Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανακλησεις, μας ειδοποιουν οι αντιπροσωπειες;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανακλησεις, μας ειδοποιουν οι αντιπροσωπειες;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    32
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexism last edited by

      Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
      Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!

      Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
      Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alexism last edited by

        Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
        Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!

        Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
        Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexism last edited by

          Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
          Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!

          Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
          Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tiger last edited by

            Δεν βλεπω γιατι να μπλεξει.
            Ενα εξωδικο να στειλει, και καθε σοβαρη εταιρεια θα κινητοποιηθεί.
            Λογικα ενα απλο τηλέφωνο έπρεπε να φτάνει και να μην χρειάζεται τιποτα αλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              drdino last edited by

              Ποιά εταιρεία;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alexism last edited by

                Για ευνοητους λογους μεχρι να δοθει ικανοποιητικη λυση και εξηγηση δεν θα αναεφερουμε ποια εταιρεια ειναι, αλλα για να γινει σε αυτο το αυτοκινητο θα μπορουσε να ειχε γινει σε οποιοδηποτε αλλο ανεξαρτητως εταιρειας. Εδω ειναι Ελλάδα, δυστυχως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Πάλι τραγικά τα πράγματα

                  Κατ' αρχήν σε ανακλήσεις που αφορούν ασφάλεια επιβατών η ενημέρωση είναι άμεση και στο site του ΥΠΑΝ http://www.ypan.gr αλλά και του

                  http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=216.

                  Το ΥΠΑΝ ενημερώνεται μέσω του πανευρωπαϊκού συστήματος RAPEX για πολλά προϊόντα -όπως θα δεις στη λίστα του 2006- και πολλές φορές οι ανακλήσεις που αφορούν ασφάλεια ανακοινώνονται και από τα ΜΜΕ και με συστημένες επιστολές στους κατόχους, γιατί αλλιώς τα πρόστιμα τσούζουν.

                  Υπάρχουν κι άλλες ανακλήσεις βελτίωσης που δεν είναι σημαντικές και θα γίνουν όταν το αυτοκίνητο μπει για κάποιο λόγο στο συνεργείο στα πλαίσια σέρβις ή αλλαγής λαδιών.

                  Οι εισαγωγικές πλέον δεν παίζουν με τέτοια θέματα γιατί οι 'κουμπάροι' καραδοκούν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    Πάλι τραγικά τα πράγματα

                    Nέο δράμα σε εξέλιξη, θα κλείσει το εργοστάσιο, σα τα χαλασμένα γιαούρτια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      aserf last edited by

                      Ο χρήστης alexism έγραψε:
                      Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.

                      Ποιά εταιρεία;

                      Αναφέρεσαι στην Toyota για τα Corolla; Ρωτάω γιατί αυτή είχα κάνει μια ανάκληση για ένα πιθανό πρόβλημα που είχε σχέση με το σύστημα διεύθυνσης και αυτή η ανάκληση είχε γίνει προ ενός τριμήνου με ενός εξαμήνου.
                      Αν ναι, τουλάχιστον για την εταιρική Corolla που οδηγεί ο πατέρας μου υπήρξε ειδοποίηση από την αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο ελέγθηκε. Απ' ότι ξέρω βέβαια τελικά δεν αλλάχτηκε κάτι, τουλάχιστον όμως επιβεβαιώθηκε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        ratanplan last edited by

                        Και εμένα στην ΤΟΥΟΤΑ πήγε το μυαλό μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Συνήθως το πρόβλημα έγκειται στις 'κρυφές' ανακλήσεις, δηλ. εργασίες που γίνονται στο αμάξι οταν το πας για σέρβις.

                          Αρκετές φορές πράγματα που πρέπει να γίνουν με TSBs παραλείπονται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            alexism last edited by

                            Αναφέρεσαι στην Toyota για τα Corolla; Ρωτάω γιατί αυτή είχα κάνει μια ανάκληση για ένα πιθανό πρόβλημα που είχε σχέση με το σύστημα διεύθυνσης και αυτή η ανάκληση είχε γίνει προ ενός τριμήνου με ενός εξαμήνου.

                            Οχι δεν αναφερομαι σε αυτη.
                            Το συγκεκριμενο κειμενο του εργοστασιου στην δικη μας περιπτωση αναφερεί:

                            This can cause the ball joint to corrode and separate.
                            Ball joint separation can result in a loss of steering control and could cause a crash without prior warning.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Οι ανακλησεις οχηματων απο το Υπουργειο Μεταφορων και Επικοινωνιών

                              http://www.yme.gr/index.php?tid=200

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Εγώ είμαι καχύποπτος με τις 'ανακλήσεις' και ιδίως οσον αφορά το κόστος αυτών αλλά και με πιο κριτήριο γίνονται αυτές.
                                Τρία παραδείγματα.
                                Στο Megane του 2000 η Renault με ειδοποίησε 2 φορές για έλεγχο και αντικατασταση του immobiliser και του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα 2 μου δημιουργησαν πρόβλημα με το μεν immobiliser 'συμπτωματικά' την ίδια μέρα που έλαβα και την επιστολή, ο δε υαλοκαθαριστήρας λίγο πριν την ειδοποίηση και αλλάχτηκε με την εγγύηση και απλώς ελέχθηκε μετά.
                                Αλλά απο εκεί και πέρα (μήπως?) έπρεπε να μεριμνήσουν και για άλλα 'θέματα' όπως τα λάστιχα της οροφής που ένα μήνα μετα την αγορά ... σηκώνονταν σαν κέρατα απο τον ήλιο ή τα ηλεκτρικά παραθυρα που τα πλαστικά εξαρτήματα των μηχανισμών ... ήταν για να έχεις μόνο κλειστά τα παραθυρα.
                                Στο Sunny του 1991 η Nissan φαινόταν έκπληκτη για τα καπάκια μηχανής ... που έσπαγαν, ενώ πίσω απο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία υπήρχαν βουνά από τα αντικατεστημένα ελλατωματικά καπάκια ενώ μερίμνησαν τότε να ειδοποιήσουν για την βάση ενός καθίσματος ... που υπήρχε περίπτωση να σπάσει μια βίδα και να κουνιέται το κάθισμα!
                                Στο Micra του 2007 σε προγραμματισμένο service (1,5 χρόνο μετά) μου άλλαξαν κάτι στο radiocd και κατα την παραλαβή μου είπαν απλώς ότι υπήρχε εγκύκλιος για έλεγχο του συγκεκριμένου.
                                Συμπέρασμα: Για κάποια θέματα ... ειδοποιούν, για κάποια άλλα ... τα διορθώνουν ΟΤΑΝ πάς, για κάποια άλλα ... κάνουν την πάπια και πληρώνεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  εμενα παντως οχι μονο δε με ειδοποιησαν , αλλα ενω ειχε γινει ανακληση αμεσως με το που βγηκε το μοντελο ( φεβρουαριος του '07, το αυτοκινητο βγηκε απο το εργοστασιο το δεκεμβρη του '06 ) και αυτοι ειχαν το αυτοκινητο μου ως εκθεσιακο απο τοτε που βγηκε σχεδον μεχρι τον ιουλιο που το αγορασα , μου το παρεδωσαν χωρις το update του εγκεφαλου και αφου εκανα σχεδον 8000 χλμ με αυτο μολις πηγα για λαδια μου ειπαν οτι πρεπει να γινει αναβαθμιση επειγοντως (καθως δεν ηταν απλη αναβαθμιση αλλα ανακληση)

                                  αν δε πηγαινα τοτε επειδη ηθελα να αλλαξω λαδια νωριτερα θα ειχα κανει 15.000 χλμ και φυσικα θα ειχα μεινει απο λαδι, καθως δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις πανω απο 10χιλιαρικα χωρις συμπληρωμα στο στρωσιμο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Για το Honda Jazz: http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=545&page_id=3009

                                    Για Toyota Aygo (Φεβ 2005–Αυγ 2009), iQ (Νοε 2008–Νοε 2009), Yaris (Νοε 2005–Σεπ 2009), Auris (Οκτ 2006–5 Ιαν 2010), Corolla (Οκτ 2006–Δεκ 2009), Verso (Φεβ 2009–5 Ιαν 2010), Avensis (Νοε 2008–Δεκ 2009), RAV4 (Νοε 2005–Νοε 2009): http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=1&page_id=3008

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Το είχα βάλει και στο Toyota forum: viewtopic.php?p=1753553#p1753553

                                      Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της. Ξεκίνησε στην Αμερική από το 1.000.000 αυτοκίνητα και έφτασε στα 5.350.000 αυτοκίνητα...τελικά επεκτάθηκε ΚΑΙ στην Ευρώπη με συνολικά 1.800.000 ανακλήσεις!!

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Αυτο το μηνυμα που απαντησες Αντωνη ειναι πολυ παλιο,απο τελος 2006

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                          ... Για Toyota Aygo (Φεβ 2005–Αυγ 2009) ... http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=1&page_id=3008

                                          Το Aygo 'συμπαρασύρει' και τα αδερφάκια του Citroen C1 και Peugeot 107!
                                          http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1100649&lngDtrID=244

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elvet
                                            elvet last edited by

                                            Πριν από 20 ημέρες ήρθε απιστολή από τη FIAT για την ανάκληση στο Grande Punto (σύσφιξη βίδας τιμονιού). Κλείστηκε ραντεβού με το συνεργείο και από εβδομάδα πάω για την επισκευή.
                                            Είχα διαβασει στο internet για την ανάκληση γύρω στο Σεπέμβιο εάν θυμάμαι καλά, τηλεφώνησα τότε στην αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι θα ενημερωθώ ταχυδρομικά με επιστολή, όπως και έγινε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr