Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sprint Booster [Boulekos] - Τι λέτε?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Sprint Booster [Boulekos] - Τι λέτε?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    37
    2013
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ποιά η άποψη σας για το sprint booster του boulekos?
      Σκοπεύω να βάλω ένα στο C4 για να ελαχιστοποιήσω την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού. Mπάινει πανεύκολα και παίζει να πάρουμε έκπτωση λόγω club. Κανονικά κοστίζει 200 ευρώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • elteo
        elteo last edited by

        Ποιά η άποψη σας για το sprint booster του boulekos?
        Σκοπεύω να βάλω ένα στο C4 για να ελαχιστοποιήσω την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού. Mπάινει πανεύκολα και παίζει να πάρουμε έκπτωση λόγω club. Κανονικά κοστίζει 200 ευρώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ποιά η άποψη σας για το sprint booster του boulekos?
          Σκοπεύω να βάλω ένα στο C4 για να ελαχιστοποιήσω την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού. Mπάινει πανεύκολα και παίζει να πάρουμε έκπτωση λόγω club. Κανονικά κοστίζει 200 ευρώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Γιατί δεν 'εκπαιδεύεις' το πόδι σου να κάνει αυτή τη δουλειά; (να πατάει απότομα και πολύ το γκάζι).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                👎

                μούφα δηλ ή είναι πολλά τα ευρώ Αρη?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Γιατί δεν 'εκπαιδεύεις' το πόδι σου να κάνει αυτή τη δουλειά; (να πατάει απότομα και πολύ το γκάζι).

                  παιδιά με c4 που το χρησιμοποιήσανε εκφράστηκαν θετικά.
                  Το μόνο που με κρατά είναι το τσιμπημένο κόστος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    Γιατί δεν 'εκπαιδεύεις' το πόδι σου να κάνει αυτή τη δουλειά; (να πατάει απότομα και πολύ το γκάζι).

                    παιδιά με c4 που το χρησιμοποιήσανε εκφράστηκαν θετικά.
                    Το μόνο που με κρατά είναι το τσιμπημένο κόστος.

                    Δεν κάνει τίποτα παραπάνω, μόνο την αίσθηση του πεντάλ σου αλλάζει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Πως ακριβώς δουλευει αυτό?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spiros last edited by

                        κανει δουλεια, αλλα τα λεφτα ειναι παραλογα. Δε θα επρεπε να κανει πανω απο 50ε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          κανει δουλεια, αλλα τα λεφτα ειναι παραλογα. Δε θα επρεπε να κανει πανω απο 50ε.

                          και πολλα λες.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tazz last edited by

                            Φίλος, του οποίου τη γνώμη εμπιστεύομαι, το έχει τοποθετήσει σε fabia 100hp και δηλώνει αρκετά ευχαριστημένος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mirage last edited by

                              Mε το ηλεκτρόγκαζο του group VW πώς να μην είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Πως ακριβώς δουλευει αυτό?

                                Είναι ένα ηλεκτρονικό μαραφέτι που παρεμβάλλεται μεταξύ γκαζιού και ηλεκτρονικής πεταλούδας. Ουσιαστικά 'διορθώνει' το σήμα που φτάνει απο το γκάζι στην πεταλούδα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hammer_ last edited by

                                  Πάτα λίγο πιο απότομα το γκάζι και λίγο πιο βαθιά και είναι το ίδιο πράγμα. Άσε που το πάτημα με το πόδι μπορείς να το ρυθμίζεις κατά βούληση ενώ το άλλο θα το έχεις και μέσα στην κίνηση να σου αυξάνει την κατανάλωση χωρίς λόγο... Και τα ευρώ πολλά! Πάρα πολλά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
                                    Πάτα λίγο πιο απότομα το γκάζι και λίγο πιο βαθιά και είναι το ίδιο πράγμα. Άσε που το πάτημα με το πόδι μπορείς να το ρυθμίζεις κατά βούληση ενώ το άλλο θα το έχεις και μέσα στην κίνηση να σου αυξάνει την κατανάλωση χωρίς λόγο... Και τα ευρώ πολλά! Πάρα πολλά!

                                    δεν ειναι το ιδιο πραγμα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Το ίδιο είναι. Δίνει σήμα ότι πατάς περισσότερο γκάζι. Αν το πατήσεις γρήγορα στο τέρμα δεν έχει διαφορές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hammer_ last edited by

                                        spiros, αναλόγως για ποιό ακριβώς προιόν μιλάμε. Ένα link στον κατασκευαστή θα έλυνε τις απορίες.

                                        Αν παρεμβάλλεται μεταξύ του πεντάλ του γκαζιού και του εγκεφάλου, διορθώνει το σήμα που στέλνει το πεντάλ. Οπότε, ναι, είναι το ίδιο με το να πατήσεις το γκάζι πιο βαθιά και πιο απότομα. Αν όμως μπαίνει μεταξύ εγκεφάλου και πεταλούδας, τότε δεν είναι το ίδιο, αλλά (προσωπική γνώμη) δεν θα το έβαζα ποτέ στο αμάξι μου. Δεν θα ήθελα να μάθω πως θα αντιδράσει ο εγκέφαλος αν κάποιο feedback loop ελέγχου βγει εκτός. Σκέψου πχ. αν ελέγχει την πεταλούδα με ένα loop μεταξύ κινητήρα πεταλούδας, αισθητήρα θέσης και εγκεφάλου, και παρεμβάλλεις εκεί κάτι που αλλάζει το σήμα.

                                        Για μένα καλύτερα ένα πρόγραμμα από έγκυρους βελτιωτές (πχ ABT για τα VAG κτλ, όχι MastroHammer Development...) και κάνεις τη δουλειά σου πολύ καλύτερα, έστω και με μεγαλύτερο κόστος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Το ίδιο είναι. Δίνει σήμα ότι πατάς περισσότερο γκάζι. Αν το πατήσεις γρήγορα στο τέρμα δεν έχει διαφορές.

                                          στο κοβει ο εγκεφαλος Λεωνιδα το επιπλεον γκαζι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hammer_ last edited by

                                            Αν όντως μιλάμε για κάτι που αλλάζει το σήμα από το πεντάλ μέχρι τον εγκέφαλο, τότε το επιπλέον γκάζι που δίνει το μαραφέτι το κόβει ο εγκέφαλος με τον ίδιο τρόπο που θα έκοβε το σανίδωμα με το πόδι.

                                            Δηλαδή, τελικά η συσκευή είναι εξομοιωτής βαριάς πατούσας για ελαφροπόδαρους!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr