-
Ο χρήστης NIKOSTSA2000 έγραψε:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Michael-Amott ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΠΥΡΑΒΛΑΚΙ ΣΟΥ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΙΑ ΣΤΑ 5000Σε ευχαριστω πολυ!Να εισαι καλα!
Αυτο που λες θα κανω με τα λαδια..στις 5.000 αλλαγη, και μετα βλεπουμε!ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ SETTINGS ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΦΙΛΟΣ manosk ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΜΑΝΙΟΥΛ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ.
Ειχε δικιο ο manosk σχετικα με το SETTINGS... Το βρηκα τελικα..
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ, ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ, ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΡΑΔΙΟCD ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΑ ΤΟ SETTINGS ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΠΙΠ ΑΠΟ ΤΑ ΗΧΕΙΑ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ BC ΚΑΘΕ ΠΑΤΗΜΑ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ. ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΟ 4-5 ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΤΟ ΟPC ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕ CLIMA ΚΑΙ START&STOP ΜΠΟΥΤΟΝ?
ΟΚ φιλε!Θα το δοκιμασω να δω τι βγαζει...
Του εχω βαλει CLIMA αλλα τελικα δεν εβαλα το START&STOP που μου ειχες πει... -
Πριν από κάποιο καιρό είχε γίνει μια αναφορά για τις ενδείξεις InSp. Εξηγούμαι: Στα **12500 χλμ **(ή 11 μήνες χρήσης του GTC 1.8 125PS που έχω), έχοντας αλλάξει, για πρώτη φορά λάδια, είδα στην οθόνη του χιλιομετρητή την ένδειξη InSp 17500. Τότε, κάποιος φίλος από εδώ (νομίζω ο manosk) είχε πει πως αυτό απλά σημαίνει πως έχω άλλα 17500 χλμ μέχρι το service διετίας. Μου φάνηκε λογικό αυτό, δεδομένου πως 12500 χλμ + 17500 χλμ = 30000 χλμ, και μιας και το αμάξι γενικά οδηγείται σε νορμάλ συνθήκες, why not? (εννοώ service στο θεωρητικά προβλεπόμενο χρόνο). Σήμερα το πρωί, ξεκινώντας για τη δουλειά μου, μου μπήκαν τα διαόλια και είπα να το ξανατσεκάρω. Παρεπιπτόντως, από εκείνη την πρώτη φορά έχουν περάσει 3,5 μήνες κι έχω κάνει άλλα 6000χλμ, δηλαδή τώρα είμαι στα 18500χλμ. Φαντάζεστε την έκπληξή μου, όταν είδα στην ένδειξη του χιλιομετρητή το 0... . Κι ερωτώ φίλοι..Αυτό σημαίνει πως στο ανωτέρω χρονικό διάστημα, έσκισα τόοσο πολύ το αμάξι που ήταν σα να έγραψα τα τριπλάσια χιλιόμετρα, άρα πρέπει να πάω άμεσα για service 30000χλμ (ή 2 ετών); Προσωπικά το θεωρώ εντελώς απίθανο και βλακώδες, δεδομένου ότι από τα 6000 επιπλέον χλμ, περί τα 4000 είναι σε μεγάλα ταξίδια (και διακοπές) και τα 2000 περιαστικές μετακινήσεις. Πρακτικά δηλαδή το αμάξι ζορίστηκε λιγότερο μετά τα πρώτα 12500χλμ σε σχέση με πριν. Έχει κάποιος φίλος γνώστης άποψη για το τι μπορεί να παίζει; Μήπως η ένδειξη του InSp είναι μούφα τελικά; Ή μήπως τα 17500 χλμ που μου έγραφε το καλοκαίρι ήταν η διάνυση στην οποία έπρεπε (κατα τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου) να κάνω το service, κι όχι αυτό που λέγαμε τότε; (δηλ, υπολειπόμενα χλμ έως το service)...
-
Καλησπέρα Lazarefa, είναι το πρώτο μου post και είμαι κάτοχος ενός GTC 1.6 Sport ακριβώς 1 χρόνο.
Στους 11 μήνες και 7500χλμ περίπου μου άναψε και εμένα το InSp και πηγαίνοντας μια μέρα στη δουλειά πέρασα και μου είπαν ότι δεν είναι τίποτα, και μάλλον πρόκειται για λάθος προγραμματισμό απο το εργοστάσιο.
Δεν αγχώθηκα ιδιαίτερα και την προηγούμενη βδομάδα που άλλαξα λάδια κτλ. μου το σβήσανε (χωρίς μάλιστα να βάλουν πάνω κάποιο διαγνωστικό).
Πάντως μην ανησυχείς δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, είναι καθαρά κάτι σαν ξυπνητήρι και δεν δημιουργεί περαιτέρω προβλήματα (το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσα καθημερινά για περίπου 3 εβδομάδες, αφού πήρα φυσικά το οκ απο τα μαστόρια...) -
Καταρχήν φίλε VASG. Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα του 4ΤF . Μπορείς να περάσεις από το σχετικό Thread στην κατηγορία Ανακοινώσεις...Στα δικά μας τώρα. Το αμάξι δε μου έβγαλε καμία ένδειξη από μόνο του (σαν προειδοποίηση ας πούμε), απλά ενεργοποιώντας εγώ τη συγκεκριμένη λειτουργία, μου έβγαλε το 0... Πιθανότατα πρόκειται για σφάλμα, απλά μου έκανε εντύπωση αφενός γιατί την πρώτη φορά που το τσέκαρα φαινόταν ΟΚ η ένδειξη 9είχε λογική δηλαδή) ενώ τώρα όχι. Απ την άλλη, από τότε που το δοκίμασα (την ένδειξη) δεν έχω πάει συνεργείο να πεις πως πειράχτηκε, οπότε...τι διάολο; Μόνο ενδεχόμενο που σκέφτηκα είναι μήπως επειδή ξεκίνησα το αμάξι με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία (6,30 το πρωί) δεν είχε σωστή ένδειξη κάποιος αισθητήρας που εμπλέκεται στη διαδικασία εκτίμησης του διαστήματος για service, αλλά κι αυτό να ισχύει, πάλι χαζό μου φαίνεται...
-
Κάτι κουλό έγινε, η ένδειξη σημαίνει ότι τόσα χλμ υπολείπονται ως το service. Εμένα μου μηδενίστηκε κάπου στα 20.000 χλμ (συνέπεσε σχεδόν με τη διετία), σε άλλους που το κινούν στην Ε.Ο. μηδενίστηκε ακόμα πιο μετά.
Λέω ότι είναι κουλό, γιατί θα έπρεπε πρώτα να σου βγει ένδειξη InSP κάθε φορά που έβαζες το κλειδί. Υποψιάζομαι ότι ίσως μηδένισες το μετρητή άθελά σου (υπάρχει ένα κόλπο που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή). -
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα (γενικά πάντως παρακολουθώ το forum πολύ καιρό).
Κυκλοφόρησε το λίγο ακόμα (π.χ 1 βδομάδα) να δείς αν θα αλλάξει κάτι διαφορετικά αν δεν σου κάνει κόπο περνάς απο το συνεργείο να ρωτήσεις.
Βέβαια την ξέρεις την απάντηση....μην ανησυχείτε κτλ. ελάτε κανονικά στα 2χρόνια κτλ.
Πάντως μου έκανε εντύπωση που στη περίπτωση μου το έσβησε χωρίς διαγνωστικό, απλώς παίζοντας με το κουμπί του χιλιομετρητή... -
manosk, μάλλον έχεις δίκιο...Αφενός όντως βγάζει ένδειξη InSP κάθε φορά που πάω να εκκινήσω (μόνο ένδειξη ωστόσο, όχι νούμερο αν θυμάμαι καλά), αφετέρου έχω παίξει αρκετές φορές με το κουμπάκι μηδενισμού του μερικού χιλιομετρητή κατά καιρούς...Ίσως κάποια εξ αυτών να ήταν η μοιραία...Σε κάθε περίπτωση, σε καμία περίπτωση δε μπορώ να δεχτώ έστω την υπόνοια σκληρής χρήσης του αυτοκινήτου, τέτοιας που να επιτάχυνε τόσο δραματικά την ανάγκη για πραγματοποίηση service διετίας στο 15μηνο μέσα...
-
Μπερδεύτηκα...στους 11 μήνες σου έβγαλε το InsP ή τώρα?
Γιατί ένδειξη InSp 17500 που αναφέρεις στο αρχικό post δεν νομίζω ότι μπορεί να βγάλει σε μια σειρά.
Συγγνώμη που επιμένω απλά θέλω να δω αν οι 11 μήνες που το έβγαλε και σε εμένα δεν είναι σύμπτωση, και αφορά κάποιο προγραμματισμό που αφορά π.χ, τα GTC ή κάποια πιο καινούρια μοντέλα (έφόσον του Manosk είναι σίγουρα 2τιας) -
Μάλλον άθελά μου σε μπέρδεψα λίγο. Λοιπόν, διευκρινίζω, στους 11 μήνες απλά εγώ ο ίδιος κι έχοντας ήδη κάνει την πρώτη αλλαγή λαδιών, εμφάνισα την ένδειξη InSP πατώντας παρατεταμένα το μερικό χιλιομετρητή ( το μπουτόν του εννοώ) με το κλειδί κουμπωμένο στη θέση του. Τότε λοιπόν μου έβγαλε την ένδειξη 17500. Ξαναλέω, οι 11 μήνες ήταν τυχαίοι σε μένα. Απλά τότε έκανα αλλαγή λαδιών και 1-2 μέρες μετά είπα να εμφανίσω την ένδειξη ( τα χλμ δηλ) από περιέργεια να δω τι θα δείξει. Έχω πάντως την εντύπωση (αν λέω μπαρούφα διορθώστε με) πως την ένδειξη (σαν ένδειξη κ μόνο, όχι με αριθμό χλμ), μου την βγάζει κάθε φορά που εκκινώ το αμάξι για 1-2 δευτερόλεπτα, μαζί με τις άλλες στιγμιαίες ενδείξεις του καντράν...Θα το τσεκάρω αύριο το πρωί πάλι και βλέπουμε..
-
Αυτό είναι σωστό, στην εμφανίζει (μόνο την ένδειξη) 1-2 δλ. όταν βάζεις μπροστά (την ώρα που ο εγκέφαλος κάνει check) και όταν το σβήσεις πάλι για 1-2δλ.
Πάντως το καλύτερο θα ήταν να περάσεις να το κοιτάξουν αν και νομίζω θα σου πούν να περάσεις για service όταν κλείσεις την 2τια. -
Lazarefa εχω το 1800 140 αλογα εχω κανει 6500χλμ.Ποτε να αλλαξω τα λαδια?Μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι δεν χρειαζεται πριν τα 15000.Ποτε να τα αλλαξω?
-
Φίλε μου εγώ που έχω το αντίστοιχο στα 125PS έκανα πρώτη αλλαγή στα 12500 χλμ (ή 11 μήνες). Μέχρι τότε δεν είχα κάψει σταγόνα. Νομίζω πως γύρω στα 10000-13000 είσαι ΟΚ, ειδικά αν δεν σκίζεις το αμάξι σου και δεν κάνεις το σύνολο σχεδόν των χιλιομέτρων εντός πόλης. Για χρήση πχ 50% πόλη και 50% ταξίδι πιστεύω πως τα διαστήματα αλλαγής που ανέφερα πριν είναι ΟΚ, ακόμα και οριακά αν πας μέχρι τα 15000 χλμ. Προσωπικά αν δεν ήταν να γράψω άλλα 2500 χλμ πάνω στο 12μηνο μέσα στο κατακαλόκαιρο και να αγγίξω τα 15000 χλμ, ίσως να τα άφηνα και μετά τα 12500 που προανέφερα... Πάντως σε καμιά περίπτωση μην τα αφήσεις για πάνω από χρόνο. Προσωπικά ο μόνος ενδοιασμός που έχω έχει να κάνει με την ποιότητα των λαδιών της Opel (φουλ συνθετικά 5W-30). Δε λέω πως σώνει και καλά είναι μάπα, απλά θα προτιμούσα να έβαζα κάποια μεταξύ 2-3 τύπων συνθετικών αντίστοιχου ιξώδους από άλλες καταξιωμένες εταιρείες λιπαντικών. Ανακεφαλαιώνοντας, θεωρώ πως καλό είναι να τα αφήσεις για τουλάχιστον άλλα 5000 χλμ. Άλλωστε δεν είναι και τόσο φτηνή η αλλαγή (ο 1800άρης θέλει 4,25 λίτρα λάδι, άρα 5 μπουκαλάκια, που μαζί με το φίλτρο και τη ροδέλα τάπας του κάρτερ εμένα τουλάχιστον μου τα χρέωσαν τον Ιούλιο σε εξουσιοδοτημένο της Opel 75 ευρώ).
-
Κάποιος έλεγε εδώ ότι έβρισκε τα λάδια της opel στη μισή τιμή. Άντε βρες τον τώρα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάποιος έλεγε εδώ ότι έβρισκε τα λάδια της opel στη μισή τιμή. Άντε βρες τον τώρα.Σας βρήκε αυτός αλλά δεν είχα πεί στην μισή τιμή αλλά ακόμα ποιο κάτω. Μην με ρωτήσετε όμως ποιος είναι γιατί δεν θα σας πω. Να κάνω τσάμπα διαφήμιση που λένε και μερικοί μερικοί γραφικοί:)
-
Δε θυμάμαι πόσο χρεώνουν οι εξουσιοδοτημένοι της Opel τα συνθετικά 5W-30, ωστόσο αν θυμάμαι καλά, ο Λαμπριανίδης στον Πειραιά τα χρεώνει 5,5 ευρώ το λίτρο , λογικά πολύ φτηνότερα από την τιμή των εξουσιοδοτημένων. Ρίξτε μια ματιά εδώ:
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=430
-
Εμένα πάντως στο 1.6 GTC έβαλαν 5-35, και όσο αφορά τα λάδια της OPEL, δεν νομίζω να είναι δικά της, κάποιας άλλης μάρκας λιπαντικών είναι (π.χ. ARAL, Shell) απλά η συσκευασία γράφει GM - OPEL.
Σε εξουσιοδοτημένο εγώ και με κάρτα καυσαερίων πλήρωσα 70Ε.
Συγκριτικά με τα νούμερα απο άλλες εταιρίες (>100Ε) δεν είναι άσχημα. -
Ο χρήστης VASG έγραψε:
Εμένα πάντως στο 1.6 GTC έβαλαν 5-35, και όσο αφορά τα λάδια της OPEL, δεν νομίζω να είναι δικά της, κάποιας άλλης μάρκας λιπαντικών είναι (π.χ. ARAL, Shell) απλά η συσκευασία γράφει GM - OPEL.
Σε εξουσιοδοτημένο εγώ και με κάρτα καυσαερίων πλήρωσα 70Ε.
Συγκριτικά με τα νούμερα απο άλλες εταιρίες (>100Ε) δεν είναι άσχημα.Ε φυσικά δεν έιναι οπελ, γιατί τι πάνω στα οπελ ειναι οπελ όπως και σε κάθε αυτοκίνητο. Απλά κομμάτια απο διαφορετικούς κατασκευαστες συγκεντρώνονται και συναρμολογούνται απο την εταιρία με τις προδιαγραφές που έχει θέσει.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Δε θυμάμαι πόσο χρεώνουν οι εξουσιοδοτημένοι της Opel τα συνθετικά 5W-30, ωστόσο αν θυμάμαι καλά, ο Λαμπριανίδης στον Πειραιά τα χρεώνει 5,5 ευρώ το λίτρο , λογικά πολύ φτηνότερα από την τιμή των εξουσιοδοτημένων. Ρίξτε μια ματιά εδώ:http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=430
Ακριβά το πουλάει!!!
-
Του χρόνου θα δώσω 20 ευρώ και θα πάρω 4 λίτρα λάδι με το φίλτρο, ΟΚ;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Του χρόνου θα δώσω 20 ευρώ και θα πάρω 4 λίτρα λάδι με το φίλτρο, ΟΚ;Αν ήξερα πόσο έχει το φίλτρο θα σου έλεγα. Πάντως δεν είσαι και πολύ μακριά. Με τα 20 πάντως πέρνεις ενα 5κιλο συσκευασία. Να ξέρατε μόνο τι περιθώριο κέρδους εχουν τα ανταλλακτικά. Που θα βγουν ενοίκια, πάγια, πωλητές, διαφήμιση, πολυτελείας αντιπροσωπείες κλπ κλπ
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)