-
Για αυτό τι λένε οι ειδικοί μας; Το αμάξι είναι ένα 307 1,6...
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εγώ θα προτιμούσα αυτό: Castrol Formula SLX LongLife 0W-30 (Βαρύ 30άρι στα όρια μεταξύ 30 και 40). Πάντως θα στροφάρει πολύ καλύτερα με το Mobil , είναι τσεκαρισμένο αυτό.Mousatos, τι εννοείς τσεκαρισμένο στροφάρει καλύτερα? Σε τι κινητήρα?
Ειμαι με το SLX τελευταία 2 χρόνια, ...αλλα σκέφτομαι να το γυρίσω σε Mobil1 0W40. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για αυτό τι λένε οι ειδικοί μας; Το αμάξι είναι ένα 307 1,6...Εγώ λέω να ρωτήσεις εδώ:
http://www.total.gr/lub/lubgreece.nsf/V ... 600477617&Πάντως δε το προτείνει για σπορ οδήγηση, φαίνεται προσανατολισμένο για normal καταστάσεις.
http://www.lubadmin.com//Restitution.as ... rametre1=2στο QUARTZ INEO 504-507 5W30 αναφέρει οτι είναι κατάλληλο για σπορ οδήγηση.
-
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Εγώ θα προτιμούσα αυτό: Castrol Formula SLX LongLife 0W-30 (Βαρύ 30άρι στα όρια μεταξύ 30 και 40). Πάντως θα στροφάρει πολύ καλύτερα με το Mobil , είναι τσεκαρισμένο αυτό.
Mousatos, τι εννοείς τσεκαρισμένο στροφάρει καλύτερα? Σε τι κινητήρα?
Ειμαι με το SLX τελευταία 2 χρόνια, ...αλλα σκέφτομαι να το γυρίσω σε Mobil1 0W40.Υπάρχουν τριών ειδών mobil 5W30 , δυο αμερικάνικα και το ευρωπαϊκό. Τα αμερικάνικα σε σύγκριση με το castrol είναι λεπτότερα και στροφάρουν καλύτερα παντού. Πρέπει όμως να δεις αν κάνουν για το δικό σου μοτέρ.Για το ευρωπαϊκό mobil δεν ξέρω , είναι καινούργιο στα επίπεδα του castrol.
http://www.mobil1.com/USA-English/Lubes ... _5W-30.asp
http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... rmance.asp
http://www.castrol.com/liveassets/bp_in ... la_SLX.pdf
Ευρωπαϊκό mobil:
http://www.mobil.com/Belgium-English/Lu ... _5w-30.pdfΣε επίπεδα προστασίας το castrol είναι λίγο καλύτερο από το mobil 0w40.
-
Σαν προδιαγραφές το Castrol 0W30 είναι καλύτερο από τα αμερικάνικα Mobil 1 5W30 και εφάμιλλο με το ευρωπαϊκό Mobil 1 5W30. Το ότι το Castrol είναι ACEA A3 σημαίνει ότι είναι χοντρόφιλμο προστατεύοντας καλύτερα το μοτέρ αλλά και στροφάροντας λιγότερο. Το ευρωπαϊκό Mobil 1 όμως βλέπω ότι είναι εξίσου ή και περισσότερο χοντρόφιλμο-παχύρευστο από το Castrol, αλλά η προδιαγραφή ACEA A5 υποδηλώνει και στροφάρισμα (οικονομία καυσίμου). Αυτό ίσως να σημαίνει ότι έχουμε ταυτόχρονα καί υψηλή προστασία και καλό στροφάρισμα.
Μουσάτε, από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι το Castrol 0W30 προστατεύει λίγο καλύτερα από το Mobil 1 0W40;
-
Το συγκεκριμένο castrol ήταν τα δύο προηγούμενα χρόνια της μόδας στο αμερικάνικο φόρουμ που συμμετέχω. Πολλά από τα παιδιά εκεί έχουν στείλει δείγματα από τη μηχανή τους σε εργασταστήρια ανάλυσης λιπαντικών(20$ τζάμπα).
Φυσικά υπάρχουν και πολλοί που χρησιμοποιούν mobil 0w40 οπότε έχουν βγεί τα ανάλογα συμπεράσματα.Ας πούμε οτι με άριστα το 10 το castrol παίρνει 9.5 και το mobil 8.5 (ανάλογα με το μοτέρ). -
Aπό ΑΜSOIL 5-30 έχει ξεμείνει ο Λαμπριανίδης εδώ και περίπου 20 μέρες γμτ
-
Ε και; Βάλε τα 10W30.
Pour Point -50°C (-58°F) (ASTM D-97) -
yeap
Ακόμη καλύτερα για περισσότερη αντοχή! -
Πήγα στο Πολυτεχνείο και συζήτησα για να μου κάνουν πλήρη ανάλυση και τεστ βαλβολίνης... Τιμές; Από 1500Ε έως 3500Ε...
Έφυγα τρέχοντας φυσικά...
Α ρε Αμέρικα που με 800$ μας λες μέχρι και από τί αποτελείται το λιπαντικό... Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας εδώ στην Βόρεια Αφρική. -
μιλτο...
Χ. Τέας, Σ. Καλλίγερος, Φ. Ζαννίκος, Σ. Στούρνας, Ε. Λόης, Γ. Αναστόπουλος, Ν. Λιάπης*
Εργαστήριο Τεχνολογίας Καυσίμων & Λιπαντικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Τμήμα Χημικών Μηχανικών, Ηρώων Πολυτεχνείου 9, 157 80, Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου
Τηλ.: 772 3143, Fax: 772 3163, e-mail: fzanntua@central.ntua.grτο μαιλ μαλλον ανηκει στο ζανικο στον οποιο εκανε τη διπλωματικη μου
θα προσπαθησεις και στο τηλ του.
ψαξε βρες μια καλη δικαιολογια. . . κυριως πες τους οτι το κανεις απο χομπι και θες εντελως ατυπα τα αποτελεσματα για προσωπικη σου χρηση...και ρωτα τμες..........
οταν θα σε ρωτησει που τον βρηκες θα του πεις οτι εκανε ενασ φιλος μου διπλωματικη σε εσας και με παρεπεμψε (σκαρμεας καπου το 2004)
βαλβολινες δυσκολα. λαδια ομως πιστευω οτι μπορουν -
Θα προτιμούσα Θεσσαλονίκη φίλε μου. Όπως το λες για την κάβλα μου θα το κάνω. Και ως κοινός φαν θα ήθελα προσωπική επαφή, ανταλλαγή γνώσεων, παρακολούθηση των τεστς, γι αυτό και ήθελα πανεπιστημιακό περιβάλλον - για να κερδίσω κάτι παραπάνω από μία ανάλυση που δεν είναι αυτό που θέλω πραγματικά αλλά ένα μέρος μόνο. Και δεν σκόπευα να πληρώσω πάνω από 30Ε. Τόσα μπορώ να δίνω πού και πού για την καβλίτσα μου. Τόσο πάει και στο εξωτερικό εξάλλου και πολλά είπα. Τα πανεπιστημιακά τεστς μου είπαν ότι είναι πιο 'ψαγμένα' από των διυλιστηρίων, γι αυτό πήγα στο Πολυτεχνείο. Αλλά όλα επιχείρηση τα έχουν κάνει και δεν είναι τόσο κακό αυτό όσο η άκρατη κερδοσκοπία. Δεν πειράζει, θα κάνουν τεστς τα αμερικανάκια για μας και εμείς οι λιγοστοί φαν των λιπαντικών θα στέλνουμε ένα μικρό έμβασμα εκεί για συμεμτοχή, θα συζητάμε μέσα στα forum τους και το πιο σημαντικό θα διαβάζουμε και τις απόψεις των γκουρού εκεί μέσα. Δεν είναι ούτε πρακτικό ούτε πλήρες αλλά είναι κάτι (για μένα αναπόφευκτα είναι 'όλα'). Ώρες-ώρες η ελληνική πραγματικότητα είναι απογοητευτική, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και όταν δεν γίνεται αλλιώς την αποδέχομαι φυσικά.
Μουσάτε συμφωνείς;
-
mousatos Miltellas Με έχουν σκοτίσει από την αντιπροσωπεία , όσο είναι στην εγγύηση*-ένα μήνα ακόμη και κάτι ψιλά-* να μην αλλάξω ιξώδες.
Επειδή τους βαριέμαι αφόρητα, δεν ρώτησα το 'γιατί' και 'πώς'. Μάλλον θα το τρενάρω λίγο το service και πιθανό να περάσω κάτι λίγο τα προβλεπόμενα χμ -
Φαντάσου τότε να το ψάξουν με τα AMSOIL και να ανακαλύψουν ότι τα Group IV/V της δεν έχουν επίσημες πιστοποιήσεις όπως τα Group III της (σειρά XL). Ή θα πηγαίνεις με την αντιπροσωπεία και με την μετριότητα της επάρκειας ή ξεφεύγεις οριστικά και ανεβαίνεις παραπάνω που πίστεψέ με έχει και καλύτερη θέα. Ανέβα και θα δεις! Εσύ αποφασίζεις... όπως ο Neo στο Matrix με το μπλε χάπι και το κόκκινο χάπι!
-
Πριν από αρκετές σελίδες ρωτούσα ποιο λάδι να χρησιμοποιήσω στην Corolla μου, η οποία έχει κάτι παραπάνω από 150.000km και μέχρι τώρα έπαιρνε ημισυνθετικά 10W40. Επέλεξα λοιπόν το Motul 8100 5W40 X-cess και οι εντυπώσεις μου μετά από ~1000km είναι: (προσοχή, πολλά κλισέ!)
- Εντυπωσιακό κρύο ξεκίνημα. Με τα Motul ο κινητήρας παγωμένος έχει την αίσθηση που είχε με τα ημισυνθετικά μετά από 2-3 λεπτά. Το μπούκωμα που παρουσίαζε κρύος (και το οποίο θεωρούσα λογικό) εξαφανίστηκε ακόμα και τις τελευταίες μέρες που είχε λιγότερο από 15 βαθμούς το πρωί.
- Βελούδινη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, με πολύ καλή ελαστικότητα χαμηλά και ιδιαίτερη προθυμία ψηλά. Επίσης ο ήχος κοντά στον κόφτη (>5500rpm) σταμάτησε να είναι τραχύς. Η συνολική αίσθηση είναι ότι το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα σε όλες τις συνθήκες.
- Η κατανάλωση λαδιού είναι μέχρι τώρα μηδέν. Θα δείξει στα Μέγαρα αν θα πιει λίγο ή καθόλου.
- Το χρώμα του έχει διατηρηθεί ανοιχτό/μεσαίο καφέ μετά από 1000km ενώ τα ημισυνθετικά θα είχαν μαυρίσει σίγουρα περισσότερο.
Αυτές είναι μέχρι τώρα οι εντυπώσεις μου και για να καταλάβετε πόσο ευχαριστημένος είμαι, το έχω συστήσει σε δύο φίλους μου. Υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα γράψουν κι αυτοί τις εντυπώσεις τους.
Επίσης, είπα να χρησιμοποιήσω 100άρα βενζίνη στο τελευταίο γέμισμα και μαζί με τα αποτελέσματα του συνθετικού λαδιού, είναι σαν να αναβαθμίστηκε το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι οριστικό πλέον το 'διαζύγιο' με τα μη-συνθετικά λάδια, γι'αυτό και για όποιο άλλο αυτοκίνητο αποκτήσω...
-
Καλώς όρισες λοιπόν!
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Πριν από αρκετές σελίδες ρωτούσα ποιο λάδι να χρησιμοποιήσω στην Corolla μου, η οποία έχει κάτι παραπάνω από 150.000km και μέχρι τώρα έπαιρνε ημισυνθετικά 10W40. Επέλεξα λοιπόν το Motul 8100 5W40 X-cess και οι εντυπώσεις μου μετά από ~1000km είναι: (προσοχή, πολλά κλισέ!)- Εντυπωσιακό κρύο ξεκίνημα. Με τα Motul ο κινητήρας παγωμένος έχει την αίσθηση που είχε με τα ημισυνθετικά μετά από 2-3 λεπτά. Το μπούκωμα που παρουσίαζε κρύος (και το οποίο θεωρούσα λογικό) εξαφανίστηκε ακόμα και τις τελευταίες μέρες που είχε λιγότερο από 15 βαθμούς το πρωί.
- Βελούδινη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, με πολύ καλή ελαστικότητα χαμηλά και ιδιαίτερη προθυμία ψηλά. Επίσης ο ήχος κοντά στον κόφτη (>5500rpm) σταμάτησε να είναι τραχύς. Η συνολική αίσθηση είναι ότι το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα σε όλες τις συνθήκες.
- Η κατανάλωση λαδιού είναι μέχρι τώρα μηδέν. Θα δείξει στα Μέγαρα αν θα πιει λίγο ή καθόλου.
- Το χρώμα του έχει διατηρηθεί ανοιχτό/μεσαίο καφέ μετά από 1000km ενώ τα ημισυνθετικά θα είχαν μαυρίσει σίγουρα περισσότερο.
Αυτές είναι μέχρι τώρα οι εντυπώσεις μου και για να καταλάβετε πόσο ευχαριστημένος είμαι, το έχω συστήσει σε δύο φίλους μου. Υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα γράψουν κι αυτοί τις εντυπώσεις τους.
Επίσης, είπα να χρησιμοποιήσω 100άρα βενζίνη στο τελευταίο γέμισμα και μαζί με τα αποτελέσματα του συνθετικού λαδιού, είναι σαν να αναβαθμίστηκε το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι οριστικό πλέον το 'διαζύγιο' με τα μη-συνθετικά λάδια, γι'αυτό και για όποιο άλλο αυτοκίνητο αποκτήσω...
Τα ίδια και από εμένα.
Το λαδάκι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Το αμάξι το νιώθω αισθητό πιο ζωηρό χαμηλά και πιο δυνατό ψηλά. Λίγο ακόμα και θα πίστευα ότι μου έβαλε 8 βαλβίδες που μου λείπουν ακόμα
Το χρώμα του μετά από 1000km είναι όπως όταν το έβαλα......
100% synth 4ever -
Εγω εβαλα το 8100 σε 5-40 χθες στα 7.800 χλμ. και το μοτερ δεν ακουγεται καθολου στο ρελαντι...επαθα πλακα...
Επισης καταλαβα διαφορα στις χαμηλομεσαιες (ψηλα δε το πηγα ακομα μετα την αλλαγη λαδιων)Τα λαδια που εβαλα στα 1225χλμ. ηταν τα 300V 5-40 και στα τελευταια 1000χλμ. το μοτερ ακουγοταν πολυ στο ρελαντι...
Καλο και αγιο το 300V αλλα αμα ειναι να το αλλαζω στα 4500 με 5000 χλμ. επειδη δεν αντεχει περισσοτερο αστο καλυτερα...
Αλλωστε περισσοτερο παω κοτουλα παρα το σπαω...**Παντως απο την αρχη που ειχα βαλει το 300V το μοτερ ακουγοταν πολυ στο ρελαντι και ψιλοανησυχουσα...
Ισως να οφειλοταν στο οτι ηταν στο στρωσιμο και καινουριο το μοτερ τι να πω... ****SOS: Ανοιξα και μου μεινε ενα 2λιτρο (παρά κάτι) 8100
Μπορω να το χρησιμοποιησω στην επομενη αλλαγη λαδιων μετα απο εξι μηνες ή θα εχει χαλασει ως τοτε επειδη το ανοιξα???
** -
Ασχετο, μηπως κανεις εχει MSDS & PDS για το Motul E-tech 0W/40;
Γιατι οσο κι αν εψαξα δεν το βρηκα στο διαδυκτιο ενω σε ολα τα αλλα χαρακτηριστικα του (θεωρητικα παντα) ειναι απο τα καλυτερα λαδια της Motul! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Ασχετο, μηπως κανεις εχει MSDS & PDS για το Motul E-tech 0W/40;
Γιατι οσο κι αν εψαξα δεν το βρηκα στο διαδυκτιο ενω σε ολα τα αλλα χαρακτηριστικα του (θεωρητικα παντα) ειναι απο τα καλυτερα λαδια της Motul!Το βρηκα και μαλιστα εχει ΗΤΗS 3,66 οσο και το Amsoil European formula ενω σε ολα τα αλλα υπερτερει του Amsoil!
Και φυσικα ειναι εστερικης βασης και καλυτερο του Motul 5W/40 αλλα και ακριβοτερο.
Περι λιπαντικών γενικώς