-
Παιδιά τώρα που κατέληξα ποιο αυτοκίνητο ποιος τρόπος συμφέρει? Με leasing ή να πάω κανονικά? Ο λογιστής μου δεν μπορώ να πω ότι βοηθάει οπότε άμα ξέρει κάποιος ας πει τη γνώμη του. Η επιχείρηση είναι ένα Φαρμακείο και θα ήθελα αν ξέρει καποιος να μου πεί αν συμφέρει από όλες τις απόψεις, τι να προσέξω, τις πιο αξιόπιστες εταιρίες και ότι άλλο έχετε ευχαρίστηση!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Παιδιά τώρα που κατέληξα ποιο αυτοκίνητο ποιος τρόπος συμφέρει? Με leasing ή να πάω κανονικά? Ο λογιστής μου δεν μπορώ να πω ότι βοηθάει οπότε άμα ξέρει κάποιος ας πει τη γνώμη του. Η επιχείρηση είναι ένα Φαρμακείο και θα ήθελα αν ξέρει καποιος να μου πεί αν συμφέρει από όλες τις απόψεις, τι να προσέξω, τις πιο αξιόπιστες εταιρίες και ότι άλλο έχετε ευχαρίστηση!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Παιδιά τώρα που κατέληξα ποιο αυτοκίνητο ποιος τρόπος συμφέρει? Με leasing ή να πάω κανονικά? Ο λογιστής μου δεν μπορώ να πω ότι βοηθάει οπότε άμα ξέρει κάποιος ας πει τη γνώμη του. Η επιχείρηση είναι ένα Φαρμακείο και θα ήθελα αν ξέρει καποιος να μου πεί αν συμφέρει από όλες τις απόψεις, τι να προσέξω, τις πιο αξιόπιστες εταιρίες και ότι άλλο έχετε ευχαρίστηση!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Πειραιως, Αvis και Dirent.
Κλεινεις ραντεβου και θα σου λυσουν ολες τις αποριες.Εγω πιστευω πως συμφαιρει.
Κατ αρχας.
Η μισθωση εκπυπτει απο τα εισοδηματα στο 100% (Απ οσο ξερω)
Ολα τα εξωδα χρυσης του αυτοκινητου, καλυμενα
Δηλ.
Μοικτη ασφαλεια-εκτος απο ζημιες στις ζαντες και τα ελαστικα-
Τελη κυκλοφωριας
Ολα σερβις.
Σε περιπτωση τροχαιου.
Φταις, δεν φταις. Εχεις αυτοκινητο αντικαταστασης εντος 24 ωρων.
Σε περιπτωση βλαβης.
Το ιδιο.
Σε περιπτωση κλοπης 'η καταστροφης
Αυτοκινητο ιδιας χρονολογιας, ιδιο μοντελο και παραπλησιο εξωπλησμο.Αυτα.
Οτι αλλο θες να μαθεις....
Κατοπην ραντεβου η κατοπιν ποστ στο τοπικ αυτο -
στο leasing εκπτιπτει μερος των μισθωματων απο το εισοδημα, 80% μεχρι 1400 κυβικα και 25% απο 1401 και πανω (δεν ειμαι σιγουρος για το '80' ομως, μπορει να ειναι και λιγοτερο). Αυτο συμβαινει γιατι το leasing θεωρειται δανειο που δοθηκε για την χρηση ενος αυτοκινητου, καταναλωτικο ουσιαστικα που πληρωνει την χρηση και απο πληρωνεται υπο την μορφη μισθωσης (χωρις να ειναι στην πραγματικοτητα).
στην μακροχρονια μισθωση (λειτουργικη μισθωση, operating leasing) εκπτιπτει το ΣΥΝΟΛΟ των μισθωματων απο το εισοδημα, επειδη ο τροπος παραχωρησης του αυτοκινητου θεωρειται καθαρα μισθωση αυτοκινητου.
Το παλουκι ειναι οτι επειδη το πρωτο θεωρειται δανειο ενω το δευτερο καθαρα μισθωση, δεν μπορει να σου μεινει μετα το αυτοκινητο. Στο leasing δηλαδη εχεις την δυνατοτητα να το αγορασεις στο τελος με καποιο τιμημα, στο operating leasing/μακροχρονια μισθωση ΔΕΝ μπορεις, δηλαδη στο τελος και μετα απο Χ μηνες πληρωμων, μενεις με ενα τιποτα.
Επισης κ στις δυο περιπτωσεις δεν εχεις εξοδα συντηρησης, ασφαλισης αλλα ΚΑΙ φορολογιας του αυτοκινητου (δεν πληρωνεις τελη, δεν εχουν τεκμηριο κλπ κλπ).
Το τι (ΑΝ οποιοδηποτε απο τα δυο) συμφερει, θελει ψαξιμο
-
Φίλος που έχει κάνει μου έχει πει ότι πληρώνει ασφάλεια αυτός μεικτή υποχρεωτικά. Μπορεί να παίζει με την εταιρία.
Μια ερώτηση για όποιον ασχολείται μια και ο λογιστής δεν ξέρει τπτ από αυτά, για να εκπίπτουν τα έξοδα πρέπει να υπάρχουν κάποιες προυποθέσεις? -
Ρε παιδιά ανάλογα την εταιρία εκπίπτουν και τα μισθώματα.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ρε παιδιά ανάλογα την εταιρία εκπίπτουν και τα μισθώματα.Σαφεστατος και κατατοπιστικότατος
-
Αν ο λογιστής σου δεν βοηθάει, τότε ΟΥΤΕ η μίσθωση θα σε βοηθήσει
αν δεν αλλάξεις λογιστή, ή δεν αφήσεις την εταιρία να σου κανονίσει
τα τεκτενόμενα.Το πρόβλημα είναι Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ σου, που πρέπει να συνεννοηθεί με
την εταιρία μίσθωσης. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Αν ο λογιστής σου δεν βοηθάει, τότε ΟΥΤΕ η μίσθωση θα σε βοηθήσει
αν δεν αλλάξεις λογιστή, ή δεν αφήσεις την εταιρία να σου κανονίσει
τα τεκτενόμενα.Το πρόβλημα είναι Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ σου, που πρέπει να συνεννοηθεί με
την εταιρία μίσθωσης....τοτε ετοιμασου για λουκετο......!!!!
-
Tiger πόσοσ κατατοπηστικός να γίνω? Αναλογα την εταιρία που έχεις εκπίπτουν και τα μισθώματα, ας ρωτήσει ένα λογιστή με @@ και όχι ένα λογιστή @ να μάθει! Τα πάει να πει ο λογιστής δεν βοηθάει? Δεν ξέρει? Ξέρει αλλα βαριέται?
-
Aυτό το θέμα δεν είχε καλυφθεί παλιότερα; Nομίζω πως τότε το είχαμε αναπτύξει διεξοδικά το τί εστί και πόσο συμφέρει η χρονομίσθωση....
-
@@ είχαμε αναπτύξει
-
Eσύ δηλ. με τί απορίες έμεινες από το προηγούμενο thread που γράφαμε (βλ. από το συγκεκριμένο ποστ του koralli στο thread Operating Leasing - Εντυπώσεις/Γνώμες; και μετά...);;;
Mετεξεταστέο μου φαίνεται θα σε βάλουμε στο μάθημα του 101 - Operating Leasing!
-
Αυτα που εγραψα πιο πανω δεν βοηθουν? Τα θελετε πιο αναλυτικα ακομα?
-
Εντάξει ο λογιστής θα βοηθήσει θέλει δε θέλει ήδη αυτές τις μερες θα επικοινωνήσει με την εταιρία αλλιώς φεύγω εννοείται!!!
Ευχαριστώ για τις απαντ'ησεις θα ρίξω μια ματιά και στο άλλο post. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν επηρεάζει αν έχεις και άλλο αυτοκίνητο στο όνομά σου ή είναι άσχετο? -
Να σας πω παντως απο την δικη μου εμπειρια,συμφερει μονο συντομο leasing,πχ 3 ετων.Μακροχρόνια συμφερει φουλ η κανονικη αγορά ενος ατοκου,hands down.
-
Όλα εξαρτώνται αγαπητέ Tίγρη από το κατά πόσο μια εταιρία (προσωπική = ατομική επιχείρηση, ελ. επαγγελματίας, OE, EE) ή ένα νομικό πρόσωπο (EΠE, AE) έχουν ανάγκη από δημιουργία εξοδολογίου.
Άλλο πράγμα η αγορά, και κατά συνέπεια η απόκτηση παγίου, και άλλο η ενίσχυση των αντίστοιχων λογαριασμών εξόδων στα αποτελέσματα χρήσεως...
Όποιος έχει πάντως περαιτέρω εξειδικευμένες απορίες, μην διστάσει να με πάρει τηλέφωνο! pm me...
-
Οχι δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι λέει μισές αλήθειες.
Προφανώς οι εκατοντάδες άλλες εταιρείες που παίρνουν λήζινγκ γαλλικά θα διοικούνται από ηλίθιους δεξιούς κληρονόμους και όχι από έξυπνους αυτοδημιούργητους αριστερούς.
Προφανώς το ίδιο ισχύει και για τον άλλο χρήστη του ίδιου αυτοκινήτου που έχουμε στο φόρουμ που δεν του παρουσίασε τίποτα.
Δεν μιλώ για τα δικά μου αυτοκίνητα, που δεν είχα ποτέ προβλήματα όσο ήταν κάτω των 10 χρόνων και μετά τα 10 χρόνια τους έχω συνήθεις και αναμενόμενες βλάβες.
Να θυμίσω ότι αυτή την στιγμή έχω ένα 27 ετών, ένα 20 ετών και ένα 5 ετών. Ολα μια χαρά.
Το αποκορύφωμα είναι ότι αυτός που με το λήζινγκ δεν πληρώνει πρακτικά τίποτα, αφού τα περνάει όλα στα έξοδα της εταιρείας και όλες οι βλάβες πληρώνονται από το λήζινγκ, ενώ του δίνουν και οχήματα αντικατάστασης άμεσα και βέβαια δεν τον νοιάζει πως θα τα μεταπουλήσει, αφού είναι λήζινγκ, ενώ τα προεδρικά του που τα παίρνει με εξαγορά, το κάνει για να έχει ακόμα μεγαλύτερο κέρδος, αφού θα περάσει και η εξαγορά στα έξοδα, ενώ ότι ειπράξει θα είναι κέρδος και αντί να ντραπεί και να σωπάσει, μιλάει για κληρονόμους που έχουν αυτά ως μοναδικά τους αμάξια, πληρώνουν τα πάντα από την τσέπη τους, έχουν το άγχος της μεταπώλησης και είναι υπεύθυνοι για την επιλογή τους.
Ομως αρκετά ασχοληθήκαμε με τον Βασιλάκη Καίλα της αυτοκίνησης...
Προφανώς η οπαδική του αγάπη, τον έχει καλομάθει στις μεροληψίες υπέρ του...
-
απλα ψευτης και φοροφυγας
ουτε καν ξερεις τι σημαινει εξαγορα και ποιος το αγοραζει και απο ποιον, θα μπορουσε καποιος γνωστος σου να σου πει για το ποιος ωφελειται και ποιος δεν εχει καθολου συμμετοχη. Απο τα εξοδα των μισθωματων (και μονο) περναει το 22% του συνολου μισθωματος και 24%φπα που δεν ειναι εκπιπτωμενος. αλλα που να ξερει καποιος που δεν πληρωσε ποτε φορους?περι προβληματων, ας μιλησουν και οι δεκαδες χιλιαδες που εχουν κανει αγωγες για τους πιουκραπ και τους ποιαρημαδια ντηζελ που αναγκασαν ακομη και την εταιρεια να επεκτεινει εγγυησεις για να μην εξαφανιστει
και για ρωτα τον εταιρο του φορουμ εαν θα το κρατουσε ή αν τη μαυρη πετρα την εχει ετοιμη...οποτε οι ντροπες στους ψευτες οπαδους πρεζακηδων
Αγορά με leasing συμφέρει?