Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 77
    • 78
    • 25 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2700
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης panos7 έγραψε:
      http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=53529

      Kαι σε σενταν το Τype-R με αυξημενη αποδοση κιολας...

      το άσχημο, ασκημότερο (με το παλιό πλαίσο? )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-s last edited by

        220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
          220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.

          Για αυτό τους αγαπάμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            winmik last edited by

            Διαφωνώ κάθετα με τη sedan έκδοση του TypeR, το αυτοκινητο χάνει το χαρακτήρα του. Αυτό που με νευριάζει όμως είναι ότι σε αυτό δώσαν έξτρα άλογα, το άλλο γιατί το ...κοροιδεύουν με 201?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              Ο χρήστης WinMik έγραψε:
              Διαφωνώ κάθετα με τη sedan έκδοση του TypeR, το αυτοκινητο χάνει το χαρακτήρα του. Αυτό που με νευριάζει όμως είναι ότι σε αυτό δώσαν έξτρα άλογα, το άλλο γιατί το ...κοροιδεύουν με 201?

              υπομονη φιλε μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.

                Εσύ αυτό το μοτέρ περίμενες για να σε τρελάνουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  ξανά:

                  sedan Type-R με παλιό πλαίσιο ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:

                    220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.

                    Εσύ αυτό το μοτέρ περίμενες για να σε τρελάνουν

                    το καλο πρεπει μα λεγεται φιλε μου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Τι πρόβλημα δηλαδή έχει το 'παλιό' πλαίσιο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panos7 last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?p=708654#708654

                        Sorry φιλε IKE, δεν το ειχα προσεξει..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Τι πρόβλημα δηλαδή έχει το 'παλιό' πλαίσιο?

                          ρωτάω αν έχει το παλιό πλαίσιο, γνωρίζει κανείς?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Έχει μια εξελιγμένη έκδοση του παλιού 4πορτου. Με αρκετές αλλαγές σε αναρτήσεις κλπ.

                            Αν ψάξεις στο τόπικ για το civic κάπου είχε λινκ με λεπτομέρειες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pavlos23 last edited by

                              Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                              Αυτό που με νευριάζει όμως είναι ότι σε αυτό δώσαν έξτρα άλογα, το άλλο γιατί το ...κοροιδεύουν με 201?

                              Μιλάμε για Ιαπωνική έκδοση, που το προηγούμενο είχε 215. Φυσιολογική η εξέλιξη σε αυτό το τομέα. Άν ποτέ κυκλοφορούσε εδώ πιθανότατα δε θα είχε και τα 220.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                omikrone3 last edited by

                                πο πο ειδα και το ασπρο με τα αυτοκολλητα...Αντε,οι καγκουρες θα τριβουν τα χερια τους απο τωρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yianniswalker last edited by

                                  Διάβασα λίγο το topic προς τα πίσω και όλοι λένε για τον ημιάκαμπτο που θα έχει πίσω.

                                  Πιστεύω ότι οι εταιρίες δεν προσπαθούν να βγάλουν κάποιο υπεραμάξι εκτός συναγωνισμού. Δεν τις συμφέρει. Αυτό το οποίο προσπαθούν στην Honda με το Type-R αυτή τη στιγμή είναι να προσφέρουν ένα σκληροπυρηνικό (με τα σημερινά μέτρα της κατηγορίας) GTI το οποίο να είναι τουλάχιστον αντάξιο των υπάρχοντων ανταγωνιστών.

                                  Αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Η φιλοσοφία της ανάρτησης είναι μόνο μία μικρή παράμετρος. Αν το αμάξι έχει χαμηλότερο βάρος από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, μεγάλα μετατρόχια, ακαμψία, καλή κατανομή κιβώτια, κινητήρα, μπλοκέ κτλ και ρίχνει 1-2 δευτερόλεπτα στα υπόλοιπα της κατηγορίας στις πίστες δίνοντας ωραία αίσθηση στον οδηγό, τότε έχουν πετύχει τον σκοπό τους. Προφανώς η λύση των πολλαπλών συνδέσμων είναι ανώτερη. Το πόσο είναι το ερώτημα και αν αυτό το ποσό δικαιολογεί το κόστος της αλλαγής της σε ένα αμάξι που δεν είχε προβλεφθεί (σύμφωνα με τις φήμες) να βγει Type-R (μεγάλη διοικητική χαζομάρα).

                                  Επιπλέον όταν έχεις μία ανάρτηση κούτσουρο, μικρή σημασία έχει αν είναι ημιάκαμπτος ή πολλαπλών συνδέσμων διότι δεν μπορείς να εκμεταλευθείς την ανάρτηση σε έκταση/συμπίεση και συνεπώς μειώνονται τα οφέλη της άνεσης και του καλύτερου ελέγχου της γεωμετρίας που προσφέρει μία πολλαπλών συνδέσμων.

                                  Ο ημιάκαμπτος είναι σαφώς μία λιγότερο σοφιστικέ λύση. Θα πρέπει να δούμε όμως αν ακόμα και έτσι εξυπηρετήσει τον στόχο που έχει αυτό το μοντέλο στην αγορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    +30000

                                    Mην κολλάτε στον ημιάκαμπτο. Αν το αυτοκίνητο αξίζει, θα αξίζει όχι γιατί έχει καλύτερη διάταξη, αλλά γιατί έχει καλές ρυθμίσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Τι λέτε βρε παιδιά. Αφήστε τους ειδήμονες (Οι οποίοι άραγε μπορούν να φτάσουν το προηγούμενο τάπερ στο 40% των δυνατοτήτων του; ) να βγάλουν συμπέρασμα.
                                      Εδώ έχουμε φτάσει στον προληπτικό πόλεμο στη κριτική για ένα αυτοκίνητο θα κολήσουμε. Δε μας νοιάζει εαν δουλεύει το σύνολο, μας αρκεί να ρίξουμε τον ημιάκαμπτο στη πυρά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                        Τι λέτε βρε παιδιά. Αφήστε τους ειδήμονες (Οι οποίοι άραγε μπορούν να φτάσουν το προηγούμενο τάπερ στο 40% των δυνατοτήτων του; ) να βγάλουν συμπέρασμα.
                                        Εδώ έχουμε φτάσει στον προληπτικό πόλεμο στη κριτική για ένα αυτοκίνητο θα κολήσουμε. Δε μας νοιάζει εαν δουλεύει το σύνολο, μας αρκεί να ρίξουμε τον ημιάκαμπτο στη πυρά.

                                        Ετσι είναι Τάζιο.
                                        Καποιοι θα προτιμούσανε αυτοκίνητο με διπλά ψαλίδια που θα ήτανε χειρότερο απο άλλο μέ ημι-άκαμπτο,απλά για να λένε για τά τεχνικά χαρακτηριστικά του
                                        Απίστευτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mika_hakkinen last edited by

                                          Και μην ξεχνάμε ότι κάποιοι θαύουν απλά για να μην χάνουν την επαφή με το άθλημα οπότε και πολλαπλούς να είχε κάτι θα έβρισκαν να του καταλογίσουν έστω και με το ζόρι.

                                          @νδρέας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazio last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                            Τι λέτε βρε παιδιά. Αφήστε τους ειδήμονες (Οι οποίοι άραγε μπορούν να φτάσουν το προηγούμενο τάπερ στο 40% των δυνατοτήτων του; ) να βγάλουν συμπέρασμα.
                                            Εδώ έχουμε φτάσει στον προληπτικό πόλεμο στη κριτική για ένα αυτοκίνητο θα κολήσουμε. Δε μας νοιάζει εαν δουλεύει το σύνολο, μας αρκεί να ρίξουμε τον ημιάκαμπτο στη πυρά.

                                            Ετσι είναι Τάζιο.
                                            Καποιοι θα προτιμούσανε αυτοκίνητο με διπλά ψαλίδια που θα ήτανε χειρότερο απο άλλο μέ ημι-άκαμπτο,απλά για να λένε για τά τεχνικά χαρακτηριστικά του
                                            Απίστευτο

                                            συγκρινουμε δηλαδη τις λυσεις των γαλλων με αυτες των ιαπωνων?

                                            Όχι απλά αναφέρουμε ότι έχουν κοινή βάση.
                                            Το αποτέλεσμα των Γάλλων είναι (όπως τουλάχιστον έχει γραφτεί μια και το αυτοκίνητο ακόμα δεν έχει έρθει) πάρα πολύ καλό.
                                            Ας περιμένουμε και το αποτέλεσμα των Ιαπώνων και τότε κρίνουμε αν είναι σωστό ή όχι, αν είναι αποτυχημένοι ή όχι σα μηχανικοί. (Αν και τα σύγχρονα οχήματα πλέον δυστυχώς τα σχεδιάζουν τα οικονομικά τμήματα των εταιρειών).
                                            Ας περιμένουμε λοιπόν και μετά οι παντογνώστες αδικημένοι πιλότοι του φόρουμ που έμειναν χωρίς μονοθέσιο μπορούν ελεύθερα να εκφράσουν τη γνώμη τους.

                                            Αλήθεια όλοι όσοι εδώ μέσα κρίνουν τις λύσεις των εργοστασίων άραγε μπορούν να πάνε το κάθε αυτοκίνητο στα όριά του;
                                            Ή μπερδεύνται όταν φτάνουν στα δικά τους όρια και νομίζουν ότι είναι του αυτοκινήτου που οδηγούν. Μιλώ πάντα για το μέσο όρο των μελών του φόρουμ κι όχι για αγωνιζόμενους

                                            Αντρέα είχα γράψει πριν από ένα μήνα περίπου κάτι σα κι αυτό που έγραψε ο YannisWalker. Αν εξαιρέσεις τα 'καρφιά' για τις οδηγικές ικανότητες ορισμένων [(Δεν εννοώ τον Άδη, απλά σε αυτού το ερώτημα απάντησα) τα οποία μου δίνουν το δικαίωμα να χρησιμοποιώ γιατί αν η οδηγική του ικανότητα τους έχει τόσο εύρος όσο και η κριτική τους τότε ..... .] το συμπέρασμα είναι το ίδιο.
                                            Αγοράζουμε ή έστω έχουμε προτιμήσεις, με βάση τα διαφημιστικά έντυπα και το πόσο μας πείθουν αυτά κι όχι τα αντικείμενα.

                                            Το κολτ που έχω έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση. Με το σκεπτικό της 'τσίμπλας στα μάτια' είναι κορυφαίο. Το πόσο βοηθά αυτή την ανάρτηση το πλαίσιο ή πως αποδίδει στην υποχρεωτική συνεργασία με αυτό δε μας ενδιαφέρει. Αρκεί να γράψουμε για να γράψουμε.

                                            Έχω μια συμπάθεια στη Honda και δε το έχω κρύψει ποτέ, αλλά ο λόγος που αντιδρώ έτσι (και θα το έκανα αν στη θέση του τάπερ ήταν οποιοδήποτε αυτοκίνητο οποιασδήποτε εταιρείας) είναι γιατί είναι κουραστικό έως υποτιμητικό να βγαίνουν συμπεράσματα από μια απλή ανάγνωση περιοδικών η εντύπων παρουσίασης από άτομα με τσίμπλες στα μάτια και από άτομα που πρέπει να δικαιολογήσουν το μεροκάματο τους. (Omikrone δεν είναι για εσένα το τελευταίο. Δυστηχώς υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα και μάλιστα χωρίς τη διάθεση για χιουμοριστηκή αντίδραση όπως εσύ).

                                            Συγνώμη για το μεγάλο ποστ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 25 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr