-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ακουσα απο φίλο μου χοντρέμπορα ερπετών πως ο twinport χρειάζεται λάδωμα στη πολλαπλή εισαγωγής κάθε 20.000 με κόστος 45.000 ευρώ (για κάθε πεταλούδα).Όταν οδηγας Opel με twinport νοιώθεις σαν να τιθασσεύεις ένα κατάλευκο πήγασο που φτερουγίζει επάνω απο τα Αππέννινα Όρη αλλά μήπως όλη αυτη η πολύπλοκη σχεδίαση στον κινητήρα έχει αντίκτυπο στη συντήρηση?
Οι απόψεις σας να συνοδεύονται απο λινκ παρακαλώ.
ΥΟ
ειναι εγκυρο αυτο? Γιατι εμενα γνωστος μου ακουσε για 50.000 ευρω...
-
Παρόλο που είμαστε εκτός θέματος, να πώ για το θέμα Civic και λαδιών, επειδή παρακολουθώ το forum που (μάλλον ) εννοεί ο pankal, ένας ιδιοκτήτης έχει παραπονεθεί για το θέμα της καύσης λαδιού από το κινητήρα. Περιμένω λεπτομέρειες και νεότερα.
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Παρόλο που είμαστε εκτός θέματος, να πώ για το θέμα Civic και λαδιών, επειδή παρακολουθώ το forum που (μάλλον ) εννοεί ο pankal, ένας ιδιοκτήτης έχει παραπονεθεί για το θέμα της καύσης λαδιού από το κινητήρα. Περιμένω λεπτομέρειες και νεότερα.μπες και δες τα νεοτερα...δυστυχως δεν υπαρχει ειδηση...
-
Από site που ισως εχουμε διαβασει όλοι έχει άναφερθει..
'Volkswagen acknowledges that most consumers still have the impression that displacement rules all, and look at the size of the engine rather than the amount of torque and horsepower it produces. The 1.4 TSI engines that go into current Volkswagen cars do not have the 1.4 liter engine capacity advertised anywhere including on the model names. The Volkswagen Golf with a 170hp TSI engine is called the Volkswagen Golf GT.The 1.4 TSI is currently found in the Golf, Golf Plus, and Touran models, but will eventually find it’s way into the Polo, Eos and Passat. I think it will do especially well in a Polo GTI, which is currently powered by a 1.8 liter 150hp engine.'
Αυτο σημαίνει οτι ο 1600Fsi θα καταργηθεί? Επομένως αυτό συνεπάγεται οτι θα έχει χαμηλή μεταπώληση.Για το 1400 Fsi συμφωνω απ την VW λένε οτι θα αντικατασταθεί απο το 1400 Τsi στην κατηγορία.
**Κάποιος που εχει στοιχεία απο έγκυρη πηγή μπορεί να μας αναφερει την κατανάλωση σε χαμηλές/μεσαιες/υψηλές στροφες του Τsi 1400 και του 1600 Fsi? **Αλλιως ισχύει αυτο που εχω γράψει για την καταναλωση και την ενημέρωση που έχω απ τη VW.Δεκτές οι αντίθετες απόψεις αρκεί να αναφέρουν την πηγή τους.
-
Το FSi είναι και αυτό σαν τη SHAKIRA?
-
Από site που ισως εχουμε διαβασει όλοι έχει άναφερθει..
'Volkswagen acknowledges that most consumers still have the impression that displacement rules all, and look at the size of the engine rather than the amount of torque and horsepower it produces. The 1.4 TSI engines that go into current Volkswagen cars do not have the 1.4 liter engine capacity advertised anywhere including on the model names. The Volkswagen Golf with a 170hp TSI engine is called the Volkswagen Golf GT.The 1.4 TSI is currently found in the Golf, Golf Plus, and Touran models, but will eventually find it’s way into the Polo, Eos and Passat. I think it will do especially well in a Polo GTI, which is currently powered by a 1.8 liter 150hp engine.'
Αυτο σημαίνει οτι ο 1600Fsi θα καταργηθεί? Επομένως αυτό συνεπάγεται οτι θα έχει χαμηλή μεταπώληση?Για το 1400 Fsi συμφωνω απ την VW λένε οτι θα αντικατασταθεί απο το 1400 Τsi στην κατηγορία.
Κάποιος που εχει στοιχεία απο έγκυρη πηγή μπορεί να μας αναφερει την κατανάλωση σε χαμηλές/μεσαιες/υψηλές στροφες του Τsi 1400 και του 1600 Fsi? Αλλιως ισχύει αυτο που εχω γράψει για την καταναλωση και την ενημέρωση που έχω απ τη VW.
golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9
golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5
Δεκτές οι αντίθετες απόψεις αρκεί να αναφέρουν την πηγή τους. -
Tόσο καλό είναι το GTC που κανένας δεν έχει να πει κάτι για αυτό;
-
To gtc powerqs δεν μου φαινεται αξιοπιστο.Αν και ειναι ωραιο εξωτερικα.
Μετα από test drive που εκανα ειχε απογοητευτικη αποκριση στο γκαζι για να μην αναφερω το γεγονος οτι αρχιζει να επιταχυνει μετα τις 4000 στροφες.
Αυτο που με προβληματιζει ειναι η καταναλωση στα Τsi 1400 kai Fsi 1600.
Θελω να δω αν υπαρχει καποιος που εχει διαφορετικη πληροφορηση για την κατανάλωση σε αυτα τα αυτοκινητα απο αυτην που έχω ηδη αναφερει.. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
To gtc powerqs δεν μου φαινεται αξιοπιστο.Αν και ειναι ωραιο εξωτερικα.
Μετα από test drive που εκανα ειχε απογοητευτικη αποκριση στο γκαζι για να μην αναφερω το γεγονος οτι αρχιζει να επιταχυνει μετα τις 4000 στροφες.
Αυτο που με προβληματιζει ειναι η καταναλωση στα Τsi 1400 kai Fsi 1600.
Θελω να δω αν υπαρχει καποιος που εχει διαφορετικη πληροφορηση για την κατανάλωση σε αυτα τα αυτοκινητα απο αυτην που έχω ηδη αναφερει..Για την εμφάνιση το έχω ξαναγράψει ότι το θεωρώ πιο σπορτίφ από το το TSI. Για την καθυστερημένη απόκριση δεν ξέρω σε αυτό κατά πόσο παίζει ρόλο το ηλεκτρόγκαζο που το βάλανε για λόγους οικονομίας. Απλώς επειδή στην ψηφοφορία έχει και το GTC και το ενδιαφέρον έχει στραφεί στον TSI ε λέω τι γίνεται με το GTC!! Από κατανάλωση τώρα τι περιμένεις.....Αν δε μπεις ο ίδιος να δει πόσο καίει....ο καθένας ότι του συμφέρει θα λέει. Στο τέλος μπορεί να βγει πιο οικονομικό στην πόλη και από τα Seicento!!
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
To gtc powerqs δεν μου φαινεται αξιοπιστο.Αν και ειναι ωραιο εξωτερικα.
Μετα από test drive που εκανα ειχε απογοητευτικη αποκριση στο γκαζι για να μην αναφερω το γεγονος οτι αρχιζει να επιταχυνει μετα τις 4000 στροφες.
Αυτο που με προβληματιζει ειναι η καταναλωση στα Τsi 1400 kai Fsi 1600.
Θελω να δω αν υπαρχει καποιος που εχει διαφορετικη πληροφορηση για την κατανάλωση σε αυτα τα αυτοκινητα απο αυτην που έχω ηδη αναφερει..Για την εμφάνιση το έχω ξαναγράψει ότι το θεωρώ πιο σπορτίφ από το το TSI. Για την καθυστερημένη απόκριση δεν ξέρω σε αυτό κατά πόσο παίζει ρόλο το ηλεκτρόγκαζο που το βάλανε για λόγους οικονομίας. Απλώς επειδή στην ψηφοφορία έχει και το GTC και το ενδιαφέρον έχει στραφεί στον TSI ε λέω τι γίνεται με το GTC!! Από κατανάλωση τώρα τι περιμένεις.....Αν δε μπεις ο ίδιος να δει πόσο καίει....ο καθένας ότι του συμφέρει θα λέει. Στο τέλος μπορεί να βγει πιο οικονομικό στην πόλη και από τα Seicento!!
'Αυτό που δεν θα πρέπει να περιμένει κανείς, είναι κατανάλωση αντίστοιχη με αυτή του ατμοσφαιρικού 1.4 ή έστω του 1.6! Όταν έχεις ένα κινητήρα με 170 ίππους πρέπει να τον συγκρίνεις με κινητήρες ανάλογης απόδοσης (και βέβαια να συνυπολογίζεις και τον τρόπο οδήγησης, κατά πόσο επιδιώκεις δηλαδή να χρησιμοποιήσεις όλη αυτή τη δύναμη), αλλιώς κάνεις λάθος σύγκριση. Η επιτυχία της VW είναι ότι έφτιαξε ένα κινητήρα με απόδοση 2,2-2,5 λίτρων και κατανάλωση αντίστοιχη ενός 1,8 ή, έστω, οικονομικού 2λιτρου. Αν, βέβαια, είσαι συνεχώς με το πόδι στο ...πάτωμα, η κατανάλωση ανεβαίνει, αλλά αυτό ισχύει με οποιονδήποτε κινητήρα.' αυτο εγραφε σε τεστ του ιουνιου το pathfinder.gr για το γκολφ gt. Οι 4τ και αλλα περιοδικα (ΑΜS ,EVO οπως εγραψε ο ikar) γραφουν για τις χαμηλες καταναλωσεις που παραθετονται παραπανω απο τους υπολοιπους συνφορουμιστες...Σε αγγλικα σαιτ ειχα βρει κατι αναλογο οποτε πραγματικα δεν ξερεις τι να πιστεψεις...σιγουρα ομως χαρακτηριζεται απο ολους οικονομικο για τα γκαζια του...βεβαια εμενα προσωπικα μου φαινεται περιεργο οτι καιει λιγοτερο απο ενα civic 1.8 ή μια corolla 1.6 ή ακομα και ενα megane 1.6 ομως με το μετρο συγκρισης των 4τ (περιοδικο που εμενα με συντροφευει 20 σχεδον χρονια) δεν μπορω παρα να παραδεχτω τουλαχιστον την ορθοτητα των αριθμων...απλα οι ειρωνιες για seicento ειναι για μενα αστοχες και θα προκαλεσουν παλι στειρα αντιπαραθεση.
-
μιας και ο λογος για καταναλωσεις, fsi 1.6 του 06/2005 μεση καταναλωση 7,7/100.οχι δοκιμες απο περιοδικα,sites και μυθιστορηματα, αλλα απο αυτοκινητο που ειναι στην οικογενεια μου με καθημερινες διαδρομες ξανθης-κομοτηνης-ξανθης.βεβαια, εξαρταται και ο τροπος οδηγησης, αλλα βγαινει συμπερασμα.το tsi να μην χτυπα 9/100?
-
Όχι spyros.s καμία σχέση με ειρωνία. Ίσως το μπαρμπαδάκι να ήταν άστοχο στο τέλος και να έπρεπε να βάλω θαυμαστικό. Είναι ότι έτσι όπως διαβάζω για τα 170ps του TSI να λένε από περιοδικά και όχι κάποιος όπως ο φίλος πιο κάτω που απο προσωπική εμπειρία σε 1.6fsi λέει πόσο καταναλώνει, ποια είναι η κατανάλωση, το ανέφερα με τη χιουμουριστική έννοια. Δε νομίζω κανένας που έχει seicento να παρεξηγηθεί. Ciquecento έχω προσωπικά και μόνο ευχαριστημένος είμαι (ένας μάλιστα το είχε χαρακτηρίσει παλιότερα ότι έχει λαμαρίνα τενεκεδένια. Ας έχει. Γνώμη του). Εμένα τη δουλειά μου την κάνει; Είμαι ευχαριστημένος; Αυτό με φτάνει. Εξάλλου το Seicento ακόμα μετά από τόσα χρόνια διατίθεται από την αντιπροσωπεία της Fiat, και αυτό λέει πολλά.
-
Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
.το tsi να μην χτυπα 9/100?Γιατί να μην χτυπά 4/100? Αν τίθεται σε επίπεδο μαντεψιάς το ζήτημα...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
.το tsi να μην χτυπα 9/100?
Γιατί να μην χτυπά 4/100? Αν τίθεται σε επίπεδο μαντεψιάς το ζήτημα...
Nα κάνει η μάνα....
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
... Η επιτυχία της VW είναι ότι έφτιαξε ένα κινητήρα με απόδοση 2,2-2,5 λίτρων και κατανάλωση αντίστοιχη ενός 1,8 ή, έστω, οικονομικού 2λιτρου. Αν, βέβαια, είσαι συνεχώς με το πόδι στο ...πάτωμα, η κατανάλωση ανεβαίνει, αλλά αυτό ισχύει με οποιονδήποτε κινητήρα.[/b]' αυτο εγραφε σε τεστ του ιουνιου το** pathfinder.gr** για το γκολφ gt. Οι 4τ και αλλα περιοδικα (ΑΜS ,EVO οπως εγραψε ο ikar) γραφουν για τις χαμηλες καταναλωσεις που παραθετονται παραπανω απο τους υπολοιπους συνφορουμιστες...Σε αγγλικα σαιτ ειχα βρει κατι αναλογο οποτε πραγματικα δεν ξερεις τι να πιστεψεις...σιγουρα ομως χαρακτηριζεται απο ολους οικονομικο για τα γκαζια του...βεβαια εμενα προσωπικα μου φαινεται περιεργο οτι καιει λιγοτερο απο ενα civic 1.8 ή μια corolla 1.6 ή ακομα και ενα megane 1.6 ομως με το μετρο συγκρισης των 4τ (περιοδικο που εμενα με συντροφευει 20 σχεδον χρονια) δεν μπορω παρα να παραδεχτω τουλαχιστον την ορθοτητα των αριθμων...απλα οι ειρωνιες για seicento ειναι για μενα αστοχες και θα προκαλεσουν παλι στειρα αντιπαραθεση.μπορεις να πιστεψεις το... pathfinder.gr ( ) ή εναλλακτικα να πιστευεις αυτο που ΕΣΥ νομιζεις οτι ισχυει, χωρις καν να το εχεις οδηγησει.
ολα τα περιοδικα και οι κατοχοι λενε ψεματα. Δεν εχεις καταλαβει οτι εχουμε να κανουμε με μια παγκοσμια συνομοσια εναντιον του ....Civic?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ολα τα περιοδικα και οι κατοχοι λενε ψεματα. Δεν εχεις καταλαβει οτι εχουμε να κανουμε με μια παγκοσμια συνομοσια εναντιον του ....Civic?
edit [kouk]
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
ολα τα περιοδικα και οι κατοχοι λενε ψεματα. Δεν εχεις καταλαβει οτι εχουμε να κανουμε με μια παγκοσμια συνομοσια εναντιον του ....Civic?
edit [kouk]
ετσι....
απομονωσε το μισο μου ποστ... -
wind down & chill out...
-
spiros, o spiros.s έγραψε ένα post όπου απλά προβληματιζόταν για το πού πραγματικά βρίσκεται η κατανάλωση του κινητήρα, παραδεχόμενος ότι είναι χαμηλή γενικότερα για την απόδοση του κινητήρα, και πήγε να φέρει ώς παράδειγμα 2-3 αυτοκίνητα, από τα οποία εσύ απομόνωσες το Civic. Ούτε έθαψε το Golf, ούτε είπε κάτι μεμπτό.
θα χαρώ να διαβάσω την ομολογία μου ( )
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγω συνονοματε εκανα λαθος με το να κατηγορω χωρις στοιχεια. Το παραδεχθηκα. Ο λογος που εγραψα κατα αυτο τον τροπο -τον οποιο και δυσκολευεσαι να καταλαβεις- ηταν για να ισχυροποιησω την αποψη αυτη. Χαιρομαι που πλεον δεν σε ενοχλουν οσα γραφω αλλα ο τροπος που τα γραφω. Ειναι μια προοδος για σενα...Παραυτα σε ευχαριστω για τις συστασεις θα προσπαθησω να γραφω πιο απλα για να με καταλαβαινεις...
παραδεχεσαι οτι εκανες λαθος, σκοπιμα μαλιστα, για να ισχυροποιησεις την αποψη σου, και παρολαυτα μου 'τη λες' επειδη δε σε καταλαβαινω (οπως λες τουλαχιστον).
ναι, γραφε πιο απλα, γιατι μολις τελειωσα το Δημοτικο.
εκανα λαθος το ονομα, συγνωμη nickval
διορθωνω και το ποστ μου.αλλος ομολογησε.
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?