-
Funky me to kalo na kseperaseis tous 50000logous kai na apoktiseis mia.
Otan teleioseis to diabasma, kane mas mia perilipsi
-
lotusnick οι elise που ελεγες πριν οτι περνουσαν τα s2k ηταν τπτ 111 κλπ η απλες εκδοσεις?τωρα δεν καταλαβαινω αυτο που λενε δεν κανει για πρωτο αμαξι κ μλκιες..μπορεις ανετα να παρεις κ ενα cinquecento για την πολη το σουπερμαρκετ κ για να μεταφερεσαι απλα.κ μενα ειναι dream car μου η λιζα αλλα ειναι ακριβουτσικη..σ αυτα τα λεφτα παντως δεν το συζητω καν,δεν υπαρχει αλλη επιλογη!
-
Eitan apo Duratec Elise mexri aples 122.
Se track days, to amaksi pou einai pio argo stis strofes PREPEI na afisei to pio grigoro na perasei.
Opote akoma kai an stin eutheia tou Bedford ena S2K mporouse na afisei piso (ligo) mia apli Elise, me to pou erxete to S-aki tha eprepe na tin afisei.Exo dei apli S2 Elise me mono anartisi na gamaei apisteuta ergaleia.
Alla o typos eitan ODHGARA!!!
Antistixa eimai sigouros oti me katalili odigisi ena S2K einai fantastika grigoro.O Dimitrios exei kanei polles pistes san passenger mou, kai exei dei ti mporei na kanei h Elise.
Agree se ola ta alla pou les.
Mono pou egw eixa ena Saab 900s tou 98 gia 2o amaksi (motorway miles kai supermarket).
3 mines afou pira tin Elise to poulisa giati ksenerona na to odigiso kai eithela na odigao mono tin Elise.
Twra kano commuting, supermarket mexri kai stis laspes mpeno me tin Lisa -
Elise φυσικα χωρις δευτερη σκεψη ακομη και S1 που ειναι ακομη πιο ελαφρια και hardcore
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η elise δεν είναι και το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο για δρόμο, εξαιρετικά σκληρή, δύστροπη και δεν εμπνέει. Είναι ένα track car και ως τέτοιο σε συνδυασμό με τη μηχανή στο κέντρο είναι ένα δύσκολο και δύστροπο αυτοκίνητο στους ελληνικούς δρόμους.
Η elise ΔΕΝ ειναι track car ειναι roadster car και η S1 ειχε βγει πρωτιστως και ανταγωνιζοταν την Boxster η οποια ηταν επισης κεντρομηχανο αμαξι με χαμηλο βαρος. Οσο για τους ελληνικους δρομους και μενα η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι το καταλληλοτερο οχημα ειναι ενα τρακτερ....
Είμαι υπερ του χαμηλού βάρους, αλλά 850 κιλά δεν είναι kart και το χωρίς υποβοήθηση τιμόνι και φρένο δυσχεραίνει το έργο του οδηγού.
Ποιος ειπε οτι η Elise ειναι καρτ? Χωρις υποβοηθηση τιμονι = αισθηση στο τιμονι, χωρις υποβοηθηση στο φρενο = αισθηση στο φρενο.
Σίγουρα δεν είναι για τον αδαή και η εμπειρία σε πίσω κίνηση είναι απαραίτητη, αλλά το feedback από το πλαίσιο και η ρύθμιση της ανάρτησης που αφήνει περιθώριο διόρθωσης πέραν του ορίου, το καθιστούν ίσως το πληρέστερο everyday track car
Το S δεν σχεδιαστηκε για να μπαινει ΚΑΙ στις πιστες...
υπαρχουν παντως πολλα περισσοτερα S2000 το οποιο ειναι λιγο περιεργο αφου εχουν σχεδον την ιδια τιμη.
Αυτο ειναι απολυτως λογικο εφοσον η Λιζα δεν ειναι για τον καθενα και πρεπει να ξερεις τι παιρνεις οταν την παιρνεις. Οι αγοραστες συνηθως κοιτανε αλογα, εξοπλισμο, ανεσεις, χρωματακι δερματακι κλπ κλπ (αυτο δεν ειναι κακο φυσικα ισα ισα) και οχι την ουσια η οποια στην elise κρυβεται κατω απο αυτο το extreme design που βλεπεις.
Δεν είναι περίεργο, η Elise θέλει πολλούς συμβιβασμούς, το S2Κ σαφώς λιγότερους
Σωστο.
ναι αλλα το ενα ειναι Lotus,ειναι πιο σπορ, εχει σχεδιο σουπερκαρ.
Elise δεν παιρνεις επειδη ειναι Lotus, elise παιρνεις επειδη ειναι elise με οτι και αν αυτο συνεπαγεται
απλα η διαφορά πωλησεων δεν ειναι αντιπροσωπευτικη για μενα
μαλλον παει καποιος βλεπει τη λιτοτητα της λοτους και βαζει τα ποδια στη πλατη...... παει στη χοντα και περνει και πολλα περισσοτερα αλογαΣωστο...αλλα απαντησα και πιο πανω.
Lotus powered by Honda
Συνδυασμος που ξυριζει
Η ερώτηση ποιά είναι?
-ποιό είναι ποιό γρήγορο και πού?
-ποιο θα προτιμούσαμε να έχουμε γενικά, για βόλτα/πίστα κτλ...?
-ποιό θα αγοράζαμε?Η απαντηση παντως σιγουρα ειναι-
-στροφες elise, ευθεια παιζει το S2K αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος. Αυτο που ξερω ειναι οτι απο ενα σημειο και μετα το χαμηλο βαρος παυει να ειναι ατου...αλλα αν ηθελα αμαξι για ευθεια και touring επαιρνα καμια παλια Mustang...
-εγω προτιμω να εχω γενικα elise για βολτα/πιστα
-eliseΤα υπολοιπα τεχνικα απαντησε ο Nick. Οποιος θελει να μαθει περισσοτερα εδωσε και 2 λινκ ας κατσει να διαβασει.
ΕπιλογοςTo S2K einai better car, alla h Elise einai far better sports car.
To thema einai sto feedback kai stin aisthisi pou pairnei o odigos.
Kai ekei den exei sygrisi. -
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Τι θέση έχουν αυτά στο όνειρο?
Δλδ να καταλάβω: υπάρχει άνθρωπος που θα ονειρευόταν ποτέ ένα Σ2Κ αντί μιας Ελίζ;
Εγώ. Γιατί, τόσο περίεργο σου φαίνεται;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Τι θέση έχουν αυτά στο όνειρο?
Δλδ να καταλάβω: υπάρχει άνθρωπος που θα ονειρευόταν ποτέ ένα Σ2Κ αντί μιας Ελίζ;
Εγώ. Γιατί, τόσο περίεργο σου φαίνεται;
κι εγώ!
-
Θα προτιμούσες ή θα ονειρευόσουν;
Δλδ σου δίνουν πρόσβαση σε 2 όνειρα και θα διάλεγες αυτό του Σ2Κ ?
-
εγώ ναι.
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Δλδ σου δίνουν πρόσβαση σε 2 όνειρα και θα διάλεγες αυτό του Σ2Κ ?Και σε όνειρο και στην πραγματικότητα, ναι. S2000. Είχα κάποιες αμφιβολίες μέχρι πριν λίγο καιρό, αλλά μου έφυγαν όλες.
Αν είχα λεφτά, S2000. Αν μου το χάριζαν, S2000. Αν μπορούσα να οδηγήσω ένα από τα δύο για μια μέρα, S2000...
Με πιάgνεις...;
-
Ρε σεις μην τα λέτε αυτά θα πάθει μπακανιάου σκορδαλιά ο ΛωτοΠατέρας
-
Μην ανησυχείς. Του τα λέμε και στα μούτρα όλη τη μέρα
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Ρε σεις μην τα λέτε αυτά θα πάθει μπακανιάου σκορδαλιά ο ΛωτοΠατέραςEgw exo to amaksi pou oneireuomoun kai to liono, den to exo gia na to kseskonizo.
Esy pires to lathos amaksi (anagastika men, poly kalo de) alla euxomai tou xronou na eisai kai esy me to amaksi ton oneiron sou.
Twra gia tous allous...krima pou blepoun efialtes
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
καλα δεν εχετε αναφερει καθολου για καταναλωση , αξιοπιστια ,service και χωρο πορτ παγκαζ
Τι θέση έχουν αυτά στο όνειρο?
Δλδ να καταλάβω: υπάρχει άνθρωπος που θα ονειρευόταν ποτέ ένα Σ2Κ αντί μιας Ελίζ;
Oh yes
-
Μακάρι και να αλλάξω το nickname μου σε LotusGus επιτέλους
-
Νομιζω οτι ειναι διαφορετικα αυτοκινητα και ειναι δυσκολο να τα συγκρινεις.
Το Ελιζ ειναι διαφορετικα φτιαγμενο (αλουμινιο/πλαστικο) με κινητηρα (πολυ κατωτερο απο αυτους της Χοντα) στην μεση και μικροτερες διαστασεις.
Το Ες χρησιμοποιει πολυ μεταλλο (αρα εχει και αυξημενο βαρος) αλλα εχει εναν εξαιρετικο κινητηρα και επιπλεον το κοστος συντηρησης ειναι μικρο.
Αν θελεις ενα αυτοκινητο για τον δρομο ή γρηγορες βολτες τοτε Ες. Αν θελεις αυτοκινητο για πιστα τοτε Ελιζ.
Επισης σε τιμη το Ελιζ ειναι πολυ ακριβοτερο παιζει στην γειτονια του Μποξτερ. Μονο μεταχειρα Ελιζ μπορουν να συγκριθουν με το Ες.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αν θελεις ενα αυτοκινητο για τον δρομο ή γρηγορες βολτες τοτε Ες. Αν θελεις αυτοκινητο για πιστα τοτε Ελιζ.Μερικοί από εμάς θα διάλεγαν το Honda ακόμα και για πίστα
Το γούστο, είναι γούστο. Δεν υπάρχουν απόλυτοι κανόνες.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Kalos tonAn nomizeis oti std S2K mporei se eutheia na baresei 287 kathara tote zeis se allo kosmo.
Oso gia video pou anebases ontos auto to S2K g@maei to idio kai o odigos tou
To blepeis apo to pos epitaxunei kai den gernei alla apo ton hxo pou kanei, kai to oti den exei airbag katalabeneis oti mono road car den einaiKαλώς σε βρήκα!
Το S2000 που φτάνει τα 281 έχει μόνο περιφερειακές βελτιώσεις (στοκ συμπίεση, εκκεντροφόροι κλπ.) και το πολύ 15-20 άλογα πάνω από το stock. Παραθέτω και το post του ιδιοκτήτη 'turbodave' από το s2ki.com
About my mods :
Vracing header, full exhaust line, uncatalysed
Mugen ECU, thermostat, radiotor capΑλλά μιλάμε κυριολεκτικά για 'γκρεμό' με βάση τα δεδομένα των αυτοκινητοδρόμων.
Πάντως, ειλικρινά πιστεύεις ότι μία Elise 122 ϊππων, είναι πιο γρήγορη από S2000 από τη στιγμή που θα κουμπώσει η 2α? Mιλάμε για διπλάσια άλογα πλέον...
Για τους fun του S2000, εδώ θα βρείτε πολλά video από πίστα και με πολλούς αντιπάλους! http://www.teamgt.it/video.htm
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα αλλά θα πω S2000 από μένα γιατί πιστεύω ότι είναι καλύτερο από την Elise ως καθημερινό αυτοκίνητο. Αυτό γιατί στο Κυπριστάν δεν έχουμε πίστες Επίσης το βρίσκω και πιο ωραίο εμφανισιακά, πιο επιβλητικό, δεν μπορώ να περιγράψω τι...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Kalos ton
An nomizeis oti std S2K mporei se eutheia na baresei 287 kathara tote zeis se allo kosmo.
Το S2000 που φτάνει τα 281 έχει μόνο περιφερειακές βελτιώσεις (στοκ συμπίεση, εκκεντροφόροι κλπ.) και το πολύ 15-20 άλογα πάνω από το stock. Παραθέτω και το post του ιδιοκτήτη 'turbodave' από το s2ki.com
About my mods :
Vracing header, full exhaust line, uncatalysed
Mugen ECU, thermostat, radiotor capΑλλά μιλάμε κυριολεκτικά για 'γκρεμό' με βάση τα δεδομένα των αυτοκινητοδρόμων.
Πάντως, ειλικρινά πιστεύεις ότι μία Elise 122 ϊππων, είναι πιο γρήγορη από S2000 από τη στιγμή που θα κουμπώσει η 2α? Mιλάμε για διπλάσια άλογα πλέον...
Otan to std S2000 exei pragmatiki teliki 240xlm/wra (source http://www.s2000.com/s2k.php) tote ontos o idioktitis tha eide se gremo ta 281 kai xairome pou to anafereis.
Giati thes polla extra aloga gia na anebeis sta 281.Anyway, an se endiaferei h top speed den tha pareis oute Elise oute S2K, alla ena megalou kybismou saloon kai tha deis ti orea pou pianeis megales telikes.
Gia kane me quote kapou pou na eipa oti h 122 einai pio grigori apo to S2K, idios pano apo ta 100km/h.
Se ekinisi h Elise tha fygei mprosta alla meta...einai fysi adynato, kai opoio idioktiti Elise ton endiaferei, tote pire lathos amaksi.
Just for the record, exontas polles fores paiksei me to S2K tou filou mou, se stegni Aggliki asfalto h Elise feugei mprosta 1-2 miki autokinitou mexri sxedon ta 200 (tetarti Elise) meta den ksero, alla eimai sigouros oti me arketi eutheia to S tha me katapiei.
Se bregmeno, einai san na exo antipalo kana MX5. To S apla den ksekinaei kai Elise feugei spiniarontas gia xiliosta tou deuteroleptou.
Ta parapano exoun ginei polles fores kai malista me passenger kai sta 2 kati pou den eunoei tin Elise.Twra an to S eitan pio grigoro, tha to protimousa? OXI
An eitan poly pio grigoro? OXIGiati odigisi tha pei kati parapano apo teliki kai 0-100.
Kai ekei there is no comparison file Nikola -
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Μακάρι και να αλλάξω το nickname μου σε LotusGus επιτέλουςOla tha ginoun filaraki.
Apolause to S2K twra kai tou xronou...
Honda S2000 vs. Lotus Elise