Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Κοίτα ότι έτρεχε, αν βάλεις 10 άτομα άνω τον 50 να με δουν ενώ πηγαίνω με 80-90 χλμ θα σου πουν ότι πάω μαμαιώντας, λόγω τις εξάτμισης, κανείς δνε πάει να δικαιολογήση τον οδηγό του Ίμπιζα, αλλά ξέρεις όταν οι αυτόπτες μάρτυρες βλέπουν Ίμπιζα να κάνει λγο βαβούρα, να αλλάζει και κανα 2 λωρίδες και να το οδηγεί 24 χρονος, δεν θέλει και πολύ να αρχίσουν τα δικά τους! Θες δε θες υπάρχει κοινωνικός ρατσισμός στο θέμα!
Τα στερεότυπα είναι κακό πράγμα καθώς μέσα από γενικεύσεις πάντα κάποιοι αδικούνται, αλλά στην περίπτωση μας υπάρχει μια απολύτως δικαιολογημένη αγανάκτηση εναντίων αυτών που οδηγούν αυτοκίνητα με εξατμίσεις που έχουν φτιαχτεί επίτηδες ώστε να κάνουν θόρυβο πολύ πάνω από τα επιτρεπτά όρια σύμφωνα με τον νόμο (και τα νεύρα των πολιτών).
Δεν αντιλέγω ότι σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που για τους δικούς τους (απαράδεκτους κατά την γνώμη μου) λόγους έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν εξάτμιση που κάνει θόρυβο, χωρίς να οδηγούν επιθετικά. Τέτοιοι οδηγοί είναι απλή ενόχληση, κατακριτέα, φυσικά, αλλά ασφαλώς δεν μπορούμε να τους χαρακτηρίσουμε ως επικίνδυνους.
Παρόλα αυτά, είναι αναμφισβήτητο γεγονός, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που επιλέγουν να ενοχλούν με την εξάτμιση τους είναι άτομα που οδηγούν επιθετικά, συνήθως με πολλές αναίτιες αλλαγές λωρίδας στον δρόμο, ιδιαίτερα μέσα σε πυκνή κίνηση. Το προφίλ αναγνωρίζεται σχετικά εύκολα καθώς υπάρχει έντονος μιμητισμός στην κατηγορία:
Άρρεν μέχρι 35 ετών το πολύ (αν και υπάρχουν αρκετοί μεγαλύτεροι που παλιμπαιδίζουν), αυτοκίνητο χαμηλωμένο, συνήθως κάποιο φθηνό hatchback, φιμέ τζάμια, μπουρί που κάνει θόρυβο ακόμα και στο ρελαντί, οργανάκια στο ταμπλό, τάπα βενζίνης αεροπορικού τύπου, αναμμένα φώτα ομίχλης στην Αθήνα την νύχτα (ενίοτε με σβηστά τα φώτα πορείας). Σε πιο προχωρημένες καταστάσεις, έχουμε body kit, αυτοκόλλητα χορηγών / too fast too furious / street racing is not a crime, subwoofer που ξυπνάει πεθαμένους, , σιδερώστρες, πιτσιλιστίρια νέον, αγωνιστικά bucket, roll bar κλπ.
Όποτε πετυχαίνω τέτοια περίπτωση στον δρόμο, υποθέτω ότι ο οδηγός θα κάνει μ@λ@κία, και σπάνια πέφτω έξω. Ορισμένες φορές εκπλήσσομαι ευχάριστα, αλλά τις περισσότερες φορές, true to their name, τέτοιοι οδηγοί απλώς αποδεικνύουν γιατί υπάρχει προκατάληψη εναντίων τους. Δεν είναι ότι πάντα τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα σε έρημους δρόμους. Το κύριο πρόβλημα είναι ότι αδυνατούν να αποδεχτούν το ότι ένας δρόμος έχει πολύ κίνηση και συνεπώς πρέπει να οδηγούν πιο αργά από ότι θα ήθελαν. Είναι τα άτομα που στην πυκνή ροή της Συγγρού θα επιχειρήσουν να κινηθούν με 110 όταν όλοι οι άλλοι σε όλες τις λωρίδες κινούνται με 70. Είναι τα άτομα που, ενώ η Ποσειδώνος έχει σταθερή ροή με 60, θα προσπαθήσουν με συνεχείς σφήνες να πάνε με 90. Είναι αυτοί που το μεσημέρι στο ποτάμι θα κάνουν ταρζανιές για να κερδίσουν λίγα μέτρα όταν όλοι πάνε καρότσι με 45. Είναι αυτοί που θεωρούν ότι η απόσταση των 10 μέτρων που έχεις αφήσει από τον μπροστινό σου οδηγώντας με 120 χλμ στον αυτοκινητόδρομο είναι αρκετή για να χωθούν και να κερδίσουν μια θέση στον ήλιο. Είναι αυτοί που, αρκετά συχνά δυστυχώς, βρίσκονται σκαρφαλωμένοι σε κάποιο κράσπεδο, ή πάνω σε κάποια άτυχη κοπέλα που απλώς περίμενε το λεωφορείο…