-
Το ερώτημα είναι απλό: έχει δοκιμάσει κανείς σε προσθιοκίνητο μεσαίας ιπποδύναμης να βάλει φαρδύτερα εμπρός ελαστικά; θεωρητικά έχεις καλύτερο φρενάρισμα, πιο εύκολα παντιλίκια στο άφημα και στο φρενάρισμα, χωρίς να χάνει τόσο πολύ σε ταχύτητα όσο αν έβαζες φαρδύτερα παντού. Ακόμη έχει βάλει κανείς φαρδύτερα μπροστά ή λεπτότερα πίσω σε πισωκίνητο στημένο ειδικά για drift;
-
Το ερώτημα είναι απλό: έχει δοκιμάσει κανείς σε προσθιοκίνητο μεσαίας ιπποδύναμης να βάλει φαρδύτερα εμπρός ελαστικά; θεωρητικά έχεις καλύτερο φρενάρισμα, πιο εύκολα παντιλίκια στο άφημα και στο φρενάρισμα, χωρίς να χάνει τόσο πολύ σε ταχύτητα όσο αν έβαζες φαρδύτερα παντού. Ακόμη έχει βάλει κανείς φαρδύτερα μπροστά ή λεπτότερα πίσω σε πισωκίνητο στημένο ειδικά για drift;
-
Το ερώτημα είναι απλό: έχει δοκιμάσει κανείς σε προσθιοκίνητο μεσαίας ιπποδύναμης να βάλει φαρδύτερα εμπρός ελαστικά; θεωρητικά έχεις καλύτερο φρενάρισμα, πιο εύκολα παντιλίκια στο άφημα και στο φρενάρισμα, χωρίς να χάνει τόσο πολύ σε ταχύτητα όσο αν έβαζες φαρδύτερα παντού. Ακόμη έχει βάλει κανείς φαρδύτερα μπροστά ή λεπτότερα πίσω σε πισωκίνητο στημένο ειδικά για drift;
-
Ta pisokinita gia drft theloun poly traction piso, apla exoun kai para polla aloga gia na spane to traction akribos pano apo to orio.
Den yparxei 1 mproskinisi autokinito pantos pou na bganei, h na trexei se agones (apo oso ksero) pou na exei fardytera lastixa mprosta. (auti arkei gia emena)
An thes apla na einai pio yperstrofiko, tote allakse euthygramisi.
Bale toe out (syglisi) stin piso anartisi kai se kathe afima tou gaziou sto orio tha petas kolo
An kataleikseis se kana xantaki, na thymase....I said dont try this at home -
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Den yparxei 1 mproskinisi autokinito pantos pou na bganei, h na trexei se agones (apo oso ksero) pou na exei fardytera lastixa mprosta. (auti arkei gia emena)Σε κάποιο επεισόδειο του Best Motoring είχαν ένα αγωνιστικό Integra στο οποίο είχαν βάλει φαρδύτερα εμπρός. Όπως έλεγαν, είχαν πειραματιστεί με διάφορους συνδυασμούς διαστάσεων μέχρι να καταλήξουν σε αυτό.
-
ο ρερτραιτ κοπανιοταν χρονια για αυτο...
και πριν χρονια οι 4τ ειχαν δοκιμασει σε ενα ιμπιζα να βαλουν απο 195-55που ειχε 205-50 εμπρος και να αφησουν τα 195-55 πισω με πολυ καλα αποτελεσματα....
το θεμα ειναι να μην αλλαξεις διαμετρο ζαντολαστιχου ...
οπως επισης και οτι δε μπορεις να τα κανεις μπρος πισω μετα -
Το εχω σκεφτει, για να φερω τη συμπεριφορα του δικου μου σε περισσοτερο ουδετερη απο οτι ειναι τωρα, δε το εχω τολμησει ομως!
-
Το είχαμε δοκιμάσει σε μια Celica προσθιοκίνητη το 1988.
Δε θα έλεγα ότι είναι και το καλύτερο (sic) από άποψης οδικής συμπεριφοράς.travelman αν θες δοκίμασε το για να δεις τι διαφορές θα έχεις και να μάθεις πως θα συμπεριφέρεται πλέον το αυτοκίνητο, αλλά όπως σου έγραψε και ο Νίκος με προσοχή και σε ελεγχόμενο χώρο.
Τι αυτοκίνητο είναι το πειραματόζωο;
-
Το αυτοκίνητο είναι λίγο αρχαίο βέβαια... mazda 323 1.6 του 92 και καλά κάνετε και ρωτάτε. Σε γρήγορα κομμάτια με καλή άσφαλτο είναι ήπια υπερστροφικό ήδη. Επειδή όμως σε πιο κλειστά βγάζει μία ενοχλητική υπόστροφή μήπως αυτό το τέχνασμα βοηθούσε κάπως την κατάσταση. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στη βροχή μπορεί να βγάλει πολύ άσχημες μούρες και θεωρητικά το φαρδύτερο λάστιχο μπροστά θα επιδεινώσει αυτή την κατάσταση.
-
Το έχω δοκιμάσει σε matiz.
Σε ανηφορική διαδρομή πολύ καλό κράτημα , σε κατηφορική μέτρια αίσθηση , δε σου εμπνέει εμπιστοσύνη. -
mousatos
με τι διαφορα στα λαστιχα? -
155 εμπρός , 145 πίσω.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
An thes apla na einai pio yperstrofiko, tote allakse euthygramisi.+1
Μπορείς να αλλάξεις πάρα πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ρυθμίζοντας την ανάρτηση. Είναι τουλάχιστον περίεργο να προσπαθείς να αλλάξεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το μέγεθος των ελαστικών - αυτά τα επιλέγεις ανάλογα με το φορτίο και τη πρόσφυση που χρειάζεται.
-
το θεμα ειναι τι ΑΚΡΙΒΩΣ ρυθμισεις πρεπει να κανεις για να το επιτυχεις αυτο...
-
Είναι τουλάχιστον περίεργο να προσπαθείς να αλλάξεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το μέγεθος των ελαστικών - αυτά τα επιλέγεις ανάλογα με το φορτίο και τη πρόσφυση που χρειάζεται.
Περίεργο ειναι επίσης πως τόσο διαφορετικές απαιτήσεις (όπως του εμπρός και πίσω άξονα) ικανοποιούνται με ίδια λάστιχα.
Μην απαξιώνετε την παράμετρο αυτή, τα δυνατά πισωκίνητα έχουν εδώ και δεκαετίες ασύμετρα λάστιχα μπροστά και πίσω.
-
Κάνε τα πίσω λάστιχα τούμπανα με 38-40 psi...
-
εχω παιξει στα Μεγαρα με 40/33 & 40/36 (33/30 μαμα) και το αυτοκινητο εγινε λιιγο πιο ουδετερο.
-
Αυτό τις πιέσεις όντως είναι μία καλούτσικη λύση. Έχω δοκιμάσει με 3-4 psi παραπάνω από το κανονικό πίσω και το αυτοκίνητο έγινε λίγο πιο ευχάριστο. Βέβαια για καθημερινή χρήση δεν είναι ότι καλύτερο γιατί στις έντονες μεταφορές βάρους το πράγμα αρχίζει και σοβαρεύει! Ωστόσο για trackdays ή απλά γρήγορες βόλτες είναι μία καλή πρώτη κίνηση...
-
Το έκανε κάποτε η Citroen με την CX. Απο τότε δεν το ξαναδοκίμασε (δεν είναι και η ίδια citroen έτσι και αλλοιώς )
Έχει δοκιμάσει κανείς μπροστινά φαρδύτερα λάστιχα;