-
§
Ποια αναλογία κιλών/ίππο θεωρείτε ως μέγιστη για να έχει ένα όχημα επαρκή ενεργητική ασφάλεια στον τομέα των επιδόσεων;
Αναφερόμαστε πάντα στην ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή αναλογία και για μικρή χρήση (πόλη - αυτοκινητόδρομο - επαρχιακό δρόμο) και πάντα on-road.
Eλπίζω να μην μπλέξουμε σε συζητήσεις όπως 'παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης' κλπ...
§
-
§
Ποια αναλογία κιλών/ίππο θεωρείτε ως μέγιστη για να έχει ένα όχημα επαρκή ενεργητική ασφάλεια στον τομέα των επιδόσεων;
Αναφερόμαστε πάντα στην ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή αναλογία και για μικρή χρήση (πόλη - αυτοκινητόδρομο - επαρχιακό δρόμο) και πάντα on-road.
Eλπίζω να μην μπλέξουμε σε συζητήσεις όπως 'παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης' κλπ...
§
-
§
Ποια αναλογία κιλών/ίππο θεωρείτε ως μέγιστη για να έχει ένα όχημα επαρκή ενεργητική ασφάλεια στον τομέα των επιδόσεων;
Αναφερόμαστε πάντα στην ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή αναλογία και για μικρή χρήση (πόλη - αυτοκινητόδρομο - επαρχιακό δρόμο) και πάντα on-road.
Eλπίζω να μην μπλέξουμε σε συζητήσεις όπως 'παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης' κλπ...
§
-
Παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης κλπ
Σοβαρά πάντως, αδυνατώ να καταλάβω τι εννοείς...
-
Θα έλεγα πως για μικτή χρήση οτιδήποτε με αναλογία κάτω των 11kg/hp είναι μια χαρά. Βέβαια παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο (π.χ. 200 άλογα και αρχαίο 3τάχυτο αυτόματο και 140 με 6τάχυτο μηχανικό σε ιδίου βάρους αμάξωμα), αλλά αφού δε θέλεις ας μη μπλέξουμε σε συζητήσεις.
-
Αν και όντως είναι πολύ περίεργη η ψηφοφορία, ψήφισα το μεταξύ 8-10 κιλά ανά ίππο, μια που ώρες ώρες βαριέμαι πολύ να κατεβάζω ταχύτητες και να χρησιμοποιώ την ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή επιτάχυνση...τα 10 κιλά ανά ίππο που έχει το Clio μου είναι μια χαρά (98 άλογα, 980 κιλά) για 2 άτομα και λίγες αποσκευές. Αν θέλω να είμαι τελείως ξεκούραστος, θα έπρεπε να είχε μερικούς ίππους ακόμα για συνθήκες φουλ ταξιδιού (2 άτομα και πολλές αποσκευές). Να σημειώσω ότι κακομαθαίνω από το Leon που όσο και να το φορτώσω, το A/C να είναι έτοιμο να ψύξει και τη Σαχάρα, δεν καταλαβαίνεις διαφορά...
-
Κάτω απο 3 για μένα
-
Μιας και ερωτούμαστε για τη μέγιστη δυνατή αναλογία που μας επιτρέπει να κινούμαστε ασφαλώς, κι εγώ θα έλεγα από τη μικρή μου εμπειρία πως από 10-11 κιλά στον ίππο και κάτω είναι επαρκές. Τώρα, για το τί θα θέλαμε, είναι προφανές πως όσο λιγότερο, τόσο καλύτερο.
-
Γύρω στο 6 πιστεύω είναι οκ.
-
Μιλώντας, σε πραγματικές συνθήκες, για ενεργητική ασφάλεια, μάλλον συμπεριλαμβάνουμε και τις περιπτώσεις που μεταφέρουμε ...τον εαυτό μας, αλλά και γυναίκα, παιδιά, αποσκευές κλπ., οπότε (για την περίπτωσή μου, αλλά και για τους περισσότερους που διαθέτουν κάτω από 100-120 ίππους και πάνω από 1200-1300 κιλά βάρους κενού αμαξώματος) >12κιλά/ίππο ... Κάτω από 8 μάλλον δεν θα πάει ποτέ, λόγω οικογενειακής κατάστασης, αλλά και ...δυνατοτήτων της τσέπης μου !!!
-
Απο 8 κιλά ανα ίππο και κάτω το θεωρώ ικανοποιητικό
ακόμα κι'άν καίει λιγότερο απο 5 λίτρα/100
-
Oóï ëéãüôåñç ôüóï êáëõôåñç ....
Ôþñá óôï åöéêôü ìéá áíáëïãßá óôá 10-11 ìå ðëÞñåò öïñôßï èá Þôáí ðïëý êáëÞ ðåñßðôùóç
-
8-10 είναι ιδανικο κι οσο ποιο κοντα στο 8 τοσο το καλυτερο, εξάλου τα καλύτερα οχήματ-α πόλης και απο άποψη κατανάλωσης ειναι αυτά που έχουν αναλογία 8-10. Ας λάβουμαι υπόψη πως αυτή η ανλογία παίζει σημαντικό ρολο στην κατανάλωση... (πχ. Megane 1.4 Vs Megane 1.6) ιδια κιλα διαφορετική αναλογία με το δεύτερο κοντά στο 10 και ως δια μαγείας η κατανάλωση κάτω κατα 1 λίτρο (1,4 = 11,45 κιλα/ιππο 1,6 = 10,4 κιλά/ίππο)
-
Μερικές αναλογίες όπως αυτές εμφανίζονται στους 4Τ Σεπτεμβρίου 2006 (432):
Brand - Model - Displacement - PS - Weight - Ratio
BMW - M5 - 5.0 - 507 - 1.755 - 3,5
Lotus - Exige - 1.8 - 192 - 880 - 4,6
Audi - S4 - 4.2Q - 344 - 1.660 - 4,8
BMW - 130 - 3.0 - 265 - 1.450 - 5,5
BMW - 330 - 3.0 - 258 - 1.525 - 5,9
Audi - TT - 2.0T - 200 - 1.260 - 6,3
Alfa Romeo - 159 - 3.2 4X4 - 260 - 1.740 - 6,7
BMW - 325 - 2.5 - 218 - 1.490 - 6,8
Audi - A3 - 2.0 TFSi - 200 - 1.410 - 7,1
Audi - A3 Sp. - 2.0 TFSi DSG - 200 - 1.410 - 7,1
Audi - A4 - 2.0T - 200 - 1.425 - 7,1
Daihatsu - YRV - 1.3T - 130 - 930 - 7,2
Alfa Romeo - GT - 2.0 - 165 - 1.320 - 8,0
Alfa Romeo - 159 - 2.2 - 185 - 1.490 - 8,1
Alfa Romeo - 147 - 2.0 - 150 - 1.250 - 8,3
Citroen - C2 - 1.6 VTS - 125 - 1.045 - 8,4
Audi - A4 - 1.8T - 163 - 1.390 - 8,5
BMW - 120 - 2.0 - 150 - 1.335 - 8,9
Alfa Romeo - GT - 1.8 - 140 - 1.290 - 9,2
Alfa Romeo - 159 - 1.9 - 160 - 1.480 - 9,3
BMW - 320 - 2.0 - 150 - 1.395 - 9,3
Citroen - C2 - 1.6 - 110 - 1.055 - 9,6
BMW - 118 - 2.0 - 129 - 1.280 - 9,9
Alfa Romeo - 147 - 1.,6 - 120 - 1.200 - 10,0
Alfa Romeo - 159 - 1.8 - 140 - 1.430 - 10,2
Audi - A3 - 1.6 Fsi - 115 - 1.225 - 10,7
Daihatsu - Sirion - 1.3 - 87 - 940 - 10,8
Audi - A3 Sp. - 1.6 Fsi - 115 - 1.265 - 11,0
BMW - 318 - 2.0 - 129 - 1.435 - 11,1
BMW - 116 - 1.6 - 115 - 1.280 - 11,1
Alfa Romeo - 147 - 1.6 - 105 - 1.190 - 11,3
Citroen - C1 - 1.0 - 68 - 790 - 11,6
Audi - A3 - 1.6 - 102 - 1.205 - 11,8
Daihatsu - Cuore - 1.0 - 59 - 720 - 12,2
Audi - A3 Sp. - 1.6 - 102 - 1.245 - 12,2
BMW - 316 - 1.6 - 115 - 1.415 - 12,3
Chevrolet - Matiz - 1.0 - 62 - 790 - 12,7
Audi - A4 - 1.6 - 102 - 1.300 - 12,7
Citroen - C2 - 1.4 - 75 - 991 - 13,2
Chevrolet - Matiz - 0.8 - 52 - 770 - 14,8
Citroen - C2 - 1.1 - 61 - 932 - 15,3 -
Απ' ότι βλέπετε στον πίνακα, όλοι θα θέλαμε 8,9,10 αλλά ... έχουμε 11
Πάντως εγώ με 10.8 νοιώθω μια χαρά
- και σκάλες ανεβαίνει
οτιδήποτε περισσότερο...
- είτε θα επρόκειτο για μικρότερο αυτοκίνητο που δεν θα χωρούσε την οικογένεια.
- είτε για μεγαλύτερα κυβικά που δεν θα χωρούσε στην οικογένεια ως κατανάλωση.
-
10 με 11.
Από τότε που το Autobianchi Abarth έβγαζε 70 ίππους στα 700 κιλά, μου άρεσε αυτή η αναλογία. -
Εγώ με 5-παρά νιώθω αρκετά ικανοποιημένος από άποψη ενεργητικής ασφάλειας. Και με 7-παρά που ήταν το Rallye πάλι μια χαρά ήτανε
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Εγώ με 5-παρά νιώθω αρκετά ικανοποιημένος από άποψη ενεργητικής ασφάλειας.Μα καλά, με πόσα κιλά/ίππο θα ένοιωθες πολύ ικανοποιημένος;
5 κιλά/ίππο => 200 ίππους / 1000 κιλά, ένα ιδιαίτερα σεβαστό νούμερο.Προσωπικά πρέπει να είμαι ένας από τους λίγους που δε ξέρει ποιά αναλογία είναι επαρκής για να υπάρχει ενεργητική ασφάλεια.
Οδηγώ καθημερινά ένα αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ίπποι της τάξεως του 13, οπότε οτιδήποτε καλύτερο από αυτό θα με έκανε να νοιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια.
Άποψή μου λοιπόν είναι ότι ό,τι αμάξι και αν οδηγείς απλά προσαρμόζεις και την οδήγησή σου σε αυτό επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ενεργητική ασφάλεια. -
Εχω την εντυπωση οτι καπου εχει ξανασυζητηθει το θεμα αυτο....
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
:hmmm: Εχω την εντυπωση οτι καπου εχει ξανασυζητηθει το θεμα αυτο....Μιά φορά κι'έναν καιρό όμως Βαγγέλη
Κιλά/Ίππο: Ποια η μέγιστη αποδεκτή αναλογία;