-
To Taper σταθερα εξω καει τελικά 9-10 (περίπου στα 130-140 μέση) και μέσα 17 (τελειως μποτιλιάριαρισμα μέση .... )
Η μετρηση εχει 2 μήνες διάρκεια
-
-
Και μετά λένε ότι τα 3λιτρα καίνε πολύ!
Νομίζω πως το μοτέρ της bmw είναι πολύ οικονομικό για την απόδοσή του!
-
Οικονομικότατο είναι.
Σκέψου ότι 9άρια και 10άρια βγάζω με το Ignis.
-
Το μυστικό του μάλλον είναι η ροπή του, μπορείς να πηγαίνεις αρκετά σβέλτα με μια ταχύτητα επάνω.
Βέβαια όπου άλλαζα στον κόφτη (ή μάλλον με άφηνε το ESP του διπλανού καθίσματος ) η κατανάλωση ξεπερνούσε εύκολα τα 15 -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το μυστικό του μάλλον είναι η ροπή του, μπορείς να πηγαίνεις αρκετά σβέλτα με μια ταχύτητα επάνω.
Βέβαια όπου άλλαζα στον κόφτη (ή μάλλον με άφηνε το ESP του διπλανού καθίσματος ) η κατανάλωση ξεπερνούσε εύκολα τα 15Εγώ που δεν έχω ροπή για να πάω με μία πάνω και είμαι μονίμως με 2 κάτω τι να πω?
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το μυστικό του μάλλον είναι η ροπή του, μπορείς να πηγαίνεις αρκετά σβέλτα με μια ταχύτητα επάνω.
Βέβαια όπου άλλαζα στον κόφτη (ή μάλλον με άφηνε το ESP του διπλανού καθίσματος ) η κατανάλωση ξεπερνούσε εύκολα τα 1515 στιγμιαία ή σε κάποια διαδρομή;
-
πάντως από το http://www.spritmonitor.de/
μπορείς να βγάλεις πολλά συμπεράσματα για όλα τα αμάξια
Εχει φοβερό δείγμα
Ενα απλό παράδειγμα όμως που αφορά αρκετου΄ς από εμάς
Εγω έχω στην πόλη με κάποια σκισίματα 16,5 λιτρα στο Type-R
κοιτώντας όλους τους Ευρωπαίους έχουν κοντά στα 12 μαχΠόλη αυτή θεωρούν τη μικρή γερμανική πόλη που πηγαίνουν για ψώνια και απλώς σταματάνε ξεκινάνε.... Εμείς πόλη έχουμε το απόλυτο ΣΤΑΜΑΤΑ-ΞΕΚΙΝΑ ή σταμάτα τελείως.....
Στη μέση εκτός πόλης έχω το ίδιο με τους γερμανούς-άγγλους και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις...
Αυτά ... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μυστικό του μάλλον είναι η ροπή του, μπορείς να πηγαίνεις αρκετά σβέλτα με μια ταχύτητα επάνω.
Βέβαια όπου άλλαζα στον κόφτη (ή μάλλον με άφηνε το ESP του διπλανού καθίσματος ) η κατανάλωση ξεπερνούσε εύκολα τα 1515 στιγμιαία ή σε κάποια διαδρομή;
15.7 ήταν στη διαδρομή από το Οίτυλο μέχρι και το τέλος της ανάβασης του Ταΰγετου ~80 χλμ. με ρυθμό σβέλτο έως πολύ σβέλτο
Στο υπόλοιπο της διαδρομής η ταχύτητα έπεσε σε φυσιολογικούς ρυθμούς γι' αυτό και η συνολική μέση έπεσε στο 10.85
Τη στιγμιαία δεν είναι να την κοιτάς ... δείχνει μέχρι και 40 -
55 lt είδα εγω σε ένα c70 T5 225 ps 2000 cc
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το μυστικό του μάλλον είναι η ροπή του, μπορείς να πηγαίνεις αρκετά σβέλτα με μια ταχύτητα επάνω.
Βέβαια όπου άλλαζα στον κόφτη (ή μάλλον με άφηνε το ESP του διπλανού καθίσματος ) η κατανάλωση ξεπερνούσε εύκολα τα 1515 στιγμιαία ή σε κάποια διαδρομή;
15.7 ήταν στη διαδρομή από το Οίτυλο μέχρι και το τέλος της ανάβασης του Ταΰγετου ~80 χλμ. με ρυθμό σβέλτο έως πολύ σβέλτο
Στο υπόλοιπο της διαδρομής η ταχύτητα έπεσε σε φυσιολογικούς ρυθμούς γι' αυτό και η συνολική μέση έπεσε στο 10.85
Τη στιγμιαία δεν είναι να την κοιτάς ... δείχνει μέχρι και 40Έχω την εντύπωση πως η κατανάλωση είναι αντίστοιχη με ενός 1.8Τ με 100 άλογα λιγότερα και κίνσηση σε 2 τροχούς παραπάνω. Δεν παίρνω και όρκο όμως...
Δεν ξέρω αν η σύγκριση έχει κάποιο νόημα, μη με ρωτάτε!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
ferrari και μόνος?
Είμαι παντρεμένος.
Είναι η ερωμένη αυτή...
Αστειεύομαι φυσικά
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
ferrari και μόνος?
Είμαι παντρεμένος.
ferrari και μόνος? (δις)
-
Κάθε φορά και καλύτερα!
Στη γνωστή διαδρομή 40χλμ έβγαλα μέση κατανάλωση 12,9 l/km!
Μωτ 77χλμ μαζί με εισοδο και αναστροφή στο χωριό και λίγη ώρα που κόλλησα πίσω από ένα σερνάμενο αγροτικό (πρώτη φορά μου συμβαίνει να βρω αυτοκίνητο στο ρεύμα μου ).
Μα πόσο τρώνε αυτά τα 95 άλογα;
-
Εξαρτάται από που βάζεις καύσιμο Χάρη. Έχω παρατηρήσει οτι από ορισμένα βενζινάδικα της πόλης μας δε βλέπεις χαμηλή κατανάλωση και ο δείκτης κατεβαίνει πολύ γρήγορα σε αντίθεση με κάποια άλλα. Σίγουρα αντί για καθαρή αμόλυβδη μας πασάρουν τολουόλες και άλλους επικίνδυνους διαλύτες.
http://tovima.dolnet.gr/print_article.p ... m=D09&aa=2
π.χ αποφεύγω τα aegean της περιοχής μας.
Επίσης στο shell της γειτονιάςμου εκτός του ότι η τιμή συνήθως είναι 10 δρχ. πιο πάνω από τα υπόλοιπα shell της παραλιακής , η αντλία του πρέπει να κλέβει αρκετά. Τουλάχιστον από τις ελάχιστες φορές που αναγκάστικα να βάλω δε φαινόταν νοθευμένη.
Το να έχεις τρικύλινδρο μοτέρ σε βοηθά από την έλειψη ή όχι κραδασμών να καταλάβεις την ποιότητα της βενζίνης.
Τα ΕΚΟ που προτιμάς τα έχω βαθμολογίσει λίγο πάνω από το μέσο όρο, εκτός από τον τυπο απέναντι από το Lidl που δε μου γεμίζει το μάτι.
Δοκίμασε το BP απέναντι από το Αλεξάντερ (best value for money).
Καλύτερη ποιότητα (the best) ,shell V power από το βενζινάδικο μετά τη γέφυρα Βανικιώτη. -
Έχω σοβαρή υποψία ότι μπορεί να έχεις δίκιο!
Το τελευταίο μου γέμισμα ήταν απ' την ΕΚΟ στην Χιλη, ωστόσο...
Το Shell έχουν αρκετή διαφορά στην τιμή με τα υπόλοιπα. Η λύση είναι να βάζω είτε Shell (μπροστά στην ΔΕΥΑΑ) είτε από την ανακαινισμένη BP προς Χιλή.
Αλλά χάνω το πλεονέκτημα των καθαριστικών που έχει η 95αρα της εκο (αν έχει, από κει που βάζω ).
Edit: Η γέφυρα Βανικιώτη ποιά είναι;
-
Εεεε , όντως έχει πάνω από μία, αυτή δίπλα στην EKO.
-
Καίει
Πρώτη φορά γέμισα σήμερα το πρωί, όπως το βλέπω θα βγάλει δεν θα βγάλει 350 χμ με τα 45 λίτρα που πήρε μέσαedit: πρέπει να είναι αρρύθμιστο το μοτέρ πάντως
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καίει
Πρώτη φορά γέμισα σήμερα το πρωί, όπως το βλέπω θα βγάλει δεν θα βγάλει 350 χμ με τα 45 λίτρα που πήρε μέσαedit: πρέπει να είναι αρρύθμιστο το μοτέρ πάντως
Είσαι και καλ(κ)ομαθημένος από το Yaris...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καίει
Πρώτη φορά γέμισα σήμερα το πρωί, όπως το βλέπω θα βγάλει δεν θα βγάλει 350 χμ με τα 45 λίτρα που πήρε μέσαedit: πρέπει να είναι αρρύθμιστο το μοτέρ πάντως
Δεν είναι diesel;
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
