Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη μηχανης σε Χαntia
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη μηχανης σε Χαntia
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    50
    221
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-s last edited by

      Εχω αποφασισει η μαλλον σκεφτομαι σοβαρα να αλλαξω μηχανη στο citroen xantia που εχω.Λοιπον το αυτοκινητο μου εχει κανει 360.000κμ κ το νιωθω οτι δεν αντεχει αλλο.εχει την μηχανη των 90Ηρ.Επισης η μεση καταναλωση του ειναι σταθερα αρκετα πανω των 10 λιτρων.Εχετε να μου προτεινετε κατι?Με ενδιαφερει καθε αποψη επι του θεματος.κ επισης πληροφορειες για συνεργεια,τιμες κ τι πρεπει να κανω μετα [δηλωσεις στην τροχαια κλπ].Θεσσαλονικη ειμαι κ θα με βολευε κατι στην μακεδονια.Το σκαφος ειναι σε υπεραριστη κατασταση κ ετσι αντι να δωσω το αυτοκινητο 2000ευρο που ειναι απ'οτι εμαθα η εμπορικη του αξια σαν μεταχειρισμενο,προτιμω να αλλαξω μηχανη κ να το κρατισω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-s last edited by

        Εχω αποφασισει η μαλλον σκεφτομαι σοβαρα να αλλαξω μηχανη στο citroen xantia που εχω.Λοιπον το αυτοκινητο μου εχει κανει 360.000κμ κ το νιωθω οτι δεν αντεχει αλλο.εχει την μηχανη των 90Ηρ.Επισης η μεση καταναλωση του ειναι σταθερα αρκετα πανω των 10 λιτρων.Εχετε να μου προτεινετε κατι?Με ενδιαφερει καθε αποψη επι του θεματος.κ επισης πληροφορειες για συνεργεια,τιμες κ τι πρεπει να κανω μετα [δηλωσεις στην τροχαια κλπ].Θεσσαλονικη ειμαι κ θα με βολευε κατι στην μακεδονια.Το σκαφος ειναι σε υπεραριστη κατασταση κ ετσι αντι να δωσω το αυτοκινητο 2000ευρο που ειναι απ'οτι εμαθα η εμπορικη του αξια σαν μεταχειρισμενο,προτιμω να αλλαξω μηχανη κ να το κρατισω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-s last edited by

          Εχω αποφασισει η μαλλον σκεφτομαι σοβαρα να αλλαξω μηχανη στο citroen xantia που εχω.Λοιπον το αυτοκινητο μου εχει κανει 360.000κμ κ το νιωθω οτι δεν αντεχει αλλο.εχει την μηχανη των 90Ηρ.Επισης η μεση καταναλωση του ειναι σταθερα αρκετα πανω των 10 λιτρων.Εχετε να μου προτεινετε κατι?Με ενδιαφερει καθε αποψη επι του θεματος.κ επισης πληροφορειες για συνεργεια,τιμες κ τι πρεπει να κανω μετα [δηλωσεις στην τροχαια κλπ].Θεσσαλονικη ειμαι κ θα με βολευε κατι στην μακεδονια.Το σκαφος ειναι σε υπεραριστη κατασταση κ ετσι αντι να δωσω το αυτοκινητο 2000ευρο που ειναι απ'οτι εμαθα η εμπορικη του αξια σαν μεταχειρισμενο,προτιμω να αλλαξω μηχανη κ να το κρατισω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            η μηχανη εχει προβλημα?
            Καιει λαδια η οτιδηποτε αλλο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis-s last edited by

              Ο χρήστης G60 έγραψε:
              η μηχανη εχει προβλημα?
              Καιει λαδια η οτιδηποτε αλλο?

              nai einai psiloxalia i mixani.ladia den kaiei polla.dld ante na simplirwsw miso me 1 litro mexri to servise.apla exei xasei dinami[oxi oti palia eixe apeiri],apla pisteuw oti an tin dinamometrisw twra oute 80hp den 8a bgazei.air condition se anifora gia paradeigma gia na trabaei kapos to autokinito prepei sunexeia 5000strofes na eimai.einai polla ta km pou exei kanei i mixani.k1800 8a 8ela na balw.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Τα μεταχειρα μοτερ ειναι λαχεια.
                Η καλυτερη περοπτωση ειναι να κανεις τη δικια σου μηχανη και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
                Αν θες steile pm

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Exουε το ιδιο αμαξι. Μια ευκολη λυση ειναι να βαλεις το 1800 με τα 8v. Μικρή διαφορά σε άλογα (103 συνολο) αλλα καλη ροπή..

                  Από λοιπα προβλματα πως πας (τρόμπες υψηλης, ημιαξόνια, πισω γέφυρα κτλ?)

                  Αμα πας στο 1800 16Β, αλλάζεις και εγκέφαλο και γενικά το κόστος εκτοξευεται, ενώ δεν συζητω για διλιτρη, διοτι οι 2λιτρες είχαν αλλη ανάρτηση και νομιζω και κιβώτιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis-s last edited by

                    Ο χρήστης citastak έγραψε:
                    Exουε το ιδιο αμαξι. Μια ευκολη λυση ειναι να βαλεις το 1800 με τα 8v. Μικρή διαφορά σε άλογα (103 συνολο) αλλα καλη ροπή..

                    Από λοιπα προβλματα πως πας (τρόμπες υψηλης, ημιαξόνια, πισω γέφυρα κτλ?)

                    alla problimata den exw.ebala panw apo 2000euro persi gia na ftiaksw ta panta.i mixani einai to mono mou zori.apla k auti fisika arxise na deixnei ta polla tis km.ksereis poso mporei na kanei i mixani pou mou proteineis?mporw na brw axrisimopoiiti?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      εχεις πμ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης giannis s έγραψε:
                        mporw na brw axrisimopoiiti?

                        Βέβαια, οι παλιατζήδες παίρνουν τις μηχανές από μουσεία και είναι όλες αχρησιμοποίητες, έχουν κάνει λίγα χιλιόμετρα. Δε λένε ψέματα.

                        Η δική σου μάλλον είναι σε καλή (επισκευάσιμη) κατάσταση. Πόσο θα σου βγει η επισκευή και πόσο η μεταχειρισμένη;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          powergs last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          mporw na brw axrisimopoiiti?

                          Βέβαια, οι παλιατζήδες παίρνουν τις μηχανές από μουσεία και είναι όλες αχρησιμοποίητες, έχουν κάνει λίγα χιλιόμετρα. Δε λένε ψέματα.

                          Η δική σου μάλλον είναι σε καλή (επισκευάσιμη) κατάσταση. Πόσο θα σου βγει η επισκευή και πόσο η μεταχειρισμένη;

                          Nομίζω ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση με την προυπόθεση ότι την επισκευή θα στην κάνει μάστορας που να την κατέχει την τέχνη. Από εκεί και πέρα αν γίνει σωστή δουλειά το μοτέρ σου θα είναι στην πένα και εσύ πολύ πιο ήσυχος απ' ότι αν αγόραζες ένα μεταχειρισμένο μοτέρ. Τα πράγματα αλλάζουν στην περίπτωση που δε σου κάνουν τα 90ps και θες να βάλεις μοτέρ με περισσότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            giannis s, έχεις δικό σου συνεργείο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis-s last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              giannis s, έχεις δικό σου συνεργείο;

                              exw episimo antiproswpo tis citroen alla mou leei sunexeia na min tin allaksw.fisika k egw stin 8esi tou auto 8a lega.kaneis den 8elei na xasei ton kalitero pelati tou.paw sxedon ka8e mina.mporei na paw k duo fores to mina.rektifie kalo eixa kanei prin apo 2.5 xronia k i mixani mou pige kala mexri k fetos pou arxise na bgazei pali problimata.etsi eipa na tin allaksw k na isixasw gia 5-6 xronia.8elw k 1800 basika.einai poli liga 90hp gia toso megalo autokinito.oxi oti ta 103 bazoun fwtia stin asfalto,alla upo8etw oti 8a einai kalitera.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntofato last edited by

                                Ένας έμπορος με γαλλικά ανταλλακτικά κοντά σε μένα πάντως πουλάει 700ευρώ τις μηχανές μαζί με πλεξούδα και εγκέφαλο. Όλες από Γαλλία με λίγα χλμ. Κάτι θα έχει και για σένα. Βάλε και κανα 300ευρώ(το πολύ) τον μηχανικό και με ένα 1000κο καθάρισες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-judge last edited by

                                  Γενικα παντως επειδη οι Xanthia φορανε αλουμινενο μοτερ και οχι τον αλεξισφαιρο μαντεμενιο,καλο ειναι να την ψαξεις πολυ πριν την παρεις...
                                  Αν θες μπορω να σου δωσω καποιες info με pm ομως για να μην θεωρηθει και διαφημιση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Ο χρήστης the judge έγραψε:
                                    Γενικα παντως επειδη οι Xanthia φορανε αλουμινενο μοτερ και οχι τον αλεξισφαιρο μαντεμενιο,καλο ειναι να την ψαξεις πολυ πριν την παρεις...
                                    Αν θες μπορω να σου δωσω καποιες info με pm ομως για να μην θεωρηθει και διαφημιση...

                                    Aν δεν κανω λαθος αλουμινενιοι ειναι μονο οι 16β??? Η δεν γνωριζω καλα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      powergs last edited by

                                      Ο χρήστης giannis s έγραψε:

                                      giannis s, έχεις δικό σου συνεργείο;

                                      exw episimo antiproswpo tis citroen alla mou leei sunexeia na min tin allaksw.fisika k egw stin 8esi tou auto 8a lega.kaneis den 8elei na xasei ton kalitero pelati tou.paw sxedon ka8e mina.mporei na paw k duo fores to mina.rektifie kalo eixa kanei prin apo 2.5 xronia k i mixani mou pige kala mexri k fetos pou arxise na bgazei pali problimata.etsi eipa na tin allaksw k na isixasw gia 5-6 xronia.8elw k 1800 basika.einai poli liga 90hp gia toso megalo autokinito.oxi oti ta 103 bazoun fwtia stin asfalto,alla upo8etw oti 8a einai kalitera.

                                      giannhs δεν παίζει όμως το μεταχειρισμένο να αρχίσει στο χρόνο να γεννάει και εκείνο; Θα μου πεις για δεύτερο ρεκτιφιέ να πας δε λέει. Αλλά όσο παλιώνει ένα μοντέλο και τα μεταχειρισμένα μοτέρ που βρίσκεις και αυτά παλιά είναι, με περισσότερα χιλιόμετρα φορτωμένα (δεν είναι νόμος αλλά τα περισσότερα δε νομίζω να είναι με 80.000 χιλιόμετρα επάνω). Θέλω να πω ότι όσο περνάνε τα χρόνια και τα μοτέρ που υπάρχουν στις μάντρες πολλά από αυτά είναι όλο και πιο τυρανισμένα. Θυμάμαι όταν ήθελα στη γρια όπως τη λέγανε το Golf II Gti 16v ήθελα να αλλάξω μοτέρ και να βάλω το VR6, το σκεφτόμουν γιατί στην καλύτερη έβρισκα 15ετίας μοτέρ!!. Οπότε επειδή στο εξωτερικό είχα δει γινόταν, με συνέφερε να ψάξω για το δίλιτρο από το Golf III Gti που ήταν πιο καινούργιο μοτέρ. Δεν πρόλαβα γιατί με πρόλαβε μια τράκα. Αλλά με θυμάμαι που το σκεφτόμουν. Βέβαια εμένα το μοτέρ δεν είχε βγάλει ζημιές απλώς ήθελα κάτι παραπάνω. Εντάξει άλλο αμάξι όπως το δικό μου 88μοντ και άλλο δεν ξέρω τι μοντ είναι Xantia σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis-s last edited by

                                        Ο χρήστης powergs έγραψε:

                                        giannis s, έχεις δικό σου συνεργείο;

                                        exw episimo antiproswpo tis citroen alla mou leei sunexeia na min tin allaksw.fisika k egw stin 8esi tou auto 8a lega.kaneis den 8elei na xasei ton kalitero pelati tou.paw sxedon ka8e mina.mporei na paw k duo fores to mina.rektifie kalo eixa kanei prin apo 2.5 xronia k i mixani mou pige kala mexri k fetos pou arxise na bgazei pali problimata.etsi eipa na tin allaksw k na isixasw gia 5-6 xronia.8elw k 1800 basika.einai poli liga 90hp gia toso megalo autokinito.oxi oti ta 103 bazoun fwtia stin asfalto,alla upo8etw oti 8a einai kalitera.

                                        giannhs δεν παίζει όμως το μεταχειρισμένο να αρχίσει στο χρόνο να γεννάει και εκείνο; Θα μου πεις για δεύτερο ρεκτιφιέ να πας δε λέει. Αλλά όσο παλιώνει ένα μοντέλο και τα μεταχειρισμένα μοτέρ που βρίσκεις και αυτά παλιά είναι, με περισσότερα χιλιόμετρα φορτωμένα (δεν είναι νόμος αλλά τα περισσότερα δε νομίζω να είναι με 80.000 χιλιόμετρα επάνω). Θέλω να πω ότι όσο περνάνε τα χρόνια και τα μοτέρ που υπάρχουν στις μάντρες πολλά από αυτά είναι όλο και πιο τυρανισμένα. Θυμάμαι όταν ήθελα στη γρια όπως τη λέγανε το Golf II Gti 16v ήθελα να αλλάξω μοτέρ και να βάλω το VR6, το σκεφτόμουν γιατί στην καλύτερη έβρισκα 15ετίας μοτέρ!!. Οπότε επειδή στο εξωτερικό είχα δει γινόταν, με συνέφερε να ψάξω για το δίλιτρο από το Golf III Gti που ήταν πιο καινούργιο μοτέρ. Δεν πρόλαβα γιατί με πρόλαβε μια τράκα. Αλλά με θυμάμαι που το σκεφτόμουν. Βέβαια εμένα το μοτέρ δεν είχε βγάλει ζημιές απλώς ήθελα κάτι παραπάνω. Εντάξει άλλο αμάξι όπως το δικό μου 88μοντ και άλλο δεν ξέρω τι μοντ είναι Xantia σου.

                                        to diko mou einai tou95 montelo dld ekane gia 10xronia 35000km ton xrono.gi'auto k ta ftise to moter.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the-judge last edited by

                                          Βασικα Xanthia,405,ZX και BX φορουσαν ολα τον αλουμινενιο κορμο με τα μαντεμενια χιτωνια.
                                          Αυτο το μοτερ δεν εχει καμια σχεση με τα μαντεμενια 16αρια που μπηκαν σε 306,106,Xsara,κλπ...

                                          Ρεκτιφιε σε αυτο το μοτερ δεν γινεται,απλα αλλαζεις τα χιτωνια αν εχουν κανει οβαλ.
                                          Τωρα,αν θες να ξαναβαλεις το ιδιο μοτερ,τοτε θα βρεις και μεταχειρισμενα αλλα μπορεις να επισκευασεις και το δικο σου αν δεν εχει παρταλιασει εντελως...
                                          Απο την αλλη,το να βαλεις ενα 18αρι μοτερ,δεν θα το συνιστουσα...Ειναι ιδιαιτερα προβληματικο... Βεβαια βελτιωθηκε κατα πολυ στην Xanthia ΙΙ αλλα και παλι ειναι λιγο ρισκο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Καλύτερα να το αλλάξεις. Eχει αρκετά χλμ. Αποψη μου.

                                            Νομίζω με μία προσεκτική έρευνα μπορείς να βρεις ένα 1800 οκταβάλβιδο.
                                            Οτι και να είναι θα έχει σίγουρα λιγότερα χλμ από το δικό σου θα έχει +13 άλογα
                                            και σαφώς περισσότερη ροπή χαμηλά.

                                            Go for it.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr