Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 73 / 76
    Περί αυτοκίνησης
    209
    1509
    3967
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kacey last edited by

      Υποχρεωνεσαι να φορας ζωνη/κρανος επειδη αν δεν φορας:

      α) αμα τρακαρεις, θα χτυπησεις περισσοτερο απο οτι αμα φοραγες

      β) αρα θα κοστισεις περισσοτερα λεφτα στο κρατος για να σε περιθαλψει

      γ) θα κοστισεις περισσοτερα στην ασφαλεια που σε πληρωνει

      δ) οι συνεπειες για αυτον που σε τρακαρε και εφταιγε θα ειναι μεγαλυτερες απο οτι θα ηταν αμα φοραγες

      ε) το κρατος ειναι υποχρεωμενο να φροντιζει, εστω και με το ζορι, τους πολιτες του που δεν θελουν να τους φροντιζουν (επιτηδες το εβαλα τελευταιο, γιατι ειναι το τελευταιο που νοιαζει το κρατος).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        caryothraystis last edited by

        Ρε παιδιά σωστά αυτά και δε λέω το αντίθετο.

        Το κανονικό θα ήταν να είχε επιβαρύνσεις ο τρακαρισμένος που πχ δε φορούσε ζώνη και η ασφάλεια του να πληρωνε λιγότερα από ότι θα έκανε με έναν 'νόμιμο'.

        Δεν μπορείς όμως να με υποχρεώνεις να προσέχω τον ευατό μου ντε και καλά.

        Ε'ίναι σαν να κόβουν κλήση σε έναν παππού που δε θέλει να έχει μια οικειακή νοσοκόμα. Ε δε θέλει ρε γμτ πάει και τελείωσε.

        Οσο για το τελευταίο που λες Κέισι, αν ήταν πραγματικά έτσι, τότε θα έπρεπε να παροτρύνουν τους οδηγούς να μην τρέχουν και όχι να τους βάζουν να πληρώνουν με την ελπίδα ότι θα βάλουν μυαλό. Και να το πω απλά και τελείως κυνικά:

        Πιο επιφέρει μεγαλύτερο κέρδος στο κράτος; 1-2-10 κλήσεις που θα φας από μια κρυφή κάμερα ή οι φόροι που θα πληρώνεις στο κράτος για το υπόλοιπο της ζωή σου; Και για να το κάνω πιο λιανά, έστω ότι τρώει καποιος την κλήση και μετά τρακάρει και μένει στον τόπο... Είτε κυνικά είτε ανθρωπιστικά να το δει κάποιος, πιστεύω η απάντηση έρχεται από μόνη της...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • johanndelta
          johanndelta last edited by

          Kατι ασχετο:

          Εδω και 97 σελιδες 'κραζουμε την τροχαια'. Στην πλειοψηφια των περιπτωσεων δικαια, μιας και οπως λεω μεταξυ σοβαρου και αστειου στους μαθητες μου 'ειναι μεγαλυτερο αδικημα να εχεις αυτοκινητο, παρα να εισαι εγκληματιας'. Ειναι πολυ ασχημο ενω εισαι νομοταγης και νοιαζεσαι γενικα για τον πλησιον σου μια στο τοσο να τρως μια κληση (συνηθως αδικη) και να στο παιζει μαγκας ο αστυνομικος (ετσι γινεται αν εισαι νεαρος και εχεις ενα 'σπορτιφ' αυτοκινητο). Νιωθεις αδικημενος και ειναι λογικο να ξεσπας βριζοντας. Εγω ομολογω πως δεν νιωθω τα καλυτερα για αυτη την επαγγελματικη ταξη και ειδικα οταν βλεπω τους συνδικαλιστες στην τηλεοραση 'βιδωνομαι' γιατι εχουν την λογικη 'εμεις δεν χτυπαμε τον κοσμακη, αυτοι πεφτουν πανω στα κλομπ μας'. Παραδοξως ομως, καποιοι συνδικαλιστες εξεφρασαν αντιρρησεις για τα προστιμα, επικαλουμενοι τις αντιδρασεις των οδηγων. Ασχετως αποτελεσματος (δλδ θα γινει οπως και να εχει αυτο που θελει η κυβερνηση) ΜΠΡΑΒΟ σε εκεινους τους αστυνομικους που θεωρουν παραλογα τα προστιμα και ευχομαι να μην τα επιβαλλουν παρα μονο οπου πραγματικα πρεπει (μεθη). ΚΡΑ ΚΡΑ αλλα το σωστο να λεγεται...

          Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:

            φοβάμαι οτι κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις και δυσκολεύομαι....

            Μάλλον δε διατύπωσα σωστά αυτό που θελω να πω (ποτέ δεν ήμουν καλος στο γραπτό λόγο ρε γμτ). Αλλά πού φάσκω και αντιφάσκω ακριβώς; Είσαι μέσα στο αμάξι μου; ΕΓΩ ευθύνομαι για το άμα θα πάθεις κάτι ή όχι. Οπότε ΕΓΩ πρέπει να πληρώσω άμα δεν εσυ δε φοράς ζωνη.

            Εγώ είμαι φασίστας υποχρεώνω ζώνες παντού και σε όλους γιατί έτσι, έχω εισπράξει κουλές απαντήσεις του στυλ 'μα σε εμπιστεύομαι απόλυτα' και έχω δώσει κουλές απαντήσεις του στύλ 'εγώ όμως δεν με εμπιστεύομαι καθόλου οπότε φόρα την, άσε που βαριέμαι να χάνω χρόνο αμα μας σταματήσουνε επειδή δεν φοράς εσύ ζώνη'

            Εχει τύχει να σταματήσω τελείως για να αποφασίσουν οι πίσω (γιατί εκείνοι συνήθως φέρνουν αντιρρήσεις) του τι ακριβώς θα γίνει: βάζουν ζώνη ή διαλέγουν άλλο αμάξι να πάνε εκεί που θένε...

            Και στο 'σε εμπιστεύομαι' τους ρωτώ άμα κάνουν το ίδιο και τον απέναντι...

            Εγω δεν χρειαζετε να πω τιποτα σε κανεναν για τις ζωνες.....
            Ξερουν οτι αν δεν τις βαλουν.... θα κανουν 'τα μπαλακια του πιν-πογκ' αναμεσα στις πισω πορτες.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pipinos1976 last edited by

              Ένα άλλο πράγμα που σκεφτόμουν χτες το βράδυ. Μερικά πιθανά σενάρια για τήρηση ορίων ταχύτητας και τρόπο σκέψης των αρχών.

              Περίπτωση 1: Απαγορεύουμε τους αντιχνευτές ραντάρ

              1. Βάζουμε πινακίδα που λέει το όριο. Όποιος θέλει το τηρεί, όποιος θέλει δεν το τηρεί. Τι αλλάζει; Πουθενά πρόληψη.

              2. Βάζουμε σταθερή κάμερα (είτε με ραντάρ, είτε χωρίς όπως αυτές στον Μαλλιακό) ή πινακίδα ένδειξης ταχύτητας. Αποτέλεσμα, πάλι το πολύ πολύ να γράψεις αυτό που παραβιάζει το όριο αλλά δεν έχει γίνει πρόληψη, αλλά καταστολή. Αν σκοτώσει στο δρόμο κόσμο θα τον πειράξει το πρόστιμο που θα έρθει σπίτι μετά από 2-3 μήνες;

              Περίπτωση 2: Επιτρέπουμε ανιχνευτές ραντάρ (όπως σε Αγγλία και ΗΠΑ)

              1. Βάζουμε πινακίδα που λέει το όριο. Όποιος θέλει το τηρεί, όποιος θέλει δεν το τηρεί. Πουθενά πρόληψη και πάλι.

              2. Βάζουμε πινακίδα ένδειξης ταχύτητας ή σταθερή κάμερα (με ραντάρ). Αυτός που έχει τον ανιχνευτή σίγουρα θα κόψει ταχύτητα, άρα έχουμε πρόληψη, τουλάχιστον σε μερικά χωριά ή επικίνδυνα σημεία.

              Φυσικά, το κράτος προτιμά να έχει κλήσεις από υπέρβαση ορίου γι' αυτό προτιμάει να εφαρμόσει την Περίπτωση 1.2. Αυτό τι λέει για την τακτική του; Δεν φανερώνει ότι είναι εισπρακτική και μόνο και δεν ενδιαφέρεται για την πρόληψη;

              Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Καλά με αυτή τη λογική να βάλουν πρόστιμο στα 10 χλμ υπέρβασης 150 € στα 20χλμ 1.500 € στα 30 χλμ 15.000 € και στα 40 χλμ 150.000 €

                Να σου πω εγώ μετά υπάρχει πρόληψη η δεν υπάρχει?

                Το επόμενο βήμα μετά θα είναι να ξαναρθει η χούντα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ginogsm last edited by

                  Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
                  Είναι υποχρέωση του κράτους να περιθάλψει και να μαζέψει έναν τραυματία, δεν είναι υποχρέωση του να του επιβάλει τι να κάνει με τη ζωή ΤΟΥ.

                  Σου επιβάλει (πολύ σωστά) να μη βλάψεις τη ζωή κάποιου άλλου. Γι'αυτό πχ υπάρχουν και τα όρια στους δρόμους (θεωρητικά ε), για να μη βλάψεις τον άλλον.

                  Eίναι υποχρέωση του κράτους η μέριμνα για την ασφάλεια των πολιτών του. Είτε πρόκειται για οδική ή άλλου είδους ασφάλεια ( βλ. αστυνομία ). Είναι υποχρέωση συνταγματικά κατωχυρωμένη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wagner669 last edited by

                    Ο χρήστης ginogsm έγραψε:

                    Είναι υποχρέωση του κράτους να περιθάλψει και να μαζέψει έναν τραυματία, δεν είναι υποχρέωση του να του επιβάλει τι να κάνει με τη ζωή ΤΟΥ.

                    Σου επιβάλει (πολύ σωστά) να μη βλάψεις τη ζωή κάποιου άλλου. Γι'αυτό πχ υπάρχουν και τα όρια στους δρόμους (θεωρητικά ε), για να μη βλάψεις τον άλλον.

                    Eίναι υποχρέωση του κράτους η μέριμνα για την ασφάλεια των πολιτών του. Είτε πρόκειται για οδική ή άλλου είδους ασφάλεια ( βλ. αστυνομία ). Είναι υποχρέωση συνταγματικά κατωχυρωμένη.

                    Το γεγονος οτι περιπολικα ΕΜΒΟΛΙΖΟΥΝ μιχανες για να τις 'ακινητοποιησουν'.... Ως τι ειναι κατωχυρωμενο;;;;;

                    και μετα ισχυριζοντε οτι υπηρχε μπλοκο....
                    και ειχαν αποκλεισει την Καρεα-Κατεχακη.....
                    και οτι η μηχανη επεσε πανω στο περιπολικο....
                    και ενα καρο μπαλακιες....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Το ξέρατε ότι εκτός από α-διάφορους Έλληνες πληρώνουμε και τη συνοδεία -πολιτικά Octavia με καρούμπαλα- ξένων εφοπλιστών που ζουν στην Ελλάδα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ginogsm last edited by

                        Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                        Είναι υποχρέωση του κράτους να περιθάλψει και να μαζέψει έναν τραυματία, δεν είναι υποχρέωση του να του επιβάλει τι να κάνει με τη ζωή ΤΟΥ.

                        Σου επιβάλει (πολύ σωστά) να μη βλάψεις τη ζωή κάποιου άλλου. Γι'αυτό πχ υπάρχουν και τα όρια στους δρόμους (θεωρητικά ε), για να μη βλάψεις τον άλλον.

                        Eίναι υποχρέωση του κράτους η μέριμνα για την ασφάλεια των πολιτών του. Είτε πρόκειται για οδική ή άλλου είδους ασφάλεια ( βλ. αστυνομία ). Είναι υποχρέωση συνταγματικά κατωχυρωμένη.

                        Το γεγονος οτι περιπολικα ΕΜΒΟΛΙΖΟΥΝ μιχανες για να τις 'ακινητοποιησουν'.... Ως τι ειναι κατωχυρωμενο;;;;;

                        και μετα ισχυριζοντε οτι υπηρχε μπλοκο....
                        και ειχαν αποκλεισει την Καρεα-Κατεχακη.....
                        και οτι η μηχανη επεσε πανω στο περιπολικο....
                        και ενα καρο μπαλακιες....

                        Ως προστασία των υπολοίπων πολιτών. Ποιες μηχανές έχουν ακινητοποιήσει έτσι ; Μία φορά στον Κορυδαλλό , έπαιζε απόδραση και οι αστυνομικοί απέκλισαν τις εξόδους ενός στενού έτσι. Αυτό εννοείς 'εμβόλισαν' ; Εάν ναι , το επικροτώ ( κυνηγούσαν δολοφόνους και βιαστές ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Κατεχακη σου λεει πιο πανω. Δεν βλεπεις ... ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ginogsm last edited by

                            Και ρωτάω εάν το περιστατικό που περιέγραψα είναι παρόμοιο με αυτό που εννοεί. Τι πάει να πει 'Κατεχάκη έγραψε'. Και εννοούσε τι ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wagner669 last edited by

                              Ο χρήστης ginogsm έγραψε:

                              Είναι υποχρέωση του κράτους να περιθάλψει και να μαζέψει έναν τραυματία, δεν είναι υποχρέωση του να του επιβάλει τι να κάνει με τη ζωή ΤΟΥ.

                              Σου επιβάλει (πολύ σωστά) να μη βλάψεις τη ζωή κάποιου άλλου. Γι'αυτό πχ υπάρχουν και τα όρια στους δρόμους (θεωρητικά ε), για να μη βλάψεις τον άλλον.

                              Eίναι υποχρέωση του κράτους η μέριμνα για την ασφάλεια των πολιτών του. Είτε πρόκειται για οδική ή άλλου είδους ασφάλεια ( βλ. αστυνομία ). Είναι υποχρέωση συνταγματικά κατωχυρωμένη.

                              Το γεγονος οτι περιπολικα ΕΜΒΟΛΙΖΟΥΝ μιχανες για να τις 'ακινητοποιησουν'.... Ως τι ειναι κατωχυρωμενο;;;;;

                              και μετα ισχυριζοντε οτι υπηρχε μπλοκο....
                              και ειχαν αποκλεισει την Καρεα-Κατεχακη.....
                              και οτι η μηχανη επεσε πανω στο περιπολικο....
                              και ενα καρο μπαλακιες....

                              Ως προστασία των υπολοίπων πολιτών. Ποιες μηχανές έχουν ακινητοποιήσει έτσι ; Μία φορά στον Κορυδαλλό , έπαιζε απόδραση και οι αστυνομικοί απέκλισαν τις εξόδους ενός στενού έτσι. Αυτό εννοείς 'εμβόλισαν' ; Εάν ναι , το επικροτώ ( κυνηγούσαν δολοφόνους και βιαστές ).

                              Οχι, εναν παλικαρι που ηξερα ελαχιστα.
                              Πριν απο 1 χρονο περιπου στην Καρεα-Κατεχακη.
                              Δεν σταματησε και καλα, σε μπλοκο και λιγο αργοτερα, ενω προσπερνουσε ενα περιπολικο -το οποιο δεν ειχε αναψει τους φαρους- ο οδιγος του περιπολικου εκοψε το τιμονη προς την μερια της μηχανης.
                              Το παλικαρι νεκρο η κοπελια που ειχε πισω συρθηκε με το προσωπο στην ασφαλτο.... και απλα δεν εμοιαζε με ανθρωπο....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                Το γεγονός δλδ κάποιος με μηχανή ή αμάξι να μην δει μπλόκο (που όποτε κάνουν μαλακία οι μπάτσοι ήταν σε καταδίωξη ή κάνανε μπλόκο) ή να είναι 20 χρονών και να θέλει να κάνει φιγούρα στο γκομενάκι και να μην σταματήσει στο μπλόκο, σημαίνει ότι πρέπει να τον σκωτόσουν?

                                Έτσι έχει κλωτσήσει Ζητάς φίλο με DT200 ( 1996 νομίζω...ευτυχώς δεν έπεσε ) σκάνε άλλοι 3 απο δίπλα πηδάνε και του παίρνουν τα κλειδιά, και με το που πέφτουν πάνω του οι΄άλλοι να τον σαπακιάσουν, ορίονταν οι συνάδελφοι του ότι κυνηγάνε το μπλε DT 5 τετράγωνα πιο κάτω....εκτός του ότι τότε τα DT (μπλε) ήταν περισσότερα απο ταξί και δεν κοίταξαν πινακίδα, τι θα λέγανε αν έσπαγε κανα πόδι πέφτοντας το παιδί? Δεν σταμάτησε σε μπλόκο κλπ?

                                Τέλος πάντων μη σου κάτσει μόνο είναι α νσου κληρώσει την ρούφηξες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Ο χρήστης ginogsm έγραψε:

                                  Είναι υποχρέωση του κράτους να περιθάλψει και να μαζέψει έναν τραυματία, δεν είναι υποχρέωση του να του επιβάλει τι να κάνει με τη ζωή ΤΟΥ.

                                  Σου επιβάλει (πολύ σωστά) να μη βλάψεις τη ζωή κάποιου άλλου. Γι'αυτό πχ υπάρχουν και τα όρια στους δρόμους (θεωρητικά ε), για να μη βλάψεις τον άλλον.

                                  Eίναι υποχρέωση του κράτους η μέριμνα για την ασφάλεια των πολιτών του. Είτε πρόκειται για οδική ή άλλου είδους ασφάλεια ( βλ. αστυνομία ). Είναι υποχρέωση συνταγματικά κατωχυρωμένη.

                                  Το γεγονος οτι περιπολικα ΕΜΒΟΛΙΖΟΥΝ μιχανες για να τις 'ακινητοποιησουν'.... Ως τι ειναι κατωχυρωμενο;;;;;

                                  και μετα ισχυριζοντε οτι υπηρχε μπλοκο....
                                  και ειχαν αποκλεισει την Καρεα-Κατεχακη.....
                                  και οτι η μηχανη επεσε πανω στο περιπολικο....
                                  και ενα καρο μπαλακιες....

                                  Ως προστασία των υπολοίπων πολιτών. Ποιες μηχανές έχουν ακινητοποιήσει έτσι ; Μία φορά στον Κορυδαλλό , έπαιζε απόδραση και οι αστυνομικοί απέκλισαν τις εξόδους ενός στενού έτσι. Αυτό εννοείς 'εμβόλισαν' ; Εάν ναι , το επικροτώ ( κυνηγούσαν δολοφόνους και βιαστές ).

                                  Οχι, μιλαει για μηχανες που

                                  α) δεν σταματησαν σε μπλοκο για τροχαια παραβαση, και η 'τιμωρια' ηταν σε κλεινουμε και σε πεταμε κατω και σκοτωνεσε

                                  β) για μηχανες που εφεραν και συνεπιβατη ο οποιος δεν φταιει σε τιποτα και δεν ηταν επιλογη του να μην σταματησει σε μπλοκο.

                                  συνεχιζεις να επικροτεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                                    ...ειμαι στην παρακαμψη του φαναριου του RIMPAS εκει που ειναι και η καντινα. ακριβως στο φαναρι ειναι μπατσακι με ρανταρ χειρος. μεσα στο παρκινγκ ειναι 2 περιπολικα. ξαφνικα μια ομαδα απο τρικουλους μηχανοβιους (μην ρωτησετε το γιατι, ηταν κουλοι ηλι8ιοι και δεν μπορουσαν καλα καλα να προασπισουν την σωματικη τους ασφαλεια) περιπου 10 στον αριθμο με μεγαλου κυβισμου μηχανες περνανε με τουλαχιστον 200+ μπροστα απο το ριμπας με κατευ8υνση προς Α.Μαρινα....κανουν αναστροφη προς βαρκιζα εκει που ειναι η σταση του λεωφορειου....καποιοι φευγουν με τα οσα και καποιοι σταματανε επιεικτικα στο υψος που ηταν το μπατσακι και αλλοι καινε πισω λαστιχο και αλλοι φευγουν με σουζα...ολη αυτη την ωρα το μπατσακι κανει οτι δεν βλεπει...δεν εχει ιδρωση καν το αυτι του...
                                    φευγουν οι λουκουμαδες μηχανοβιοι του γλυκου νερου...και στα καπακια ουτε λεπτο το μπατσακι σταματαει ενααυτοκινητο επειδη πηγαινε με την τρομακτικη ταχυτητα των 142κμ το οριο εκει εναι 80....και οχι μονο δεν του χαρισε τα 2 κμ για να γλυτωσει τουλαχιστον το δικαστηριο και τις πινακιδες αλλα τον κοροιδευε και απο πανω....δεν λεω παρανομησε και καλα εκανε και τον σταματησε και του επεβαλε ποινη...αλλα οταν κυριε κομπλεξικε μπαστουνοτσοπανοβλαχομπατσε κανεις οτι δεν βλεπεις τουσ λουκουμαδες μηχανοβιους που σε περιγελουν ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εξαντλησεις τα ορια του νομου και να επιβαλεις τετοια ποινη την στιγμη που μπορεις να του κανεις ''εκπτωση'' 2 κμ

                                    αυτη ειναι η πλειοψηφια των τροχομπατσων και γιαυτο προσωπικα εχω προσωπικα μαζι τους (παρολο που εχω φαει μονο μια κληση για ταχυτητα στα 12 χρονια που οδηγω και αυτη επειδη πηγαινα με 109 σε οριο 90)

                                    Τελικά θέλουμε, ή δεν θέλουμε οι αστυνομικοί να σταματάνε τα μηχανάκια που παρανομούν;

                                    Μήπως μπορεί κάποιος να προτείνει έναν ασφαλή τρόπο να ακινητοποιηθεί ένα μηχανάκι του οποίου ο αναβάτης είναι αποφασισμένος να μην σταματήσει σε μπλόκο τροχαίας;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                      Τελικά θέλουμε, ή δεν θέλουμε οι αστυνομικοί να σταματάνε τα μηχανάκια που παρανομούν;

                                      Μήπως μπορεί κάποιος να προτείνει έναν ασφαλή τρόπο να ακινητοποιηθεί ένα μηχανάκι του οποίου ο αναβάτης είναι αποφασισμένος να μην σταματήσει σε μπλόκο τροχαίας;

                                      Φυσικά και θέλουμε...

                                      Μπορούν απλά να πάρουν τον αριθμό του και τα υπόλοιπα να γίνουν από τα δικαστήρια. Αν δεν έχει αριθμό ας κάνουν ότι τους έχουν πει στην εκπαίδευση( ), αλλά οι περιπτώσεις που αναφέρουν πιο πάνω τα παιδιά δεν έχουν να κάνουν με κάτι τέτοιο...

                                      Αλήθεια τα αυτοκίνητα που δεν σταματούν σε μπλόκο πρέπει να τα πυροβολούν?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-lappas last edited by

                                        Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                        Αν δεν έχει αριθμό ας κάνουν ότι τους έχουν πει στην εκπαίδευση( ), αλλά οι περιπτώσεις που αναφέρουν πιο πάνω τα παιδιά δεν έχουν να κάνουν με κάτι τέτοιο...

                                        Αν σου είναι εύκολο, μπορείς να μας θυμίσεις τον ασφαλή τρόπο με τον οποίο η αστυνομία μπορεί να σταματήσει μια μηχανή μεγάλου κυβισμού που δεν φέρει πινακίδες;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          A) Όπως είπα οι περιπτώσεις που αναφέρουν πιο πάνω τα παιδιά δεν έχουν να κάνουν με κάτι τέτοιο...
                                          Β) Ας εκπαιδευτούν για αυτές τις περιπτώσεις ώστε να ξέρουν τι να κάνουν ή αν δεν τους εκπαιδεύουν τότε τουλάχιστον να μην κάνουν του κεφαλιού τους σκοτώνοντας κόσμο.
                                          Γ) Ειλικρινά πιστεύεις ότι αυτό το κάνουν για να του δώσουν κλήση ή οτιδήποτε άλλο ή απλά διότι σκέφτονται '-ποιό είναι το μαλακισμένο που δεν σταμάτησε σε σήμα που του έκανα ΕΓΩ'
                                          Δ) Δεν γνωρίζω κάποιον ασφαλή τρόπο, (ίσως να δώσουν σημα παρακάτω να τον κλείσουν στην κίνηση...) αλλά δεν θέλω από το πουθενά να μου έρθει μια μηχανή στο κεφάλι με 200 διότι κάποιος άσχετος θεώρησε ότι ο καλύτερος τρόπος να τον σταματήσει είναι να τον κλωτσήσει με κίνδυνο να χάσει κι ο ίδιος την ισορροπία του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-lappas last edited by

                                            Το θέμα με τις μηχανές ενδεχομένως να είναι πρακτικά άλυτο πρόβλημα. Η δική μου ένσταση είναι όταν από την μια βρίζουμε τους αστυνομικούς επειδή με τον Α, ή Β τρόπο επιχειρούν να τις σταματήσουν και από την άλλη τους κοροϊδεύουμε όταν δεν το κάνουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 73 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr