-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Περι 'τρυπακίου' ο λογος....
ας παρουσιαζαν και οι αλλες εταιριες ολοκληρωμενες λυσεις να τρεχαμε πισω απο αυτες και οχι πισω απο την VW...
το θεμα ειναι οτι τωρα ξυπνησαν ολοι και βλεπουν το γκολφ..... οταν ειχαμε τον 1,600αρι ολοι ηταν με ενα στομα με μια μιλια : α το γκολφ??? υπερτιμημενο , ακριβο, δεν αξιζει τα χρηματα του...... τωρα πλεον ξυπνησαν ολοι απο τον βαθυ ληθαργο και εξυμνουν το γκολφ....
ενταξει καλο χρυσο και καταφερνει και κραταει ενα ψηλο στανταρ αλλα μην το θεοποιουμε κιολας......Τώρα ξύπνησαν γιατί τώρα ξύπνησε και το Golf!!!
Αν συνέχιζε να έχει κινητήρες με 100 άλογα θα έλεγε κανείς τόσο καλά λόγια για το Golf;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Περι 'τρυπακίου' ο λογος....
ας παρουσιαζαν και οι αλλες εταιριες ολοκληρωμενες λυσεις να τρεχαμε πισω απο αυτες και οχι πισω απο την VW...
το θεμα ειναι οτι τωρα ξυπνησαν ολοι και βλεπουν το γκολφ..... οταν ειχαμε τον 1,600αρι ολοι ηταν με ενα στομα με μια μιλια : α το γκολφ??? υπερτιμημενο , ακριβο, δεν αξιζει τα χρηματα του...... τωρα πλεον ξυπνησαν ολοι απο τον βαθυ ληθαργο και εξυμνουν το γκολφ....
ενταξει καλο χρυσο και καταφερνει και κραταει ενα ψηλο στανταρ αλλα μην το θεοποιουμε κιολας......Τώρα ξύπνησαν γιατί τώρα ξύπνησε και το Golf!!!
Αν συνέχιζε να έχει κινητήρες με 100 άλογα θα έλεγε κανείς τόσο καλά λόγια για το Golf;
-
Τελικά νομίζω πως αυτό που ενοχλεί είναι πως το TSi ειναι τόσο προφανής επιλογή που χάνουν το λόγο ύπαρξής τους όλοι οι 'connoisseurs'
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το θεμα ειναι οτι τωρα ξυπνησαν ολοι και βλεπουν το γκολφ..... οταν ειχαμε τον 1,600αρι ολοι ηταν με ενα στομα με μια μιλια : α το γκολφ??? υπερτιμημενο , ακριβο, δεν αξιζει τα χρηματα του...... τωρα πλεον ξυπνησαν ολοι απο τον βαθυ ληθαργο και εξυμνουν το γκολφ....
ενταξει καλο χρυσο και καταφερνει και κραταει ενα ψηλο στανταρ αλλα μην το θεοποιουμε κιολας......τωρα θα μου πει καποιος αλλος : τι καθεσε και ασχολησε ρε ποπολαρε??? εδω πηγανε και βγαλανε το golf GT , GTi της χρονιας......
και στην τελικη δεν εχει και αδικο....
Η τιμη δεν παιζει ρολο στο πως θα κρίνουμε ενα αμάξι? Οταν πριν το 1600 εβγαινε σχεδον 24500 με καποιο εξοπλισμο και τωρα το αντιστοιχο και καλυτερο (λογω κινητηρα) βγαινει 3κ παρακατω.... ειναι δυνατόν να μην επηρεάσει την αποψη μου?
Με 24κ περιμενω κατι καλυτερο, απο οτι με 21κ.... φυσιολογικο ειναι. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το θεμα ειναι οτι τωρα ξυπνησαν ολοι και βλεπουν το γκολφ..... οταν ειχαμε τον 1,600αρι ολοι ηταν με ενα στομα με μια μιλια : α το γκολφ??? υπερτιμημενο , ακριβο, δεν αξιζει τα χρηματα του...... τωρα πλεον ξυπνησαν ολοι απο τον βαθυ ληθαργο και εξυμνουν το γκολφ....
ενταξει καλο χρυσο και καταφερνει και κραταει ενα ψηλο στανταρ αλλα μην το θεοποιουμε κιολας......
τωρα θα μου πει καποιος αλλος : τι καθεσε και ασχολησε ρε ποπολαρε??? εδω πηγανε και βγαλανε το golf GT , GTi της χρονιας.......Μάλλον δεν διαφωνώ με τα όσα λες αλλά νομίζω υπερβάλλεις στο παραπάνω bold. Δεν νομίζω να υπήρχε λήθαργος πριν. Απλά τα καλά του δεν έφταναν ή δεν ήταν ορατά από όλους για να είναι προτεινόμενο. Πάντα ήταν υπολογίσιμο έστω για τους λάθος λόγους οπότε δεν ήταν λήθαργος αλλά απόρριψη. Ο νέος κινητήρας με το νέο κιβώτιο καταργεί άμεσα το βασικό μείον του οπότε το 'υπερτιμημένο, ακριβό, δεν αξίζει τα λεφτά του' που λες πιο πάνω παύουν να ισχύουν. Καθώς μάλιστα χρειάζεσαι να πεις 3 φορές το ίδιο πράμα μοιάζει σαν να μην έχει πολλά άλλα κακά να πεις. Και τελικά αυτό που αποκομίζω και από τα δικά σου.είναι ότι δεν ήταν κακό ούτε σαν 1600 αλλά μόνο υπερτιμημένο.... Σαφώς και δεν πρέπει να το θεοποιούμε και όντως κάποιοι, κακώς, παρασύρονται εύκολα από τον 'λήθαργο' στον φανατισμό.... (βλέπε πχ και συμπεριφορά Ελλήνων στο Χρηματιστήριο κατά καιρού...) Αλλά η αλήθεια είναι ότι εφόσον εκτός τιμής δεν ήταν κακό, τώρα που δικαιολογεί την τιμή του και ρίχνει σε επιδόσεις μακράν σε όλα τα άλλα της κατηγορίας τιμής και μεγέθους χωρίς να έχει μειονέκτημα σε κατανάλωση και ετήσιο σήμα κλπ ιδιαιτερότητες ελληνικού συστήματος, δικαιούται μια καλή θέση στις προτιμήσεις όλων.
Όσο για το GT σαν GTi της χρονιάς είμαι μαζί σου all the way!
[δεν περιλαμβάνω στα πιο πάνω το υποκειμενικό θέμα της αισθητικής όπου το Golf δεν θα έλεγα ότι τα πάει και πολύ καλά....] -
εχασα επεισοδια..το gt βγηκε gti της χρονιας???????????
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχασα επεισοδια..το gt βγηκε gti της χρονιας???????????και ακομη δεν εχεις δει τιποτε......
θες να σου πω απο τωρα ποιο θα βγει του χρονου???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
θες να σου πω απο τωρα ποιο θα βγει του χρονου???Για πες
-
Αχ, πες να μάθουμε!!!!
Αν και κάπου πάει το μυαλό μου...
-
To R GTi
popol@re λες και το καφε?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εχασα επεισοδια..το gt βγηκε gti της χρονιας???????????
και ακομη δεν εχεις δει τιποτε......
θες να σου πω απο τωρα ποιο θα βγει του χρονου???
ζω σε παραλληλο συμπαν...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
θες να σου πω απο τωρα ποιο θα βγει του χρονου???
Για πες
clio RS
-
off topic
[/quote]
.ôï gt âãçêå gti ôçò ÷ñïíéáò [/quote]äåí ôï âñßóêù ðåñßåñãï ...
Éððïäýíáìç áñêåôÞ (170 Üëïãá),
ó÷åôéêÜ ÷áìçëü êüóôïò óõìâßùóçò (1400 ê.åê -÷áìçëÞ êáôáíÜëùóç),
ìéá ó÷åôéêÜ óõãêñáôçìÝíç ó÷Ýóç ìåãÝèïõò âÜñïõò (éäÜéôåñá âëÝðïíôáò ôá 'öõíôÜíéá' ôçò êáôçãïñßáò  )
ÊáëÜ ÷áñáôçñéóôéêÜ óå ìåñéêÜ ðåñéöåñåéáêÜ (öñÝíá -êéâþôéï )
end off topicÔþñá áí êÜðïéïò Üëëïò êáôáóêåõáóôÞò Ý÷åé óôá õðüøç ôïõ íá äþóåé êÜôé áíôßóôïé÷ï øÞíïíôáé áñêåôïß éäáßôåñá ç Öéáô ìå ôá ôïõñìðÜêéá -ôüôå èá åßíáé Üñáãå áîéüðéóôá ?Ç èá óðÜíå - ôüôå íá äïýìå êáé íá äþóïõìå êáé êáìéá øÞöï óå êáíá Üëëï åêôüò Ôsi ùò ôüôå üìùò ....Ãêüëöù
Ïóï ãéá ôçí áßóèçóç ,ðëçñïöüñçóç ôïõ êÜèå ôéìïíéïý áíÜñôçóçò êëð åäþ êñáôÜìå ìéêñü êáëÜèé Þ ðåñé ïñÝîåùò êïëïêõèüðéôá
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
off topic.το gt βγηκε gti της χρονιας [/quote]
δεν το βρίσκω περίεργο ...
Ιπποδύναμη αρκετή (170 άλογα),
σχετικά χαμηλό κόστος συμβίωσης (1400 κ.εκ -χαμηλή κατανάλωση),
μια σχετικά συγκρατημένη σχέση μεγέθους βάρους (ιδάιτερα βλέποντας τα 'φυντάνια' της κατηγορίας Β )
Καλά χαρατηριστικά σε μερικά περιφερειακά (φρένα -κιβώτιο )
end off topicκαι το γκολφ GTi για αυτους τους λογους βγηκε???
Τώρα αν κάποιος άλλος κατασκευαστής έχει στα υπόψη του να δώσει κάτι αντίστοιχο ψήνονται αρκετοί ιδαίτερα η Φιατ με τα τουρμπάκια -τότε θα είναι άραγε αξιόπιστα ?Η θα σπάνε - τότε να δούμε και να δώσουμε και καμια ψήφο σε κανα άλλο εκτός Τsi ως τότε όμως ....Γκόλφω
σε βλεπω σε λιγο αγκαλια με την ΝΤΟΡΝΑ
Οσο για την αίσθηση ,πληροφόρηση του κάθε τιμονιού ανάρτησης κλπ εδώ κρατάμε μικρό καλάθι ή περι ορέξεως κολοκυθόπιτα
το συγκρκιμενο σημειο ειναι περα για περα αντικειμενικο θεμα και οχι υποκειμενικο.....
[/quote] -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
θες να σου πω απο τωρα ποιο θα βγει του χρονου???
Για πες
clio RS
Ποιά GTi θα είναι καινούρια στον επόμενο 'GTi Της χρονιάς?' To Clio, Leon Cupra(?), MINI Cooper S και Civic Type-R.
Μπορεί να ξεχνάω άλλα 2-3 ίσως? Πιθανώς.
Εγω λέω λοιπόν πως το επόμενο 'GTi της χρονιάς' θα είναι το νέο Cooper S (στη τύχη το λέω).
Αν διανθίσω τα λεγόμενά μου με αύρα μελλοντολογίας, κισμέτ και παρασκηνιακής τεχνογνωσίας θα είμαι ποπολ@ρος στη θέση του ποπολ@ρου?
ΥΓ. Για ποιο λόγο βγήκε λοιπόν το Golf GT, τι είναι το ΤΟΣΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ και να μη το βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι.
ΥΓ2. Πως αξιολογείται, με ποιά μεθοδολογία το 'αντικειμενικό'΄μέγεθος της αίσθησης -
πω πω τι μυαλό κουβαλάνε αυτοί που ψήφισαν βρε παιδί μου...
πω πω.....
μα επιτέλους τι μυαλό κουβαλάνε οι αναγνώστες περιοδικών ειδικού τύπου και αυτοί που ασχολούνται με την αυτοκίνηση (και οι οποίοι συνήθως δεν είναι κολλημένοι με ένα εταιρικό σήμα π.χ. VW)
και ΨΗΦΙΣΑΝΕ σαν GTI της χρονιάς το GT...
λαλακία τους... έπρεπε να βγάλουν το MX5 ή το 2.5λίτρο φόκους (αλήθεια γιατί δεν πουλάει αυτό;;;;;;)
-
Mη χαλάτε ρε σεις το τοπικ!!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
θες να σου πω απο τωρα ποιο θα βγει του χρονου???
Για πες
clio RS
Ποιά GTi θα είναι καινούρια στον επόμενο 'GTi Της χρονιάς?' To Clio, Leon Cupra(?), MINI Cooper S και Civic Type-R.
Μπορεί να ξεχνάω άλλα 2-3 ίσως? Πιθανώς.
Εγω λέω λοιπόν πως το επόμενο 'GTi της χρονιάς' θα είναι το νέο Cooper S (στη τύχη το λέω).
Αν διανθίσω τα λεγόμενά μου με αύρα μελλοντολογίας, κισμέτ και παρασκηνιακής τεχνογνωσίας θα είμαι ποπολ@ρος στη θέση του ποπολ@ρου?
ΥΓ. Για ποιο λόγο βγήκε λοιπόν το Golf GT, τι είναι το ΤΟΣΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ και να μη το βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι.
ΥΓ2. Πως αξιολογείται, με ποιά μεθοδολογία το 'αντικειμενικό'΄μέγεθος της αίσθησης10 ευρω απο τωρα... μπηκε???
το γκολφ GT ειναι ενα μικρο GT και οχι GTi.
το αν ενα τιμονι/ενα πλαισιο/μια αναρτηση εχουν αισθηση ειναι κατι φανερα αντικειμενικο...... δεν μπορει να ειναι υποκειμενικο απο οποια πλευρα και να το δει καποιος....σοναθαν , οι ειρωνιες στο αλλο το μαγαζι
-
Το θέμα είναι, είσια σίγουρος για το Clio:
- επειδή είναι εξαιρετικό και σίγουρα καλύτερο απο τα άλλα
- τα παίρνουν οι 4Τ απο τη Renault
- άλλο (?)
Εκεί είναι η ουσία, αν θες απάντησε στα παραπάνω, αλλιώς τα προηγούμενα ποστ σου ήταν για εντυπώσεις και μόνο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το θέμα είναι, είσια σίγουρος για το Clio:- επειδή είναι εξαιρετικό και σίγουρα καλύτερο απο τα άλλα
- τα παίρνουν οι 4Τ απο τη Renault
- άλλο (?)
Εκεί είναι η ουσία, αν θες απάντησε στα παραπάνω, αλλιώς τα προηγούμενα ποστ σου ήταν για εντυπώσεις και μόνο.
ποιες εντυπωσεις????
μια προβλεψη εκανα και τιποτε παραπανω.... εγκλημα εκανα???
- ναι απο οτι φαινεται ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο
- δεν παιζει ρολο...... ο κοσμος ψηφιζει
- εχει ολα τα φοντα για GTi εκτος απο το κοστος
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6