Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κιλά/Ίππο: Ποια η μέγιστη αποδεκτή αναλογία;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κιλά/Ίππο: Ποια η μέγιστη αποδεκτή αναλογία;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    16
    19
    1270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      §

      Ποια αναλογία κιλών/ίππο θεωρείτε ως μέγιστη για να έχει ένα όχημα επαρκή ενεργητική ασφάλεια στον τομέα των επιδόσεων;

      Αναφερόμαστε πάντα στην ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή αναλογία και για μικρή χρήση (πόλη - αυτοκινητόδρομο - επαρχιακό δρόμο) και πάντα on-road.

      Eλπίζω να μην μπλέξουμε σε συζητήσεις όπως 'παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης' κλπ...

      §

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        §

        Ποια αναλογία κιλών/ίππο θεωρείτε ως μέγιστη για να έχει ένα όχημα επαρκή ενεργητική ασφάλεια στον τομέα των επιδόσεων;

        Αναφερόμαστε πάντα στην ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή αναλογία και για μικρή χρήση (πόλη - αυτοκινητόδρομο - επαρχιακό δρόμο) και πάντα on-road.

        Eλπίζω να μην μπλέξουμε σε συζητήσεις όπως 'παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης' κλπ...

        §

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          §

          Ποια αναλογία κιλών/ίππο θεωρείτε ως μέγιστη για να έχει ένα όχημα επαρκή ενεργητική ασφάλεια στον τομέα των επιδόσεων;

          Αναφερόμαστε πάντα στην ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή αναλογία και για μικρή χρήση (πόλη - αυτοκινητόδρομο - επαρχιακό δρόμο) και πάντα on-road.

          Eλπίζω να μην μπλέξουμε σε συζητήσεις όπως 'παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης' κλπ...

          §

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            opterios last edited by

            Παίζουν ρόλο και η ροπή, η κλιμάκωση του κιβωτίου, οι σχέσεις μετάδοσης κλπ

            Σοβαρά πάντως, αδυνατώ να καταλάβω τι εννοείς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michaliss last edited by

              Θα έλεγα πως για μικτή χρήση οτιδήποτε με αναλογία κάτω των 11kg/hp είναι μια χαρά. Βέβαια παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο (π.χ. 200 άλογα και αρχαίο 3τάχυτο αυτόματο και 140 με 6τάχυτο μηχανικό σε ιδίου βάρους αμάξωμα), αλλά αφού δε θέλεις ας μη μπλέξουμε σε συζητήσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Αν και όντως είναι πολύ περίεργη η ψηφοφορία, ψήφισα το μεταξύ 8-10 κιλά ανά ίππο, μια που ώρες ώρες βαριέμαι πολύ να κατεβάζω ταχύτητες και να χρησιμοποιώ την ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατή επιτάχυνση...τα 10 κιλά ανά ίππο που έχει το Clio μου είναι μια χαρά (98 άλογα, 980 κιλά) για 2 άτομα και λίγες αποσκευές. Αν θέλω να είμαι τελείως ξεκούραστος, θα έπρεπε να είχε μερικούς ίππους ακόμα για συνθήκες φουλ ταξιδιού (2 άτομα και πολλές αποσκευές). Να σημειώσω ότι κακομαθαίνω από το Leon που όσο και να το φορτώσω, το A/C να είναι έτοιμο να ψύξει και τη Σαχάρα, δεν καταλαβαίνεις διαφορά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Κάτω απο 3 για μένα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    ast last edited by

                    Μιας και ερωτούμαστε για τη μέγιστη δυνατή αναλογία που μας επιτρέπει να κινούμαστε ασφαλώς, κι εγώ θα έλεγα από τη μικρή μου εμπειρία πως από 10-11 κιλά στον ίππο και κάτω είναι επαρκές. Τώρα, για το τί θα θέλαμε, είναι προφανές πως όσο λιγότερο, τόσο καλύτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Γύρω στο 6 πιστεύω είναι οκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Μιλώντας, σε πραγματικές συνθήκες, για ενεργητική ασφάλεια, μάλλον συμπεριλαμβάνουμε και τις περιπτώσεις που μεταφέρουμε ...τον εαυτό μας, αλλά και γυναίκα, παιδιά, αποσκευές κλπ., οπότε (για την περίπτωσή μου, αλλά και για τους περισσότερους που διαθέτουν κάτω από 100-120 ίππους και πάνω από 1200-1300 κιλά βάρους κενού αμαξώματος) >12κιλά/ίππο ... Κάτω από 8 μάλλον δεν θα πάει ποτέ, λόγω οικογενειακής κατάστασης, αλλά και ...δυνατοτήτων της τσέπης μου !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Απο 8 κιλά ανα ίππο και κάτω το θεωρώ ικανοποιητικό

                          ακόμα κι'άν καίει λιγότερο απο 5 λίτρα/100

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gskarmou last edited by

                            Oóï ëéãüôåñç ôüóï êáëõôåñç ....

                            Ôþñá óôï åöéêôü ìéá áíáëïãßá óôá 10-11 ìå ðëÞñåò öïñôßï èá Þôáí ðïëý êáëÞ ðåñßðôùóç

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apsou last edited by

                              8-10 είναι ιδανικο κι οσο ποιο κοντα στο 8 τοσο το καλυτερο, εξάλου τα καλύτερα οχήματ-α πόλης και απο άποψη κατανάλωσης ειναι αυτά που έχουν αναλογία 8-10. Ας λάβουμαι υπόψη πως αυτή η ανλογία παίζει σημαντικό ρολο στην κατανάλωση... (πχ. Megane 1.4 Vs Megane 1.6) ιδια κιλα διαφορετική αναλογία με το δεύτερο κοντά στο 10 και ως δια μαγείας η κατανάλωση κάτω κατα 1 λίτρο (1,4 = 11,45 κιλα/ιππο 1,6 = 10,4 κιλά/ίππο)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Μερικές αναλογίες όπως αυτές εμφανίζονται στους 4Τ Σεπτεμβρίου 2006 (432):

                                Brand - Model - Displacement - PS - Weight - Ratio
                                BMW - M5 - 5.0 - 507 - 1.755 - 3,5
                                Lotus - Exige - 1.8 - 192 - 880 - 4,6
                                Audi - S4 - 4.2Q - 344 - 1.660 - 4,8
                                BMW - 130 - 3.0 - 265 - 1.450 - 5,5
                                BMW - 330 - 3.0 - 258 - 1.525 - 5,9
                                Audi - TT - 2.0T - 200 - 1.260 - 6,3
                                Alfa Romeo - 159 - 3.2 4X4 - 260 - 1.740 - 6,7
                                BMW - 325 - 2.5 - 218 - 1.490 - 6,8
                                Audi - A3 - 2.0 TFSi - 200 - 1.410 - 7,1
                                Audi - A3 Sp. - 2.0 TFSi DSG - 200 - 1.410 - 7,1
                                Audi - A4 - 2.0T - 200 - 1.425 - 7,1
                                Daihatsu - YRV - 1.3T - 130 - 930 - 7,2
                                Alfa Romeo - GT - 2.0 - 165 - 1.320 - 8,0
                                Alfa Romeo - 159 - 2.2 - 185 - 1.490 - 8,1
                                Alfa Romeo - 147 - 2.0 - 150 - 1.250 - 8,3
                                Citroen - C2 - 1.6 VTS - 125 - 1.045 - 8,4
                                Audi - A4 - 1.8T - 163 - 1.390 - 8,5
                                BMW - 120 - 2.0 - 150 - 1.335 - 8,9
                                Alfa Romeo - GT - 1.8 - 140 - 1.290 - 9,2
                                Alfa Romeo - 159 - 1.9 - 160 - 1.480 - 9,3
                                BMW - 320 - 2.0 - 150 - 1.395 - 9,3
                                Citroen - C2 - 1.6 - 110 - 1.055 - 9,6
                                BMW - 118 - 2.0 - 129 - 1.280 - 9,9
                                Alfa Romeo - 147 - 1.,6 - 120 - 1.200 - 10,0
                                Alfa Romeo - 159 - 1.8 - 140 - 1.430 - 10,2
                                Audi - A3 - 1.6 Fsi - 115 - 1.225 - 10,7
                                Daihatsu - Sirion - 1.3 - 87 - 940 - 10,8
                                Audi - A3 Sp. - 1.6 Fsi - 115 - 1.265 - 11,0
                                BMW - 318 - 2.0 - 129 - 1.435 - 11,1
                                BMW - 116 - 1.6 - 115 - 1.280 - 11,1
                                Alfa Romeo - 147 - 1.6 - 105 - 1.190 - 11,3
                                Citroen - C1 - 1.0 - 68 - 790 - 11,6
                                Audi - A3 - 1.6 - 102 - 1.205 - 11,8
                                Daihatsu - Cuore - 1.0 - 59 - 720 - 12,2
                                Audi - A3 Sp. - 1.6 - 102 - 1.245 - 12,2
                                BMW - 316 - 1.6 - 115 - 1.415 - 12,3
                                Chevrolet - Matiz - 1.0 - 62 - 790 - 12,7
                                Audi - A4 - 1.6 - 102 - 1.300 - 12,7
                                Citroen - C2 - 1.4 - 75 - 991 - 13,2
                                Chevrolet - Matiz - 0.8 - 52 - 770 - 14,8
                                Citroen - C2 - 1.1 - 61 - 932 - 15,3

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zardoz last edited by

                                  Απ' ότι βλέπετε στον πίνακα, όλοι θα θέλαμε 8,9,10 αλλά ... έχουμε 11

                                  Πάντως εγώ με 10.8 νοιώθω μια χαρά

                                  • και σκάλες ανεβαίνει

                                  οτιδήποτε περισσότερο...

                                  • είτε θα επρόκειτο για μικρότερο αυτοκίνητο που δεν θα χωρούσε την οικογένεια.
                                  • είτε για μεγαλύτερα κυβικά που δεν θα χωρούσε στην οικογένεια ως κατανάλωση.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazio last edited by

                                    10 με 11.
                                    Από τότε που το Autobianchi Abarth έβγαζε 70 ίππους στα 700 κιλά, μου άρεσε αυτή η αναλογία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theorallye last edited by

                                      Εγώ με 5-παρά νιώθω αρκετά ικανοποιημένος από άποψη ενεργητικής ασφάλειας. Και με 7-παρά που ήταν το Rallye πάλι μια χαρά ήτανε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                                        Εγώ με 5-παρά νιώθω αρκετά ικανοποιημένος από άποψη ενεργητικής ασφάλειας.

                                        Μα καλά, με πόσα κιλά/ίππο θα ένοιωθες πολύ ικανοποιημένος;
                                        5 κιλά/ίππο => 200 ίππους / 1000 κιλά, ένα ιδιαίτερα σεβαστό νούμερο.

                                        Προσωπικά πρέπει να είμαι ένας από τους λίγους που δε ξέρει ποιά αναλογία είναι επαρκής για να υπάρχει ενεργητική ασφάλεια.
                                        Οδηγώ καθημερινά ένα αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ίπποι της τάξεως του 13, οπότε οτιδήποτε καλύτερο από αυτό θα με έκανε να νοιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια.
                                        Άποψή μου λοιπόν είναι ότι ό,τι αμάξι και αν οδηγείς απλά προσαρμόζεις και την οδήγησή σου σε αυτό επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ενεργητική ασφάλεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bagus last edited by

                                          Εχω την εντυπωση οτι καπου εχει ξανασυζητηθει το θεμα αυτο....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                                            :hmmm: Εχω την εντυπωση οτι καπου εχει ξανασυζητηθει το θεμα αυτο....

                                            Μιά φορά κι'έναν καιρό όμως Βαγγέλη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr