-
Δεν εχεις αδικο αλλα τι να κανουμε ειμεθα λατρεις της ατμοσφαιρας!
Προσωπικα τα αλογα που λες δε μου λενε κατι.
Με τα 0-100 ασχολιομουν στο λυκειο...ελεος..αν ηταν ετσι θα επαιρνα ibiza fr με προγραμμα και τσαγιαζα τα παντα(στις ευθειες )
Δεν ειπαμε να ειναι αργοκινητο καραβι το αμαξι,αλλα γενικα να σε καλυπτει σε ολους τους τομεις,κυριως της οδηγηκης απολαυσης...
ειναι καπως σαν τη γυναικα... -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Δεν εχεις αδικο αλλα τι να κανουμε ειμεθα λατρεις της ατμοσφαιρας!
Προσωπικα τα αλογα που λες δε μου λενε κατι.
Με τα 0-100 ασχολιομουν στο λυκειο...ελεος..αν ηταν ετσι θα επαιρνα ibiza fr με προγραμμα και τσαγιαζα τα παντα(στις ευθειες )
Δεν ειπαμε να ειναι αργοκινητο καραβι το αμαξι,αλλα γενικα να σε καλυπτει σε ολους τους τομεις,κυριως της οδηγηκης απολαυσης...
ειναι καπως σαν τη γυναικα...Επειδη ειχα προσφατα το διλλημα για γρηγορο hatchback και δεν με ενδιαφερουν οι επιδοσεις στις ευθειες μονο...κοιταγα την 147 2.0Lt αλλα τι να κανουμε που σερνεται?Αμαξι 2λιτρο ειναι ανεπιτρεπτο να εχει τετοιοες επιδοσεις...
Αναγκαστηκα λοιπον (δεν ηξερα οτι θα βγαλει turbo η alfa ) να παρω γερμανικο!(ενω στην οικογενεια μονο alfa ψωνιζουμε!)
Γιατι καποιος λοιπον να μην εχει την επιλογη των επιδοσεων και να παρει και alfa που ειναι πανεμορφα και αψογα στημενα αυτοκινητα??
Κι εμενα μου αρεσουν πολυ οι alfa αλλα καποια πραγματα πρεπει να λεγονται!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
To ποιος περνάει ποιον σε στροφές εξαρτάται από πολλά:- όρεξη που έχει ο οδηγός για να τρέξει
- αν οι συνεπιβάτες (γυναίκες) μπορεί να ζαλίζονται
- Μπορεί να το στρώνει
- Και τέλος μπορεί να μην μπορεί να το πάει πιο γρήγορα επειδή είναι κουλός, αρχάριος, φοβιτσιάρης κλπ κλπ
Οπότε αυτά τα ακούω βερεσέ
+1
και αλλοι παραγοντες μπορει να υπαρχουν...
εδω οι περισσοτεροι δε μπορουν καν να πλησιασουν τα ορια του εκαστοτε αυτοκινητου τους, θελουνε να κανουνε και κοντρες σε στροφες?
Αν καποιος ξερει/μπορει/θελει να πλησιασει τα ορια ενος GTI, GT, Alfa GT, ΤypeR, και λοιπων αυτοκινητων, ουτε το 1% των οδηγων που κυκλοφορουν δε μπορει να τους ακολουθησει σε στροφες... λογω κουλαμαρας βεβαια
Kυριο λογο παιζει ο οδηγος σε αυτες τις συνθηκες και μετα το οποιο αυτοκινητο.
Και επισης κατι σημαντικο: Σε δημοσιο δρομο παιζει τεραστιο ρολο ποσο θελει να ρισκαρει κανεις! Αν εχεις ενα παλιαμαξο σα το δικο μου και το ρισκο σου θελεις να ειναι μικρο, μπορει να σε ακολουθησει μεχρι και Ματιζ του οποιου ο οδηγος μπορει να πηγαινει ζω-πεθαινω-βγαινω-μπαινω...
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
ε ναι ρε μαγκα....
Στην επιστροφη απο Λιμνη Πλαστηρα (alfa romeo meeting) ριξαμε γελιο με κατι golf GT(ι) που το επαιζαν γρηγοροι...στο Δομοκο αρχισε η τσοντα...και εμεις με τα ''ταπεινα'' 1600αρια μας...ενω τα τουρμπακια μαγκια στις ευθειες και φρενακι φρενακι οταν αρχιζαν τα δυσκολα(στροφιλικια)...
ριξαμε πολυ γελιο με τα ''παιδια που ηταν παντα αντρες''Πραγματικά αυτό δε λέει τίποτα. Αν αυτοί φοβόντουσαν?
Τις προάλλες ένας με ένα 106 rallye δεν μπορούσε να ξεκολήσει ούτε στις φουρκέτες από το RAV4 μου και ο τύπος το πίεζε κιόλας.
Για να μη σου πω ποσες AlfaRomeo 147/156 έχω περάσει σαν σταματημένες σε στροφές ανοικτές και κλειστές με το 1400 Golf IV που οδηγούσα παλαιότερα.
Για να μη θυμηθώ πρόπερισυ στο Ακρόπολις που στο δρόμο για μία ειδική ξεφτιλίσαμε στην ανηφόρα μάλιστα (α ρε Φωτάκη Θεέ) με nissan Sunny 1600 του 93 (ήταν και ο pavlos23 μαζί) ένα peugeot 106 rallye με μπακετ και οδηγό που νόμιζε ότι ήταν γρήγορος. Και ήταν γρήγορος ο καημένος, απλά οχι αρκετά.
Τώρα θα πρέπει να ισχυριστώ ότι το RAV4 μου κρατάει καλύτερο από rallye??
Μήπως το Golf IV καλύτερα από 147/156??
Το sunny 1600 με τα μαμά αμορτισέρ και ελατήρια τα οποία ήταν και σε μέτρια κατάσταση, καλύτερο από το 106 rallye?
Θα ήμουν ανόητος αν ισχυριζόμουν κάτι τέτοιο όπως τα παραπάνω.
Είσαι μήπως εσύ?Και επειδη εχω οδηγησει golf Gt ευτυχως που δεν εκανα τη μαλακια να το αγορασω...το αμαξι θελει KW variant II για να στριψει...
Το θεμα ειναι οτι σε στροφες ενα καλυτερα στημενο αμαξι,οπως παραδοσιακα ειναι οι αλφα,μπορει να τα ''χωσει'' σε ενα αυτοκινητο περισσοτερων αλογων...
Δυστυχως ενα τουρμπακι μονο δεν κανει ενα αμαξι γρηγορο....Αυτό τι είναι πάλι??? Φίλε μου, πραγματικά παραλογίζεσαι...
Kαι αν έχεις την εντύπωση ότι μία AlfaRomeo π.χ. μπορεί να μπει με +10χλμ παραπάνω σε μία στροφή, από ένα οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας, τότε λυπάμαι που το λέω, αλλά δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα.Και αυτό με thn KW variant είναι όλα τα λεφτά...
Φίλε Πέτρο δεν σε ξέρω και να με συγχωρείς, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να κρατηθώ... -
Θελετε ενα πιο συγκεκριμενο παραδειγμα: πχ Αλφα 147 1600 & Golf GT.
Ποσο πιο γρηγορα να στριβει η 147 σε μια στροφη διαρκειας 3'' - 6'' ή 10''? Αντε να κερδισει 1-2'' το πολυ (αν στριβει πιο γρηγορα, που εγω λεω οτι στριβει). Ε, στην εξοδο της στροφης, το GT αυτα θα 1-2'' θα τα εξανεμισει, και αν η ευθεια το επιτρεπει, θα περασει ανετοτατα μπροστα. Και αν δε περασει σε αυτη την ευθεια, θα περασει στην επομενη.
Στο παραδειγμα αυτο λοιπον, αυτοκινητο που στριβει πιο αργα σε σχεση με την 147, θα βρεθει μπροστα της πολυ γρηγορα.
Δε συζηταω καν το ενδεχομενο στη συγκεκριμενη 'κοντρα' να τυχει το GT να ειναι ηδη μπροστα και να προσπαθησει η 147 να το περασει! Απο που να το περασει? Απο την εσωτερικη στη στροφη? Στα φρενα? Απλα δεν γινεται σε δημοσιο δρομο!
Δε λεμε για περιπτωση 'φονια' που δε ξερει οτι απο το απεναντι ρευμα ερχονται και αλλα αυτοκινητα... Μιλαμε για δημοσιο δρομο.Τυχαια τα αυτοκινητα, μην αρπαχτειτε!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Θελετε ενα πιο συγκεκριμενο παραδειγμα: πχ Αλφα 147 1600 & Golf GT.Ποσο πιο γρηγορα να στριβει η 147 σε μια στροφη διαρκειας 3'' - 6'' ή 10''? Αντε να κερδισει 1-2'' το πολυ (αν στριβει πιο γρηγορα, που εγω λεω οτι στριβει). Ε, στην εξοδο της στροφης, το GT αυτα θα 1-2'' θα τα εξανεμισει, και αν η ευθεια το επιτρεπει, θα περασει ανετοτατα μπροστα. Και αν δε περασει σε αυτη την ευθεια, θα περασει στην επομενη.
Mα Σπύρο για τα δύο αυτά συγκεκριμένα αυτοκίνητα μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά (και όχι πολλά, 1-2 το πολύ), υπέρ του ενός ή του άλλου. Ένα δύο δευτερόλεπτα είναι εξωπραγματική διαφορά!!!!!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Θελετε ενα πιο συγκεκριμενο παραδειγμα: πχ Αλφα 147 1600 & Golf GT.
Ποσο πιο γρηγορα να στριβει η 147 σε μια στροφη διαρκειας 3'' - 6'' ή 10''? Αντε να κερδισει 1-2'' το πολυ (αν στριβει πιο γρηγορα, που εγω λεω οτι στριβει). Ε, στην εξοδο της στροφης, το GT αυτα θα 1-2'' θα τα εξανεμισει, και αν η ευθεια το επιτρεπει, θα περασει ανετοτατα μπροστα. Και αν δε περασει σε αυτη την ευθεια, θα περασει στην επομενη.
Mα Σπύρο για τα δύο αυτά συγκεκριμένα αυτοκίνητα μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά (και όχι πολλά, 1-2 το πολύ), υπέρ του ενός ή του άλλου. Ένα δύο δευτερόλεπτα είναι εξωπραγματική διαφορά!!!!!!!
το ξερω...
παιρνω τη χειροτερη περιπτωση και με εντελως κουλο οδηγο που φοβαται τις στροφες. προφανως 1-2δε μπορουν να κερδιθουν σε στροφες 5
... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
QUIZ:Σε πιο νησι του Αιγαιου ,κaτακοκκινη ALFA GT δε μπορουσε με τιποτα να ξεκολλησει,ΕΙΔΙΚΑ στις στροφες,απο μαυρο VOLVO V 70 SW?
H απαντηση στο επομενο τευχος...
Περισσοτερα στοιχεια στη διαθεση του συντακτη...πια εκδοση παληκαριμου η 2.5Τ μονιμη τετρακινηση 210
η το απλο 2.4 170 αλογα ?
αν ειναι το 2ο παρακαλω τους μοντ να το μεταφερουν στα ανεκδοτα
H απλη εκδοση του volvo ηταν συνφορουμιτη Biscione.2,0 lt turbo,180PS προσθιοκινητη.Γιατι να παει στα ανεκδοτα ?Επειδη προκειται για γεγονος στο οποιο η ALFA υστερει?
Αυτα που εγραψε ο djpetros που πρεπει να πανε δηλαδη??Αλλα ξεχασα αμα η alfa ειναι μπροστα ολα ειναι πιθανα και εγω λεω ανεκδοτα...ή μηπως λεω ψεμματα?
Τελος παντων,το περιστατικο αυτο εγινε στη Κω, φετος το καλοκαιρισε ,σε μια διαδρομη αρκετα μεγαλη και με σχετικα υψηλες ταχυτητες.Το volvo το οδηγουσε ο κολλητος μου.Ο οδηγος της αλφα δε φαινοταν για ασχετος εστριβε πολυ γρηγορα ,αλλα οχι πιο γρηγορα απο το volvo.
Τα ειρωνικα σχολια και τα αστειακια Σε παρακαλω αλλη φορα να τα αποφευγεις ,οταν σχολιαζεις τα γραφομενα μου.Τοσο δυσκολο ειναι να πεις απλα, οτι διαφωνεις μαζι μου??ναι ειναι ανεκδοτο γιατι δεν βλεπω σε τι αλλο μπορει να χρησημευση το ποστ σου .. δλδ τι βγαινει σαν συμπερασμα απο το ποστ σου .. για πες μου
οτι ενα βολβο στεισον παταει μια τζι τι .. μπραβο !! συγχαρητηρια
θα παω να την πουλησω γιατι ντρεπομαι να κυκλοφορω στο δρομο ..
ελεος.. δλδ κατσε και σκεψου ποιος ξεκινησε την ειρωνεια ..δλδ ... συγγνωμη πες και περνω ενα αλλο αμαξη ενα αμαξη που ειμαι στο ψαξιμο για να το παρω μεταχειρισμενο απο εδω που ειμαι, κοστιζει γυρω στα 10.000 ευρω ειναι μοντελο 96 2.0 λιτρο Τουρμπο με 306 αλογα μαμα
θα πρεπει να βγω και να γραψω σε ολο το φορουμ οι γερμανοι και οι ιαπωνες υστερουν στα τουρμπο και κινητηρες>> κοιταξτε τι βγαζαν οι ιταλοι το 96 οταν τα 2.0 των διαφορων γκρουπ φταναν τα 136 αλογα
το θεωρεις σωστο ?
ειπαμε δεν ειναι δυνατον ολοι να εχουμε την ιδια γνωμη αλλα τουλαχιστων
να βαζουμε σωστα παραδειγματα ωστε να μπορει να γινεται μια σωστη συζητηση -
Ο χρήστης meco έγραψε:
ε ναι ρε μαγκα....
Στην επιστροφη απο Λιμνη Πλαστηρα (alfa romeo meeting) ριξαμε γελιο με κατι golf GT(ι) που το επαιζαν γρηγοροι...στο Δομοκο αρχισε η τσοντα...και εμεις με τα ''ταπεινα'' 1600αρια μας...ενω τα τουρμπακια μαγκια στις ευθειες και φρενακι φρενακι οταν αρχιζαν τα δυσκολα(στροφιλικια)...
ριξαμε πολυ γελιο με τα ''παιδια που ηταν παντα αντρες''Πραγματικά αυτό δε λέει τίποτα. Αν αυτοί φοβόντουσαν?
Τις προάλλες ένας με ένα 106 rallye δεν μπορούσε να ξεκολήσει ούτε στις φουρκέτες από το RAV4 μου και ο τύπος το πίεζε κιόλας.
Για να μη σου πω ποσες AlfaRomeo 147/156 έχω περάσει σαν σταματημένες σε στροφές ανοικτές και κλειστές με το 1400 Golf IV που οδηγούσα παλαιότερα.
Για να μη θυμηθώ πρόπερισυ στο Ακρόπολις που στο δρόμο για μία ειδική ξεφτιλίσαμε στην ανηφόρα μάλιστα (α ρε Φωτάκη Θεέ) με nissan Sunny 1600 του 93 (ήταν και ο pavlos23 μαζί) ένα peugeot 106 rallye με μπακετ και οδηγό που νόμιζε ότι ήταν γρήγορος. Και ήταν γρήγορος ο καημένος, απλά οχι αρκετά.
Τώρα θα πρέπει να ισχυριστώ ότι το RAV4 μου κρατάει καλύτερο από rallye??
Μήπως το Golf IV καλύτερα από 147/156??
Το sunny 1600 με τα μαμά αμορτισέρ και ελατήρια τα οποία ήταν και σε μέτρια κατάσταση, καλύτερο από το 106 rallye?
Θα ήμουν ανόητος αν ισχυριζόμουν κάτι τέτοιο όπως τα παραπάνω.
Είσαι μήπως εσύ?Και επειδη εχω οδηγησει golf Gt ευτυχως που δεν εκανα τη μαλακια να το αγορασω...το αμαξι θελει KW variant II για να στριψει...
Το θεμα ειναι οτι σε στροφες ενα καλυτερα στημενο αμαξι,οπως παραδοσιακα ειναι οι αλφα,μπορει να τα ''χωσει'' σε ενα αυτοκινητο περισσοτερων αλογων...
Δυστυχως ενα τουρμπακι μονο δεν κανει ενα αμαξι γρηγορο....Αυτό τι είναι πάλι??? Φίλε μου, πραγματικά παραλογίζεσαι...
Kαι αν έχεις την εντύπωση ότι μία AlfaRomeo π.χ. μπορεί να μπει με +10χλμ παραπάνω σε μία στροφή, από ένα οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας, τότε λυπάμαι που το λέω, αλλά δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα.Και αυτό με thn KW variant είναι όλα τα λεφτά...
Φίλε Πέτρο δεν σε ξέρω και να με συγχωρείς, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να κρατηθώ...Τι εννοεις παραλογιζομαι?γιατι ψεμματα ειναι?
Εγω μαγκα σε 106 rallye εμαθα να στριβω και πιστεψε μονο οι αλφα με καλυπτουν...το οτι αυτα τα αμαξια στριβουν δεν ειναι μυθος...ειναι γεγονος...
Δεν καταλαβαινω γιατι γελας... -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Τι εννοεις παραλογιζομαι?γιατι ψεμματα ειναι?
Εγω μαγκα σε 106 rallye εμαθα να στριβω και πιστεψε μονο οι αλφα με καλυπτουν...το οτι αυτα τα αμαξια στριβουν δεν ειναι μυθος...ειναι γεγονος...
Δεν καταλαβαινω γιατι γελας...ναι ειναι επικινδυνο και με την ασχετιλα που υπαρχει στους ελληνικους δρομους θα γινει ο νεος νεκροθαφτης τυπου saxo/rallye/punto gt/ibiza fr...
Αν φυσικα αντεξει το σκισιμο...
και ναι φυσικα και εχει γεμισει ο κοσμος απο δαυτα..οπως γεμισε με σαξοραλλα,πουντοτζιτα και ιμπιζακια...
Ο κομπλεξαρας αγαμητος ελληνας θελει καπου να ξεσπασει...και αφου στις γυναικες δε μπορει αναζητα φθηνα γκαζια...
ε αφου ειναι και γκολφ ειναι ευκαιρια!
σορρυ για το off topic
συνεχιζουμε... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι εννοεις παραλογιζομαι?γιατι ψεμματα ειναι?
Εγω μαγκα σε 106 rallye εμαθα να στριβω και πιστεψε μονο οι αλφα με καλυπτουν...το οτι αυτα τα αμαξια στριβουν δεν ειναι μυθος...ειναι γεγονος...
Δεν καταλαβαινω γιατι γελας...ναι ειναι επικινδυνο και με την ασχετιλα που υπαρχει στους ελληνικους δρομους θα γινει ο νεος νεκροθαφτης τυπου saxo/rallye/punto gt/ibiza fr...
Αν φυσικα αντεξει το σκισιμο...
και ναι φυσικα και εχει γεμισει ο κοσμος απο δαυτα..οπως γεμισε με σαξοραλλα,πουντοτζιτα και ιμπιζακια...
Ο κομπλεξαρας αγαμητος ελληνας θελει καπου να ξεσπασει...και αφου στις γυναικες δε μπορει αναζητα φθηνα γκαζια...
ε αφου ειναι και γκολφ ειναι ευκαιρια!
σορρυ για το off topic
συνεχιζουμε...Δε σε καταλαβαινω ρε μαστορα....
Πες τι θες και θα στα εξηγησω ολα... -
Τελικά το marketing είναι επιστήμη!
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Τι εννοεις παραλογιζομαι?γιατι ψεμματα ειναι?
Εγω μαγκα σε 106 rallye εμαθα να στριβω και πιστεψε μονο οι αλφα με καλυπτουν...το οτι αυτα τα αμαξια στριβουν δεν ειναι μυθος...ειναι γεγονος...
Δεν καταλαβαινω γιατι γελας...ναι ειναι επικινδυνο και με την ασχετιλα που υπαρχει στους ελληνικους δρομους θα γινει ο νεος **νεκροθαφτης **τυπου saxo/rallye/punto gt/ibiza fr...
Αν φυσικα αντεξει το σκισιμο...
και ναι φυσικα και εχει γεμισει ο κοσμος απο δαυτα..οπως γεμισε με σαξοραλλα,πουντοτζιτα και ιμπιζακια...
Ο κομπλεξαρας αγαμητος ελληνας θελει καπου να ξεσπασει...και αφου στις γυναικες δε μπορει αναζητα φθηνα γκαζια...
ε αφου ειναι και γκολφ ειναι ευκαιρια!
σορρυ για το off topic
συνεχιζουμε... -
Δε πατε καλα....
Το οτι το ραλλυ ειναι νεκροθαφτης τι σχεση εχει με το οτι το ειχα εγω?
Ναι,ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο,το αγαπησα οσο κανενα,εμαθα πολλα απο αυτο,δεν το καγκουρεψα οπως οι περισσοτεροι με ζαντες,λεξους,εξατμισεις(μονο μια σκουπα φορουσε) αλλα δεν αλλαζει αυτο το γεγονος οτι εχει σκοτωσει πολυ κοσμο και κυριως τους βλαμενους και αγαμητους πιτσιρικαδες...
Δεν καταλαβαινω..πατε να βγαλετε και απο τη μυγα ξυγκι...
δεν ειστε καλα -
Μάλλον δεν τους σκότωσε το αυτοκίνητο. Μόνοι τους σκοτώθηκαν.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μάλλον δεν τους σκότωσε το αυτοκίνητο. Μόνοι τους σκοτώθηκαν.Δεν διαφωνω μαζι σου...
-
Παιδιά συγνώμη αλλά προτίμησα να πάω γυμναστήριο από το να βλέπω τον Ikar να ξύνεται διαδικτυακώς και έχασα λίγο τη σειρά.
Προσωπικά επιμένω ότι ιστορίες τύπου πέρασα τον Ρερλ στις στροφές της Πάρνηθας με το οικογενειακό Avensis δεν μου λένε τίποτα.
Το GTI αποδεδειγμένα στρίβει, το GT όχι. Και αυτό το λένε και γερμανόφιλοι, το λέει και η ίδια η VW. Το GT ΔΕΝ είναι sport αμάξι. Να μην ξαναλέμε τι είναι το GT.
Και εγώ έχω φίλο που πρόσφατα πήρε RX8 Cosmo αλλά είναι ο ορισμός του φοβάμαι-να-το-βάλω μπρος, όσο για το πως το πάει στις στροφές δεν το σχολιάζω. Το παιδί έχει αυτογνωσία και το λέει ο ίδιος. Και GTI έχω πετύχει που έκοβε υπερβολικά σε κάτι χαζές καμπές στη Λαυρίου και γέλαγα μέσα μου αλλά αυτό δεν λέει κάτι για το αμάξι.
Ο petros θεωρώ ότι πιο πολύ σχολιάζει τη συμπεριφορά του οδηγού που απ' ότι είδα χώθηκε παρά το ίδιο το αμάξι.
djpetro αν καταφέρεις να συννενοηθείς με τον Ikar γράψε μου. -
Δεν εχω προβλημα ντε και καλα με καποιον συγκεκριμενα εδω μεσα...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το GTI αποδεδειγμένα στρίβει, το GT όχι.
μήπως το 2ο είναι και επικίνδυνο ;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το GTI αποδεδειγμένα στρίβει, το GT όχι.
μήπως το 2ο είναι και επικίνδυνο ;;;
αν το οδηγα κανενας επιδοξος μπουλης-σουμαχερ εννοειται...
ΑLFA ROMEO FORUM