-
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη. -
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη. -
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη. -
Δεν βλεπω γιατι να μπλεξει.
Ενα εξωδικο να στειλει, και καθε σοβαρη εταιρεια θα κινητοποιηθεί.
Λογικα ενα απλο τηλέφωνο έπρεπε να φτάνει και να μην χρειάζεται τιποτα αλλο. -
Ποιά εταιρεία;
-
Για ευνοητους λογους μεχρι να δοθει ικανοποιητικη λυση και εξηγηση δεν θα αναεφερουμε ποια εταιρεια ειναι, αλλα για να γινει σε αυτο το αυτοκινητο θα μπορουσε να ειχε γινει σε οποιοδηποτε αλλο ανεξαρτητως εταιρειας. Εδω ειναι Ελλάδα, δυστυχως!
-
Πάλι τραγικά τα πράγματα
Κατ' αρχήν σε ανακλήσεις που αφορούν ασφάλεια επιβατών η ενημέρωση είναι άμεση και στο site του ΥΠΑΝ http://www.ypan.gr αλλά και του
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=216.
Το ΥΠΑΝ ενημερώνεται μέσω του πανευρωπαϊκού συστήματος RAPEX για πολλά προϊόντα -όπως θα δεις στη λίστα του 2006- και πολλές φορές οι ανακλήσεις που αφορούν ασφάλεια ανακοινώνονται και από τα ΜΜΕ και με συστημένες επιστολές στους κατόχους, γιατί αλλιώς τα πρόστιμα τσούζουν.
Υπάρχουν κι άλλες ανακλήσεις βελτίωσης που δεν είναι σημαντικές και θα γίνουν όταν το αυτοκίνητο μπει για κάποιο λόγο στο συνεργείο στα πλαίσια σέρβις ή αλλαγής λαδιών.
Οι εισαγωγικές πλέον δεν παίζουν με τέτοια θέματα γιατί οι 'κουμπάροι' καραδοκούν
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πάλι τραγικά τα πράγματαNέο δράμα σε εξέλιξη, θα κλείσει το εργοστάσιο, σα τα χαλασμένα γιαούρτια.
-
Ο χρήστης alexism έγραψε:
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.Ποιά εταιρεία;
Αναφέρεσαι στην Toyota για τα Corolla; Ρωτάω γιατί αυτή είχα κάνει μια ανάκληση για ένα πιθανό πρόβλημα που είχε σχέση με το σύστημα διεύθυνσης και αυτή η ανάκληση είχε γίνει προ ενός τριμήνου με ενός εξαμήνου.
Αν ναι, τουλάχιστον για την εταιρική Corolla που οδηγεί ο πατέρας μου υπήρξε ειδοποίηση από την αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο ελέγθηκε. Απ' ότι ξέρω βέβαια τελικά δεν αλλάχτηκε κάτι, τουλάχιστον όμως επιβεβαιώθηκε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. -
Και εμένα στην ΤΟΥΟΤΑ πήγε το μυαλό μου.
-
Συνήθως το πρόβλημα έγκειται στις 'κρυφές' ανακλήσεις, δηλ. εργασίες που γίνονται στο αμάξι οταν το πας για σέρβις.
Αρκετές φορές πράγματα που πρέπει να γίνουν με TSBs παραλείπονται...
-
Αναφέρεσαι στην Toyota για τα Corolla; Ρωτάω γιατί αυτή είχα κάνει μια ανάκληση για ένα πιθανό πρόβλημα που είχε σχέση με το σύστημα διεύθυνσης και αυτή η ανάκληση είχε γίνει προ ενός τριμήνου με ενός εξαμήνου.
Οχι δεν αναφερομαι σε αυτη.
Το συγκεκριμενο κειμενο του εργοστασιου στην δικη μας περιπτωση αναφερεί:This can cause the ball joint to corrode and separate.
Ball joint separation can result in a loss of steering control and could cause a crash without prior warning. -
Οι ανακλησεις οχηματων απο το Υπουργειο Μεταφορων και Επικοινωνιών
-
Εγώ είμαι καχύποπτος με τις 'ανακλήσεις' και ιδίως οσον αφορά το κόστος αυτών αλλά και με πιο κριτήριο γίνονται αυτές.
Τρία παραδείγματα.
Στο Megane του 2000 η Renault με ειδοποίησε 2 φορές για έλεγχο και αντικατασταση του immobiliser και του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα 2 μου δημιουργησαν πρόβλημα με το μεν immobiliser 'συμπτωματικά' την ίδια μέρα που έλαβα και την επιστολή, ο δε υαλοκαθαριστήρας λίγο πριν την ειδοποίηση και αλλάχτηκε με την εγγύηση και απλώς ελέχθηκε μετά.
Αλλά απο εκεί και πέρα (μήπως?) έπρεπε να μεριμνήσουν και για άλλα 'θέματα' όπως τα λάστιχα της οροφής που ένα μήνα μετα την αγορά ... σηκώνονταν σαν κέρατα απο τον ήλιο ή τα ηλεκτρικά παραθυρα που τα πλαστικά εξαρτήματα των μηχανισμών ... ήταν για να έχεις μόνο κλειστά τα παραθυρα.
Στο Sunny του 1991 η Nissan φαινόταν έκπληκτη για τα καπάκια μηχανής ... που έσπαγαν, ενώ πίσω απο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία υπήρχαν βουνά από τα αντικατεστημένα ελλατωματικά καπάκια ενώ μερίμνησαν τότε να ειδοποιήσουν για την βάση ενός καθίσματος ... που υπήρχε περίπτωση να σπάσει μια βίδα και να κουνιέται το κάθισμα!
Στο Micra του 2007 σε προγραμματισμένο service (1,5 χρόνο μετά) μου άλλαξαν κάτι στο radiocd και κατα την παραλαβή μου είπαν απλώς ότι υπήρχε εγκύκλιος για έλεγχο του συγκεκριμένου.
Συμπέρασμα: Για κάποια θέματα ... ειδοποιούν, για κάποια άλλα ... τα διορθώνουν ΟΤΑΝ πάς, για κάποια άλλα ... κάνουν την πάπια και πληρώνεις! -
εμενα παντως οχι μονο δε με ειδοποιησαν , αλλα ενω ειχε γινει ανακληση αμεσως με το που βγηκε το μοντελο ( φεβρουαριος του '07, το αυτοκινητο βγηκε απο το εργοστασιο το δεκεμβρη του '06 ) και αυτοι ειχαν το αυτοκινητο μου ως εκθεσιακο απο τοτε που βγηκε σχεδον μεχρι τον ιουλιο που το αγορασα , μου το παρεδωσαν χωρις το update του εγκεφαλου και αφου εκανα σχεδον 8000 χλμ με αυτο μολις πηγα για λαδια μου ειπαν οτι πρεπει να γινει αναβαθμιση επειγοντως (καθως δεν ηταν απλη αναβαθμιση αλλα ανακληση)
αν δε πηγαινα τοτε επειδη ηθελα να αλλαξω λαδια νωριτερα θα ειχα κανει 15.000 χλμ και φυσικα θα ειχα μεινει απο λαδι, καθως δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις πανω απο 10χιλιαρικα χωρις συμπληρωμα στο στρωσιμο...
-
Για το Honda Jazz: http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=545&page_id=3009
Για Toyota Aygo (Φεβ 2005–Αυγ 2009), iQ (Νοε 2008–Νοε 2009), Yaris (Νοε 2005–Σεπ 2009), Auris (Οκτ 2006–5 Ιαν 2010), Corolla (Οκτ 2006–Δεκ 2009), Verso (Φεβ 2009–5 Ιαν 2010), Avensis (Νοε 2008–Δεκ 2009), RAV4 (Νοε 2005–Νοε 2009): http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=1&page_id=3008
-
Το είχα βάλει και στο Toyota forum: viewtopic.php?p=1753553#p1753553
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της. Ξεκίνησε στην Αμερική από το 1.000.000 αυτοκίνητα και έφτασε στα 5.350.000 αυτοκίνητα...τελικά επεκτάθηκε ΚΑΙ στην Ευρώπη με συνολικά 1.800.000 ανακλήσεις!!
-
Αυτο το μηνυμα που απαντησες Αντωνη ειναι πολυ παλιο,απο τελος 2006
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Για Toyota Aygo (Φεβ 2005–Αυγ 2009) ... http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=1&page_id=3008Το Aygo 'συμπαρασύρει' και τα αδερφάκια του Citroen C1 και Peugeot 107!
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1100649&lngDtrID=244 -
Πριν από 20 ημέρες ήρθε απιστολή από τη FIAT για την ανάκληση στο Grande Punto (σύσφιξη βίδας τιμονιού). Κλείστηκε ραντεβού με το συνεργείο και από εβδομάδα πάω για την επισκευή.
Είχα διαβασει στο internet για την ανάκληση γύρω στο Σεπέμβιο εάν θυμάμαι καλά, τηλεφώνησα τότε στην αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι θα ενημερωθώ ταχυδρομικά με επιστολή, όπως και έγινε
Ανακλησεις, μας ειδοποιουν οι αντιπροσωπειες;