-
ΟΚ αν ήταν πρόβλεψη αλλά το 'θες να σου πω απο τώρα ποιο θα βγεί του χρόνου' δεν είναι το ίδιο με το 'εγω πιστευω πως μάλλον θα βγεί αυτό'.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΟΚ αν ήταν πρόβλεψη αλλά το 'θες να σου πω απο τώρα ποιο θα βγεί του χρόνου' δεν είναι το ίδιο με το 'εγω πιστευω πως μάλλον θα βγεί αυτό'.Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά.
ξεψειριζεις τη μαιμου
-
apology accepted
-
από πότε έπιασε ψείρες η μαιμού?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
[quote='gskarmou
.ôï gt âãçêå gti ôçò ÷ñïíéáòäåí ôï âñßóêù ðåñßåñãï ...
Éððïäýíáìç áñêåôÞ (170 Üëïãá),
ó÷åôéêÜ ÷áìçëü êüóôïò óõìâßùóçò (1400 ê.åê -÷áìçëÞ êáôáíÜëùóç),
ìéá ó÷åôéêÜ óõãêñáôçìÝíç ó÷Ýóç ìåãÝèïõò âÜñïõò (éäÜéôåñá âëÝðïíôáò ôá 'öõíôÜíéá' ôçò êáôçãïñßáò  )
ÊáëÜ ÷áñáôçñéóôéêÜ óå ìåñéêÜ ðåñéöåñåéáêÜ (öñÝíá -êéâþôéï )
end off topicêáé ôï ãêïëö GTi ãéá áõôïõò ôïõò ëïãïõò âãçêå???
BãÞêå ãéá íá ìáæÝøåé öñÜãêá ðïõ Üöçóáí Üëëïé íá ôïõò öýãïõíÔþñá áí êÜðïéïò Üëëïò êáôáóêåõáóôÞò Ý÷åé óôá õðüøç ôïõ íá äþóåé êÜôé áíôßóôïé÷ï øÞíïíôáé áñêåôïß éäáßôåñá ç Öéáô ìå ôá ôïõñìðÜêéá -ôüôå èá åßíáé Üñáãå áîéüðéóôá ?Ç èá óðÜíå - ôüôå íá äïýìå êáé íá äþóïõìå êáé êáìéá øÞöï óå êáíá Üëëï åêôüò Ôsi ùò ôüôå üìùò ....Ãêüëöù
óå âëåðù óå ëéãï áãêáëéá ìå ôçí ÍÔÏÑÍÁ
ôþñá Ýéìáé ìå ôçí Óïýëá äåí îÝñù áí èá äå÷èåß êáé ôçí Íôüñíá
Ìå ôçí ãêüëöù ôçò Óïýëáò ðÜíôùò ôá ðÜìå êáëÜ éäáßôåñá óôï ðßóù êÜèéóìáÏóï ãéá ôçí áßóèçóç ,ðëçñïöüñçóç ôïõ êÜèå ôéìïíéïý áíÜñôçóçò êëð åäþ êñáôÜìå ìéêñü êáëÜèé Þ ðåñé ïñÝîåùò êïëïêõèüðéôá
ôï óõãêñêéìåíï óçìåéï åéíáé ðåñá ãéá ðåñá áíôéêåéìåíéêï èåìá êáé ï÷é õðïêåéìåíéêï.....
ÄçëáäÞ âÜæåéò óôï ßäéï êáæáíé ôçí Üðïøç ôïõ Óáéíè ð.÷ ìå ôçò Íßêçò áðÝíáíôé ...ôçò êïììþôñéáò ? ÍôÜîåéåéåéåé -
Τσακώνεστε χωρίς τον εγκάθετο;
-
Θα συζητούσαμε αν αντί του TSI ήταν το 1.6 FSI; φυσικά και όχι, αφού ήταν -στην αρχή- ΠΟΛΥ ακριβό και μετά την πανευρωπαϊκή μείωση τιμών -αφού δεν είχε την αναμενόμενη ζήτηση- ήταν ακριβό, αφού υπήρχαν αντίστοιχα καλά αυτοκίνητα σε πιο προσιτή τιμή -Mazda 3 1.6, Focus 1.6
-
Θα συζητούσαμε -βάσει τιμής- μεταξύ 1.6 FSI και Mazda 3 2.0 ή Focus 2.0 -αφού πάνω κάτω εκεί έβγαιναν; φυσικά και όχι τσόντα θα ήταν, άσχετα αν οι πωλήσεις λένε το αντίθετο
-
Πως συζητάμε τότε για 115-140 άλογα στην ΙΔΙΑ τιμή; εκτός κι αν το Golf δεν στρίβει, δεν έχει πλαίσιο, δεν έχει τιμόνι και δεν φρενάρει Τα περί εμφάνισης, 'σκληρότητας πλαστικών' κλπ αδιάφορα κι υποκειμενικά
-
Ποιο άλλο μικρομεσαίο παίρνεις με ικανοποιητικό εξοπλισμό, 140 άλογα, μαζί με 22 κιλά ροπής και 20Κ; Το μόνο που πλησιάζει κάπως -τιμές ΛΙΣΤΑΣ κι όχι προσφορών - είναι το... Astra 1.8 με 21.620
Τα δίλιτρα ατμοσφαιρικά των 150-180 ίππων ξεκινούν από 22.500+ κι υπολείπονται ΟΛΑ σε ροπή. Αφήνω έξω την εναλλακτική της βασικής έκδοσης με 18Κ όπως επίσης και τα αυξημένα κόστη των δίλιτρων, που απ' ότι φαίνεται λίγοι ως ελάχιστοι τα προτιμούν, είτε πρόκειται για Leon, Focus, C4, παλιότερα Golf 2.0 FSI κλπ.
- Κλασικά... τι θα γινόταν αν έβγαζε αυτόν τον κινητήρα άλλη εταιρεία;
θα 'σπάγε' με την ίδια ευκολία;
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Κλασικά... τι θα γινόταν αν έβγαζε αυτόν τον κινητήρα άλλη εταιρεία;
θα 'σπάγε' με την ίδια ευκολία;
- Κλασικά... τι θα γινόταν αν έβγαζε αυτόν τον κινητήρα άλλη εταιρεία;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το μόνο που πλησιάζει κάπως -τιμές ΛΙΣΤΑΣ κι όχι προσφορών - είναι το... Astra 1.8 με 21.620Ατμοσφαιρικό παρακαλώ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το μόνο που πλησιάζει κάπως -τιμές ΛΙΣΤΑΣ κι όχι προσφορών - είναι το... Astra 1.8 με 21.620
Ατμοσφαιρικό παρακαλώ.
καίει περισσότερο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το μόνο που πλησιάζει κάπως -τιμές ΛΙΣΤΑΣ κι όχι προσφορών - είναι το... Astra 1.8 με 21.620
Ατμοσφαιρικό παρακαλώ.
καίει περισσότερο
7,3
-
Και εγώ πάντως το ομολογώ ότι το μόνο Golf που με κέντρισε είναι το TSI και το θεωρώ ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο σε πολυ καλή τιμή. Αυτό δε σημαίνει κάτι, δε χρειάζεται να είμαστε οπαδοί μιας μάρκας για να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο. Με τον κινητήρα τον 1,6 τον απλό δε μου έλεγε και πολλά πράγματα στην τιμή που είχε θα προτιμούσα το Focus, προσωπική μου γνώμη το ξέρω ότι μπορεί να είναι και λάθος αλλά δεν χρειάζονται αντιπαραθέσεις σε τόσο έντονο ύφος.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το μόνο που πλησιάζει κάπως -τιμές ΛΙΣΤΑΣ κι όχι προσφορών - είναι το... Astra 1.8 με 21.620
Ατμοσφαιρικό παρακαλώ.
καίει περισσότερο
ξεχασες το civic 1.8 που καιει λιγοτερο και ειναι και καλυτερα εξοπλισμενο... βεβαια κανει 22490.
Περα απο πλακα στα 20χιλιαρικα το golf tsi ειναι πολυ καλη επιλογη...αν επρεπε να εστιασει κανεις στα λιγα-ειναι αληθεια- αρνητικα του θα εστιαζε στπ μυστηριο της αξιοπιστιας, στο απροσωπο αμαξωμα και εσωτερικο αντε και στην κακη αντιπροσωπια...εγω δεν θα εβρισκα κατι αλλο αρνητικο και αναμεσα στα δυο που συγκριθηκαν στο παρων τοπικ θα επαιρνα χαλαρα το vw...
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
αλλά δεν χρειάζονται αντιπαραθέσεις σε τόσο έντονο ύφος.
Ξέρεις ποιοί βρίσκονται εδώ μέσα?
**α) Οι δύσμοιροι focus-άκηδες (σαν και εμένα) που προσπαθούν
μάταια να παραβλέψουν τα +25 άλογα του TSI. Ναι και εγώ θα
τα ήθελα τα 140hp και δεν το κρύβωβ) Οι δίσμοιροι κάτοχοι FSI που έμειναν κυριολεκτικά με το
πουλί στο χέριγ) Όλοι οι υπόλοιποι που χωρίς να έχουν ιδίαν γνώση από τα
αυτοκίνητα, λένε το μακρύ τους και το κοντό τους **Εγώ θα ήθελα TSI στο focus πάντως.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ξεχασες το civic 1.8 που καιει λιγοτερο και ειναι και καλυτερα εξοπλισμενο... βεβαια κανει 22490.Συμφωνα με το τεστ των 4Τ και τα 2 έχουνε μέση κατανάλωση 9,5l/100km (civic1.8 5d / golf TSi)
Το golf υπερτερεί σε ρεπρίζ, επιδόσεις απο στάση παρόμοιες και στα 2.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ξεχασες το civic 1.8 που καιει λιγοτερο και ειναι και καλυτερα εξοπλισμενο... βεβαια κανει 22490.
Συμφωνα με το τεστ των 4Τ και τα 2 έχουνε μέση κατανάλωση 9,5l/100km (civic1.8 5d / golf TSi)
Το golf υπερτερεί σε ρεπρίζ, επιδόσεις απο στάση παρόμοιες και στα 2.
το τεστ του tsi σε αντιθεση με το τεστ του γκολφ gt αλλα και του σιβικ 1.8 του περασμενου απριλιου δεν ηταν αναλυτικο οποτε δεν θα το δεχτω φιλε ike...σου θυμιζω οτι το gt ειχε 13,5 τωρα αν καταφερανε και ριξανε 4 λιτρα την καταναλωση... (στο ιδιο τευχος που διαβασες για το tsi εχει kai το τεστ του τουραν tsi...δες εκει καταναλωσεις για να κανεις συγκριση...καμια σχεση το ιδιο μοτερ παρολο που θα μου πεις οτι εχει πιο κοντες σχεσεις και αυξημενο βαρος το τουραν):hmmm: [/i]
καταλαβες γιατι αμφιβαλλω; -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ôóáêþíåóôå ÷ùñßò ôïí åãêÜèåôï;
Äåí Þóïõíá óå Üäåéá ??- ÊëáóéêÜ... ôé èá ãéíüôáí áí Ýâãáæå áõôüí ôïí êéíçôÞñá Üëëç åôáéñåßá;
èá 'óðÜãå' ìå ôçí ßäéá åõêïëßá;
Áìá åßíáé Vag group íáé
- ÊëáóéêÜ... ôé èá ãéíüôáí áí Ýâãáæå áõôüí ôïí êéíçôÞñá Üëëç åôáéñåßá;
-
Το GT έχει μεση καταναλωση τεστ στους 4Τ 12,6 και όχι όσο λες.
Δεν ξέρω γιατι δεν δέχεσαι την κατανάλωση του TSi, αν ήτανε του civic μικρό (σε σελίδες?) το τεστ θα δεχόσουνα την κατανάλωση? Ειδικά αν ήταν μια τόσο καλη επίδοση?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
3) Πως συζητάμε τότε για 115-140 άλογα στην ΙΔΙΑ τιμή; εκτός κι αν το Golf δεν στρίβει, δεν έχει πλαίσιο, δεν έχει τιμόνι και δεν φρενάρει Τα περί εμφάνισης, 'σκληρότητας πλαστικών' κλπ αδιάφορα κι υποκειμενικάΠολύ σωστός, ειδικά αν βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι με τα 18-20Κ δεν μιλάμε για το υπεραυτοκίνητο των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών, αλλά για μια εξαιρετική τιμή-απόδοση-όνομα. Αν ζητάμε από το TSi στριψίματα elise λυπάμαι αλλά πρέπει να εκταμιεύσουμε και άλλα ευρουλάκια! Για τα πλαστικά και τα αλουμινένια, +1!
- Ποιο άλλο μικρομεσαίο παίρνεις με ικανοποιητικό εξοπλισμό, 140 άλογα, μαζί με 22 κιλά ροπής και 20Κ;
Κανένα, πλην ίσως του 207 1.6Τ αν μιλάμε για πιο 'σπορ' εκδοχή, όπου οι χώροι μπορούν να είναι και λίγο μικρότεροι. Με καλύτερο εξοπλισμό ίσως, καλύτερη εμφάνιση, αλλά χειρότερη μεταπώληση ίσως και σίγουρα χειρότερη 'μούρη' και κοινωνικό στάτους. Σαν 5θυρο οικογενειακό σίγουρα του βγάζω το καπέλο πάντως, ειδικά από τη στιγμή που είδα μπροστά μου πώς επιταχύνει - και οι ρεπρίζ είναι υπεραπαραίτητες σε οικογένειες. Ό,τι καλύτερο μέχρι να βγουν οι 'απαντητικές' ενέργειες των άλλων εταιρειών για να ανακατευτεί ξανά η τράπουλα.
- Κλασικά... τι θα γινόταν αν έβγαζε αυτόν τον κινητήρα άλλη εταιρεία;
θα 'σπάγε' με την ίδια ευκολία;
Κάθισα και το ξανασκέφτηκα, lkar!
Αν ήταν:
-
Mercedes, Rolls, Bentley οι συζητήσεις περί αξιοπιστίας ή κόστους δεν θα υπήρχαν, γιατί οι κάτοχοι δεν θα τσιγκουνεύονταν τα ευρώ για ένα εξάρτημα.
-
ακριβή BMW/Porsche/ακριβό Audi, θα ήταν τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα που θα το είχαμε σε γυάλα ως το 8ο θαύμα του σύγχρονου κόσμου και κανείς δεν θα τολμούσε να πει τίποτα.
-
Citroen, Peugeot, Renault, θα γελούσε ο κάθε πικραμένος, οι πωλήσεις θα ήταν μηδενικές (άντε μερικοί θαρραλέοι Γάλλοι θα το έπαιρναν) και θα έπαιρνε μια τιμητική θέση στους urban automotive myths και στις αγαπημένες ιστορίες των διαφόρων Setright κλπ.
-Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Maserati, Lamborghini, θα θεωρούνταν finezza και manestra μη σου πω, αλλά θα λέγαμε 'χαλάλι' αφού κάνει ωραίο ήχο ή είναι όμορφο το αμάξωμα...
-
Toyota, δεν θα μας ένοιαζε, γιατί έχουμε εγγύηση!
-
Honda, τεχνολογικό θαύμα, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο Σαρακάκης θα βαριόταν να το φέρει (πού να κουβαλάς ανταλλακτικά τώρα...)
-
Nissan, βαρετό βαρετό βαρετό βαρετό βαρετό...άντε και έχει ροπή στο Θεό, τι μας νοιάζει; Είναι για θρησκόληπτους φασιστοοικογενειάρχες!
-
Mitsubishi, ο Σαρακάκης αρνείται να το φέρει, πάει και τελείωσε!!!
-
Subaru, η ελληνική αντιπροσωπεία θα του έβαζε και ένα τρίτο συμπιεστή και θα το έβαφε και μπλε!
-
KIA/Hyundai/Chevrolet, βρε δεν αγοράζω εγώ κορεάτικο, θα είναι φτηνοδουλειά.
-
Seat/Skoda, θα το θεωρούσαμε debugging για τις VW/Audi
-
Ford/Mazda/Volvo???
GM/OpelSaab -τι κινητήρα φοράει το... Antara
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
-Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Maserati, Lamborghini, θα θεωρούνταν finezza και manestra μη σου πω, αλλά θα λέγαμε 'χαλάλι' αφού κάνει ωραίο ήχο ή είναι όμορφο το αμάξωμα...GM/OpelSaab -τι κινητήρα φοράει το... Antara
Μυωπία έχεις?
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6