Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντίο....
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Αντίο....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    37
    54
    93
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kleisj last edited by

      Κρατήστε το θέμα σαν 'Αντίο' στον MS, δεν χρείαζονται κ σ αυτό το θέμα 'συμπλοκές' .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kleisj last edited by

        Ο χρήστης cavallino έγραψε:
        Είναι μόνο αυτό; Ή παίζει ρόλο το γεγονός πως ο Schumacher έχει οδηγήσει σπορ πρωτότυπα για τον Sauber στο παρελθόν;

        Επίσης, είναι υποχρεωτικό να το έβαλαν εκεί λόγω ιδιοτέλειας; Δεν υπάρχει πουθενά η πιθανότητα να το έβαλαν απλά και μόνο για να τον ευχαριστήσουν όχι για ένα ή δύο άτομα, αλλά συνολικά για όλους τους εμπλεκόμενους στο σπορ;

        Ότι κ να ναι, σίγουρα ήταν πολύ ωραία κίνηση.
        Nice gesture 100%.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          '*The biggest difference is that there are so many cameras and photographers, but once you are in the car it is the same,' said Schumacher after practice.

          'But there was something different in practice, and it was very nice. It was the message from BMW and I would like to thank them for the message*.'

          BMW motorsport chief Mario Theissen said: '*The most successful driver of all time is retiring, he did a lot for the sport and because of him, especially in Germany, F1 is very popular.

          'As a thank you to Michael Schumacher we have 'Thanks Michael' and 'Danke Michael' on the rear wings of our cars.*'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            staavros last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              msc3169 last edited by

              Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εμένα για όσα με έκανε να ζήσω και να παθιαστώ.
              Δυστηχώς δεν κατάφερα να τον δω να αγωνίζεται από κοντά μιας και τις 2 τελευταίες χρονιές που αποφάσισα να πάω γύρισε ο κόσμος ανάποδα.
              Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι κάποια μέρα κάπου θα τον συναντήσω να του σφίξω το χέρι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antsakalis last edited by

                O μεγαλύτερος οδηγός ολων των εποχών...
                Πόσο θα ήθελα και εγω να τον συναντήσω και να πιούμε τον καπουτσίνο μας στην Μόντσα.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mschumacher last edited by

                  +1 στα παιδιά παραπάνω

                  Tribute to Michael - Ferrari World
                  http://www.ferrariworld.com/events/ms/speciale.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Να γραψω κι εγω, οτι ακομα και αυτοι που (για οποιονδηποτε λογο) δεν τον υποστηριζαν ή ακομα και τον αντιπαθουσαν (οπως η αφεντια μου ), δεν μπορουν να μην αναγνωρισουν:

                    -Την κορυφαια οδηγηση του σε ολες τις συνθηκες
                    -Την επιμονη του για τη νικη, ακομα και οταν ολα εδειχναν χαμενα
                    -Τη συστηματικη του δουλεια στις δοκιμες, οπου εργαζοταν σαν πρωταρης διψασμενος για μια θεση δοκιμαστη αντι να πινει κοκτειλ την Καραιβικη, οπως θα εκαναν αλλες 'φτασμενες βεντετες'
                    -Τη συμβολη του (μαζι με το κορυφαιο τιμ συνεργατων του) στην οργανωτικη και αγωνιστικη ανασταση της Φερραρι, την οποια τοσο χρειαζεται ο 'χωρος'
                    -Την πιστη του στην ομαδα και τους συνεργατες (πχ bridgestone), τους οποιους ποτε δεν 'αδειασε' δημοσια, τους 'ετρεχε' ομως οσο επρεπε, οταν κατι δεν πηγαινε καλα
                    -Την εξαιρετικη προσαρμοστικοτητα του σε πολλες, διαφορετικες φασεις της F1 με εκ βαθρων αλλαγες σε ολους τους τομεις
                    -Τα απιστευτα come back στη μεση ή μετα ακομα και απο τη χειροτερη σεζον
                    -Την ικανοτητα του στο σπασιμο καθε πιθανου και απιθανου ρεκορ
                    -Την ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ, για τοσο υψηλο επιπεδο αποδοσης, διαρκεια του.

                    Σιγουρα, τελος εποχης για τη F1.
                    Ας χαρει υγιης την οικογενεια του και τα πλουτη του, το ονομα του εχει μεινει ετσι κι αλλιως στην ιστορια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pininfarina last edited by

                      Εγω να προσθεσω οτι η θεα του χαρακτηριστικου κοκκινου κρανους εφτασε στο σημειο να προκαλει σεβασμο στο κοινο και συχνα τρομο στους αντιπαλους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                        Όταν πιέζεις στο όριο στο τελευταίο γύρο γνωρίζοντας ότι δεν έχεις χρόνο να φτάσεις τον αντίπαλό σου (Button) είναι κάτι μοναδικό. Ακόμα πιο μοναδικό είναι το γεγονός ότι αυτό έχει επαναληφθεί αρκετές φορές.

                        mscumacher, sorry, ελπιζω να μη σου χαλαω το θεμα. Καταλαβαινω τι εννοεις, απλα οπως το γραψες μου φανηκε πολυ αστειο και δεν μπορεσα να μην το σχολιασω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Προσωπικα δεν μπορω να πω, πως ο Γερμανος ηταν και απο τις αγαπημενες μου προσωπικοτητες της F1...

                          Βεβαια για ολα αυτα που εχει πετυχει, και πιστευω πως δυσκολα θα καταρριφθουν στο μελλον απο καποιον αλλο πιλοτο, αξιζει το respect απο ολους οσους παρακολουθουν F1, ειτε ειναι φανατικοι υποστηρικτες του ειτε απλα τον αντιπαθουν...
                          Η απουσια του το 2007 θα ειναι σιγουρα αισθητη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Μερικες στιγμες και απο μενα που μου εχουν μεινει απο τον Γερμανο..(δεν τον υποστηριξα ποτε,απλα παντα τον θαυμαζα)

                            Σπα 1993
                            Με μπλοκαρισμενους τροχους περναει απαιτητικα τον Prost με την διαστημικη Williams..

                            Ισπανια 1994
                            Στον 18ο γυρο κολλαει η 5η στο κιβωτιο..εβγαλε ολον τον αγωνα και τερματισε 2ο!!Απιστευτος!

                            Γενικα οι χρονιες 1994 κ 1995 για μενα ηταν οι καλυτερες..Με χειροτερο μονοθεσιο (ειδικα το 1995)εβγαζε ματια!!
                            Για το 1994 εχω μια μικρη ενασταση στο κατα ποσο ηταν νομιμη η Benetton..Αλλα δεν ειναι επι του παροντος..

                            Στα κοκκινα χρονια τωρα..
                            Απιστευτη οδηγηση στην Ισπανια το 1996 οπως ηδη αναφερθηκε..Ακομα θυμαμαι τα τετ α κε του Hill και τις προσπερασεις που εκανε επι του Alesi & Villeneuve!!
                            Monza 1996..Προς το τελος του αγωνα στο φρεναρισμα για το 1ο S..Ακουμπαει στα ελαστικα που ειχαν βαλει για να μην τα παραπατανε τα κερμπς οι οδηγοι..και εκεινος το εσωσε..Σε αντιθεση με Hill & Hakkinen..

                            Monako..Η απολυτη οδηγηση στο βρεγμενο..6/7 secs ηδη διαφορα απο τον 2ο..Και παρολο που ειχε την στιγμη του στην St.Devote διατηρησε πληρως την ψυχραιμια του!
                            Spa.
                            Βρεγμενη εκκινηση..περασε φανταστικα Alesi στην La source και Villeneuve στην πισω φουρκετα!!

                            1998
                            Αργεντινη
                            Περναει Hakkinen και Coulthard (εκει χτυπησαν και λιγο)και περνει μια μεγαλη νικη..Στο τελος που αρχισε να ψιχαλιζει παλι εκανε το λαθακι του αλλα με 0 συνεπειες στο τελικο αποτελεσμα!!
                            Καναδας
                            Θυμαμαι πως προς το τελος εφαγε ποινη επειδη πεταξε τον Frentzen εκτος..και αφου εξετισε την ποινη του,οδηγησε σαν δαιμονισμενος!!Ακομα θυμαμαι πως περασε τον Hill!!
                            Suzuka..
                            Του σβησε λιγο πριν την εκκινηση..Αρχισε τον αγωνα απο την τελευταια θεση του grid..και εδωσε ενα ρεσιταλ οδηγησης καθως ανεβαινε στην καταταξη...μεχρι που πατησε συντριμια και εσβησε το ονειρο..

                            1999
                            Η επανεμφανιση του μετα το τρακαρισμα που ειχε στο Silverstone ηταν ολα τα λεφτα!!Στα Quals 1.3 ταχυτερος απο ολους και στον αγωνα εδωσε την σιγουρη νικη στον Irvine..
                            2000
                            GP Europe (Nurb)
                            Παλι στο βρεγμενο..μου εχει μεινει μια σκηνη..Φρεναρισμα για το πισω S..και οι δεξιοι τροχοι της Ferrari πατανε την ασπρη γραμμη..Ακαριαια αντιδραση και εισοδο στο S με τα τεσσερα!!!
                            Monza
                            Νικη μπροστα στο κοινο του..και δακρυα στην PC μετα τον αγωνα επειδη του ειπαν πως ισοφαρισε τον ρεκορ νικων του Θεου..
                            Suzuka
                            Η λυτρωση..και τα χερια του ετοιμα να σπασουν το τιμονι απο τους πανυγιρισμους..

                            Απο τοτε και μετα νομιζω οτι μπηκε στον αυτοματο πιλοτο..

                            ΥΓ:Quals Α1 Ring 2003...εισοδο στην Remus...Ακριβως οπως θα εμπαινε με το καρτ του!!!

                            Θα μου λειψεις και μενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spinos7 last edited by

                              GP Europe (Nurb)
                              Παλι στο βρεγμενο..μου εχει μεινει μια σκηνη..Φρεναρισμα για το πισω S..και οι δεξιοι τροχοι της Ferrari πατανε την ασπρη γραμμη..Ακαριαια αντιδραση και εισοδο στο S με τα τεσσερα!!!

                              Τρομερη στιγμη την θυμαμαι και εγω. Αν παιζει κανα videaki ας το ανεβασει κανεις στο αντιστοιχο topic με τα videos.[/quote]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Αντίο MS

                                Κατάφερες να σηκώσεις το βάρος της απρόσμενης αποχώρησης του AS.

                                Όπως κάθε πρωταθλητής δημιούργησες φανατικούς φίλους ή εχθρούς.

                                Ακόμα θυμάμαι τον Σταθάκη στη πρώτη σου νική να δηλώνει για τον 'μελλοντικό παγκόσμιο πρωταθλητή'. Πόσο δίκαιο είχε.

                                Θυμάμαι βέβαια και το γλέντι σου στο πόντιουμ την αποφράδα ημέρα μαζί με τον MH. Απαράδεκτο μεν αλλά αυτό είναι το τσίρκο της Φ1 όπου η παράσταση δεν σταματά ποτέ. Ίσως αυτό να σας ένωσε περισσότερο από όσο θα μπορούσαν να σας χωρίσουν τα διαφορετικά στρατόπεδα.

                                Θυμάμαι τον 1ο σου τίτλο με τη Φερράρι το 2000 όταν εσύ και ο MH απλά δώσατε 1 λεπτό στη Σουζούκα στον 3ο δείχνοντας πια είναι η πραγματική διαφορά μεταξύ πρωταθλητών και 2ων οδηγών.

                                Θυμάμαι την 1η σου νίκη με τη Φερράρι στη βρεγμένη Ισπανία όπως θυμάμαι και τον φετινό αγώνα του διαδόχου σου (Ναι ΜΣ η θέση σου δεν μπορεί να μείνει κενή και δεν θα μείνει. Εσύ 'πέθανες' αλλά ο διάδοχος είναι ήδη έτοιμος. Σε καλύτερες συνθήκες η δικιά του διαδοχή από τη δικιά σου αλλά με βεβαιότητα το κενό σου θα αναπληρωθεί) στην Ουγγαρία.

                                Θυμάμαι το 1996 τον αγώνα σου στη Μόνζα με το να πιέζεις το μονοθέσιο στο όριο (τότε που το μονοθέσιο έσπαγε κατά 50% σε κάθε αγώνα) και να δηλώνεις ευθαρσώς ότι 'Δεν μας ενδιαφέρει η νίκη. Πιέζα για να εξελίξουμε το μονοθέσιο και να βελτιώσουμε την αξιοπιστία για του χρόνου.'

                                Σε ευχαριστώ που πήρες την ομάδα μου (Φερράρι) από ένα κακό συνεργείο με το Βυζαντινισμό και την Οικογενειοκρατία να Βασιλεύουν (όπου η σταγόνα λάδι απλά σκουπιζόταν από κάποιο τεχνικό όταν οι άλλοι είχαν Total Quality Control) και την έκανες και πάλι την μεγαλύτερη ομάδα στο grid όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα (γιατί όσον αφορά την Ιστορία απλά έγραψες 6 στις 14 χρυσές σελίδες αυτής και η Φερράρι θα συνεχίσει να γράφει χρυσές σελίδες και μετά τη Βασιλεία σου).

                                Σε ευχαριστώ για την Ουγγαρία τότε που σε 3 πιτ στοπ έκανες 19 γύρους κατάταξης και βρέθηκες νικητής. Ο αντίπαλος μπορεί τελικά να είχε υποκύψει ακομά και αν δεν το έκανες αλλά και μόνο που το προσπάθησες ήταν πραγματικά καταπληκτικό.

                                Σε ευχαριστώ που το 2002 στην Αυστρία έδωσε το due respect στο βάθρο στον RB. Αυτό στοίχισε λίγο στη Φερράρι αλλά νομίζω ότι ο Enzo από εκεί πάνω θα ήταν με ένα πλατύ χαμόγελο γιατί και πάλι όλοι μιλούσαν για την Scuderia (καλά ή άσχημα δεν έχει σημασία εφόσον είσαι στα πρωτοσέλιδα και ο Commandatore το γνώριζε πολύ καλά αυτό όπως το γνωρίζεις και εσύ).

                                Σε ευχαριστώ για το 2003 στην Ινδιανάπολη που έδειξες ότι απλά δεν σπας υπό πιέση.

                                Σε ευχαριστώ για το 2002 και 2004 όπου απλά συνέθλιψες τον ανταγωνισμό σε ένα μονοθέσιο έτη φωτός εμπρός δείχνοντας ότι ένας μεγάλος champ στο καλύτερο μονοθέσιο απλά κάνει περίπατο και δεν το μετατρέπει σε ντέρμπυ.

                                Σε ευχαριστώ που κάθε χειμώνα ήσουν στο Φιοράνο να γυρνάς γύρω γύρω για να εξελίξεις το μονοθέσιο. Η διάρκεια της Φερράρι οφείλεται και στο Γερμανικό σου στυλ επαγγελματισμού που καμιά σχέση δεν είχε με τους πριμαντονισμούς άλλων παγκόσμιων πρωταθλητών που το χειμώνα έκαναν διακοπές.

                                Σε ευχαριστώ που το 1997 στην παρουσίαση της Φερράρι του 1998 (τότε όπου οι μισοί τεχνικοί της scuderia σε μισούσαν παθολογικά γιατί τους κρατούσες μέχρι της 10 το βράδυ στη δουλειά αλλά όλοι μα όλοι έδιναν το due respect στον άνθρωπο Michael) έμεινες πιστός στην ομάδα.

                                Σε ευχαριστώ που περίμενες 5 χρόνια πριν μιλήσεις Ιταλικά γιατί δεν ήθελε να φονεύσεις τη γλώσσα του Δάντη και γιατί απλά δεν είχες καιρό να μάθεις Ιταλικά καθώς έπρεπε να φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο πρώτα.

                                Σε ευχαριστώ για την παρολίγο μπουνιά που πήγες να ρίξεις στον Σαγόνια του grid (λέγε τον και Δαβίδ θα καταλάβουμε όλοι) όταν στο Spa θεώρησες ότι ο Σκώτος πήγε να σε σκοτώσει.

                                Σε ευχαριστώ που το 1997 προσπάθησες να μην στεφτεί πρωταθλητής ο JV. Ναι ίσως να φαίνεται σκληρό αλλά θεωρώ ιεροσυλία στον πατέρα Gilles ότι ο ατάλαντος (σε σχέση με αυτόν) γιόκας του κατάφερε να κερδίσει την Φ1. Θα επρέπε όμως να είχες προπονηθεί λίγο παραπάνω με τον Eddie καθώς ήταν φανερό ότι δεν γνώριζες ακριβώς το σημείο που έπρεπε να τον χτυπήσεις και ήταν ακόμα φανερό ότι δεν είχες προπονηθεί αρκετά. Ψόγος στο σημείο αυτό αγαπητέ καθώς εδώ έπρεπε και εδώ να δείξεις τον επαγγελματισμό σου (και να το τσακίσεις τον ατάλαντο).

                                Σε ευχαριστώ αν το 1999 στη Μαλαισία έκανες αυτό που έπρεπε και που στον επόμενο αγώνα δεν έκανες αυτό που όλοι θα ήθελαν (να εμβολίσεις τον MH) οπότε γλυτώσαμε από ακόμα έναν ψευδο-πρωταθλητή (λέγε τον και Eddie εμείς θα καταλάβουμε).

                                Σε ευχαριστώ που το 2006 έδωσες μία λάμψη στην Φ1 με τη κυνήγι του ΦΑ. Δεν ήταν γραφτό αλλά δεν έχει και τόση σημασία.

                                Σε ευχαριστώ που στο Μονακό το 2006 κατάφερες να αποδείξεις ότι δεν είναι αδύνατο να προσπεράσεις πιο αργά μονοθέσια. Όσον αφορά τη κίνηση σου στα δοκιμαστικά σε ευχαριστώ που εν έτος 2006 (αν το είχες προσχεδιάσει βέβαια) το πραγματοποίησες το ατόπημα καθώς για σένα οποιαδήποτε θέση πέραν της 1ης είναι απλά οδυνηρός συμβιβασμός. Αν δεν το είχες προσχεδιάσει και απλά το έπραξες σε ευχαριστώ που μου θύμισες τα πρώτα μου χρόνια στην Φ1 τότε που έπεφταν μπουκέτα μεταξύ των πιλότων (Σέννα κατά Ιρβαϊν) αποκαλούσε ο ένας οδηγός τον άλλο @@@στη (PC 'μη φανατικό άνδρα') (Πικέ για Σένα) και όπου τα chops ήταν στο πρόγραμμα και αυτό ήταν το racing.

                                Σε ευχαριστώ δε για τον τελευταίο σου αγώνα. Και εγώ περίμενα μετά το ελαστικό να σε δω να μπαίνεις στα πιτς και να παρκάρεις το μονοθέσιο. Αλλά όχι συνέχισες. Μπορεί να μην έφτασες στο πόντιουμ αλλά αυτός ο αγώνας και η Γερμανία του 2005 (θυμάμαι τα in-car πόσο προσπαθούσες με τα πίσω ελαστικά στα λινά να ελέγξεις το μονοθέσιο (ας είναι καλά και το RTL)) έδειξαν το πείσμα που πρέπει να έχει ένας πρωταθλητής.

                                Σε ευχαριστώ που μετά τη Γαλλία το 1996 δεν σηκώθηκε να φύγεις με το κινητήρα να σκάει στο warm-up lap από την ομάδα. Σε ευχαριστώ που δεν καταφέρθηκες πότε ενάντια στη Φερράρι ακόμα και όταν το μονοθέσιο ήταν χειρότερο από φορτηγό.

                                Σε ευχαριστώ ακόμα που έδωσες στην Φ1 την αίγλη που είχε χάσει και βοήθησες να γίνει ακόμα πιο γνωστό το συγκεκριμένο άθλημα αν και δεν είναι πια άθλημα.

                                Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να δω Γερμανούς να ζητωκραυγάζουν την εγκατάλειψη της Merc στο Hockenheim το 2004 αποδεικνύοντας ότι όταν ένας πρωταθλητής καταφέρνει να οδηγήσει κάποιους ανθρώπους πέρα των εθνικών τους στεγανών τότε έχει επιτύχει να γράψει αυτός τη δικιά του ιστορία.

                                Σε ευχαριστώ δε, που κατάφερες να σπάσεις τον τσαμπουκά των Frank και Dennis που είχαν παγιώσει την άποψη ότι το μονοθέσιο κάνει τον πρωταθλητή αποδεικνύοντας ότι ο συνδυασμός κάνει τον πρωταθλητή. Για αυτό ίσως οι συγκεκριμένοι που το 80 και μέχρι τα μέσα του 90 μονοπωλούσαν έχουν συμπληρώσει 7 χρόνια από τον τελευταίο τους πρωτάθλημα σε οδηγούς και 8 σε κατασκευαστές. Και όπως πάει η δουλειά αν ο FA, ο ισπανός διάδοχος σου, δεν κάνει τη διαφορά μάλλον θα κλείσει η δεκαετία (αν και εσύ Dennis αλεπού ασχολείσαι εδώ και 6 μήνες με το μονοθέσιο του Ισπανού και το φτιάχνεις για αυτόν ειδικά) της ξηρασίας.

                                Σε ευχαριστώ που με τις πράξεις σου έκλεισες το στόμα το Ron που το 1999 είχε δηλώσει ευθαρσώς ότι θα περάσουν άλλα 20 χρόνια για τον επόμενο τίτλο της Φερράρι.

                                Σε ευχαριστώ ακόμα για τα ξενύχτια και τα αγουροξυπνήματα για να σε δω να τρέχεις γιατί ποτέ δεν με απογοήτευσες. Πάντα γνώριζα ότι ο επαγγελματισμός σου δεν σου επέτρεπε μία κακή εμφάνιση. Ακόμα και όταν τα έκανες μούσκεμα (Κίνα 2005) και πάλι δεν απογοήτευες καθώς μας έδινες τροφή για κάθε λογής σενάρια.

                                Σε ευχαριστώ ακόμα και τότε στην Ίμολα το 2003 όταν και εσύ και ο αδελφός σου μπήκατε στα μονοθέσια και θέλατε τη νίκη όχι για εσάς αλλά για τη μητέρα σας όπως τίποτα άλλο στο κόσμο.

                                Σε ευχαριστώ που στην Ιαπωνία το 2006 μετά την εγκατάλειψη πήγες να ευχαριστήσεις τους μηχανικούς προσωπικά όταν ο διάδοχος σου στον προηγούμενο αγώνα που απλά είχε χάσει 2 πόντους κατηγορούσε τους πάντες και πάντα πλην αυτού (συγχωρεσέ τον είναι η Μεσογειακή Νοοτροπία, που να δεις τη γίνεται εδώ στα Βαλκάνια.....).

                                Τέλος σε ευχαριστώ γιατί όταν οι άλλοι σφύριζαν αδιάφορα εσύ τα έσκασες τα 10 εκατ $ για τη Μαλαισία. Δεν έχει σημασία ότι το έκανες και για λόγους φορολογίας γιατί σίγουρα κάτι έχασες. Και δεν θυμάμαι ούτε τον bernie ούτε κάποιον άλλο από τους 'sportmen' του τσίρκου να κάνει κάτι το αντίστοιχο έστω και σε μία τάξη ή 2 τάξεις μεγέθους παρακάτω. Όπως σε ευχαριστώ που μάζεψες το 1997 εκείνο το αδέσποτο από τη πίστα του Φιοράνο και το πήρες σπίτι χωρίς εφημερίδες και δημοσιογράφους δειχνόντας ότι παρόλο το Φρίτσικο στυλ σου έχεις και κάτι ανθρώπινο μέσα σου.

                                Καλή αντάμωση. Ίσως σε κάποιο άλλο ενεργειακό επίπεδο να λυθεί και το ερώτημα αν εσύ είσαι ο πιο γρήγορος ή ο AS.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  renaultmaniac last edited by

                                  αντε γεια!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kleisj last edited by

                                    Γεια σου κ σένα , καλωσήρθες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lord_rutherford last edited by

                                      http://www.youtube.com/watch?v=HN2iwSCn ... ed&search=

                                      http://www.youtube.com/watch?v=izb_Ux4X ... ed&search=

                                      http://www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK ... ed&search=

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexv last edited by

                                        Σεβασμός και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μεγάλο Michael Schumacher...Things never gonna be the same again...Αντίο...!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexv last edited by

                                          Κάτι το οποίο διάβασα μόλις τώρα και ομολογώ ότι μου άρεσε ιδιαίτερα...: 'Δώσε σε όλους εμάς αυτό που χρειαζόμαστε, άλλη μια ιστορία...στο χώρο ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, μερικές φορές το ψέμα είναι ότι καλύτερο'... [/i]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            ast last edited by

                                            Να 'σαι καλά ρε Michael για όσες συγκινήσεις μας χάρισες όλα αυτά τα ουκ ολίγα χρόνια. Ποτέ δεν έχω ταυτιστεί έτσι με άλλο άθλημα. Θα μας λείψεις..

                                            ΥΓ: Μόλις διάβασα κ την αποχώρηση Brawn, Martinelli. Ξέρω πως δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, αλλά με στεναχωρεί αυτή η σταδιακή αποσύνθεση της ομάδας. Πάντως, πιστεύω και στους καινούριους. Πάμε γι' αλλά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr