-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=53529Kαι σε σενταν το Τype-R με αυξημενη αποδοση κιολας...
το άσχημο, ασκημότερο (με το παλιό πλαίσο? )
-
220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.Για αυτό τους αγαπάμε
-
Διαφωνώ κάθετα με τη sedan έκδοση του TypeR, το αυτοκινητο χάνει το χαρακτήρα του. Αυτό που με νευριάζει όμως είναι ότι σε αυτό δώσαν έξτρα άλογα, το άλλο γιατί το ...κοροιδεύουν με 201?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Διαφωνώ κάθετα με τη sedan έκδοση του TypeR, το αυτοκινητο χάνει το χαρακτήρα του. Αυτό που με νευριάζει όμως είναι ότι σε αυτό δώσαν έξτρα άλογα, το άλλο γιατί το ...κοροιδεύουν με 201?υπομονη φιλε μου...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.Εσύ αυτό το μοτέρ περίμενες για να σε τρελάνουν
-
ξανά:
sedan Type-R με παλιό πλαίσιο ?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
220 ατμοσφαιρικα αλογα απο 2000 κυβικα...θα μας τρελανουν οι ιαπωνες.
Εσύ αυτό το μοτέρ περίμενες για να σε τρελάνουν
το καλο πρεπει μα λεγεται φιλε μου
-
Τι πρόβλημα δηλαδή έχει το 'παλιό' πλαίσιο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?p=708654#708654Sorry φιλε IKE, δεν το ειχα προσεξει..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τι πρόβλημα δηλαδή έχει το 'παλιό' πλαίσιο?ρωτάω αν έχει το παλιό πλαίσιο, γνωρίζει κανείς?
-
Έχει μια εξελιγμένη έκδοση του παλιού 4πορτου. Με αρκετές αλλαγές σε αναρτήσεις κλπ.
Αν ψάξεις στο τόπικ για το civic κάπου είχε λινκ με λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Αυτό που με νευριάζει όμως είναι ότι σε αυτό δώσαν έξτρα άλογα, το άλλο γιατί το ...κοροιδεύουν με 201?Μιλάμε για Ιαπωνική έκδοση, που το προηγούμενο είχε 215. Φυσιολογική η εξέλιξη σε αυτό το τομέα. Άν ποτέ κυκλοφορούσε εδώ πιθανότατα δε θα είχε και τα 220.
-
πο πο ειδα και το ασπρο με τα αυτοκολλητα...Αντε,οι καγκουρες θα τριβουν τα χερια τους απο τωρα...
-
Διάβασα λίγο το topic προς τα πίσω και όλοι λένε για τον ημιάκαμπτο που θα έχει πίσω.
Πιστεύω ότι οι εταιρίες δεν προσπαθούν να βγάλουν κάποιο υπεραμάξι εκτός συναγωνισμού. Δεν τις συμφέρει. Αυτό το οποίο προσπαθούν στην Honda με το Type-R αυτή τη στιγμή είναι να προσφέρουν ένα σκληροπυρηνικό (με τα σημερινά μέτρα της κατηγορίας) GTI το οποίο να είναι τουλάχιστον αντάξιο των υπάρχοντων ανταγωνιστών.
Αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Η φιλοσοφία της ανάρτησης είναι μόνο μία μικρή παράμετρος. Αν το αμάξι έχει χαμηλότερο βάρος από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, μεγάλα μετατρόχια, ακαμψία, καλή κατανομή κιβώτια, κινητήρα, μπλοκέ κτλ και ρίχνει 1-2 δευτερόλεπτα στα υπόλοιπα της κατηγορίας στις πίστες δίνοντας ωραία αίσθηση στον οδηγό, τότε έχουν πετύχει τον σκοπό τους. Προφανώς η λύση των πολλαπλών συνδέσμων είναι ανώτερη. Το πόσο είναι το ερώτημα και αν αυτό το ποσό δικαιολογεί το κόστος της αλλαγής της σε ένα αμάξι που δεν είχε προβλεφθεί (σύμφωνα με τις φήμες) να βγει Type-R (μεγάλη διοικητική χαζομάρα).
Επιπλέον όταν έχεις μία ανάρτηση κούτσουρο, μικρή σημασία έχει αν είναι ημιάκαμπτος ή πολλαπλών συνδέσμων διότι δεν μπορείς να εκμεταλευθείς την ανάρτηση σε έκταση/συμπίεση και συνεπώς μειώνονται τα οφέλη της άνεσης και του καλύτερου ελέγχου της γεωμετρίας που προσφέρει μία πολλαπλών συνδέσμων.
Ο ημιάκαμπτος είναι σαφώς μία λιγότερο σοφιστικέ λύση. Θα πρέπει να δούμε όμως αν ακόμα και έτσι εξυπηρετήσει τον στόχο που έχει αυτό το μοντέλο στην αγορά.
-
+30000
Mην κολλάτε στον ημιάκαμπτο. Αν το αυτοκίνητο αξίζει, θα αξίζει όχι γιατί έχει καλύτερη διάταξη, αλλά γιατί έχει καλές ρυθμίσεις.
-
Τι λέτε βρε παιδιά. Αφήστε τους ειδήμονες (Οι οποίοι άραγε μπορούν να φτάσουν το προηγούμενο τάπερ στο 40% των δυνατοτήτων του; ) να βγάλουν συμπέρασμα.
Εδώ έχουμε φτάσει στον προληπτικό πόλεμο στη κριτική για ένα αυτοκίνητο θα κολήσουμε. Δε μας νοιάζει εαν δουλεύει το σύνολο, μας αρκεί να ρίξουμε τον ημιάκαμπτο στη πυρά. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τι λέτε βρε παιδιά. Αφήστε τους ειδήμονες (Οι οποίοι άραγε μπορούν να φτάσουν το προηγούμενο τάπερ στο 40% των δυνατοτήτων του; ) να βγάλουν συμπέρασμα.
Εδώ έχουμε φτάσει στον προληπτικό πόλεμο στη κριτική για ένα αυτοκίνητο θα κολήσουμε. Δε μας νοιάζει εαν δουλεύει το σύνολο, μας αρκεί να ρίξουμε τον ημιάκαμπτο στη πυρά.Ετσι είναι Τάζιο.
Καποιοι θα προτιμούσανε αυτοκίνητο με διπλά ψαλίδια που θα ήτανε χειρότερο απο άλλο μέ ημι-άκαμπτο,απλά για να λένε για τά τεχνικά χαρακτηριστικά του
Απίστευτο -
Και μην ξεχνάμε ότι κάποιοι θαύουν απλά για να μην χάνουν την επαφή με το άθλημα οπότε και πολλαπλούς να είχε κάτι θα έβρισκαν να του καταλογίσουν έστω και με το ζόρι.
@νδρέας
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τι λέτε βρε παιδιά. Αφήστε τους ειδήμονες (Οι οποίοι άραγε μπορούν να φτάσουν το προηγούμενο τάπερ στο 40% των δυνατοτήτων του; ) να βγάλουν συμπέρασμα.
Εδώ έχουμε φτάσει στον προληπτικό πόλεμο στη κριτική για ένα αυτοκίνητο θα κολήσουμε. Δε μας νοιάζει εαν δουλεύει το σύνολο, μας αρκεί να ρίξουμε τον ημιάκαμπτο στη πυρά.Ετσι είναι Τάζιο.
Καποιοι θα προτιμούσανε αυτοκίνητο με διπλά ψαλίδια που θα ήτανε χειρότερο απο άλλο μέ ημι-άκαμπτο,απλά για να λένε για τά τεχνικά χαρακτηριστικά του
Απίστευτοσυγκρινουμε δηλαδη τις λυσεις των γαλλων με αυτες των ιαπωνων?
Όχι απλά αναφέρουμε ότι έχουν κοινή βάση.
Το αποτέλεσμα των Γάλλων είναι (όπως τουλάχιστον έχει γραφτεί μια και το αυτοκίνητο ακόμα δεν έχει έρθει) πάρα πολύ καλό.
Ας περιμένουμε και το αποτέλεσμα των Ιαπώνων και τότε κρίνουμε αν είναι σωστό ή όχι, αν είναι αποτυχημένοι ή όχι σα μηχανικοί. (Αν και τα σύγχρονα οχήματα πλέον δυστυχώς τα σχεδιάζουν τα οικονομικά τμήματα των εταιρειών).
Ας περιμένουμε λοιπόν και μετά οι παντογνώστες αδικημένοι πιλότοι του φόρουμ που έμειναν χωρίς μονοθέσιο μπορούν ελεύθερα να εκφράσουν τη γνώμη τους.Αλήθεια όλοι όσοι εδώ μέσα κρίνουν τις λύσεις των εργοστασίων άραγε μπορούν να πάνε το κάθε αυτοκίνητο στα όριά του;
Ή μπερδεύνται όταν φτάνουν στα δικά τους όρια και νομίζουν ότι είναι του αυτοκινήτου που οδηγούν. Μιλώ πάντα για το μέσο όρο των μελών του φόρουμ κι όχι για αγωνιζόμενουςΑντρέα είχα γράψει πριν από ένα μήνα περίπου κάτι σα κι αυτό που έγραψε ο YannisWalker. Αν εξαιρέσεις τα 'καρφιά' για τις οδηγικές ικανότητες ορισμένων [(Δεν εννοώ τον Άδη, απλά σε αυτού το ερώτημα απάντησα) τα οποία μου δίνουν το δικαίωμα να χρησιμοποιώ γιατί αν η οδηγική του ικανότητα τους έχει τόσο εύρος όσο και η κριτική τους τότε ..... .] το συμπέρασμα είναι το ίδιο.
Αγοράζουμε ή έστω έχουμε προτιμήσεις, με βάση τα διαφημιστικά έντυπα και το πόσο μας πείθουν αυτά κι όχι τα αντικείμενα.Το κολτ που έχω έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση. Με το σκεπτικό της 'τσίμπλας στα μάτια' είναι κορυφαίο. Το πόσο βοηθά αυτή την ανάρτηση το πλαίσιο ή πως αποδίδει στην υποχρεωτική συνεργασία με αυτό δε μας ενδιαφέρει. Αρκεί να γράψουμε για να γράψουμε.
Έχω μια συμπάθεια στη Honda και δε το έχω κρύψει ποτέ, αλλά ο λόγος που αντιδρώ έτσι (και θα το έκανα αν στη θέση του τάπερ ήταν οποιοδήποτε αυτοκίνητο οποιασδήποτε εταιρείας) είναι γιατί είναι κουραστικό έως υποτιμητικό να βγαίνουν συμπεράσματα από μια απλή ανάγνωση περιοδικών η εντύπων παρουσίασης από άτομα με τσίμπλες στα μάτια και από άτομα που πρέπει να δικαιολογήσουν το μεροκάματο τους. (Omikrone δεν είναι για εσένα το τελευταίο. Δυστηχώς υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα και μάλιστα χωρίς τη διάθεση για χιουμοριστηκή αντίδραση όπως εσύ).
Συγνώμη για το μεγάλο ποστ.
Honda Civic Type-R 2007