Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda S2000 vs. Lotus Elise
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda S2000 vs. Lotus Elise
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 24
    • 25
    • 11 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    483
    1721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stayrros46 last edited by

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ο χρήστης opterios έγραψε:

        Οκ λες πως με 2α είναι πιο γρήγορη η Lotus 122ίππων από το S2000. Προσωπικά το θεωρώ απίθανο.

        Ήμαρτον με την ευθεία. Κανένα από τα δύο δε φτιάχτηκε για να βάζει φωτιά στο δρόμο.

        Δεν είναι το ζητούμενο αλλά...να μην λέμε και ό,τι θέλουμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          *ΣTHN ΠIΣTA
          Σαν αγωνιστικό!
          «Πρόκειται για ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο, και μάλιστα ένα από τα πολύ γρήγορα!» δηλώνει
          ο Δημήτρης Mιχελακάκης αμέσως μετά την οδήγηση στην πίστα. «Eντυπωσιάστηκα από την
          αμεσότητα που έχει στην αλλαγή κατεύθυνσης -προφανώς, λόγω του χαμηλού βάρους- και από τα
          φρένα του (τα οποία, βέβαια, απαιτούν μεγάλη δύναμη στο πεντάλ). H αίσθηση που αποκόμισα
          είναι αυτή ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, το οποίο, όμως, προορίζεται για την πίστα!
          Aμφιβάλλω αν η 111R μπορεί να εξαντληθεί σε δημόσιους δρόμους και γι? αυτό, κατά ένα
          μεγάλο μέρος, ευθύνεται και ο χαρακτήρας του κινητήρα της. Ωστόσο, στην πίστα, δε
          δημιουργεί καμία αναστολή ή αίσθημα ανασφάλειας και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς,
          υποστρέφει, ακόμα και με γκάζι, στα αργά κομμάτια, ενώ στην έντονη τιμονιά ?διώχνει? το
          πίσω μέρος, ακόμα και χωρίς γκάζι. Aυτό είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, αφού θα
          περίμενα τουλάχιστον στις κλειστές στροφές να ισορροπεί αντί να υποστρέφει».
          Πώς μεταφράζονται όλα αυτά σε χρόνο; H τηλεμετρία έδειξε 1:11.10 δλ. για το γύρο πίστας
          με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες καμπύλες για την ταχύτητα, το άνοιγμα της πεταλούδας γκαζιού,
          τις στροφές του κινητήρα, τις διαμήκεις και πλευρικές επιταχύνσεις. Προσέξτε το γκάζι
          στις στροφές (κυρίως στις K6 και K9) με το οποίο διατηρείται η Elise σε ισορροπία και τη
          σχετικά μεγάλη τελική ταχύτητα των 169,8 χλμ./ώρα στο τέλος της ευθείας που ακολουθείται
          από δυνατό φρενάρισμα (κατά μέσο όρο, 0,87g). Aπό το διάγραμμα των στροφών του κινητήρα
          φαίνεται ότι ο οδηγός έχει καταβάλει προσπάθεια, ώστε να διατηρηθεί όσο το δυνατόν
          περισσότερο στην ωφέλιμη περιοχή, μεταξύ 6.000 και 8.500 σ.α.λ. (εξ ου και η 2α στην K6),
          ενώ η πλευρική επιτάχυνση στην K5 «κτυπάει» στιγμιαία 1,22g, με έναν εξίσου καλό μέσο
          όρο, που φτάνει στα 0,78g. Όσον αφορά την ελάχιστη ταχύτητα μέσα στις στροφές, είναι
          ενδεικτικό ότι ο καλύτερος χρόνος προέκυπτε στους γύρους με «αμυντική» οδήγηση, όταν
          δηλαδή η επιβράδυνση πριν από τις στροφές ήταν μεγάλη και η ταχύτητα μέσα σε αυτές μικρή.
          Aιτία, η ελαχιστοποίηση της σπατάλης δεκάτων από υποστροφικές ή υπερστροφικές αντιδράσεις
          της Elise. *

          Πηγή για ολόκληρο το άρθρο ...
          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9897

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            1 δεύτερο ταχύτερη 111R δηλ του S2000...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
              *ΣTHN ΠIΣTA
              Σαν αγωνιστικό!
              «Πρόκειται για ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο, και μάλιστα ένα από τα πολύ γρήγορα!» δηλώνει
              ο Δημήτρης Mιχελακάκης αμέσως μετά την οδήγηση στην πίστα. «Eντυπωσιάστηκα από την
              αμεσότητα που έχει στην αλλαγή κατεύθυνσης -προφανώς, λόγω του χαμηλού βάρους- και από τα
              φρένα του (τα οποία, βέβαια, απαιτούν μεγάλη δύναμη στο πεντάλ). H αίσθηση που αποκόμισα
              είναι αυτή ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, το οποίο, όμως, προορίζεται για την πίστα!
              Aμφιβάλλω αν η 111R μπορεί να εξαντληθεί σε δημόσιους δρόμους και γι? αυτό, κατά ένα
              μεγάλο μέρος, ευθύνεται και ο χαρακτήρας του κινητήρα της. Ωστόσο, στην πίστα, δε
              δημιουργεί καμία αναστολή ή αίσθημα ανασφάλειας και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς,
              υποστρέφει, ακόμα και με γκάζι, στα αργά κομμάτια, ενώ στην έντονη τιμονιά ?διώχνει? το
              πίσω μέρος, ακόμα και χωρίς γκάζι. Aυτό είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, αφού θα
              περίμενα τουλάχιστον στις κλειστές στροφές να ισορροπεί αντί να υποστρέφει».
              Πώς μεταφράζονται όλα αυτά σε χρόνο; H τηλεμετρία έδειξε 1:11.10 δλ. για το γύρο πίστας
              με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες καμπύλες για την ταχύτητα, το άνοιγμα της πεταλούδας γκαζιού,
              τις στροφές του κινητήρα, τις διαμήκεις και πλευρικές επιταχύνσεις. Προσέξτε το γκάζι
              στις στροφές (κυρίως στις K6 και K9) με το οποίο διατηρείται η Elise σε ισορροπία και τη
              σχετικά μεγάλη τελική ταχύτητα των 169,8 χλμ./ώρα στο τέλος της ευθείας που ακολουθείται
              από δυνατό φρενάρισμα (κατά μέσο όρο, 0,87g). Aπό το διάγραμμα των στροφών του κινητήρα
              φαίνεται ότι ο οδηγός έχει καταβάλει προσπάθεια, ώστε να διατηρηθεί όσο το δυνατόν
              περισσότερο στην ωφέλιμη περιοχή, μεταξύ 6.000 και 8.500 σ.α.λ. (εξ ου και η 2α στην K6),
              ενώ η πλευρική επιτάχυνση στην K5 «κτυπάει» στιγμιαία 1,22g, με έναν εξίσου καλό μέσο
              όρο, που φτάνει στα 0,78g. Όσον αφορά την ελάχιστη ταχύτητα μέσα στις στροφές, είναι
              ενδεικτικό ότι ο καλύτερος χρόνος προέκυπτε στους γύρους με «αμυντική» οδήγηση, όταν
              δηλαδή η επιβράδυνση πριν από τις στροφές ήταν μεγάλη και η ταχύτητα μέσα σε αυτές μικρή.
              Aιτία, η ελαχιστοποίηση της σπατάλης δεκάτων από υποστροφικές ή υπερστροφικές αντιδράσεις
              της Elise. *

              Πηγή για ολόκληρο το άρθρο ...
              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9897

              νιωθω οτι κατεβαινει και αλλο........

              θελει οδηγο απο πισω του με εμπειρια......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                Τι εννοείς;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kid last edited by

                  Ο χρήστης opterios έγραψε:
                  Τι εννοείς;

                  Μάλλον εννοεί ότι αυτός που την οδηγεί πρέπει να μπορεί να οδηγήσει την Elise με τον ειδικό τρόπο που απαιτείται για να πάει γρήγορα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    εννοεί ότι αυτός που οδήγησε τη συγκεκριμένη λίζα την συγκεκριμένη μέρα στη συγκεκριμένη πίστα, δεν πήγε 10/10....

                    και εγώ έτσι νομίζω πάντως,αποκλείεται μόνο 1 δεύτερο ταχύτερη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      obelix last edited by

                      Ο Μιχελακάκης δεν έχει εμπειρία δλδ βρε Γιάννη? Να φέρουμε τον Ρέρλ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                        Ο Μιχελακάκης δεν έχει εμπειρία δλδ βρε Γιάννη? Να φέρουμε τον Ρέρλ?

                        Χρήστο δεν νομίζω ότι είναι θέμα εμπειρίας από αυτοκίνητα γενικώς αλλά θέμα εμπειρίας και εξοικείωσης με τις ιδιαιτερότητες της Elise.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          obelix last edited by

                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                          Ο Μιχελακάκης δεν έχει εμπειρία δλδ βρε Γιάννη? Να φέρουμε τον Ρέρλ?

                          Χρήστο δεν νομίζω ότι είναι θέμα εμπειρίας από αυτοκίνητα γενικώς αλλά θέμα εμπειρίας και εξοικείωσης με τις ιδιαιτερότητες της Elise.

                          Ναι το κατάλαβα αλλά σαν τσοχλάνι που είμαι πειράζω τον Γιάννη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            opterios last edited by

                            Μάλλον έχετε περάσει τα δευτερόλεπτα για στραγάλια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Το μστικό βρίσκεται εδώ ...

                              *Όσον αφορά την ελάχιστη ταχύτητα μέσα στις στροφές, είναι
                              ενδεικτικό ότι ο καλύτερος χρόνος προέκυπτε στους γύρους με «αμυντική» οδήγηση, όταν
                              δηλαδή η επιβράδυνση πριν από τις στροφές ήταν μεγάλη και η ταχύτητα μέσα σε αυτές μικρή.
                              Aιτία, η ελαχιστοποίηση της σπατάλης δεκάτων από υποστροφικές ή υπερστροφικές αντιδράσεις
                              της Elise. *

                              Δυστυχώς στο library δεν υπάρχουν τα διαγράμματα από το vbox που δείχνουν ξεκάθαρα ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Ισως βέβαια να είναι αρκετά δύσκολο να φτάσει σε αυτό το επίπεδο ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Να σου θυμίσω τον Clarkson σε passenger ride σε Elise με τον δοκιμαστή της Lotus...Αυτό που κατηγορούσε για υποστροφικό πριν έβγαζε μάτια στα χέρια του δοκιμαστή...και φυσικά πήρε πίσω τα σχόλια του. Δεν θυμάμαι σε ποιο επεισόδιο ήταν και για ποια Elise ήταν αλλά θυμάμαι οτι το είχα δει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                  Δεν θυμάμαι σε ποιο επεισόδιο ήταν και για ποια Elise αλλά θυμάμαι οτι το είχα δει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    To editαρισα ρεεεεε. Αμέσως
                                    Βρήκα και το videaκι
                                    http://www.youtube.com/watch?v=P90OIYwF ... ed&search=

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      patro last edited by

                                      δε καταλαιβαινω γιατι τοση δυσπιστια.......αφου σας λεει ο ανθρωπος οτι δεν εχει νοημα να βαλεις μπλοκε.......ντε και καλα επρεπε να εχει?? ή νομιζετε οτι η λοτους δε μπορει να βαλει αμα το θεωρει σωστο.

                                      EΡΩΤΗΣΗ : απο ποτε εβαλαν τα μπροστινα λεπτα λαστιχα???
                                      υπαρχει καποια exige με μπλοκε???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        caryothraystis last edited by

                                        Πάντως είναι η κλασική περίπτωση της μεθόδου των τριών.

                                        Μπλοκέ έχουν Φερράρι, Πόρσε και Ζόντα, άρα οτιδήποτε για να θέλει να πηγαίνει το ίδιο (μέσα στην πίστα τουλάστιχον) θα πρέπει να έχει μπλοκέ.

                                        Και το ίδιο ισχύει για πολλά πράματα ακόμα. Πχ τα λάστιχα. Πού πας ρε μίζερε με το 175αράκι; Οι άλλοι κορόιδα είναι δλδ που έχουν κάτι λαστιχάρες σαν ταψιά;

                                        Κλπ κλπ κλπ

                                        Ερωτώ κι εγώ μαζί με τον Πάτρο το λοιπόν: υπάρχει καρτ (ανεξαρτήτων αλόγων) που να φοράει μπλοκέ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          patro last edited by

                                          νομιζω τα καρτ ειναι ετσι και αλλιως 100% γιατι δεν εχουν διαφορικο παρα μονο εναν αξονα,αρα ειναι μπλοκε απο τη μανα τους.

                                          παντως CARυοθραύστη ειναι μπακαλιστικος ο συλλογισμος σου..... το γεγονος ειναι οτι η elise ειναι σημειο αναφορας χωρις μπλοκε και με 175

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            opterios last edited by

                                            Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                                            Πάντως είναι η κλασική περίπτωση της μεθόδου των τριών.

                                            Μπλοκέ έχουν Φερράρι, Πόρσε και Ζόντα, άρα οτιδήποτε για να θέλει να πηγαίνει το ίδιο (μέσα στην πίστα τουλάστιχον) θα πρέπει να έχει μπλοκέ.

                                            Συγνώμη, αλλά αυτό είναι εντελώς λάθος επιχείρημα...!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 11 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr