-
Την εποχή που γινόταν το Cats(ένα μιούζικαλ ήταν νομίζω)βρήκα στην κάθοδο της Κατεχάκη,μέσα στη μέση του δρόμου,κάτω από πράσινο φανάρι,όργανο της τάξης να κάνει νόημα να σταματήσω για να βγούν όσοι είχαν πάει στο μιούζικαλ.
Αν τον πάταγα θα έφταιγα? -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ποσο εκπαιδευση χρειαζεσαι για να καταλαβεις οτι δεν μπαινεις μπροστα σε ενα αμαξι? ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι θεμα μυαλου, αλλα ανυπαρξιας αυτου...(και τα αποσιωπητικα για παρτη σου )Γεια σου ρε Kacey! Ακόμα θυμάμαι την ιστορία που είχες κλείσει το μπατσικό που πήγε να σου χωθεί αντικανονικά από δεξιά και τον είχες πετάξει στο πεζοδρόμιο και γελάω...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ποσο εκπαιδευση χρειαζεσαι για να καταλαβεις οτι δεν μπαινεις μπροστα σε ενα αμαξι? ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι θεμα μυαλου, αλλα ανυπαρξιας αυτου...(και τα αποσιωπητικα για παρτη σου )ερωτηση: τι σε κανει να πιστευεις οτι καποιος εξυπνος ανθρωπος εχει ορεξη να κυνηγαει μεθυσμενους και μ@λακισμενα με παπακια, εξατμισεις και να κοβει κλησεις για κρανη;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Ποσο εκπαιδευση χρειαζεσαι για να καταλαβεις οτι δεν μπαινεις μπροστα σε ενα αμαξι? ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι θεμα μυαλου, αλλα ανυπαρξιας αυτου...(και τα αποσιωπητικα για παρτη σου )
ερωτηση: τι σε κανει να πιστευεις οτι καποιος εξυπνος ανθρωπος εχει ορεξη να κυνηγαει μεθυσμενους και μ@λακισμενα με παπακια, εξατμισεις και να κοβει κλησεις για κρανη;
Θες να πεις οτι οι μπατσοι μας ειναι ανεγκεφαλοι?????
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ενα θα πω......Need For Speed Most Wanted..... Free Run....
Φτιαχνεις ενα αυτοκινητο και κηνιγιεσαι με τους μπατσους.....
Εμενα μου χουν φερει ελικοπτερο και τον 'Μαμαω-Πιδαω' μπατσο....Okey...
** Τι ΟΚ;;;;; .....Παιχνιδι ειναι..... Αυτα που κανεις εγκατασταση στον Η/Υ.... Και παιζεις.....
Ειναι λογικο να περιμενουν...ενας που εχει κατεβασει 1 μπουκαλι 'περδικα' ή 'Ιωαννη Περπατιτη' να σταματισει....ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙ... εγκαιρος;;;;**
(snip)
Some people.... have NO BRAINS AT ALL....
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι θέμα μυαλού. Είναι έλλειψη κατάλληλης εκπαίδευσης και κατάλληλου εξοπλισμού (π.χ. φωσφορίζοντα ρούχα / σήματα και κόκκινα φώτα).
**Καλα.... Μετα απο ενα μπουκαλη 'Περδικα' αν δει ο πιωμας κατι στο βαθος να φωσφοριζει και να του κουναει χερια, αντι για φρενο θα πατησει κ αλλο γκαζι.... Σιγα μη σταματησει για να τον απαγαγουν οι Ε.Τ.....
Ασε που τα κοκκινα φωτα παραπεμπουν αλλου.... Αν βαλουν τετοια οι τσεοι, μετα την ικανοποιηση που νιωθεις μωλις κανεις το αλκοτεστ και το διπλωμα παραμενει στη θεση του, τοτε απλα θα τους αφηνουμε ενα 50ευρω -η κατοσταευρω...δεν ξερω ποσο ειναι η 'ταριφα'- για τον 'κοπο' τους**
Υ.Γ. Το στίγμα της περιόδου στις προτάσεις είναι μία τελεία (.), όχι τρεις ή παραπάνω. Και τα αποσιωποιητικά δεν έχει νόημα να χρησιμοποιούνται οπουδήποτε, στο γραπτό λόγο.
**
-Στον γραπτο λογο, η μια τελεια υποδηλωνει παυση.
Η δε παυση των τριων τελειων υποδηλωνει παυση με σκοπο να δωσουμε εμφαση σε αυτο που ακολουθει....
Η παυση των τριων (...)τελειων, ειναι 3 φορες μεγαλυτερη απο την παυση της μιας τελειας (.).
-Τα δε αποσιωποιητικα υποδηλωνουν 'υπονεια'.... Δηλ. Οτι ηθελες να γραψεις κατι αλλο αλλα εγραψες αυτο που εγραψες για να κανεις.... πλακα.
Αντι για Famouse Grouse - 'Περδικα'
Αντι για Johny Walker - 'Ιωαννης ο Περπατιτης'
** -
Ερώτησις:
έστω ότι έχει ταμπέλα με προειδοποιηση για έλεγχο ταχύτητας, για πόσα χλμ ισχύει αυτό;
Δλδ ότι εστω την έχει στο Χ χιλιόμετρο, μέχρι πότε βάσει νόμου μπορούν να σε γράψουν;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Ερώτησις:έστω ότι έχει ταμπέλα με προειδοποιηση για έλεγχο ταχύτητας, για πόσα χλμ ισχύει αυτό;
Δλδ ότι εστω την έχει στο Χ χιλιόμετρο, μέχρι πότε βάσει νόμου μπορούν να σε γράψουν;
υποθετω μεχρι να αλλαξει το οριο ταχυτητας;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Ερώτησις:έστω ότι έχει ταμπέλα με προειδοποιηση για έλεγχο ταχύτητας, για πόσα χλμ ισχύει αυτό;
Δλδ ότι εστω την έχει στο Χ χιλιόμετρο, μέχρι πότε βάσει νόμου μπορούν να σε γράψουν;
Ουδεις γνωριζει, καθως δεν αναφερεται πουθενα στον ΚΟΚ...Επιτηδες...
Την εποχή που γινόταν το Cats(ένα μιούζικαλ ήταν νομίζω)βρήκα στην κάθοδο της Κατεχάκη,μέσα στη μέση του δρόμου,κάτω από πράσινο φανάρι,όργανο της τάξης να κάνει νόημα να σταματήσω για να βγούν όσοι είχαν πάει στο μιούζικαλ.
Αν τον πάταγα θα έφταιγα?Ναι θα εφταιγες γιατι ο μπατσος ειναι ο απολυτος ρυθμιστης της κυκλοφοριας, υπερανω φαναριων, σημανσης κλπ κλπ (αυτο σοβαρα, οχι ειρωνικα).
-
Kαλά δε διαφωνώ οτι θα έφταιγα νομικά.
Αλλά ένας άνθρωπος,νύχτα στη μεσαία λωρίδα,δν ξεχωρίζει κ εύκολα -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ερώτησις:
έστω ότι έχει ταμπέλα με προειδοποιηση για έλεγχο ταχύτητας, για πόσα χλμ ισχύει αυτό;
Δλδ ότι εστω την έχει στο Χ χιλιόμετρο, μέχρι πότε βάσει νόμου μπορούν να σε γράψουν;
Ουδεις γνωριζει, καθως δεν αναφερεται πουθενα στον ΚΟΚ...Επιτηδες...
Νομίζω ότι μια ταμπέλα με όριο ταχύτητας ισχύει μέχρι που θα αντικατασταθεί από άλλη ταμπέλα με άλλο όριο είτε από ταμπέλα παρόμοια αλλά με χιαστή διαγράμμιση που σημαίνει ουσιαστικά τέλος του ορίου και επιστροφή σε αυτό που ισχύει για το συγκεκριμένο είδος του δρόμου.
-
Μετά από προσεκτική ανάγνωση αυτού του νήματος, μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων:
-
Οι πολίτες. Δικαιούνται να κάνουν ότι 'μ@λκί@' θέλουν αρκεί να δηλώσουν ότι διαθέτουν αρκετή κρίση ώστε να αποφασίζουν αυτοί πότε θα τηρούν τον νόμο, πότε θα τον εφαρμόσουν στους άλλους και πότε θα τον αγνοούν. Υπόψη ότι οι Πολίτες έχουν κάθε δικαίωμα να μην προσπαθήσουν να αποφύγουν ένα θάνατο, ακόμα και αν είναι στο χέρι, τους από την στιγμή που θεωρούν ότι θίγονται ζωτικά τους συμφέροντα (π.χ. προτεραιότητα στην λωρίδα τους) Τι έγινε παλουκάρι; Προσπάθείς να μου χωθείς από το πλάι στην λωρίδα επιβράδυνσης πατώντας γκάζι; Die m@therf@cker...
-
Οι Αστυνομικοί, ευρέως γνωστοί ως 'μπάτσοι', στρουμφάκια και (τώρα τελευταία) τσέοι. Αυτά τα υποκείμενα είναι πολίτες β' κατηγορίας, ως επί το πλείστον εντελώς αγράμματοι, μυστακιοφόροι καρπαζοεισπράκτορες, που δεν κάνουν ποτέ σωστά την απλούστατη δουλειά που τους έχουμε αναθέσει. Αν έρθουν αντιμέτωποι με μηχανές που τους γράφουν στα αρχαία τους και δεν κάνουν τίποτα, τότε δικαιούμαστε να τους χλευάζουμε. Αν πάλι σταματήσουν με βίαιο τρόπο μεγάλη μηχανή που επιχείρησε να διαφύγει από μπλόκο, δικαιούμαστε να τους βρίζουμε γιατί μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα. Επιλέγουμε να αγνοήσουμε το ότι δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος να σταματήσεις μεγάλη μηχανή (καθώς και ότι το να μη σταματήσει κάποιος στο μπλόκο είναι εξ ορισμού ύποπτο), και δεν επιτρέπουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες να μας αποσπούν την προσοχή από το αξίωμα που πρεσβεύει ότι οι αστυνομικοί είναι ηλίθιοι.
Όταν μας γράφουν στην εθνική για 100 χλμ πάνω από το όριο θυμίζουμε ότι είναι γελοίοι επειδή εφαρμόζουν τον νόμο στις ατέλειωτες ευθείες αντί να πάνε στις πόλεις όπου γίνονται και τα περισσότερα ατυχήματα. Όταν μας γράφουν στην πόλη για 41 χλμ έξω από παιδική χαρά με όριο 30 απλώς επιβεβαιώνουν την πεποίθηση μας ότι είναι καραγκιόζηδες. Όταν γράφουν κάποιον που οδηγεί έξω από το RIBAS με 140+ είναι μπαστουνόβλαχοι, ασχέτως αν στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα με πεζούς, που απασχόλησαν για μέρες τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο. Αν δεν γράφουν εκεί και ξανασκοτωθεί κάποιος πεζός, έχουμε bonus το δικαίωμα να τους βρίζουμε επειδή αδιαφορούν για την ασφάλεια του κοσμάκη και επιβάλλεται να αναφωνήσουμε αγανακτισμένοι «μόνο στον αυτοκινητόδρομο ξέρουν να γράφουν οι μ@λ@κες».
Όταν έχουν στήσει ραντάρ σε επικίνδυνο σημείο, οφείλουμε να τους εξηγήσουμε πόσο μ@λ@κες είναι διότι με το να σταματήσεις κάποιον εκεί μπορεί να προκληθεί ατύχημα. Από την άλλη, αν βάλουν σταθερή κάμερα στο επικίνδυνο σημείο (και ταμπέλα που προειδοποιεί για την ύπαρξη της) οφείλουμε να θυμίσουμε ότι όποιος είναι διατεθειμένος να παραχωρήσει την ελευθερία του για χάρη της ασφάλειας δεν αξίζει ούτε ελεύθερος ούτε ασφαλής να είναι και να αποκηρύξουμε μετά βδελυγμίας τον μεγάλο αδελφό των δρόμων. Αν δε, διαλέξουν να στήσουν φορητό ραντάρ σε σημείο που μπορούν να σταματήσουν τα αυτοκίνητα με ασφάλεια πριν από επικίνδυνα σημεία, τότε επανερχόμαστε στο κλασικό «μόνο στις ευθείες ξέρουν να γράφουν οι κ@λ@μπατσοι.
………………………..
Κάποτε θα πρέπει να έρθουμε αντιμέτωποι με την πραγματικότητα. Οδική ασφάλεια και διασκεδαστικά γρήγορες διαδρομές δεν συμβαδίζουν, τουλάχιστον όχι όταν επιχειρούνται από μεγάλη μερίδα των οδηγών στους Ελληνικούς δρόμους. Λένε ότι οι στατιστικές είναι ο καλύτερος τρόπος να πει κανείς ψέματα. Φοβάμαι ότι τα νούμερα στην περίπτωση μας λένε την αλήθεια. Στην Ελλάδα των κακοσχεδιασμένων δρόμων, των κακοσυντηρημένων αυτοκινήτων (ή αυτοκινήτων που έχουν υποστεί παράνομες μετατροπές) και των κάκιστων οδηγών, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για συνδυασμούς ασφάλειας και ταχύτητας. Μπορεί να μην μας αρέσει, αλλά είναι μια πραγματικότητα και όσο πιο γρήγορα το αναληφθούμε, τόσο το καλύτερο.
Στην καλύτερη περίπτωση, θα συνηθίσουμε να οδηγούμε με ταχύτητες πιο κοντά στα όρια. Στην χειρότερη, τουλάχιστον θα μας βγάλει από το λήθαργο της πεποίθησης ότι εμείς οδηγούμε **και **γρήγορα **και **με ασφάλεια.
Ο υπογράφων ανήκει στην δεύτερη περίπτωση.
-
-
Μια μικρή διευκρίνηση.
Δεν είναι «Die m@th@rf@uck@r» αλλά
«Die m@th@F@k@» με έμφαση στα @...
-
Πέρα από την πλάκα πάντως επικροτώ τα λεγόμενα σου αν και δεν συμπεριλαμβάνεις τις πολλές φορές «αυτοκρατορικές» συμπεριφορές των οργάνων που δικαιολογημένα οδήγησαν σε αυτούς τους χαρακτιρισμούς.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μετά από προσεκτική ανάγνωση αυτού του νήματος, μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων:-
Οι πολίτες. Δικαιούνται να κάνουν ότι 'μ@λκί@' θέλουν αρκεί να δηλώσουν ότι διαθέτουν αρκετή κρίση ώστε να αποφασίζουν αυτοί πότε θα τηρούν τον νόμο, πότε θα τον εφαρμόσουν στους άλλους και πότε θα τον αγνοούν. Υπόψη ότι οι Πολίτες έχουν κάθε δικαίωμα να μην προσπαθήσουν να αποφύγουν ένα θάνατο, ακόμα και αν είναι στο χέρι, τους από την στιγμή που θεωρούν ότι θίγονται ζωτικά τους συμφέροντα (π.χ. προτεραιότητα στην λωρίδα τους) Τι έγινε παλουκάρι; Προσπάθείς να μου χωθείς από το πλάι στην λωρίδα επιβράδυνσης πατώντας γκάζι; Die m@therf@cker...
-
Οι Αστυνομικοί, ευρέως γνωστοί ως 'μπάτσοι', στρουμφάκια και (τώρα τελευταία) τσέοι. Αυτά τα υποκείμενα είναι πολίτες β' κατηγορίας, ως επί το πλείστον εντελώς αγράμματοι, μυστακιοφόροι καρπαζοεισπράκτορες, που δεν κάνουν ποτέ σωστά την απλούστατη δουλειά που τους έχουμε αναθέσει. Αν έρθουν αντιμέτωποι με μηχανές που τους γράφουν στα αρχαία τους και δεν κάνουν τίποτα, τότε δικαιούμαστε να τους χλευάζουμε. Αν πάλι σταματήσουν με βίαιο τρόπο μεγάλη μηχανή που επιχείρησε να διαφύγει από μπλόκο, δικαιούμαστε να τους βρίζουμε γιατί μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα. Επιλέγουμε να αγνοήσουμε το ότι δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος να σταματήσεις μεγάλη μηχανή (καθώς και ότι το να μη σταματήσει κάποιος στο μπλόκο είναι εξ ορισμού ύποπτο), και δεν επιτρέπουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες να μας αποσπούν την προσοχή από το αξίωμα που πρεσβεύει ότι οι αστυνομικοί είναι ηλίθιοι.
Όταν μας γράφουν στην εθνική για 100 χλμ πάνω από το όριο θυμίζουμε ότι είναι γελοίοι επειδή εφαρμόζουν τον νόμο στις ατέλειωτες ευθείες αντί να πάνε στις πόλεις όπου γίνονται και τα περισσότερα ατυχήματα. Όταν μας γράφουν στην πόλη για 41 χλμ έξω από παιδική χαρά με όριο 30 απλώς επιβεβαιώνουν την πεποίθηση μας ότι είναι καραγκιόζηδες. **Όταν γράφουν κάποιον που οδηγεί έξω από το RIBAS με 140+ είναι μπαστουνόβλαχοι, ασχέτως αν στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα με πεζούς, που απασχόλησαν για μέρες τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο. **Αν δεν γράφουν εκεί και ξανασκοτωθεί κάποιος πεζός, έχουμε bonus το δικαίωμα να τους βρίζουμε επειδή αδιαφορούν για την ασφάλεια του κοσμάκη και επιβάλλεται να αναφωνήσουμε αγανακτισμένοι «μόνο στον αυτοκινητόδρομο ξέρουν να γράφουν οι μ@λ@κες».
Όταν έχουν στήσει ραντάρ σε επικίνδυνο σημείο, οφείλουμε να τους εξηγήσουμε πόσο μ@λ@κες είναι διότι με το να σταματήσεις κάποιον εκεί μπορεί να προκληθεί ατύχημα. Από την άλλη, αν βάλουν σταθερή κάμερα στο επικίνδυνο σημείο (και ταμπέλα που προειδοποιεί για την ύπαρξη της) οφείλουμε να θυμίσουμε ότι όποιος είναι διατεθειμένος να παραχωρήσει την ελευθερία του για χάρη της ασφάλειας δεν αξίζει ούτε ελεύθερος ούτε ασφαλής να είναι και να αποκηρύξουμε μετά βδελυγμίας τον μεγάλο αδελφό των δρόμων. Αν δε, διαλέξουν να στήσουν φορητό ραντάρ σε σημείο που μπορούν να σταματήσουν τα αυτοκίνητα με ασφάλεια πριν από επικίνδυνα σημεία, τότε επανερχόμαστε στο κλασικό «μόνο στις ευθείες ξέρουν να γράφουν οι κ@λ@μπατσοι.
………………………..
Κάποτε θα πρέπει να έρθουμε αντιμέτωποι με την πραγματικότητα. Οδική ασφάλεια και διασκεδαστικά γρήγορες διαδρομές δεν συμβαδίζουν, τουλάχιστον όχι όταν επιχειρούνται από μεγάλη μερίδα των οδηγών στους Ελληνικούς δρόμους. Λένε ότι οι στατιστικές είναι ο καλύτερος τρόπος να πει κανείς ψέματα. Φοβάμαι ότι τα νούμερα στην περίπτωση μας λένε την αλήθεια. Στην Ελλάδα των κακοσχεδιασμένων δρόμων, των κακοσυντηρημένων αυτοκινήτων (ή αυτοκινήτων που έχουν υποστεί παράνομες μετατροπές) και των κάκιστων οδηγών, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για συνδυασμούς ασφάλειας και ταχύτητας. Μπορεί να μην μας αρέσει, αλλά είναι μια πραγματικότητα και όσο πιο γρήγορα το αναληφθούμε, τόσο το καλύτερο.
Στην καλύτερη περίπτωση, θα συνηθίσουμε να οδηγούμε με ταχύτητες πιο κοντά στα όρια. Στην χειρότερη, τουλάχιστον θα μας βγάλει από το λήθαργο της πεποίθησης ότι εμείς οδηγούμε **και **γρήγορα **και **με ασφάλεια.
Ο υπογράφων ανήκει στην δεύτερη περίπτωση.
μια διορθωση
122κμ βραδυ καθημερινης με τα μαγαζια της περιοχης κλειστα.... -
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
μια διορθωση
122κμ βραδυ καθημερινης με τα μαγαζια της περιοχης κλειστα....Δεν ξέρω αν αναφερόταν σε σένα ο Χρήστος, πάντως από ότι θυμάμαι το Αχίλλειον είναι ανοικτό και τις καθημερινές (μπορεί και να κάνω λάθος όμως γιατί έχω χρόνια να πάω), η καντίνα, δεξιά στο πάρκινγκ, σίγουρα είναι ανοικτή συνέχεια και μαζεύει και μπόλικο κόσμο τα βράδυα και πολλοί είναι αυτοί που μπαίνουν από το φανάρι του Ρίμπας ακόμα και αν είναι κόκκινο (μέσα στην ερημιά ποιός θα τους δεί άλλωστε).
Ακόμα και τα 100 ότι είναι πάρα πολλά για το συγκεκριμένο σημείο και πίστεψε έχω περάσει από εκεί και εγώ με πάρα πολλά στο παρελθόν και ξέρω...
-
χρηστο λαππα ζητας πολλα,παρα πολλα.
οι χρηστες σε αυτο το φορουμ ειναι ενα δειγμα το τι κυκλοφορει εξω στο δρομο.και ζητας να καταλαβουν αυτο που λες;
σορρυ φιλε μου.αυτα που λες ειναι απολυτα λογικα και σωστα,αλλα βλεπεις τη νοοτροπια πολλων εδω μεσα.πολλοι ανηκουν στην πρωτη κατηγορια ανθρωπων που ανεφερες.
οποτε στου κουφου τη πορτα οσο θελεις βροντα. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
- Οι πολίτες. Δικαιούνται να κάνουν ότι 'μ@λκί@' θέλουν αρκεί να δηλώσουν ότι διαθέτουν αρκετή κρίση ώστε να αποφασίζουν αυτοί πότε θα τηρούν τον νόμο, πότε θα τον εφαρμόσουν στους άλλους και πότε θα τον αγνοούν.
Από την στιγμή που τα όρια ταχύτητας στις ΕΟ τις χώρας μας είναι ΓΕΛΟΙΑ (νομίζω συμφωνούμε όλοι σ'αυτό) δυστυχώς (ή ευτυχώς) μαθαίνουμε να τα αγνοούμε, ακόμα και τα σωστά...
-
δεν διαφωνω.σιγουρα το 120 σε εθνικη οδο με 3 λωριδες ανα κατευθυνση,ειναι μικρο.
αλλα αλλο να το αγνοουμε και να το παραβιαζουμε λιγακι,κατι που ολοι κανουμε,π.χ 140 και 160,και αλλο αν το ξεσκιζουμε π.χ 220.
με αυτην την λογικη και το οριο στο αλκοολ πολλοι το θεωρουν γελοιο.και ακομα περισσοτεροι το αγνοουν. -
Χρήστος Λάππας
Εσυ καταλαβαινεις οτι γουσταρεις και οτι σε βολευει για να κανεις το κυρηγμα σου. Αλλα δεν μου απαντησες στο αλλο τοπικ που σε ρωταγα και κανεις τον κινεζο, οταν σε επιασαν με 160τοσα στην εθνικη και ειπες οτι παραδεχτηκες στους μπατσους οτι ηταν λαθος,
α) το πιστευες πραγματικα οτι ηταν λαθος? Αν ναι, γιατι το εκανες?
β) το ελεγες απλα για να το ακουσουν οι μπατσοι μπας και σου κανουν καμμια εκπτωση? Οπου φυσικα εσυ 'ξερεις καλυτεραεγω ειμαι σιγουρος οτι μονο στο κυρηγμα στους αλλους εισαι καλος, ενω φυσικα στον δρομο εσυ 'ξερεις καλυτερα' και αποφασιζεις μονος σου τι ειναι σωστο και τι οχι.
kasel
edit -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
kasel
edit.Το έχεις κουράσει πια kacey μ' αυτή την απάντηση. Ο kasel έκανε μια βλακεία για την οποία μετάνοιωσε τελικά. Δε μπορείς όποτε πάει να μιλήσει ο άνθρωπος να του τη λες γι' αυτή του την πράξη. Έχεις αναφέρει και συ κατα περιόδους αρκετές καφρίλες που έχεις κάνει, δε στις κοπανάει όμως κάποιος όλη την ώρα ως απάντηση σε κάποιο ποστ σου.
μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα