Απλα θεωρω οτι εγινε καπως προχειρα το τεστ του golf tsi σε αντιθεση με golf gt,civic 1.8 που ηταν πολυσελιδο...Παρατηρησε οτι ειναι ελαχιστες οι μετρησεις σε σχεση με αλλα τεστ. Δεν το θεωρω εσκεμενο απλα ηταν μαλλο προχειρο...απο την αλλη το τεστ του τουραν εβγαλε τοσο ανομοια αποτελεσματα...Τωρα για το αν θα το δεχομουν αν συνεβαινε στο σιβικ...θα κοιταγα τοτε του 4θυρου για να εχω μετρο συγκρισης...
Εδω που τα λεμε βεβαια δεν ειναι τοσο αντιπροσωπευτικες οι μετρησεις αφου σε δοκιμες τα αυτοκινητα πιεζονται σε επιπεδα πολυ μεγαλυτερα απο τις καθημερινες συνθηκες δινουν ομως μια εικονα... -
Aχ, σόρι, ξέχασα!!!
-
Ford, όλοι θα είχαμε ακούσει τρομακτικές ιστορίες ότι και οι δύο υπερτροφοδότες τρίζουν ο ένας πάνω στον άλλο, ότι αντί για το σφύριγμα ακούγεται τριγμός πάνω από τις 2000 σ.α.λ. αλλά θα πουλούσαν σαν ζεστά ψωμάκια!
-
Volvo, θα λέγαμε 'τι έξυπνοι αυτοί οι Σουηδοί, έχουν καταπληκτική νοοτροπία και κοινωνική πρόνοια', θα το έδιναν για ευγενή άμιλλα και στη Saab, αλλά θα τα είχαμε ανεξήγητα συνδυασμένα με το ΙΚΕΑ και θα τρέχαμε να αγοράσουμε BMW/Mercedes με λιγότερα άλογα. Για την παθητική ασφάλεια του κινητήρα δεν έχω να πω τίποτα!
-
Mazda, όλοι θα τον πρότειναν, αλλά δεν θα αγόραζε κανείς. Πολύ άχρωμο βρε παιδί μου...ασημί ειδικά...
-
Opel; Όπελ; Είσαι σοβαρός; Ο Krus θα κλείδωνε κάθε θέμα που θα άνοιγε!
-
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
- Opel; Όπελ; Είσαι σοβαρός; Ο Krus θα κλείδωνε κάθε θέμα που θα άνοιγε!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 480#732480
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
**
Το εχεις οδηγησει το TSI ??? **
πρεπει να οδηγησω συγκεκριμενα το ΤSI για να δω το πλαισιο ενος αυτοκινητου??? οι αλλες εκδοσεις εχουν διαφορετικο πλαισιο???
Δέχομαι την απάντηση σου... Δέν το έχεις οδηγήσει...!
2) το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ
**
Πόσο καλλύτερο ειναι απο του Golf ??? Γιατι του Golf θεωρειται κορυφαιο...**τι κανει το τιμονι του γκολφ???? κορυφαιο??? απο ποτε??? μαλλον μετριο ειναι.....
του φοκους και μικροτερο ειναι, και καλυτερη πληροφοριση παρεχει, και ελαφρως βαρυτερο ειναιΌλα τα περιοδικά αυτοκινητου γράφουν οτι το τιμονι του Golf ειναι απο τα κορυφαια... !!! Αν δεν διαβαζεις 4τροχους , μπορεις να ξεκινησεις, αφου ασχολεισαι κ με το forum... Αν παλι δεν διαβαζεις , τότε οδήγησέ το κ έλα να μου πεις οτι ειναι μέτριο...
- τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη
Τα φρενα του Golf ειναι μια χαρα. Για την αρχικη νεκρη διαδρομη , θα συμφωνησω.Οχι ομως οτι δεν εχει τελεια αποδοση.
καλα χαλαρωσε...
Όταν δεν έχεις επιχειρήματα , δεν χρειαζεται να μειώνεις τον εαυτό σου μπροστά σε τόσα άτομα που διαβάζουν αυτά που γράφουμε...To Focus εχει
4) θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκουςΣωστος
- τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια
Σωστος
- θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)
Σωστος
- κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......
Στο ταξιδι να δεις ανεση με το TSI...
εχεις κολησει με τον κινητηρα.... εγω μιλαω για επιπεδο θορυβου
Εχω κανει 4500χλμ κ τα περισσοτερα σε autostrada.Σε πληροφορώ οτι το αμαξι εχει πολύ καλη ηχομονωση!!!
για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλαΜεχρι στιγμης , όλα καλα...
εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ
**
Θέμα γουστου καθαρα...**δεν μιλαμε για γουστο, αλλα για ποιοτητα υλικων/συναρμογης/αισθησης που αποκομιζει καποιος
Του Focus δηλαδή ειναι κλάσεις ανωτερο ... ??? Δυστυχως δεν είναι...
- κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)
Χμμμ... Εχεις παει για service στην Ford? Εγω ειχα παει πολλές φορες... Δυστυχως!!!
εχω παει αποιρες φορες..... και το κοστος των ανταλακτικων ενος VW δεν συγκρινεται και ουτε συγκρινεται και το κοστος των service
Απο αυτα που γραφεις νομιζω οτι μιλας στην τυχη εντελως.Εγω ειχα Ford και πληρωνα πολυ ακριβα και τα service και τα ανταλλακτικα!Και για να καταλαβεις , εχω παει και VW , και Opel , και εχω δει οτι τα ανταλλακτικα τους και τα service τους δεν απεχουν σε τιμες...!!! Εχουμε 3 αυτοκινητα στην οικογενεια!!! Δεν τα γραφω για πλακα !
10) παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους
**
Συγνωμη , αλλα γιατι ? Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...
5αστερα κ τα δυο...**πανε http://www.euroncap.com και δες λεπτομερως το crashtest των δυο αυτων μοντελων....... μην κοιτας μονο τα αστερακια, τα μπαρπαδακια δες
Μην ανησυχεις κ τα ειδα πριν παρω το TSI... Καμια διαφορά... !!!
**Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο... **δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....
Η λογικη λεει Golf... To συναισθημα λεει TSI , GT , GTI ...
σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....
'σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....'*
Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... ' Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν ' κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???
καλημερες
Καληνύχτα... ( Λόγω ώρας... )
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
-
Ο χρήστης S_Mario έγραψε:
Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... ' Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν ' κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???
καλημερες
Χωρις να κανω τον συνηγορο του διαβολου (δηλαδη του Popolarou ) μαλλον προσδιορισμοι 'τελεια', 'διαμαντι', 'κορυφαια' ειναι too much. Best overall package ΕΙΝΑΙ, αν το δεις σε επιμερους στοιχεια ομως υπαρχουν και αλλα που ξεχωριζουν σε συγκεκριμενους τομεις εστω και λιγο.
-
-το οτι δεν το εχω οδηγησει (που θα γινει μεσα στην εβδομαδα) δεν σημαινει οτι διαφοροποιειται το αυτοκινητο περα απο τον κινητηρα του
-δειξε μου ενα περιοδικο που στην εκδοση την δικη σου εχει πει το τιμονι του κορυφαιο........
-το τι διαβαζω και τι βλεπω και τι αφουγκραζομαι ειναι πολλα περισσοτερα απο οσα φανταζεσαι
-δεν μπορω να σε πεισω στο θεμα των φρενων και να το θελω....
-χαιρομαι για το ανετο ταξιδι σου
-ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ????? ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...
-4 φιλοι / γνωστοι μου εχουν φορντ και με τους 2 πηγανουνμε για παρεα μαζι... σε σχεση με αυτα που εχω ακουσει και δει με την VW δεν συγκρινονται.... ασε που με την VW παιζει να μεινεις και ξεκρεμαστος
-στουκαρες και με τα 2 με 80 και επαθες ακριβως την ιδια ζημια???
-ανεφερα πουθενα οτι το γκολφ ειναι μαπα αυτοκινητο???? ανεφερα πουθενα οτι δεν αξιζει σαν γενικη αξια??? προσπαθησα πουθενα να εξιχωσω το φοκους???
οταν θα σταματησεις να βαζεις λογια στο στομα μου, θα συνεχισω την συζητηση. -
Στα περισσοτερα συμφωνω, ομως αυτο:
Ο χρήστης lkar έγραψε:
3) Πως συζητάμε τότε για 115-140 άλογα στην ΙΔΙΑ τιμή;ΔΕΝ παιζει
Η διαφορα ειναι στα 3 χιλιαρικα (σημαντικη για την κατηγορια του αυτοκινητου). Συγκεκριμενα, επειδη εκανα μια βολτα στις αντιπροσωπειες προσφατα, το 5θ. 1.4 TSI Sportline εβγαινε 21,5 με το κλειδι στο χερι, ενω το 5θ. 1.6 Ti-VCT Sport XTR, 18,5 (με ηλιοροφη!). Στα ιδια λεφτα με το TSI, βγαινει το διλιτρο Φοκους (145hp, αν και προσωπικα, για τους γνωστους λογους κοστους συντηρησης, θα το απεφευγα...)
Το Φοκους ειναι φτηνοτερο και στην τιμη καταλογου οπου η διαφορα ειναι περιπου στο χιλιαρικο, αλλα στην ουσια ο καταλογος για τη Ford ισχυει ΜΟΝΟ για το πρωτο ετος της κυκλοφοριας του αυτοκινητου. Μετα ριχνουν σε μονιμη βαση τις τιμες, διατηρωντας μια εικονικη τιμη καταλογου για να πλασαρουν 'εκπτωσεις'. Ο αγοραστης παντως, σε καθε περιπτωση (πλην 'ατοκων'... ), πληρωνει αλλη τιμη.Επισης, οι τιμες service και ανταλλακτικων της Ford ειναι (αισθητα) χαμηλοτερες.
Επαναλαμβανω πως αν το τριχιλιαρο δεν παιζει ρολο, το TSI ειναι η πρωτη επιλογη, αν ομως εχει σημασια, το best value for money της κατηγοριας ειναι το Φοκους. -
Ενδιαφέρουσες οι τελικές τιμές.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
εγκάθετη απορία... πόσα συγκριτικά έχετε δει με GT & TSIΚανένα και ούτε πρόκειται να δούμε. Προφανείς οι λόγοι.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Στα περισσοτερα συμφωνω, ομως αυτο:- Πως συζητάμε τότε για 115-140 άλογα στην ΙΔΙΑ τιμή;
ΔΕΝ παιζει
Aν δεις πιο πάνω ανέφερα τιμές ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥ
Aν αλλάζουν κάθε... μήνα δεν μπορώ να το ξέρω
-
Ονομα αλλαζουν οι προσφορες, κατα τ' αλλα παραμενουν σταθερες.
Παντως, η ουσια δεν αλλαζει.
-
Σωστά, όταν πας να αγοράσεις, δεν σε νοιάζει αν αυτό που παίρνεις θεωρείται προσφορά, αν είναι η τιμή καταλόγου ή αν εμπλέκεται ή όχι ο πληθωρισμός της χώρας. Σημασία έχει πόσα λεφτά θα αφαιρεθούν από το λογαριασμό σου.
Αυτό που λέει ο lkar, αφορά μόνο θεωρητικές αυτοκινητο-οικονομικές συζητήσεις.
-
funkyreverend
τρελό γέλιο....
και δεν απέχουν και πολύ από την πλάκα ...εδώ μέσα λίγο πολύ αυτά διαβάζουμε.
-
Μα, γιατί, αυτές οι θεωρητικές συζητήσεις χρήσιμες είναι, περισσότερο για να μάθουμε καμιά πληροφορία ή απλά να ασκούμε λίγο το μυαλό μας, δεν είναι άσχημες...
Όταν όμως μιλάμε για περιπτώσεις που κάποιος θα κάνει ΟΝΤΩΣ μια αγορά, πρέπει να θέτουμε τη συζήτηση στις πραγματικές της βάσεις.
-
Ποιές δηλαδή είναι οι πραγματικές βάσεις που μας έχουνε διαφύγει?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ποιές δηλαδή είναι οι πραγματικές βάσεις που μας έχουνε διαφύγει?τα -1,2,3Κ, τα άτοκα....
-
Δεν λέω ότι μας έχουν διαφύγει βάσεις. Απλά οι τιμές καταλόγου, αν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική τιμή με το κλειδί στο χέρι που θα πάρουμε στην αντιπροσωπεία, είναι άχρηστες, παρά μόνο για φιλολογικές συζητήσεις.
Α, και για πιθανές μεταπωλήσεις ή κάτι τέτοιο. Αλλά αυτό μόνο στην περίπτωση των μη σταθερών 'προωθητικών κινήσεων' από μια εταιρεία.
Αν π.χ. το Focus το αγοράζεις φουλ εξτρά τα τελευταία 2 χρόνια με 18Κ, δεν μπορείς να το συγκρίνεις επί ίσοις όροις με το Golf TSi που φουλ έξτρα θα σου βγει 21Κ απλά και μόνο επειδή η τιμή καταλόγου του Focus είναι 21Κ (το παράδειγμα είναι τυχαίο, δεν γνωρίζω ακριβώς τις λεπτομέρειες).
-
Ç ïõóßá åßíáé ìßá êáé ï ìðáêëáâÜò ãùíßá
*êÜðïéïò äßíåé 140 Üëïãá ìå 17-18Ê êáé êÜðïéïò Üëëïò 115 Üëïãá ìå 17-18Ê *
1.Áí ôï äïýìå áðï ôç ìåñéÜ Üëïãá íá åßíáé êáé üðùò íá åßíáé áõôüò ðïõ ðïõëÜåé ôá 140 åßíáé ìéá ÷áñÜ , ï Üëëïò ìå ôá 115 ..Áò ðñüóå÷å !!!
2.Áí êÜðïéïò öïâÜôáé ôçí íÝá ôå÷íïëïãßá Þ êáé ôéò åðéäüóåéò ,ðñïôéìÜ ôá áðëÜ ìå êÜðïéïõò óõìâéóìáóìïýò ôüôå áõôüò ðïõ ðïõëÜåé 140 Üëïãá ôçí ðÜôçóå... .
3 .Ï õðïøÞöéïò áãïñáóôÞò øÜ÷íåé ñùôÜåé ,ìåôñÜåé öñÜãêá ,ôé ôïõ êÜíåé êáé ðÜåé êáé ôï ðáßñíåé ,
áí åßíáé êáíïíéóìÝíï áðï ôïí ÔïõôáôÞ íá êïðáíÜåé ôï êåöÜëé ôïõ óôï ôïß÷ï èá ôï êÜíåé üôé êáé íá ðÜñåé .
Ôï ßäéï óõìâáßíåé Üí Ý÷åé êáíïíéóôåß íá äéÜãåé âßï áðñïâëçìÜôéóôï êáé ìáêñõÜ áðï óõíåñãåßá êáé Üëëåò ÷áñéôùìåíéÝò -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... ' Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν ' κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???
καλημερες
Χωρις να κανω τον συνηγορο του διαβολου (δηλαδη του Popolarou ) μαλλον προσδιορισμοι 'τελεια', 'διαμαντι', 'κορυφαια' ειναι too much. Best overall package ΕΙΝΑΙ, αν το δεις σε επιμερους στοιχεια ομως υπαρχουν και αλλα που ξεχωριζουν σε συγκεκριμενους τομεις εστω και λιγο.
1.Τις λέξεις 'τελεια', 'διαμαντι', 'κορυφαια' , τις χρησιμοποιησα για να περιγραψω συγκεκριμενα θετικα στοιχεια του αυτοκινητου και οχι ξεκρεμαστες.Αν θεωρουνται υπερβολικοί οι χαρακτηρισμοι αυτοί , τότε κρατάω το τελευταίο... ' ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ' ...
2.Όποιος κοίταξε ενα αυτοκίνητο σε επιμερους τομεις ,έπαιξε κ έχασε... Γι'αυτό ένα αυτοκινητο το κοιτάμε πάντα στο συνολο του , και το σύνολο του Golf TSI είναι αυτό που δεν έχει η πλειοψηφία των άλλων αυτοκινήτων της κατηγορίας του!-το οτι δεν το εχω οδηγησει (που θα γινει μεσα στην εβδομαδα) δεν σημαινει οτι διαφοροποιειται το αυτοκινητο περα απο τον κινητηρα του
Σου παραθέτω την απαντήση σου , στην ερώτηση σου...
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
-δειξε μου ενα περιοδικο που στην εκδοση την δικη σου εχει πει το τιμονι του κορυφαιο........
Σου παραθέτω την απαντήση σου , στην ερώτηση σου...τι κανει το τιμονι του γκολφ???? κορυφαιο??? απο ποτε??? μαλλον μετριο ειναι.....
του φοκους και μικροτερο ειναι, και καλυτερη πληροφοριση παρεχει, και ελαφρως βαρυτερο ειναι
Θα μας τρελάνεις ??? Αφου λες οτι δεν το έχεις οδηγήσει!!!!!!! Τί συγκρίνεις ???
Εγώ είπα για το τιμονι του Golf γενικά , και κατ’επέκταση και για του TSI…-το τι διαβαζω και τι βλεπω και τι αφουγκραζομαι ειναι πολλα περισσοτερα απο οσα φανταζεσαι
...-δεν μπορω να σε πεισω στο θεμα των φρενων και να το θελω....
Όντως... Δέν γίνεται να με πείσεις οτι το Golf δεν εχει καλά φρένα... Το διαπιστώνω καθημερινά... Έτσι απλάαα...-χαιρομαι για το ανετο ταξιδι σου
Εγώ να δείς...-ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ????? ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...
Όπως βλέπεις και να διαβάζω ξέρω , και να γράφω... και όλα αυτά με επιχειρήματα!
-4 φιλοι / γνωστοι μου εχουν φορντ και με τους 2 πηγανουνμε για παρεα μαζι... σε σχεση με αυτα που εχω ακουσει και δει με την VW δεν συγκρινονται.... ασε που με την VW παιζει να μεινεις και ξεκρεμαστος
1.Τί σημαίνει παίζει να μείνεις ξεκρέμαστος ?
2.Μια φίλη μου που κάνει παρεα με την κορη της γειτόνισσας του αδελφου της μανας μου , μου είπε : μήν πάρεις Golf !!! Ξου ξου ξου !!! Μακριά!!! Το τι έχουν δει τα ματια της δέν λέγεται...-στουκαρες και με τα 2 με 80 και επαθες ακριβως την ιδια ζημια???
Όχι εγω Δόξα τω Θεώ... Τα μπαρμπάκια ... !!!-ανεφερα πουθενα οτι το γκολφ ειναι μαπα αυτοκινητο???? ανεφερα πουθενα οτι δεν αξιζει σαν γενικη αξια??? προσπαθησα πουθενα να εξιχωσω το φοκους???
οταν θα σταματησεις να βαζεις λογια στο στομα μου, θα συνεχισω την συζητηση.Δες ξανα τί γράφεις... όχι τιποτα άλλο , γιατι δεν έχω χρονο για να γραφω καθε μερα στο forum… Έχω πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω...
Θα σε παρακαλέσω μόνο , να μην συνεχίσεις να γραφεις πράγματα αρνητικά χωρίς στοιχεία, και επιχειρήματα.Και για να τελείωνουμε την αντιπαραθεση ... εγώ στο συγκεκριμένο topic , απαντάω οτι το Golf TSI , ειναι σαν ενα συνολο , καλυτερο του συγκεκριμενου Focus. Εσύ τί απαντάς ??? -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν π.χ. το Focus το αγοράζεις φουλ εξτρά τα τελευταία 2 χρόνια με 18Κ, δεν μπορείς να το συγκρίνεις επί ίσοις όροις με το Golf TSi που φουλ έξτρα θα σου βγει 21Κ απλά και μόνο επειδή η τιμή καταλόγου του Focus είναι 21Κ (το παράδειγμα είναι τυχαίο, δεν γνωρίζω ακριβώς τις λεπτομέρειες).Ετσι ειναι. Στις βασικες εκδοσεις μαλιστα (με αντιστοιχο εξοπλισμο), Trendline και Ambiente XTRA αντιστοιχα, που ενδιαφερουν πολυ κοσμο με περιορισμενα οικονομικα, η διαφορα ειναι ακομα μεγαλυτερη, περιπου στα 4000 ευρω, αφου οι τιμες με το κλειδι στο χερι ειναι 19,5 και 15,5 χιλιαρικα.... (παντα 5θ., με μεταλλικο χρωμα)
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6