Εννοειται το Grande...
-
-
Το Σουιφτάκι θα είναι πολύ τίμιο. Μικρό, ελαφρύ, με 125 αλογάκια θα περνάει πάνω από τα υπόλοιπα. Ομοίως και το Yaris TS, κι ας φαίνονται 'λίγα' τα 140 άλογα για 1.8 μοτέρ. Το ΒΑΡΟΣ κάνει τη διαφορά. Το Σουίφτ βέβαια, θα είναι ΚΑΙ φθηνό, το Yaris όχι. Τέσπα, άλλη κουβέντα αυτή.
ΥΓ: Σουίφτ σε ΑΣΠΡΟ παρακαλώ!
-
ασχετο, ποτε ερχεται το Swift sport?
βλεπω βγαινει και 5πορτο...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.Ακριβή τιμή?
είναι ακριβότερο από το
Corsa
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.γιατι το ιδιο δεν κανει και η πλειοψηφια των αγοραστων?
αν εξαιρεσεις την τιμη βεβαια. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.
Ακριβή τιμή?
είναι ακριβότερο από το
Corsa
-
θα γραψει ιστορια το θρεντ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με κουφαίνουν βέβαια τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. To clio που πλέον είναι ένα γαλλικό Polo, δείχνει να το προτιμά η πλειοψηφία των μελών του forum αδιαφορόντας προφανώς για την αδιάφορη οδική συμπεριφορά, την παντελή έλλειψη αίσθησης και την ακριβή τιμή.
Ακριβή τιμή?
είναι ακριβότερο από το
Corsa
-
Krusenstern: Το clio νομιζω οτι ειναι το πιο εγκεφαλικο στην οδηγηση του απο τα 3 (με μεγαλη επιφυλαξη αυτο, μονο απο οτι διαβαζω), και στα ματια μου αναμφισβητητα το πιο διαχρονικα μοντερνο, αν κι συγκρατημενο σχεδιαστικα, και το μονο που δεν εχει κακες γωνιες οπτικα. Για εμενα βγαζει πολυ νοημα για οποιον θελει ενα ποιοτικο απο ολες τις αποψεις μικρο, σβελτο αλλα οχι σπορ (υπερ της ανεσης) και δεν τον πειραζει να πληρωσει λιγο παραπανω.
Tωρα στην Ελλαδα πολλες προτεραιοτητες διαφοροποιουνται. Mου κανει εντυπωση πχ που λες πανεμορφο το εσωτερικο του 207, που εμενα μου φαινεται συντηριτικουρα,εκτος τοπου και χρονου για σουπερ μινι.
Εντελει, αν κινουμουν σε αυτην την υπο-κατηγορια θα προτιμουσα κλιο, αλλα καλυτερα swift + λεφτα στην τσεπη! -
Εννοειται το Grande...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
θα γραψει ιστορια το θρεντ...
Για πες τις αντιρρήσεις σου
Krusenstern: Το clio νομιζω οτι ειναι το πιο εγκεφαλικο στην οδηγηση του απο τα 3 (με μεγαλη επιφυλαξη αυτο, μονο απο οτι διαβαζω), και στα ματια μου αναμφισβητητα το πιο διαχρονικα μοντερνο, αν κι συγκρατημενο σχεδιαστικα, και το μονο που δεν εχει κακες γωνιες οπτικα. Για εμενα βγαζει πολυ νοημα για οποιον θελει ενα ποιοτικο απο ολες τις αποψεις μικρο, σβελτο αλλα οχι σπορ (υπερ της ανεσης) και δεν τον πειραζει να πληρωσει λιγο παραπανω.
Tωρα στην Ελλαδα πολλες προτεραιοτητες διαφοροποιουνται. Mου κανει εντυπωση πχ που λες πανεμορφο το εσωτερικο του 207, που εμενα μου φαινεται συντηριτικουρα,εκτος τοπου και χρονου για σουπερ μινι.
Εντελει, αν κινουμουν σε αυτην την υπο-κατηγορια θα προτιμουσα κλιο, αλλα καλυτερα swift + λεφτα στην τσεπη!Καμία αντίρρηση σε όλα φίλε, κάτι τέτοιο έψαχνα να πω όταν έγραψα ότι δεν ξέρω πού να κατατάξω το Κλιό. Τα γούστα στο εσωτερικό ειναι υποκειμενικά βεβαίως
Το μόνο που δεν αντιλαμβάνομαι είναι το κομμάτι της δημοσίευσής σου που έχω σημειώσει με bold
-
H εκδοση Enjoy σε τι υπολείπεται από την Cosmo? 16.000ευρώ για κόρσα είναι πάρα πολλά!!!!! Τα 13.000 το συζητάμε!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
θα γραψει ιστορια το θρεντ...
Για πες τις αντιρρήσεις σου
μπαααααααα....θα κατσω απο μακρια να το απολαυσω...
-
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που λένε οτι το punto είναι όμορφο.
Σαν υπόθετο είναι -
Ο χρήστης kostasy έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που λένε οτι το punto είναι όμορφο.
Σαν υπόθετο είναιΓούστα ειναι αυτά αγαπητέ, καμία αντίρρηση. Στην πλειοψηφία του κόσμου, αρέσει ΠΟΛΥ πάντως.
-
Ο χρήστης kostasy έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που λένε οτι το punto είναι όμορφο.
Σαν υπόθετο είναι -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το Σουιφτάκι θα είναι πολύ τίμιο. Μικρό, ελαφρύ, με 125 αλογάκια θα περνάει πάνω από τα υπόλοιπα. Ομοίως και το Yaris TS, κι ας φαίνονται 'λίγα' τα 140 άλογα για 1.8 μοτέρ. Το ΒΑΡΟΣ κάνει τη διαφορά. Το Σουίφτ βέβαια, θα είναι ΚΑΙ φθηνό, το Yaris όχι. Τέσπα, άλλη κουβέντα αυτή.ΥΓ: Σουίφτ σε ΑΣΠΡΟ παρακαλώ!
Τώρα μάλιστα
Ακόμα υπάρχει και το 1.5 109hp ... με 14 κάτι τα κάνει όλα και συμφέρει -
που ειναι το 1,5 109hp?
δεν το βρισκω εδω http://www.4troxoi.gr/times.php
-
μια φορα εμενα μου αρεσουν ολα τους.... Ειναι τα 4 μικρα που γουσταρω σε σχεση με ολα τα υπολοιπα της κατηγοριας αυτης αλλα και της επομενης. Απλα... Grande, και Corsa πρεπει να αποκτησουν επιλογες για κανα καλυτερο κινητηρα... ειτε light turbo, ειτε 1600. Δεν μιλαω για σπορτ προσανατολισμο, αλλα απλα για να κινουνται με λιγη ζωντανια παραπανω.
Τον ψηφο μου παντως την εριξα στο Grande καθαρα για τα 5 χρονια ολικης εγγυησης, για το κοστος χρησης και γιατι το εσωτερικο του αν και ποιο φτηνο ειναι ποιο ευχαριστο απο το Corsa. (*αμω την PUG μου... ουτε μια επεκταση δεν δινουν... )
Για τα υπολοιπα σας αφηνω να κονταροχτυπηθειτε...
-
ΒΑΣΙΛΗΣ
Πέστα Βασίλη!