Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda S2000 vs. Lotus Elise
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda S2000 vs. Lotus Elise
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 24
    • 25
    • 3 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    483
    1632
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spanti last edited by

      Τεχνολογικά το S2000 υπερέχει αιώνες μπροστά από την elise...
      σαν value for money πάλι το honda είναι πολύ πιο μπροστά...
      προσωπικά ούτε το S είναι για μένα...αλλά στην σύγκριση αυτών των δυο πιστεύω ότι αξίζει πιο πολύ τα λεφτά του...
      τώρα σε θέματα πίστας κάποιος που ξέρει να το οδηγάει το S θα πλησιάσει πολύ τον χρόνο μιας Elise με μέτριο οδηγό...είναι δύστροπο αμάξι στο όριο και θέλει χέρια....το λέω από προσωπική εμπειρία...
      σε θέματα άνεσης είναι και τα δύο για τον π@τσο...πότε δεν βόλεψα πουθενά το κινητό μου στο S...φαντάζομαι στην elise τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα......και αν είσαι πάνω από 1.85 πρέπει να μάθεις να οδηγείς με τα γόνατα να τρίβουν το τιμόνι και ο αέρας να σκάει στο κούτελο....
      αν ήθελα ένα αμάξι για να γράφω χρόνους θα επέλεγα elise...αν όμως ήθελα να μετακινούμαι και με αυτό με τα χίλια θα επέλεγα S2000...
      είναι άσκοπο να πηγαίνεις στην δουλειά σου ή για ένα καφέ ή για μια εκδρομή χωρίς να έχεις καθόλου ανέσεις...
      και επειδή ο χρόνος που περνάω με το αμάξι στο δρόμο είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι στην πίστα επιλέγω S2000..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        freediver last edited by

        Πίστευα ότι η elise είναι το καλύτερο sports car (μέχρι που την οδήγησα)
        Πίστευα ότι το S2k είναι ιδιότροπο (μέχρι που το οδήγησα).

        Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η elise δεν είναι και το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο για δρόμο, εξαιρετικά σκληρή, δύστροπη και δεν εμπνέει. Είναι ένα track car και ως τέτοιο σε συνδυασμό με τη μηχανή στο κέντρο είναι ένα δύσκολο και δύστροπο αυτοκίνητο στους ελληνικούς δρόμους. Είμαι υπερ του χαμηλού βάρους, αλλά 850 κιλά δεν είναι kart και το χωρίς υποβοήθηση τιμόνι και φρένο δυσχεραίνει το έργο του οδηγού.
        Επιφυλάσσομαι για την πίστα που δεν την έχω οδηγήσει. Εκεί πιθανόν θα μου ξετυλίξει τις κρυμμένες χάρες της που δεν είδα στο δρόμο.
        Από την άλλη το S2K σίγουρα δεν έχει και το καλύτερο τιμόνι (του miata κυρίως και του RX8 δευτερευόντως είναι καλύτερα), πέραν της αίσθησης έχει και λίγες γωνίες (για όσους θέλουν να βρίσκονται υπό γωνίες τους τελειώνει πιο γρήγορα το τιμόνι που έχει χαρακτήρα GT για χιλιόμετρα) αλλά έχει εξαιρετικό πλαίσιο και ζύγισμα, Front-mid engine layout και κινητήρα ποίημα με δύναμη στις ψηλές στροφές (όπως οφείλει ένα sports car). Θέλει χέρια; Σίγουρα δεν είναι για τον αδαή και η εμπειρία σε πίσω κίνηση είναι απαραίτητη, αλλά το feedback από το πλαίσιο και η ρύθμιση της ανάρτησης που αφήνει περιθώριο διόρθωσης πέραν του ορίου, το καθιστούν ίσως το πληρέστερο everyday track car.

        Και τα δύο πάντως είναι αληθινά αυτοκίνητα, από αυτά που σπανίζουν πλέον στους δρόμους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          ψηφισα χοντα διοτι ειμαι...αντικειμενικος
          αλλα και τα δυο ειναι ονειρικα αυτοκινητα που θα τα επαιρνα ομως ως fun cars εχοντας καποιο αλλο για τις καθημερινες μου μετακινησεις....το κακο ειναι οτι μετα ξυπνησα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lotusnick last edited by

            Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
            (όταν τελειώσει η ψηφοφορία φωνάχτε με)

            ΛωτοΠατέρα σόρρυ ρε συ

            Min mou peis oti psifises to amaksi pou agorases mexri na agoraseis auto pou pragmatika eitheles?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ρε Νίκο, μια S1 στα ίδια λεφτά δεν θα βγαινε με το Honda?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lotusnick last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:
                Ρε Νίκο, μια S1 στα ίδια λεφτά δεν θα βγαινε με το Honda?

                Stin Italia?
                Nai tha mporouse na parei mia kali S1, I think.
                Alla siga min eperne S1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  patro last edited by

                  υπαρχουν παντως πολλα περισσοτερα S2000 το οποιο ειναι λιγο περιεργο αφου εχουν σχεδον την ιδια τιμη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                    υπαρχουν παντως πολλα περισσοτερα S2000 το οποιο ειναι λιγο περιεργο αφου εχουν σχεδον την ιδια τιμη.

                    Δεν είναι περίεργο, η Elise θέλει πολλούς συμβιβασμούς, το S2Κ σαφώς λιγότερους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      patro last edited by

                      ναι αλλα το ενα ειναι Lotus,ειναι πιο σπορ, εχει σχεδιο σουπερκαρ.

                      απλα η διαφορά πωλησεων δεν ειναι αντιπροσωπευτικη για μενα
                      μαλλον παει καποιος βλεπει τη λιτοτητα της λοτους και βαζει τα ποδια στη πλατη...... παει στη χοντα και περνει και πολλα περισσοτερα αλογα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lotusnick last edited by

                        Swstos o KID, bebaia min ksexname kai ton metrio (etsi lene ta paidia) dealer tis Lotus, opos kai to oti exei gemisei S2000 imported apo Germania opou san metaxeirismeno einai arketa ftino.

                        Otan katebika persi me tin Elise, sto karabi apo Italia eixe 6-7 germanika S2000 pou katebenan gia ektelonismo

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gskarmou last edited by

                          Liza ... ìå ôçí åðéëïãÞ '''êáé ôá äýï''' íá ëåßðåé ...

                          áí êáé üðùò ðñïáíÝöåñáí ìåñéêïß Ýíá

                          Lotus *powered by *Honda

                          åßíáé Ýíáò õðÝñï÷ïò óõíäõáóìüò ´
                          .

                          ....îõðíÜíå êáé êÜðïéåò ìíÞìåò áðï Ýíá êßôñéíï êñÜíïò

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης patro έγραψε:
                            ναι αλλα το ενα ειναι Lotus,ειναι πιο σπορ, εχει σχεδιο σουπερκαρ.

                            απλα η διαφορά πωλησεων δεν ειναι αντιπροσωπευτικη για μενα
                            μαλλον παει καποιος βλεπει τη λιτοτητα της λοτους και βαζει τα ποδια στη πλατη...... παει στη χοντα και περνει και πολλα περισσοτερα αλογα

                            Η Lotus κοπανάει όσο δεν φαντάζεσαι, μπορείς να μετρήσεις μέσω του τιμονιού πόσα χαλίκια έχει ο δρόμος και άλλα τέτοια 'ωραία'.
                            Τα βάζεις κάτω και λες :
                            +Σχέδιο
                            +Πουλ μουρ
                            (+Fun to drive. Σε παρένθεση γιατί λίγοι πραγματικά το σκέφτονται περισσότερο από τα παραπάνω)

                            -Άνεση ανάρτησης
                            -Υπερβολική πληροφορία που κουράζει κάποιες φορές και ειδικά μέσα στην πόλη δεν θες να μετράς χαλίκια
                            -Ανυπαρξία υδραυλικών συστημάτων μέχρι πρόσφατα (γι αυτό δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά η 111S δεν έχει ούτε υδραυλικό τιμόνι ούτε υποβοήθηση στα φρένα
                            -'Θα με πονάει η μέση μου μετά από 1 ώρα μέσα στο αυτοκίνητο'
                            -Καμία ηχομόνωση

                            Οπότε αν δεν είσαι 'hardcore' δεν κάνει η Elise για κάθε μέρα. Το λογικό είναι να την έχεις ως fun-car και όχι ως κύριο αυτοκίνητο. (Όχι lotusnick, δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα εσύ )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              αμα την εχεις μεγάλη δε χρειάζεσαι λοτους πορσε κλπ....

                              Παιρνεις το σ2000

                              http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 8&start=45

                              το ανέκδοτο με το ποντίκι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lotusnick last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                -'Θα με πονάει η μέση μου μετά από 1 ώρα μέσα στο αυτοκίνητο'
                                -Καμία ηχομόνωση
                                Οπότε αν δεν είσαι 'hardcore' δεν κάνει η Elise για κάθε μέρα. Το λογικό είναι να την έχεις ως fun-car και όχι ως κύριο αυτοκίνητο. (Όχι lotusnick, δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα εσύ )

                                Idios an skefteis oti kano apeira xlm me track spec Ohlins, Nylatron kai track geo.
                                Pantos akoma kai etsi den eixa akoma epibati na paraponethei gia to ride.
                                O Dimitrios exei pathei plaka me to pos douleuei h anartisi se asximous B-roads.
                                Akoma kai mesa stin poli h Elise mou exei efamilo ride me to Yaris T-sport tou, mono pou emena den gernei kai stribei

                                By the way, esy odigises tou Xari pou exei balei tin Spax h opoia pernei arnitika sxolia gia to ride tis.
                                Ta std bilstein/eibach pou forane oi Elise (h kai h std Lotus/Ohlins gia K-series) einai poly malakes me poly kalo ride kai control pou oute sto oneiro tou std S2K.

                                Pantos ena S2K me Ohlins, alli geometria, kai kapia allagi sto tragiko gia sports car timoni, tha eitan arketa interesting I think

                                To timoni den einai apla xeirotero apo to MX5 alla kata poly xeirotero apo politika amaksia me kalo timoni opos to Fiesta, Mondeo kai sia (ekana back to back comparison me auta kai to S2k parea me ton filo mou pou exei to S2K kai symfonisame apolyta).

                                Different cars for different people.
                                To S2K einai better car, alla h Elise einai far better sports car.
                                Dialegeis kai pairneis.
                                Pantos opoios exei ena apo ta 2 kai den paei Serres/Megara, den kserei ti xanei

                                P.S. KID tha deis kai tin agria pleura tis Elise syntoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                                  P.S. KID tha deis kai tin agria pleura tis Elise syntoma

                                  Νόμιζα ότι του Χάρη είναι std η ανάρτηση και όχι αλλαγμένη/πειραγμένη, οπότε ότι σχόλια έκανα για την άνεση αναφέρονται σε αυτή την ανάρτηση και όχι στην std.

                                  To S2K einai better car, alla h Elise einai far better sports car.

                                  Νομίζω ότι εδώ είναι όλη η ουσία της σύγκρισης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    caryothraystis last edited by

                                    ΛωτοΠατέρα το όνειρο ήταν και είναι το Λιζάκι. Δυστυχώς το μαρούλι δεν υπήρχε και 'αρκέστηκα' στο Σ2Κ. Γιατί σε αναφωνώ 'ΛωτοΠατέρα' σάμπως;

                                    Η Λίζα είναι παντού πιο γρήγορη και (όπως έχω καταλάβει) όσο χειροτερεύουν οι συνθήκες, τόσο πιο μπροστά είναι.

                                    Οπότε έτσι οπως το θέτει ο Κρουζ το ερώτημα στο τόπικ, Λίζα δαγκωτό (μιλώ για τις S2 και με αυτές που έχουν και 160+ άλογα. για τις S1 ο Νίκος μπορεί να μας πει τι παίζει).

                                    ΟΜΩΣ, είναι άλλο πράμα η συμβίωση η καθημερινή με το 'ξεκωλιάζομαι στις πίστες'. Νίκο εσύ είσαι τόσο κολλημένος με τη Λίζα γιατί πολύ απλά έχεις ολους τους λόγους να είσαι: το αμάξι σου βρίσκεται μονίμως στο φυσιολογικό habitat του, ήτοι στην πίστα. Παρέχεις άπειρο χρόνο για τον 'καλωπισμό' της και την έχεις μη στάξει και μη βρέξει. Εσύ της προσφέρεις το 100% σου κι αυτή σου ανταπωδίδει το 100% της (πράγμα σχεδόν αδιανόητο με τα υπόλοιπα γήινα αυτοκίνητα).

                                    Τι γίνεται όμως οταν απλά θέλεις να συμβιώσεις με το αμάξι σου αλλά για τον έναν ή άλλο λόγο ο χρόνος σου (και το χρήμα σου) δε σου περισσεύουν και τόσο; Εκεί ίσως να υπερέχει το Χόντα

                                    Ελπίζω ότι με το Χόντα θα ξεχάσω τους μηχανικούς και τα προβλήματα και θα τους βλέπω μονάχα για καμμιά καφεδιά. Θα σας κρατήσω ενήμερους πάντως

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickval last edited by

                                      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                      Liza ... με την επιλογή '''και τα δύο''' να λείπει ...

                                      αν και όπως προανέφεραν μερικοί ένα

                                      Lotus *powered by *Honda

                                      είναι ένας υπέροχος συνδυασμός ΄
                                      .

                                      Επαναλαμβάνω,

                                      http://www.brooke-kensington.co.uk/phond1.htm
                                      http://www.blinkmotorsport.com/cgi-bin/site.pl?honda

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        ΕLise με TSI

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Λοιπον; Ποιο είναι πιο γρήγορο και πού; Ποιο θα προτιμούσατε εσείς;

                                          Η ερώτηση ποιά είναι?

                                          -ποιό είναι ποιό γρήγορο και πού?
                                          -ποιο θα προτιμούσαμε να έχουμε γενικά, για βόλτα/πίστα κτλ...?
                                          -ποιό θα αγοράζαμε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                                            Loipon edw eimaste...

                                            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=12456&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=s2000

                                            Trelo gelio....alla thelei ypomoni sto diabasma.
                                            Exei arketes texnikes apantiseis alla kai poly m@lakia

                                            Eixame bgalei trelo gelio tote

                                            Eίχε γίνει χαμός τότε....

                                            Λυπάμαι μόνο γιατί δεν κατάφερα να βάλω το ακόλουθο video (το οποίο ανακάλυψα αφού κλεδώθηκε το topic) με ένα S2000 να χτυπά κόφτη 6ης (281χλμ.) σε δημόσιο δρόμο. Υποθέτω ο '037' θα έσκιζε τα πτυχία του!

                                            Eξαιρετικά αφιερωμένο στον χρήστη '037': http://www.youtube.com/watch?v=evxMmXd-fxk

                                            Επίσης δείτε και αυτό εδώ με S2000 και Exige στην πίστα. Προσέξτε πως μαζεύει το 'S' με 5η-6η αλλά και πως 'καθαρίζει' το Sάκι (της πίστας όχι της Honda!) η Exige!

                                            http://www.teamgt.it/salisburgo/sexige.wmv

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 3 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr