-
Συμφωνώ με τον Pai Mei.
Εδώ εφαγα εγώ κράξιμο που πήγαινα με 180 στον άδειο δρόμο μετά τα διόδια της Ελευσίνας.... -
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
... -
Συμγωνώ σε πολλά με την τοποθέτηση του Pai Mei, με μία σημαντική διαφορά όμως:
Θα θέλαμε το αντίστοιχο: 'η CLS 550 θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά τη Mustang εκεί γύρω στα 200, για να την περάσει στα 240, το απορημένο βλέμμα του Ρ.Τ.Χ.Ψ που ήταν στο τιμόνι της Mustang τα έλεγε όλα στις πατημένες καμπές του Αρτεμισίου, βλέποντας τον Θ.Ι.Ζ. να ξεμακραίνει με τους 1.345 ίππους του...'
**να ήταν: **'η CLS 550 θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά τη Mustang εκεί γύρω στα 90, για να την περάσει στα 119, το απορημένο βλέμμα του Ρ.Τ.Χ.Ψ που ήταν στο τιμόνι της Mustang τα έλεγε όλα στις πατημένες καμπές του Αρτεμισίου, βλέποντας τον Θ.Ι.Ζ. να ξεμακραίνει με τους 1.345 ίππους του...'
Νομίζετε ότι έτσι θα έβγαιναν σωστότερα συμπεράσματα για τα αυτοκίνητα και μάλιστα τέτοιου επιπέδου;
-
Ο χρήστης anavasakias έγραψε:
Συμγωνώ σε πολλά με την τοποθέτηση του Pai Mei, με μία σημαντική διαφορά όμως:Θα θέλαμε το αντίστοιχο: 'η CLS 550 θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά τη Mustang εκεί γύρω στα 200, για να την περάσει στα 240, το απορημένο βλέμμα του Ρ.Τ.Χ.Ψ που ήταν στο τιμόνι της Mustang τα έλεγε όλα στις πατημένες καμπές του Αρτεμισίου, βλέποντας τον Θ.Ι.Ζ. να ξεμακραίνει με τους 1.345 ίππους του...'
**να ήταν: **'η CLS 550 θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά τη Mustang εκεί γύρω στα 90, για να την περάσει στα 119, το απορημένο βλέμμα του Ρ.Τ.Χ.Ψ που ήταν στο τιμόνι της Mustang τα έλεγε όλα στις πατημένες καμπές του Αρτεμισίου, βλέποντας τον Θ.Ι.Ζ. να ξεμακραίνει με τους 1.345 ίππους του...'
Νομίζετε ότι έτσι θα έβγαιναν σωστότερα συμπεράσματα για τα αυτοκίνητα και μάλιστα τέτοιου επιπέδου;
Φίλε αναβασάκια, το παράδειγμα δεν ετέθη για να στηρίξει τον ισχυρισμό ότι οι δημ/φοι πρέπει να οδηγούν με 100 ή με 120.
Είναι υποχρέωσή τους (για αυτό πληρώνονται), να οδηγούν στο όριο και πέρα από το όριο του αυτοκινήτου (με όλες τις δικλείδες ασφαλείας φυσικά, π.χ. ελεγχόμενη διαδρομή, ορατότητα και φυσικά πλήρη ευθύνη και κατανόηση της σοβαρότητας αυτού που κάνουν).Το παράδειγμα τέθηκε για να καταστήσει κατανοητό ότι είναι παράλογο να χρήζεται ο ένας ασφαλής, λόγω της δημοσιογραφικής του ιδιότητας κι ο άλλος επικίνδυνος λόγω της μη δημοσιογραφικής του ιδιότητας.
-
Ακόμη καλύτερη τώρα η τοποθέτησή σου!
Απλά, μην ξεχνάμε όπως πολύ σωστά αναφέρεις και εσύ (πληρώνονται) ότι γι΄αυτούς έχουμε να κάνουμε με την δουλειά τους, ενώ με εμάς με την πλάκα μας... Οπότε ήδη συγκρίνουμε δύο ανόμια πράγματα...
-
Υ.Γ.: Δεν μπορούμε να απαιτούμε από δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, επειδή κινούνται -αναγκαστικά- γρήγορα, να μην καταγγέλουν και τα κακώς κείμενα. Πολύ λεπτό σημείο, θέλει προσοχή!
-
A, οκ τοτε, αφου κανουν την δουλεια τους, μπορουν
α) να κινουνται οπως αυτη επιβαλει (κανενα προβλημα, αφου 'αυτοι ξερουν'?)...
β) το αφεντικο τους να κραζει (και να δυσφημει) ασυστολα οσους κανουν ακριβως το ιδιο αλλα δεν πληρωνονται να το κανουν (παραβλεπωντας το γεγονος οτι οι υπαλληλοι του το κανουν με δανεικα αυτοκινητα)...
γ) να δηλωνει ενυπογραφα και επωνυμα οτι 'οι δικοι μας δεν κανουν τετοιες αλητιες'
Παραλληλα, καλως καταγγελουν τα 'κακως κειμενα', δηλαδη ακριβως που οι ιδιοι κανουν, γουσταρουν να κανουν, και τους πληρωνουν να κανουν...ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ???
ΥΓ Αυτοι οι 'δημοσιογραφοι που κανουν την δουλεια τους/αγωνιζομενοι που δεν κανουν τετοιες αλητιες στον δρομο' (βρε τους κακομοιρηδες, τους χαλαει κιολας...), ΠΟΥ, ΠΟΤΕ και ΠΩΣ εμαθαν να οδηγουν ετσι???
Μπορεις η να απαντησεις σε αυτο που σε ρωταω, η παλι να λες παπατζες...
-
-
Αγαπητέ κύριε KC μου είχατε λείψει όλη την μέρα!
Αν δεν σταματήσετε να βρίζετε και να αναφέρεστε σε υποκριτές, παπάτζες κλπ. (και πάλι καλά που δεν μας ξαναείπατε να πεθάνουμε), δεν πρόκειται να σας μιλήσω ποτέ σοβαρά, λυπάμαι.
Πάντως φιλικά σας ενημερώνω, ότι για ακόμα μια φορά μας ξαναλέτε τα ίδια, ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ!
Κώστας Κουκοδήμος (για την περίσταση...)
-
Ο χρήστης anavasakias έγραψε:
Ακόμη καλύτερη τώρα η τοποθέτησή σου!Απλά, μην ξεχνάμε όπως πολύ σωστά αναφέρεις και εσύ (πληρώνονται) ότι γι΄αυτούς έχουμε να κάνουμε με την δουλειά τους, ενώ με εμάς με την πλάκα μας... Οπότε ήδη συγκρίνουμε δύο ανόμια πράγματα...
Δεν άλλαξε η τοποθέτησή μου. Απλά προσέθεσα μία συμπληρωματική -αν και αυτονόητη- παρατήρηση.
Ως προς τα υπόλοιπα:
Το ότι κάνουν τη δουλειά τους, τη στιγμή που κάποιος άλλος 'κάνει την πλάκα του' δεν συνεπάγεται ότι ο τελευταίος επειδή 'κάνει την πλάκα του, χωρίς να πληρώνεται' είναι λιγότερο σοβαρός και υπεύθυνος στην οδήγησή του.Η σοβαρότητα στην οδήγηση, ξανατονίζω, δεν σχετίζεται με τον αν είσαι δημ/φος, με το αν πληρώνεσαι ή πληρώνεις, σχετίζεται με το τι κάνεις πίσω από το τιμόνι όποιος κι αν είσαι.
Και μπορεί να είσαι @ρχιμ@λάκας είτε είσαι δημ/φος, είτε όχι.
-
Πάνω κάτω λέμε τα ίδια Pai Mei, απλά προσπαθώ να μπω λίγο και στην λογική και τα πρέπει των δημοσιογράφων αυτοκινήτου, πριν τους πετάξω πρώτος την πέτρα ως αναμάρτητος...
-
Eμένα για την περίσταση με λένε Μανώλη Σαλούρο πάντως...
-
... Είναι γνωστός αυτός, σαν τον Σόμμερ και τον Κουκοδήμο ή κάτι μου διαφεύγει;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Συμγωνώ σε πολλά με την τοποθέτηση του Pai Mei, με μία σημαντική διαφορά όμως:
Θα θέλαμε το αντίστοιχο: 'η CLS 550 θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά τη Mustang εκεί γύρω στα 200, για να την περάσει στα 240, το απορημένο βλέμμα του Ρ.Τ.Χ.Ψ που ήταν στο τιμόνι της Mustang τα έλεγε όλα στις πατημένες καμπές του Αρτεμισίου, βλέποντας τον Θ.Ι.Ζ. να ξεμακραίνει με τους 1.345 ίππους του...'
**να ήταν: **'η CLS 550 θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά τη Mustang εκεί γύρω στα 90, για να την περάσει στα 119, το απορημένο βλέμμα του Ρ.Τ.Χ.Ψ που ήταν στο τιμόνι της Mustang τα έλεγε όλα στις πατημένες καμπές του Αρτεμισίου, βλέποντας τον Θ.Ι.Ζ. να ξεμακραίνει με τους 1.345 ίππους του...'
Νομίζετε ότι έτσι θα έβγαιναν σωστότερα συμπεράσματα για τα αυτοκίνητα και μάλιστα τέτοιου επιπέδου;
Φίλε αναβασάκια, το παράδειγμα δεν ετέθη για να στηρίξει τον ισχυρισμό ότι οι δημ/φοι πρέπει να οδηγούν με 100 ή με 120.
Είναι υποχρέωσή τους (για αυτό πληρώνονται), να οδηγούν στο όριο και πέρα από το όριο του αυτοκινήτου (με όλες τις δικλείδες ασφαλείας φυσικά, π.χ. ελεγχόμενη διαδρομή, ορατότητα και φυσικά πλήρη ευθύνη και κατανόηση της σοβαρότητας αυτού που κάνουν).Το παράδειγμα τέθηκε για να καταστήσει κατανοητό ότι είναι παράλογο να χρήζεται ο ένας ασφαλής, λόγω της δημοσιογραφικής του ιδιότητας κι ο άλλος επικίνδυνος λόγω της μη δημοσιογραφικής του ιδιότητας.
Ωραια.
Ξεκαθαρησαμε το ενα θεμα. -
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Eμένα για την περίσταση με λένε Μανώλη Σαλούρο πάντως...Χαίρετε, δεν έχω δει τι συμβαίνει στις προηγούμενες σελίδες, απλά με ενημέρωσαν ότι κάπου αναφέρεται το όνομά μου και είπα να σας ρωτήσω αν έχει να κάνει με εμένα;
Μανώλης Σαλούρος
4ΤΡΟΧΟΙ -
Ο χρήστης manoliss έγραψε:
Eμένα για την περίσταση με λένε Μανώλη Σαλούρο πάντως...
Χαίρετε, δεν έχω δει τι συμβαίνει στις προηγούμενες σελίδες, απλά με ενημέρωσαν ότι κάπου αναφέρεται το όνομά μου και είπα να σας ρωτήσω αν έχει να κάνει με εμένα;
Μανώλης Σαλούρος
4ΤΡΟΧΟΙΜονο εδω δεν θα βγαλεις ακρη, πρεπει να ρηξεις μια ματια στο ΟΙ ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ και στο Περί ΚΚ, κόντρας και μούρης...
-
Α μάλιστα, τώρα κατάλαβα γιατί με λέγατε Μανώλη, χαχαχαχα, τώρα έχει ακόμη μεγαλύτερη πλάκα!
-
Εγώ έχω 4 nick στο συγκεκριμένο φόρουμ...σε περνάω...
Σε έχει δει συναδελφός σου να ποστάρεις με το nick anavasakias. Oπότε εσύ μπορείς να λες ότι λες αλλά άσε εμένα να έχω τη γνώμη μου. Ο καθένας κρίνεται.
-
Έχετε σκεφτεί κάποιοι ότι αν απαντούσατε στο kacey αυτά που ρωτάει δε θα έλεγε τα ίδια συνέχεια και δε θα σας κούραζε;;;
Γιατί κλειδώνονται τα τόπικ που αφορούν τον ΚΚ??