-
Αγορασα ως δευτερο μικρο αμαξι ενα renault clio ii το οποιο ειναι μοντελο 2005 με 0 κλμ και εχει ξεμεινει στις αποθηκες της εταιριας. Ειναι 1200cc 16v quickshift με αυτοματο κιβωτιο. θα το παραλαβω την αλλη βδομαδα. Aκουω πολλα για το εν λογω μοντελο και κακα και καλα. Η γνωμη σας ειδικα σε θεματα αξιοπιστιας?
-
Αγορασα ως δευτερο μικρο αμαξι ενα renault clio ii το οποιο ειναι μοντελο 2005 με 0 κλμ και εχει ξεμεινει στις αποθηκες της εταιριας. Ειναι 1200cc 16v quickshift με αυτοματο κιβωτιο. θα το παραλαβω την αλλη βδομαδα. Aκουω πολλα για το εν λογω μοντελο και κακα και καλα. Η γνωμη σας ειδικα σε θεματα αξιοπιστιας?
-
Αγορασα ως δευτερο μικρο αμαξι ενα renault clio ii το οποιο ειναι μοντελο 2005 με 0 κλμ και εχει ξεμεινει στις αποθηκες της εταιριας. Ειναι 1200cc 16v quickshift με αυτοματο κιβωτιο. θα το παραλαβω την αλλη βδομαδα. Aκουω πολλα για το εν λογω μοντελο και κακα και καλα. Η γνωμη σας ειδικα σε θεματα αξιοπιστιας?
-
Δεν ξέρω τί παίζει με το αυτόματο. Εγώ έχω δύο Clio 1.4 16V (από επιλογή, δεν έχουμε πλέον μεγάλο αυτοκίνητο στην οικογένεια), του 2005. Μου έχει βγάλει το ένα από τα δύο πολλαπλασιαστή, κάτι που είναι σχετικά συχνό στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Κατά τ'άλλα... από οδηγικής άποψης, είμαι μονίμως με ένα χαμόγελο στα χείλη, σαν το Τζόκερ ένα πράμα -
Η δική μου γνώμη και εμπειρία, βασιζόμενη σε 5 μοντέλα της renault που γνωρίζω, είναι πως έχουν καλή, αλλά όχι σπουδαία αξιοπιστία. Δε μένεις, αλλά κανά θερμοστάτη θα τον αλλάξεις.
Άλλοι πάλι, έχουν άσχημη εμπειρία. Αν σου κάτσει δηλαδή... ασ'τα! Και δέχομαι πως τα περισσότερο εξουσιοδοτημένα δεν φημίζονται για τα αντανακλαστικά τους.
Επιστρέφοντας π.χ. από τη σημερινή βραδινή έξοδο, σκέφτηκα πως έχω καιρό να επισκεφτώ συνεργείο για σέρβις (κανά χρόνο;), αλλά δεν παρουσίασε τίποτε στο ενδιάμεσο- κι έχει κάνει και πολλά χιλιόμετρα...
Μέσος όρος λοιπόν- τουλάχιστον για ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Αν είχα στην κατοχή μου και κανά ιαπωνικό θα μπορούσα να κάνω συγκρίσεις- αλλά δεν έχω...!
Καλή τύχη λοιπόν!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Δεν ξέρω τί παίζει με το αυτόματο. Εγώ έχω δύο Clio 1.4 16V (από επιλογή, δεν έχουμε πλέον μεγάλο αυτοκίνητο στην οικογένεια), του 2005. Μου έχει βγάλει το ένα από τα δύο πολλαπλασιαστή, κάτι που είναι σχετικά συχνό στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Κατά τ'άλλα... από οδηγικής άποψης, είμαι μονίμως με ένα χαμόγελο στα χείλη, σαν το Τζόκερ ένα πράμαπολλαπλασιαστη βγαζουν οσα ξερω (και το δικο μας 1.4) απλα τιποτα αλλο... περιεργο ευχαριστα για γαλλικο...καλο αυτοκινητο κατα τ' αλλα φιλε καλοριζικο να ειναι
-
'από οδηγικής άποψης, είμαι μονίμως με ένα χαμόγελο στα χείλη'
και το τοσο κακο ελαφρυ τιμονι που διαλλαλουν διαφοροι?(το τελευταιο μοντελο εχεις αν καταλαβα καλα,ε?)
Απο κοστος συντηρησης τι απαιζει?Ξερει κανεις?
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
και το τοσο κακο ελαφρυ τιμονι που διαλλαλουν διαφοροι?(το τελευταιο μοντελο εχεις αν καταλαβα καλα,ε?)
Το γράφει pipikikinos, του 2005. Το ΙΙ έχει.
-
.....τιμονι, και κοστος......?
-
Εγώ πάντως ξέρω 2 ιδιοκτήτες που θέλουν να το ξεφορτωθούν οπωσδήποτε! Και όχι για καλό λόγο !
Πολλά ηλεκτρικά προβλήματα (εγκέφαλος, λαμπάκια, πολλαπλασιαστές.) -
Τί να σας πω... εμένα και το τιμόνι ακόμα μου φαίνεται πολύ καλύτερο από τα περισσότερα της κατηγορίας του, με εξαίρεση (ΙΣΩΣ) το Fiesta. Δεν έχω οδηγήσει τα προηγούμενα Clio, αλλά νομίζω έχουν κάνει βελτιώσεις για την τελευταία έκδοση του II.
Από συντήρηση είναι ΟΚ, ειδικά αφού το service είναι στα 30,000km, σε αντίθεση με πολλά άλλα supermini που είναι π.χ. στα 20,000. Από τιμές δεν ξέρω τί παίζει σε μεταχειρισμένα, πάντως καινούριο όταν το είχα πάρε εγώ ήταν από €11.800 μέχρι €14.000 οι εκδόσεις 1.2 και 1.4. -
Στις 30.000χλμ αλλα με τι κοστος?
Αμα βγαινει πανω απο 300 -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Τί να σας πω... εμένα και το τιμόνι ακόμα μου φαίνεται πολύ καλύτερο από τα περισσότερα της κατηγορίας του, με εξαίρεση (ΙΣΩΣ) το Fiesta. Δεν έχω οδηγήσει τα προηγούμενα Clio, αλλά νομίζω έχουν κάνει βελτιώσεις για την τελευταία έκδοση του II.Fiesta δεν έχω οδηγήσει, γνωρίζω ωστόσο ότι έχει πολύ πολύ καλή αίσθηση και ότι είναι υδραυλικό, τουλάχιστον μέχρι το facelift. Δυστυχώς, εκεί λείπουν τα άλογα...
Για το Clio, έχω οδηγήσει αυτές τις δύο εκδόσεις:
Clio II Phase II 1999 (16V κινητήρες, διπλοί προβολείς και διαφορές στον εξοπλισμό)
Clio II Phase III 2001 (facelift εμπρός και πίσω φώτα και προφυλακτήρες, άλλο εσωτερικό)
To δεύτερο έχοντας ηλεκτρική υποβοήθηση, και παρά το γεγονός ότι είχε πιο σκληρή ανάρτηση και πιο 'ψαγμένες' γεωμετρίες, με ξενέρωσε στις χαμηλές ταχύτητες όπου γυρνούσε με τη σκέψη...χωρίς αίσθηση και υπερβολικά ελαφρύ. Αντίθετα, το πρώτο έχει αρκετό βάρος και αρκετά καλή αίσθηση, στο οποίο βοηθούν και τα στενά ελαστικά (185). Οδηγοί που είναι συνηθισμένοι στα ηλεκτρικά, μπορεί να το θεωρήσουν βαρύ στο παρκάρισμα, αλλά η κατάσταση αντιστρέφεται στον έξω δρόμο, κατά την γνώμη μου. Από την αρχή, νομίζω ότι πιο εύκολα θα σε 'ερεθίσει' ένα υδραυλικό, ακόμα και αν το ηλεκτρικό είναι το ίδιο καλό στις υψηλότερες ταχύτητες.
Για την τελευταία διαφοροποίηση που έγινε το 2004 (Clio II Phase IV) νομίζω ότι οι διαφορές εξαντλήθηκαν σε πιο επιφανειακά πράγματα, από το ψάξιμό μου δεν βρήκα τίποτα για ανάρτηση και τιμόνι, οπότε μάλλον θα ισχύουν όσα γράφω για το Phase ΙΙΙ.
-
[quote='pipikikinos']Στις 30.000χλμ αλλα με τι κοστος?
Αμα βγαινει πανω απο 300 -
Είχα ένα Clio 1200 16V (76PS) μοντέλο 2002, αγορασμένο καινούριο, για 34 μήνες ή 22500 χλμ. Από οδηγική συμπεριφορά και κινητήρα-επιδόσεις, μου φαινόταν μια χαρά, πιστεύω απ τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας για την εποχή που αγοράστηκε. Από μηχανικά δεν έβγαλε όσο το είχα κανένα πρόβλημα. Κόστος σέρβις 2ετίας στα 175 ευρώ (το φθινόπωρο του 2004). Πάντως έχω ακούσει για συχνά προβλήματα σε Clio αναφορικά με πολλαπλασιαστή αλλά και πρόωρη αντικατάσταση αμπραγιάζ...
Το πούλησα απλά γιατί ήθελα κάτι πιο ταξιδιάρικο (για μεγάλα ταξίδια) και premium...
apories gia renault clio