-
Ποιά η άποψη σας για το sprint booster του boulekos?
Σκοπεύω να βάλω ένα στο C4 για να ελαχιστοποιήσω την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού. Mπάινει πανεύκολα και παίζει να πάρουμε έκπτωση λόγω club. Κανονικά κοστίζει 200 ευρώ. -
Ποιά η άποψη σας για το sprint booster του boulekos?
Σκοπεύω να βάλω ένα στο C4 για να ελαχιστοποιήσω την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού. Mπάινει πανεύκολα και παίζει να πάρουμε έκπτωση λόγω club. Κανονικά κοστίζει 200 ευρώ. -
Ποιά η άποψη σας για το sprint booster του boulekos?
Σκοπεύω να βάλω ένα στο C4 για να ελαχιστοποιήσω την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού. Mπάινει πανεύκολα και παίζει να πάρουμε έκπτωση λόγω club. Κανονικά κοστίζει 200 ευρώ. -
-
Γιατί δεν 'εκπαιδεύεις' το πόδι σου να κάνει αυτή τη δουλειά; (να πατάει απότομα και πολύ το γκάζι).
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μούφα δηλ ή είναι πολλά τα ευρώ Αρη?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γιατί δεν 'εκπαιδεύεις' το πόδι σου να κάνει αυτή τη δουλειά; (να πατάει απότομα και πολύ το γκάζι).παιδιά με c4 που το χρησιμοποιήσανε εκφράστηκαν θετικά.
Το μόνο που με κρατά είναι το τσιμπημένο κόστος. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί δεν 'εκπαιδεύεις' το πόδι σου να κάνει αυτή τη δουλειά; (να πατάει απότομα και πολύ το γκάζι).
παιδιά με c4 που το χρησιμοποιήσανε εκφράστηκαν θετικά.
Το μόνο που με κρατά είναι το τσιμπημένο κόστος.Δεν κάνει τίποτα παραπάνω, μόνο την αίσθηση του πεντάλ σου αλλάζει.
-
Πως ακριβώς δουλευει αυτό?
-
κανει δουλεια, αλλα τα λεφτα ειναι παραλογα. Δε θα επρεπε να κανει πανω απο 50ε.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
κανει δουλεια, αλλα τα λεφτα ειναι παραλογα. Δε θα επρεπε να κανει πανω απο 50ε.και πολλα λες.....
-
Φίλος, του οποίου τη γνώμη εμπιστεύομαι, το έχει τοποθετήσει σε fabia 100hp και δηλώνει αρκετά ευχαριστημένος.
-
Mε το ηλεκτρόγκαζο του group VW πώς να μην είναι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πως ακριβώς δουλευει αυτό?Είναι ένα ηλεκτρονικό μαραφέτι που παρεμβάλλεται μεταξύ γκαζιού και ηλεκτρονικής πεταλούδας. Ουσιαστικά 'διορθώνει' το σήμα που φτάνει απο το γκάζι στην πεταλούδα.
-
Πάτα λίγο πιο απότομα το γκάζι και λίγο πιο βαθιά και είναι το ίδιο πράγμα. Άσε που το πάτημα με το πόδι μπορείς να το ρυθμίζεις κατά βούληση ενώ το άλλο θα το έχεις και μέσα στην κίνηση να σου αυξάνει την κατανάλωση χωρίς λόγο... Και τα ευρώ πολλά! Πάρα πολλά!
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Πάτα λίγο πιο απότομα το γκάζι και λίγο πιο βαθιά και είναι το ίδιο πράγμα. Άσε που το πάτημα με το πόδι μπορείς να το ρυθμίζεις κατά βούληση ενώ το άλλο θα το έχεις και μέσα στην κίνηση να σου αυξάνει την κατανάλωση χωρίς λόγο... Και τα ευρώ πολλά! Πάρα πολλά!δεν ειναι το ιδιο πραγμα!
-
Το ίδιο είναι. Δίνει σήμα ότι πατάς περισσότερο γκάζι. Αν το πατήσεις γρήγορα στο τέρμα δεν έχει διαφορές.
-
spiros, αναλόγως για ποιό ακριβώς προιόν μιλάμε. Ένα link στον κατασκευαστή θα έλυνε τις απορίες.
Αν παρεμβάλλεται μεταξύ του πεντάλ του γκαζιού και του εγκεφάλου, διορθώνει το σήμα που στέλνει το πεντάλ. Οπότε, ναι, είναι το ίδιο με το να πατήσεις το γκάζι πιο βαθιά και πιο απότομα. Αν όμως μπαίνει μεταξύ εγκεφάλου και πεταλούδας, τότε δεν είναι το ίδιο, αλλά (προσωπική γνώμη) δεν θα το έβαζα ποτέ στο αμάξι μου. Δεν θα ήθελα να μάθω πως θα αντιδράσει ο εγκέφαλος αν κάποιο feedback loop ελέγχου βγει εκτός. Σκέψου πχ. αν ελέγχει την πεταλούδα με ένα loop μεταξύ κινητήρα πεταλούδας, αισθητήρα θέσης και εγκεφάλου, και παρεμβάλλεις εκεί κάτι που αλλάζει το σήμα.
Για μένα καλύτερα ένα πρόγραμμα από έγκυρους βελτιωτές (πχ ABT για τα VAG κτλ, όχι MastroHammer Development...) και κάνεις τη δουλειά σου πολύ καλύτερα, έστω και με μεγαλύτερο κόστος.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το ίδιο είναι. Δίνει σήμα ότι πατάς περισσότερο γκάζι. Αν το πατήσεις γρήγορα στο τέρμα δεν έχει διαφορές.στο κοβει ο εγκεφαλος Λεωνιδα το επιπλεον γκαζι...
-
Αν όντως μιλάμε για κάτι που αλλάζει το σήμα από το πεντάλ μέχρι τον εγκέφαλο, τότε το επιπλέον γκάζι που δίνει το μαραφέτι το κόβει ο εγκέφαλος με τον ίδιο τρόπο που θα έκοβε το σανίδωμα με το πόδι.
Δηλαδή, τελικά η συσκευή είναι εξομοιωτής βαριάς πατούσας για ελαφροπόδαρους!
Sprint Booster [Boulekos] - Τι λέτε?