-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Volvo C30Mη-ορθολογική επιλογή (αυστηρά 4θέσιο ας πούμε), αλλά θεωρώ ότι η μοντέρνα αυτοκίνηση χρειάζεται μη-ορθολογικά μοντέλα. Επίσης, μου αρέσει πολύ οπτικά. Στο δρόμο, αν μοιάζει με Φόκους, μια χαρά θα είναι.
Symfono
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Volvo C30
Mη-ορθολογική επιλογή (αυστηρά 4θέσιο ας πούμε), αλλά θεωρώ ότι η μοντέρνα αυτοκίνηση χρειάζεται μη-ορθολογικά μοντέλα. Επίσης, μου αρέσει πολύ οπτικά. Στο δρόμο, αν μοιάζει με Φόκους, μια χαρά θα είναι.
Symfono
Ναι, αλλά δεν γεμίζουμε ταξί... ο τρίτος ποιος είναι?
-
Νομίζω ότι η τρέλλα του Civic δύσκολα θα αφήσει ασυγκίνητο το ψηφοφόρο κοινό. Κι εγώ Civic ψήφισα. Ίσως, μάλιστα, και μια ενδεχόμενη επίσημη αναγνώρισή του ως Car of the Year να ανοίξει το δρόμο και σε άλλες εταιρίες να τολμήσουν τέτοια ψυχασθενή μοντελλάκια που είναι λες και δραπέτευσαν ως πρωτότυπα από διεθνή έκθεση αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Volvo C30
Mη-ορθολογική επιλογή (αυστηρά 4θέσιο ας πούμε), αλλά θεωρώ ότι η μοντέρνα αυτοκίνηση χρειάζεται μη-ορθολογικά μοντέλα. Επίσης, μου αρέσει πολύ οπτικά. Στο δρόμο, αν μοιάζει με Φόκους, μια χαρά θα είναι.
Symfono
Ναι, αλλά δεν γεμίζουμε ταξί... ο τρίτος ποιος είναι?
Δεν ξέρω, ξέρω όμως τον 4ο
-
Τα νέα θρεφτάρια super-mini δεν μου αρέσουν τελικά .
C30 κι ας μην μου αρέσει ιδιαίτερα ούτε αυτό. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Volvo C30
Mη-ορθολογική επιλογή (αυστηρά 4θέσιο ας πούμε), αλλά θεωρώ ότι η μοντέρνα αυτοκίνηση χρειάζεται μη-ορθολογικά μοντέλα. Επίσης, μου αρέσει πολύ οπτικά. Στο δρόμο, αν μοιάζει με Φόκους, μια χαρά θα είναι.
Symfono
Ναι, αλλά δεν γεμίζουμε ταξί... ο τρίτος ποιος είναι?
Δεν ξέρω, ξέρω όμως τον 4ο
To exete dei zontano to C30?
Egw to eida stin ekthesi tou London kai eitan trela.
Ante giati exoume gemisei apo premium kai dithen premium ksenerota sximata. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Volvo C30
Mη-ορθολογική επιλογή (αυστηρά 4θέσιο ας πούμε), αλλά θεωρώ ότι η μοντέρνα αυτοκίνηση χρειάζεται μη-ορθολογικά μοντέλα. Επίσης, μου αρέσει πολύ οπτικά. Στο δρόμο, αν μοιάζει με Φόκους, μια χαρά θα είναι.
Symfono
Ναι, αλλά δεν γεμίζουμε ταξί... ο τρίτος ποιος είναι?
Eγώ!!
-
Γιατί εμένα το C30 είναι σαν ένα S40 με ουρά Stilo ??
Το Corsa δεν το ψηφίζει κανείς... αλλά το αγοράσουν αρκετοί...
-
και το Civic το ψηφίζουν πολλοί και δεν το παίρνει κανείς
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και το Civic το ψηφίζουν πολλοί και δεν το παίρνει κανείςμε 6-8 μηνες αναμονη δεν χρειαζεται να το ειρωνευεσαι χαντακωνεται απο μονο του
-
Πιστεύω ότι ο νικητής θα είναι ένα εκ των 207, Grande Punto και Corsa. Μακάρι να βγει το civic βέβαια να σπάσει η παράδοση γιατί ιαπωνικό μικρομεσαίο(εκτός από το prius βέβαια) δεν πήρε τον τίτλο ποτέ. Γενικά ιαπωνια+european car of the year δεν έχουν καλές σχέσεις...
-
Ford S-Max απο εμένα γιατί χρειαζόμαστε και άλλα γρήγορα, φθηνά, στριφτερά και όμορφα αυτοκίνητα.
Πιστεύω πως ένα εκ των Corsa και Civic θα αναδειχθεί νικητής. -
αυτο το ξερουμε αλλα δεν μπορουμε να το αποδειξουμε...αν το υποστηριξεις θα σε 'φανε'...
Περα απο πλακα ομως μπορει κανεις να ισχυριστει οτι το civic εφοσον κατασκευαζεται στην Αγγλια και μονο ειναι εμμεσα ευρωπαικο αυτοκινητο και θα εισπραξει τουλαχιστον τους αγγλικους ψηφους...
τελικα αυτος ο διαγωνισμος του coty θυμιζει...eurovision...civic 12 points
Τελικα να δειτε οτι θα εχει μεγαλυτερο ενδιαφερον για συζητηση το πως ψηφισαν οι 'ειδικοι' απο καθε χωρα απο το αυτοκινητο που θα κερδισει -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ford S-Max απο εμένα γιατί χρειαζόμαστε και άλλα γρήγορα, φθηνά, στριφτερά και όμορφα αυτοκίνητα.
Πιστεύω πως ένα εκ των Corsa και Civic θα αναδειχθεί νικητής.είναι πολλά τα κυβικά αλέκοοοοοο ...
-
Ας δούμε λίγο κινητήριες επιλογές
C4: άγνωστο ακόμα, πολύ μικρή γκάμα κινητήρων βενζίνης ο εξής... ένας
GP: Έλλειψη καλών βενζινοκινητήρων, αντίθετα με diesel, έχει αρκετές πιθανότητες
S-Max: Not bad, αλλά πολύ μεγάλο μου φαίνεται
Civic: Με ουσιαστικά 2 κινητήρες, (1.8 & iCDTI) που πάει;
Corsa: Ότι και για το GP, αλλά υστερεί στους diesel
207: Αρκετές επιλογές, ειδικά με τα 1.6 & 1.6Τ, χωρίς να λείπουν οι diesel
Roomster: Αν δεν κάνω λάθος, φοράει τους πιο φτηνούς και αδύναμους του group. 1.6 8V, 1.9 TDI 105
C30: Λόγω Focus & Volvo έχει επιλογές, αλλά τα 'premium' ποτέ δεν τα πήγαινα Γιατί να μην πάρω Focus;GP-207 το βλέπω -για COTY-
Στην ελληνική αγορά είναι διαφορετικά τα πράγματα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ας δούμε λίγο κινητήριες επιλογέςC4: άγνωστο ακόμα, πολύ μικρή γκάμα κινητήρων βενζίνης ο εξής... ένας
GP: Έλλειψη καλών βενζινοκινητήρων, αντίθετα με diesel, έχει αρκετές πιθανότητες
S-Max: Not bad, αλλά πολύ μεγάλο μου φαίνεται
Civic: Με ουσιαστικά 2 κινητήρες, (1.8 & iCDTI) που πάει;
Corsa: Ότι και για το GP, αλλά υστερεί στους diesel
207: Αρκετές επιλογές, ειδικά με τα 1.6 & 1.6Τ, χωρίς να λείπουν οι diesel
Roomster: Αν δεν κάνω λάθος, φοράει τους πιο φτηνούς και αδύναμους του group. 1.6 8V, 1.9 TDI 105
C30: Λόγω Focus & Volvo έχει επιλογές, αλλά τα 'premium' ποτέ δεν τα πήγαινα Γιατί να μην πάρω Focus;GP-207 το βλέπω
για να σωσουμε τη fiat?????
-
Γιατί δε μας λέει ο sx πως το βλέπει....?
-
Θα μας πεί αφού ψηφίσει όπως κάθε χρόνο άλλωστε
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα μας πεί αφού ψηφίσει όπως κάθε χρόνο άλλωστεΤι αντιπροσωπεύει αυτή η ψήφος....
Τον άνθρωπο ή το περιοδικό?
Προσωπική γνώμη ή συλλογική?
-
Πως αλλαζουν οι καιροι. Περυσι τετοιο καιρο ολοι λεγαμε για το Punto. Η Honda ομως εκανε κινηση ματ. Για να δουμε τί θα γινει αραγε στο τελος.
Car of the Year 2007 (8 final shortlist)