-
Λοιπόν παιδιά έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Ποια είναι καλή επιλογή? Οι TSI έχουν βγάλει κάποιο πρόβλημα, καίνε λάδια κτλ? Θα διαβάσω και το αντίστοιχο topic αλλά είναι τεράστιο οπότε θα χρειαστώ μια ενημέρωση και εδώ! Κάποια άλλη ιδέα?
Στα test drive που έκανα απέκλεισα τη C4 ως ψόφια(ήταν η καημένη αμέσως μετά το TSI) και το GTC γιατί θέλω 5πορτο και το astra 5d δε μου αρέσει καθόλου.
-
Λοιπόν παιδιά έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Ποια είναι καλή επιλογή? Οι TSI έχουν βγάλει κάποιο πρόβλημα, καίνε λάδια κτλ? Θα διαβάσω και το αντίστοιχο topic αλλά είναι τεράστιο οπότε θα χρειαστώ μια ενημέρωση και εδώ! Κάποια άλλη ιδέα?
Στα test drive που έκανα απέκλεισα τη C4 ως ψόφια(ήταν η καημένη αμέσως μετά το TSI) και το GTC γιατί θέλω 5πορτο και το astra 5d δε μου αρέσει καθόλου.
-
Λοιπόν παιδιά έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Ποια είναι καλή επιλογή? Οι TSI έχουν βγάλει κάποιο πρόβλημα, καίνε λάδια κτλ? Θα διαβάσω και το αντίστοιχο topic αλλά είναι τεράστιο οπότε θα χρειαστώ μια ενημέρωση και εδώ! Κάποια άλλη ιδέα?
Στα test drive που έκανα απέκλεισα τη C4 ως ψόφια(ήταν η καημένη αμέσως μετά το TSI) και το GTC γιατί θέλω 5πορτο και το astra 5d δε μου αρέσει καθόλου.
-
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6
εδώ σε θέλω Ποπολάρε
-
Τι έγινε ρε παιδιά? Τόσο καφρίλα είναι η ερώτηση? Λοιπόν ξέχασα πριν θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που το έχει αν κάει κάτω από 10lt/100km νομίζω κάπου τόσο είναι το focus2.
-
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
- το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ
- τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη
- θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκους
- τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια
- θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)
- κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......
για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλα
εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ - κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)
- παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους
δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....
-
Εμένα η λογική λέει Golf και το συναίσθημα λέει Golf. Οπότε το Golf θα έπαιρνα.
-
Σήμερα που πηρα το focus test drive διαπίστωσα ότι η θέση οδήγησης όντως είναι κάπως ψηλή , η αλήθεια είναι ότι δεν προσπάθησα να βολευτώ αλλά στις ρυθμίσεις που είχε. Για τον κινητήρα δυστυχώς δε με άφησαν να το ανοίξω αρκετά μέχρι 4χιλ στροφές και μου φάνηκε σημαντικά πιο αργό από το Golf. Τι να πώ έχω μπερδευτεί αρκετά! Ακόμα περισσότερο με τρελλαίνει ότι το focus φαίνεται να καίει και περισσότερο. Από την άλλη πιο στιβαρό πλαίσιο. Αδιέξοδο!!! HELP HELP
-
Δηλαδη το μόνο υπερ στο focus ειναι το πιο στιβαρό πλαίσιο? Τι ακριβώς εννοείς με αυτό?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδη το μόνο υπερ στο focus ειναι το πιο στιβαρό πλαίσιο? Τι ακριβώς εννοείς με αυτό?περί πλαισίου -και πάλι- έχω διαβάσει ότι το Golf έχει καλύτερα επίπεδα ακαμψίας.
θα επανέρθω με στοιχεία, αν τα βρώ
-
γκολφ tsi και απο μενα...το φοκους ειναι ποιο βαρετο και απο το γκολφ οταν το βλεπεις...ασε την ποιοτητα εσωτερικου που απεχουν αρκετα...μοτερ χαλαρα γκολφ ενω και η τιμη του 1.6 φοκους δεν ειναι και ιδιαιτερα φθηνη αν το παρεις με αξιολογο εξοπλισμο...Το υπερ του φοκους η οδικη συμπεριφορα γινεται δεκτο οπως και η 5ετης εγγυηση αλλα τωρα και το γκολφ φθανει τα 4...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδη το μόνο υπερ στο focus ειναι το πιο στιβαρό πλαίσιο? Τι ακριβώς εννοείς με αυτό?Όχι κινητήρας στο ένα έναντι πλαίσιο στο άλλο είναι εκεί που με τρώει η διαμάχη δλδ το πιο βασικό ατού του Golf είναι τα 140ΗΡ ενώ στο focus το πλαίσιο και η αξιοπιστία η καλύτερα τα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη για να ακριβολογούμε.
Αν δεν είχα λόγους να αμφιβάλω για το Golf δλδ αν οι FSI δεν έκαιγαν το λαδάκι τους και γενικά δεν ακούγονταν κάτι κουφά με τα κιβώτια κτλ μάλλον προς εκεί θα κατευθυνόμουνα αλλά τώρα είναι εξίσου πιθανά και τα δυο. -
Με αντιστοιχο εξοπλισμο και τις ισχυουσες προσφορες το Golf βγαινει ενα τριχιλιαρο ακριβοτερο του Φοκους (Sportline vs Sport XTR)
Αν δεν τιθεται θεμα χρηματων, TSI.
Αν τιθεται θεμα χρηματων, Φοκους, που ουσιαστικα χανει μονο σε κινητηρα.... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
γκολφ tsi και απο μενα...το φοκους ειναι ποιο βαρετο και απο το γκολφ οταν το βλεπεις...ασε την ποιοτητα εσωτερικου που απεχουν αρκετα...μοτερ χαλαρα γκολφ ενω και η τιμη του 1.6 φοκους δεν ειναι και ιδιαιτερα φθηνη αν το παρεις με αξιολογο εξοπλισμο...Το υπερ του φοκους η οδικη συμπεριφορα γινεται δεκτο οπως και η 5ετης εγγυηση αλλα τωρα και το γκολφ φθανει τα 4...αν ειναι βαρετο στο ματι το φοκους τοτε το γκολφ τι ειναι???
-
Focus... θα σπάσει το TSI
Περίμενε 1-2 μέρες, μπορεί να αλλάξουν οι τιμές -προς τα κάτω- του Focus
-
υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες για μείωση τιμών?
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες για μείωση τιμών?με την Ford, όλα είναι πιθανά.
αγοράζεις σήμερα το αυτοκίνητό σου π.χ. στα 19Κ και σε
1-2 μήνες μπορεί να κοστίζει 2,000 ευρώ χαμηλότερα -
Δε μου αρέσει ιδιαίτερα το Golf, αλλά δεν παύει να αποτελεί κατά τη γνώμη μου την καλύτερη αγορά: από το να έχεις ένα απλό hatchback, ας έχεις ένα γρήγορο hatchback.
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ισχυρίζομαι πως το ένα είναι καλύτερο από το άλλο- απλά πως με ιντριγκάρει περισσότερο το TSI, ενώ το άλλο μου είναι αδιάφορο.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η VW έχει έναν άσο στο μανίκι της σε αυτή τη φάση της αυτοκίνησης (στα μέτρα της κατηγορίας). Αύριο μπορεί να αλλάξει αυτό, αλλά κακά τα ψέμματα, είναι κάτι επιτέλους ενδιαφέρον!
Ακόμη και εμφανισιακά δίνω ένα ελάχιστο προβάδισμα... άρα, προσωπικά δε βρίσκω λόγο να μην το επιλέξω. Επαναλαμβάνομαι, αλλά το να ξεφύγεις λίγο από τις κλασικές επιδόσεις των 1.6 hatchbacks δεν είναι και λίγο πράγμα... και δη χωρίς ουσιαστικές παραχωρήσεις (ακόμη και οικονομικές).
-
Αν κυκλοφορούσε κανα-δυό χρόνια ο TSI θα έλεγα ασυζητητί Golf.Τώρα;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες για μείωση τιμών?
με την Ford, όλα είναι πιθανά.
αγοράζεις σήμερα το αυτοκίνητό σου π.χ. στα 19Κ και σε
1-2 μήνες μπορεί να κοστίζει 2,000 ευρώ χαμηλότεραΕνώ αγοράζεις ένα Golf 1,6 FSI 115ps σήμερα με 20Κ και την επόμενη βγαίνει ένα Golf 1,4 TSI 140ps με την ίδια ή χαμηλότερη τιμή και αναρωτιέσαι πως θα πουλήσεις μετά από 4-5 χρόνια αυτό που αγόρασες...
Προσωπικά, θα διάλεγα την Γκόλφω (με κλειστά τα μάτια, αλλά όχι και τόσο κλειστά ώστε να μην βάλω και το DSG... ) με μόνο μία επιφύλαξη: Την αντιπροσωπεία. ΑΝ χρειαστείς κάτι πέρα από τ' αναλώσιμα τότε ΘΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΕΙ... Τελείως αναξιόπιστη αντιπροσωπεία... (παθών...) Από αξιοπιστία του κινητήρα δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα...για τα υπόλοιπα (παράθυρα, διακόπτες, πλαστικα) δεν εγγυόμαι...
Τελικά (τώρα που το ξανασκέφτομαι) πιο λογική αγορά ένα 2,0 Focus με μια καλή προσφορά (που θα το ρίξει στα 20Κ ή και πιο κάτω), με την προοπτική να το κρατήσεις καιρό...
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6