Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έχει δοκιμάσει κανείς μπροστινά φαρδύτερα λάστιχα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Έχει δοκιμάσει κανείς μπροστινά φαρδύτερα λάστιχα;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    33
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Το ερώτημα είναι απλό: έχει δοκιμάσει κανείς σε προσθιοκίνητο μεσαίας ιπποδύναμης να βάλει φαρδύτερα εμπρός ελαστικά; θεωρητικά έχεις καλύτερο φρενάρισμα, πιο εύκολα παντιλίκια στο άφημα και στο φρενάρισμα, χωρίς να χάνει τόσο πολύ σε ταχύτητα όσο αν έβαζες φαρδύτερα παντού. Ακόμη έχει βάλει κανείς φαρδύτερα μπροστά ή λεπτότερα πίσω σε πισωκίνητο στημένο ειδικά για drift;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        travelman last edited by

        Το ερώτημα είναι απλό: έχει δοκιμάσει κανείς σε προσθιοκίνητο μεσαίας ιπποδύναμης να βάλει φαρδύτερα εμπρός ελαστικά; θεωρητικά έχεις καλύτερο φρενάρισμα, πιο εύκολα παντιλίκια στο άφημα και στο φρενάρισμα, χωρίς να χάνει τόσο πολύ σε ταχύτητα όσο αν έβαζες φαρδύτερα παντού. Ακόμη έχει βάλει κανείς φαρδύτερα μπροστά ή λεπτότερα πίσω σε πισωκίνητο στημένο ειδικά για drift;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Το ερώτημα είναι απλό: έχει δοκιμάσει κανείς σε προσθιοκίνητο μεσαίας ιπποδύναμης να βάλει φαρδύτερα εμπρός ελαστικά; θεωρητικά έχεις καλύτερο φρενάρισμα, πιο εύκολα παντιλίκια στο άφημα και στο φρενάρισμα, χωρίς να χάνει τόσο πολύ σε ταχύτητα όσο αν έβαζες φαρδύτερα παντού. Ακόμη έχει βάλει κανείς φαρδύτερα μπροστά ή λεπτότερα πίσω σε πισωκίνητο στημένο ειδικά για drift;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lotusnick last edited by

            Ta pisokinita gia drft theloun poly traction piso, apla exoun kai para polla aloga gia na spane to traction akribos pano apo to orio.

            Den yparxei 1 mproskinisi autokinito pantos pou na bganei, h na trexei se agones (apo oso ksero) pou na exei fardytera lastixa mprosta. (auti arkei gia emena)

            An thes apla na einai pio yperstrofiko, tote allakse euthygramisi.
            Bale toe out (syglisi) stin piso anartisi kai se kathe afima tou gaziou sto orio tha petas kolo
            An kataleikseis se kana xantaki, na thymase....I said dont try this at home

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • O
              opterios last edited by

              Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                Den yparxei 1 mproskinisi autokinito pantos pou na bganei, h na trexei se agones (apo oso ksero) pou na exei fardytera lastixa mprosta. (auti arkei gia emena)

                Σε κάποιο επεισόδειο του Best Motoring είχαν ένα αγωνιστικό Integra στο οποίο είχαν βάλει φαρδύτερα εμπρός. Όπως έλεγαν, είχαν πειραματιστεί με διάφορους συνδυασμούς διαστάσεων μέχρι να καταλήξουν σε αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • P
                  pskarm last edited by

                  ο ρερτραιτ κοπανιοταν χρονια για αυτο...

                  και πριν χρονια οι 4τ ειχαν δοκιμασει σε ενα ιμπιζα να βαλουν απο 195-55που ειχε 205-50 εμπρος και να αφησουν τα 195-55 πισω με πολυ καλα αποτελεσματα....

                  το θεμα ειναι να μην αλλαξεις διαμετρο ζαντολαστιχου ...
                  οπως επισης και οτι δε μπορεις να τα κανεις μπρος πισω μετα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • S
                    spiros last edited by

                    Το εχω σκεφτει, για να φερω τη συμπεριφορα του δικου μου σε περισσοτερο ουδετερη απο οτι ειναι τωρα, δε το εχω τολμησει ομως!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tazio last edited by

                      Το είχαμε δοκιμάσει σε μια Celica προσθιοκίνητη το 1988.
                      Δε θα έλεγα ότι είναι και το καλύτερο (sic) από άποψης οδικής συμπεριφοράς.

                      travelman αν θες δοκίμασε το για να δεις τι διαφορές θα έχεις και να μάθεις πως θα συμπεριφέρεται πλέον το αυτοκίνητο, αλλά όπως σου έγραψε και ο Νίκος με προσοχή και σε ελεγχόμενο χώρο.

                      Τι αυτοκίνητο είναι το πειραματόζωο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        travelman last edited by

                        Το αυτοκίνητο είναι λίγο αρχαίο βέβαια... mazda 323 1.6 του 92 και καλά κάνετε και ρωτάτε. Σε γρήγορα κομμάτια με καλή άσφαλτο είναι ήπια υπερστροφικό ήδη. Επειδή όμως σε πιο κλειστά βγάζει μία ενοχλητική υπόστροφή μήπως αυτό το τέχνασμα βοηθούσε κάπως την κατάσταση. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στη βροχή μπορεί να βγάλει πολύ άσχημες μούρες και θεωρητικά το φαρδύτερο λάστιχο μπροστά θα επιδεινώσει αυτή την κατάσταση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Το έχω δοκιμάσει σε matiz.
                          Σε ανηφορική διαδρομή πολύ καλό κράτημα , σε κατηφορική μέτρια αίσθηση , δε σου εμπνέει εμπιστοσύνη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            spiros last edited by

                            mousatos
                            με τι διαφορα στα λαστιχα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • M
                              mousatos last edited by

                              155 εμπρός , 145 πίσω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                                An thes apla na einai pio yperstrofiko, tote allakse euthygramisi.

                                +1

                                Μπορείς να αλλάξεις πάρα πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ρυθμίζοντας την ανάρτηση. Είναι τουλάχιστον περίεργο να προσπαθείς να αλλάξεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το μέγεθος των ελαστικών - αυτά τα επιλέγεις ανάλογα με το φορτίο και τη πρόσφυση που χρειάζεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  το θεμα ειναι τι ΑΚΡΙΒΩΣ ρυθμισεις πρεπει να κανεις για να το επιτυχεις αυτο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Είναι τουλάχιστον περίεργο να προσπαθείς να αλλάξεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το μέγεθος των ελαστικών - αυτά τα επιλέγεις ανάλογα με το φορτίο και τη πρόσφυση που χρειάζεται.

                                    Περίεργο ειναι επίσης πως τόσο διαφορετικές απαιτήσεις (όπως του εμπρός και πίσω άξονα) ικανοποιούνται με ίδια λάστιχα.

                                    Μην απαξιώνετε την παράμετρο αυτή, τα δυνατά πισωκίνητα έχουν εδώ και δεκαετίες ασύμετρα λάστιχα μπροστά και πίσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      Κάνε τα πίσω λάστιχα τούμπανα με 38-40 psi...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        εχω παιξει στα Μεγαρα με 40/33 & 40/36 (33/30 μαμα) και το αυτοκινητο εγινε λιιγο πιο ουδετερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Αυτό τις πιέσεις όντως είναι μία καλούτσικη λύση. Έχω δοκιμάσει με 3-4 psi παραπάνω από το κανονικό πίσω και το αυτοκίνητο έγινε λίγο πιο ευχάριστο. Βέβαια για καθημερινή χρήση δεν είναι ότι καλύτερο γιατί στις έντονες μεταφορές βάρους το πράγμα αρχίζει και σοβαρεύει! Ωστόσο για trackdays ή απλά γρήγορες βόλτες είναι μία καλή πρώτη κίνηση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            geolib last edited by

                                            Το έκανε κάποτε η Citroen με την CX. Απο τότε δεν το ξαναδοκίμασε (δεν είναι και η ίδια citroen έτσι και αλλοιώς )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr