Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 315
    • 316
    • 73 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    72631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Για αυτό τι λένε οι ειδικοί μας; Το αμάξι είναι ένα 307 1,6...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgep last edited by

        Ο χρήστης mousatos έγραψε:
        Εγώ θα προτιμούσα αυτό: Castrol Formula SLX LongLife 0W-30 (Βαρύ 30άρι στα όρια μεταξύ 30 και 40). Πάντως θα στροφάρει πολύ καλύτερα με το Mobil , είναι τσεκαρισμένο αυτό.

        Mousatos, τι εννοείς τσεκαρισμένο στροφάρει καλύτερα? Σε τι κινητήρα?
        Ειμαι με το SLX τελευταία 2 χρόνια, ...αλλα σκέφτομαι να το γυρίσω σε Mobil1 0W40.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Για αυτό τι λένε οι ειδικοί μας; Το αμάξι είναι ένα 307 1,6...

          Εγώ λέω να ρωτήσεις εδώ:
          http://www.total.gr/lub/lubgreece.nsf/V ... 600477617&

          Πάντως δε το προτείνει για σπορ οδήγηση, φαίνεται προσανατολισμένο για normal καταστάσεις.
          http://www.lubadmin.com//Restitution.as ... rametre1=2

          στο QUARTZ INEO 504-507 5W30 αναφέρει οτι είναι κατάλληλο για σπορ οδήγηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mousatos last edited by

            Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:

            Εγώ θα προτιμούσα αυτό: Castrol Formula SLX LongLife 0W-30 (Βαρύ 30άρι στα όρια μεταξύ 30 και 40). Πάντως θα στροφάρει πολύ καλύτερα με το Mobil , είναι τσεκαρισμένο αυτό.

            Mousatos, τι εννοείς τσεκαρισμένο στροφάρει καλύτερα? Σε τι κινητήρα?
            Ειμαι με το SLX τελευταία 2 χρόνια, ...αλλα σκέφτομαι να το γυρίσω σε Mobil1 0W40.

            Υπάρχουν τριών ειδών mobil 5W30 , δυο αμερικάνικα και το ευρωπαϊκό. Τα αμερικάνικα σε σύγκριση με το castrol είναι λεπτότερα και στροφάρουν καλύτερα παντού. Πρέπει όμως να δεις αν κάνουν για το δικό σου μοτέρ.Για το ευρωπαϊκό mobil δεν ξέρω , είναι καινούργιο στα επίπεδα του castrol.

            http://www.mobil1.com/USA-English/Lubes ... _5W-30.asp

            http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... rmance.asp

            http://www.castrol.com/liveassets/bp_in ... la_SLX.pdf

            Ευρωπαϊκό mobil:
            http://www.mobil.com/Belgium-English/Lu ... _5w-30.pdf

            Σε επίπεδα προστασίας το castrol είναι λίγο καλύτερο από το mobil 0w40.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Σαν προδιαγραφές το Castrol 0W30 είναι καλύτερο από τα αμερικάνικα Mobil 1 5W30 και εφάμιλλο με το ευρωπαϊκό Mobil 1 5W30. Το ότι το Castrol είναι ACEA A3 σημαίνει ότι είναι χοντρόφιλμο προστατεύοντας καλύτερα το μοτέρ αλλά και στροφάροντας λιγότερο. Το ευρωπαϊκό Mobil 1 όμως βλέπω ότι είναι εξίσου ή και περισσότερο χοντρόφιλμο-παχύρευστο από το Castrol, αλλά η προδιαγραφή ACEA A5 υποδηλώνει και στροφάρισμα (οικονομία καυσίμου). Αυτό ίσως να σημαίνει ότι έχουμε ταυτόχρονα καί υψηλή προστασία και καλό στροφάρισμα.

              Μουσάτε, από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι το Castrol 0W30 προστατεύει λίγο καλύτερα από το Mobil 1 0W40;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mousatos last edited by

                Το συγκεκριμένο castrol ήταν τα δύο προηγούμενα χρόνια της μόδας στο αμερικάνικο φόρουμ που συμμετέχω. Πολλά από τα παιδιά εκεί έχουν στείλει δείγματα από τη μηχανή τους σε εργασταστήρια ανάλυσης λιπαντικών(20$ τζάμπα).
                Φυσικά υπάρχουν και πολλοί που χρησιμοποιούν mobil 0w40 οπότε έχουν βγεί τα ανάλογα συμπεράσματα.Ας πούμε οτι με άριστα το 10 το castrol παίρνει 9.5 και το mobil 8.5 (ανάλογα με το μοτέρ).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  traveller last edited by

                  Aπό ΑΜSOIL 5-30 έχει ξεμείνει ο Λαμπριανίδης εδώ και περίπου 20 μέρες γμτ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Ε και; Βάλε τα 10W30.
                    Pour Point -50°C (-58°F) (ASTM D-97)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      yeap
                      Ακόμη καλύτερα για περισσότερη αντοχή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        miltellas last edited by

                        Πήγα στο Πολυτεχνείο και συζήτησα για να μου κάνουν πλήρη ανάλυση και τεστ βαλβολίνης... Τιμές; Από 1500Ε έως 3500Ε...
                        Έφυγα τρέχοντας φυσικά...
                        Α ρε Αμέρικα που με 800$ μας λες μέχρι και από τί αποτελείται το λιπαντικό... Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας εδώ στην Βόρεια Αφρική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          μιλτο...

                          Χ. Τέας, Σ. Καλλίγερος, Φ. Ζαννίκος, Σ. Στούρνας, Ε. Λόης, Γ. Αναστόπουλος, Ν. Λιάπης*
                          Εργαστήριο Τεχνολογίας Καυσίμων & Λιπαντικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
                          Τμήμα Χημικών Μηχανικών, Ηρώων Πολυτεχνείου 9, 157 80, Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου
                          Τηλ.: 772 3143, Fax: 772 3163, e-mail: fzanntua@central.ntua.gr

                          το μαιλ μαλλον ανηκει στο ζανικο στον οποιο εκανε τη διπλωματικη μου

                          θα προσπαθησεις και στο τηλ του.
                          ψαξε βρες μια καλη δικαιολογια. . . κυριως πες τους οτι το κανεις απο χομπι και θες εντελως ατυπα τα αποτελεσματα για προσωπικη σου χρηση...

                          και ρωτα τμες..........
                          οταν θα σε ρωτησει που τον βρηκες θα του πεις οτι εκανε ενασ φιλος μου διπλωματικη σε εσας και με παρεπεμψε (σκαρμεας καπου το 2004)
                          βαλβολινες δυσκολα. λαδια ομως πιστευω οτι μπορουν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Θα προτιμούσα Θεσσαλονίκη φίλε μου. Όπως το λες για την κάβλα μου θα το κάνω. Και ως κοινός φαν θα ήθελα προσωπική επαφή, ανταλλαγή γνώσεων, παρακολούθηση των τεστς, γι αυτό και ήθελα πανεπιστημιακό περιβάλλον - για να κερδίσω κάτι παραπάνω από μία ανάλυση που δεν είναι αυτό που θέλω πραγματικά αλλά ένα μέρος μόνο. Και δεν σκόπευα να πληρώσω πάνω από 30Ε. Τόσα μπορώ να δίνω πού και πού για την καβλίτσα μου. Τόσο πάει και στο εξωτερικό εξάλλου και πολλά είπα. Τα πανεπιστημιακά τεστς μου είπαν ότι είναι πιο 'ψαγμένα' από των διυλιστηρίων, γι αυτό πήγα στο Πολυτεχνείο. Αλλά όλα επιχείρηση τα έχουν κάνει και δεν είναι τόσο κακό αυτό όσο η άκρατη κερδοσκοπία. Δεν πειράζει, θα κάνουν τεστς τα αμερικανάκια για μας και εμείς οι λιγοστοί φαν των λιπαντικών θα στέλνουμε ένα μικρό έμβασμα εκεί για συμεμτοχή, θα συζητάμε μέσα στα forum τους και το πιο σημαντικό θα διαβάζουμε και τις απόψεις των γκουρού εκεί μέσα. Δεν είναι ούτε πρακτικό ούτε πλήρες αλλά είναι κάτι (για μένα αναπόφευκτα είναι 'όλα'). Ώρες-ώρες η ελληνική πραγματικότητα είναι απογοητευτική, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και όταν δεν γίνεται αλλιώς την αποδέχομαι φυσικά.

                            Μουσάτε συμφωνείς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              traveller last edited by

                              mousatos Miltellas Με έχουν σκοτίσει από την αντιπροσωπεία , όσο είναι στην εγγύηση*-ένα μήνα ακόμη και κάτι ψιλά-* να μην αλλάξω ιξώδες.
                              Επειδή τους βαριέμαι αφόρητα, δεν ρώτησα το 'γιατί' και 'πώς'. Μάλλον θα το τρενάρω λίγο το service και πιθανό να περάσω κάτι λίγο τα προβλεπόμενα χμ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Φαντάσου τότε να το ψάξουν με τα AMSOIL και να ανακαλύψουν ότι τα Group IV/V της δεν έχουν επίσημες πιστοποιήσεις όπως τα Group III της (σειρά XL). Ή θα πηγαίνεις με την αντιπροσωπεία και με την μετριότητα της επάρκειας ή ξεφεύγεις οριστικά και ανεβαίνεις παραπάνω που πίστεψέ με έχει και καλύτερη θέα. Ανέβα και θα δεις! Εσύ αποφασίζεις... όπως ο Neo στο Matrix με το μπλε χάπι και το κόκκινο χάπι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hammer_ last edited by

                                  Πριν από αρκετές σελίδες ρωτούσα ποιο λάδι να χρησιμοποιήσω στην Corolla μου, η οποία έχει κάτι παραπάνω από 150.000km και μέχρι τώρα έπαιρνε ημισυνθετικά 10W40. Επέλεξα λοιπόν το Motul 8100 5W40 X-cess και οι εντυπώσεις μου μετά από ~1000km είναι: (προσοχή, πολλά κλισέ!)

                                  • Εντυπωσιακό κρύο ξεκίνημα. Με τα Motul ο κινητήρας παγωμένος έχει την αίσθηση που είχε με τα ημισυνθετικά μετά από 2-3 λεπτά. Το μπούκωμα που παρουσίαζε κρύος (και το οποίο θεωρούσα λογικό) εξαφανίστηκε ακόμα και τις τελευταίες μέρες που είχε λιγότερο από 15 βαθμούς το πρωί.
                                  • Βελούδινη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, με πολύ καλή ελαστικότητα χαμηλά και ιδιαίτερη προθυμία ψηλά. Επίσης ο ήχος κοντά στον κόφτη (>5500rpm) σταμάτησε να είναι τραχύς. Η συνολική αίσθηση είναι ότι το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα σε όλες τις συνθήκες.
                                  • Η κατανάλωση λαδιού είναι μέχρι τώρα μηδέν. Θα δείξει στα Μέγαρα αν θα πιει λίγο ή καθόλου.
                                  • Το χρώμα του έχει διατηρηθεί ανοιχτό/μεσαίο καφέ μετά από 1000km ενώ τα ημισυνθετικά θα είχαν μαυρίσει σίγουρα περισσότερο.

                                  Αυτές είναι μέχρι τώρα οι εντυπώσεις μου και για να καταλάβετε πόσο ευχαριστημένος είμαι, το έχω συστήσει σε δύο φίλους μου. Υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα γράψουν κι αυτοί τις εντυπώσεις τους.

                                  Επίσης, είπα να χρησιμοποιήσω 100άρα βενζίνη στο τελευταίο γέμισμα και μαζί με τα αποτελέσματα του συνθετικού λαδιού, είναι σαν να αναβαθμίστηκε το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι οριστικό πλέον το 'διαζύγιο' με τα μη-συνθετικά λάδια, γι'αυτό και για όποιο άλλο αυτοκίνητο αποκτήσω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    miltellas last edited by

                                    Καλώς όρισες λοιπόν!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgemv last edited by

                                      Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
                                      Πριν από αρκετές σελίδες ρωτούσα ποιο λάδι να χρησιμοποιήσω στην Corolla μου, η οποία έχει κάτι παραπάνω από 150.000km και μέχρι τώρα έπαιρνε ημισυνθετικά 10W40. Επέλεξα λοιπόν το Motul 8100 5W40 X-cess και οι εντυπώσεις μου μετά από ~1000km είναι: (προσοχή, πολλά κλισέ!)

                                      • Εντυπωσιακό κρύο ξεκίνημα. Με τα Motul ο κινητήρας παγωμένος έχει την αίσθηση που είχε με τα ημισυνθετικά μετά από 2-3 λεπτά. Το μπούκωμα που παρουσίαζε κρύος (και το οποίο θεωρούσα λογικό) εξαφανίστηκε ακόμα και τις τελευταίες μέρες που είχε λιγότερο από 15 βαθμούς το πρωί.
                                      • Βελούδινη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, με πολύ καλή ελαστικότητα χαμηλά και ιδιαίτερη προθυμία ψηλά. Επίσης ο ήχος κοντά στον κόφτη (>5500rpm) σταμάτησε να είναι τραχύς. Η συνολική αίσθηση είναι ότι το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα σε όλες τις συνθήκες.
                                      • Η κατανάλωση λαδιού είναι μέχρι τώρα μηδέν. Θα δείξει στα Μέγαρα αν θα πιει λίγο ή καθόλου.
                                      • Το χρώμα του έχει διατηρηθεί ανοιχτό/μεσαίο καφέ μετά από 1000km ενώ τα ημισυνθετικά θα είχαν μαυρίσει σίγουρα περισσότερο.

                                      Αυτές είναι μέχρι τώρα οι εντυπώσεις μου και για να καταλάβετε πόσο ευχαριστημένος είμαι, το έχω συστήσει σε δύο φίλους μου. Υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα γράψουν κι αυτοί τις εντυπώσεις τους.

                                      Επίσης, είπα να χρησιμοποιήσω 100άρα βενζίνη στο τελευταίο γέμισμα και μαζί με τα αποτελέσματα του συνθετικού λαδιού, είναι σαν να αναβαθμίστηκε το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι οριστικό πλέον το 'διαζύγιο' με τα μη-συνθετικά λάδια, γι'αυτό και για όποιο άλλο αυτοκίνητο αποκτήσω...

                                      Τα ίδια και από εμένα.
                                      Το λαδάκι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Το αμάξι το νιώθω αισθητό πιο ζωηρό χαμηλά και πιο δυνατό ψηλά. Λίγο ακόμα και θα πίστευα ότι μου έβαλε 8 βαλβίδες που μου λείπουν ακόμα
                                      Το χρώμα του μετά από 1000km είναι όπως όταν το έβαλα......
                                      100% synth 4ever

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bad-boy last edited by

                                        Εγω εβαλα το 8100 σε 5-40 χθες στα 7.800 χλμ. και το μοτερ δεν ακουγεται καθολου στο ρελαντι...επαθα πλακα...
                                        Επισης καταλαβα διαφορα στις χαμηλομεσαιες (ψηλα δε το πηγα ακομα μετα την αλλαγη λαδιων)

                                        Τα λαδια που εβαλα στα 1225χλμ. ηταν τα 300V 5-40 και στα τελευταια 1000χλμ. το μοτερ ακουγοταν πολυ στο ρελαντι...
                                        Καλο και αγιο το 300V αλλα αμα ειναι να το αλλαζω στα 4500 με 5000 χλμ. επειδη δεν αντεχει περισσοτερο αστο καλυτερα...
                                        Αλλωστε περισσοτερο παω κοτουλα παρα το σπαω...

                                        **Παντως απο την αρχη που ειχα βαλει το 300V το μοτερ ακουγοταν πολυ στο ρελαντι και ψιλοανησυχουσα...
                                        Ισως να οφειλοταν στο οτι ηταν στο στρωσιμο και καινουριο το μοτερ τι να πω... **

                                        **SOS: Ανοιξα και μου μεινε ενα 2λιτρο (παρά κάτι) 8100
                                        Μπορω να το χρησιμοποιησω στην επομενη αλλαγη λαδιων μετα απο εξι μηνες ή θα εχει χαλασει ως τοτε επειδη το ανοιξα???
                                        **

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jim-theo last edited by

                                          Ασχετο, μηπως κανεις εχει MSDS & PDS για το Motul E-tech 0W/40;
                                          Γιατι οσο κι αν εψαξα δεν το βρηκα στο διαδυκτιο ενω σε ολα τα αλλα χαρακτηριστικα του (θεωρητικα παντα) ειναι απο τα καλυτερα λαδια της Motul!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-theo last edited by

                                            Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                            Ασχετο, μηπως κανεις εχει MSDS & PDS για το Motul E-tech 0W/40;
                                            Γιατι οσο κι αν εψαξα δεν το βρηκα στο διαδυκτιο ενω σε ολα τα αλλα χαρακτηριστικα του (θεωρητικα παντα) ειναι απο τα καλυτερα λαδια της Motul!

                                            Το βρηκα και μαλιστα εχει ΗΤΗS 3,66 οσο και το Amsoil European formula ενω σε ολα τα αλλα υπερτερει του Amsoil!
                                            Και φυσικα ειναι εστερικης βασης και καλυτερο του Motul 5W/40 αλλα και ακριβοτερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 73 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr