Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 315
    • 316
    • 68 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    72338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Σύμφωνα με το βιβλίο του αυτοκινήτου μετά από επισκευή ο κινητήρας μου θέλει 4,0 λίτρα λάδι ενώ για αλλαγή θέλει 3,3 μαζί με το φίλτρο. Τα 0,7 λίτρα μένουν μέσα στο κινητήρα όσο και να στραγγίξει. Μετά την αλλαγή κάνω ότι και ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ και βάζω αμέσως μπρος το κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να σηκώσει πίεση λαδιού.

      Θα αρχίσω να βάζω λίγο λιγότερο από τα 3,3 λτρ. που χρειάζεται στην αλλαγή για να μην είναι ο δείκτης τέρμα επάνω και θα συμπληρώνω λίγο στα 5.000 χλμ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jim-theo last edited by

        Ο χρήστης leonp έγραψε:
        Το καλύτερο είναι να βγάζεις την ασφάλεια της αντλίας βενζίνης ή να βάλεις ένα μόνιμο διακοπτάκι για την αντλία που θα το χρησιμοποιείς και σαν φτηνό immobilizer.

        Αν βγάζεις το καλωδιο από τα μπουζί δουλεύει ο πολλαπλασιαστής χωρίς γείωση (το ένα άκρο είναι 'γειωμένο' μέσω των μπουζί) και είναι καλός τρόπος να τον κάψεις. Με τον αισθητήρα θέσης δεν ξέρω αν ψεκάζει βενζίνη.

        Αρκει το αυτοκινητο σου να μην μιζαρει με βγαλμενη την ασφαλεια αντλιας αλλιως ειναι μακραν χειροτερο απο το να βαλεις μπροστα!
        Με τον αισθητηρα στροφαλοφορου αντιθετως κανενα αυτοκινητο δεν παιρνει μπρος οτι κι αν κανεις.
        Παντως ολες αυτες οι λυσεις ειναι παρατραβηγμενες οταν απλα μπορεις να βαλεις λαδι στο φιλτρο, με τα πολλα βγαλε βαλε μπορει να χαλασεις κανεναν αισθητηρα κλπ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
          Αρκει το αυτοκινητο σου να μην μιζαρει με βγαλμενη την ασφαλεια αντλιας αλλιως ειναι μακραν χειροτερο απο το να βαλεις μπροστα!

          Να πάρει στιγμιαία και να σβήσει;
          NAI.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            romilos last edited by

            E γι αυτο εγω αλλαζω απλα τα λαδια με ενα φιλτρακι!!
            Αν ηταν καθε φορα να ειχα ολα αυτα τα 3λημματα!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jim-theo last edited by

              Σαφως γι' αυτο και ειπα απλα βαλτε λαδι στο φιλτρο λαδιου για να υπαρχει αμεσα διαθεσιμο προς κυκλοφορια στους αυλους του κινητηρα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                miltellas last edited by

                Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                Σαφως γι' αυτο και ειπα απλα βαλτε λαδι στο φιλτρο λαδιου για να υπαρχει αμεσα διαθεσιμο προς κυκλοφορια στους αυλους του κινητηρα!

                Δηλαδή, το γεμίζουμε με λιπαντικό πριν το βιδώσουμε ε; Δεν το έχω σκεφτεί αυτό... Θα κρατηθεί το λιπαντικό εντός του φίλτρου ή θα λερώσουμε το πάτωμα και το μπλοκ καθώς βιδώνουμε; Με ποιόν τρόπο το κάνουμε σωστά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mesastou
                  mesastou last edited by

                  Να' μαι πάλι απο την λίμνη πλαστήρα και με +1000 χλμ περίπου χωρίς αισθητή κατανάλωση λιπαντικού, ενώ ταξίδευα με μέτριες προς ψιλές στροφές (και όχι τέρμα γκάζι). Προτιμούσα δηλαδή 4η στις μικροανηφορίες και λιγότερο γκάζι αντί 5η και περισσότερο (με περίπου 140 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα και αρκετές διακιμάνσεις, ως τα έργα... πριν τον Αγ.Κων/νο).

                  **HTHS **

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                  Οτιδήποτε έχει HTHS κάτω από 3,5 (νομίζω κάτω από 5/30) δεν το βάζω στο κινητήρα μου ότι και να λένε

                  Χμμ, το Torco SR1 5w20 που έβαλα έχει 2.9
                  http://www.nimbusmotorsport.com/newsima ... 1%20PDF%22

                  Αλήθεια γιατί? τι σημαίνει HTHS? Υπάρχει κάποιο url να διαβάσω και εγώ (αγγλικά είναι οκ)

                  **Πότε η 1η αλλαγή? **

                  Πάντως δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις πότε σχίζεται το φιλμ ή πότε μειώθηκε το ιξώδες ή πότε 'προσαρμόστηκαν' τα ελατήρια στο νέο λιπαντικό, γι αυτό καλό είναι όσοι πλακώνουν βαριά το γκάζι να αλλάζουν το λιπαντικό τους πολύ νωρίτερα του προβλεπόμενου από τον κατασκευαστή, ειδικά εάν είναι η πρώτη εφαρμογή με το νέο λιπαντικό.

                  Αντιγράφω απο http://www.hivolume.com/documentation/2 ... sports.pdf

                  Severe Conditions – for vehicles that are not well maintained, infrequently used or driven in dirty/dusty
                  conditions Torco recommends a 3000-4000 mile oil change.

                  Δεν είναι API SM αλλά SL ... και σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 4000 χλμ, μαζί με φίλτρο βέβαια, ακούω γνώμες ...

                  ...

                  ομοίως και για 2000cc.
                  http://www.idemitsu.co.jp/zepro/oilsear ... ra001.html
                  ...

                  Ευχαριστώ για την έρευνα επιβεβαίωσης... ξέρεις γιαπωνέζικα!

                  mouths are for eating, noses for breathing.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    redline last edited by

                    Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                    Να' μαι πάλι απο την λίμνη πλαστήρα και με +1000 χλμ περίπου χωρίς αισθητή κατανάλωση λιπαντικού, ενώ ταξίδευα με μέτριες προς ψιλές στροφές (και όχι τέρμα γκάζι). Προτιμούσα δηλαδή 4η στις μικροανηφορίες και λιγότερο γκάζι αντί 5η και περισσότερο (με περίπου 140 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα και αρκετές διακιμάνσεις, ως τα έργα... πριν τον Αγ.Κων/νο).

                    **HTHS **

                    Οτιδήποτε έχει HTHS κάτω από 3,5 (νομίζω κάτω από 5/30) δεν το βάζω στο κινητήρα μου ότι και να λένε

                    Χμμ, το Torco SR1 5w20 που έβαλα έχει 2.9
                    http://www.nimbusmotorsport.com/newsima ... 1%20PDF%22

                    Αλήθεια γιατί? τι σημαίνει HTHS? Υπάρχει κάποιο url να διαβάσω και εγώ (αγγλικά είναι οκ)

                    **Πότε η 1η αλλαγή? **

                    Πάντως δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις πότε σχίζεται το φιλμ ή πότε μειώθηκε το ιξώδες ή πότε 'προσαρμόστηκαν' τα ελατήρια στο νέο λιπαντικό, γι αυτό καλό είναι όσοι πλακώνουν βαριά το γκάζι να αλλάζουν το λιπαντικό τους πολύ νωρίτερα του προβλεπόμενου από τον κατασκευαστή, ειδικά εάν είναι η πρώτη εφαρμογή με το νέο λιπαντικό.

                    Αντιγράφω απο http://www.hivolume.com/documentation/2 ... sports.pdf

                    Severe Conditions – for vehicles that are not well maintained, infrequently used or driven in dirty/dusty
                    conditions Torco recommends a 3000-4000 mile oil change.

                    Δεν είναι API SM αλλά SL ... και σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 4000 χλμ, μαζί με φίλτρο βέβαια, ακούω γνώμες ...

                    ...

                    ομοίως και για 2000cc.
                    http://www.idemitsu.co.jp/zepro/oilsear ... ra001.html
                    ...

                    Ευχαριστώ για την έρευνα επιβεβαίωσης... ξέρεις γιαπωνέζικα!

                    Aποτι διαβασα η Torco ισχυριζεται οτι απο το λαδι της εχεις αυξηση ιπποδυναμης εως 3%? Not bad να παρεις ιπποδυμανη απο λαδακι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jim-theo last edited by

                      Αρκει να μην χανεις απο καπου αλλου, οπως ξαναειπα και χωρις να εχω προσωπικη αποψη επειδη τυγχανει να εχω το booklet της Torco που αναλυει τα συστατικα της καθε σειρας λαδιων της περιεχουν παρα πολυ MPZ (Moly-Phosphorus/esters-Zinc) που τεινει να ξεπεραστει ως βαση!
                      Φυσικα και ειναι καλα λαδια απλα δεν θα εμπιστευομουνα με τιποτα τοσο λεπτο λαδι και με τοσο χαμηλο HTHS (high temperature-high shear) δεικτη που σημαινει μειωμενη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιες και καταπονησεις του φιλμ!
                      Τωρα αυξηση ιπποδυναμης αν ψαχνει κανεις απο το λαδι μαλλον ειναι σε λαθος δρομο, προτιμω να εχω αυξημενη προστασια παρα αυξημενη αποδοση κατα 3% δηλαδη στην περιπτωση σου 0,3x160ps=4,8ps κι αυτο σε ιδανικες εργαστηριακες συνθηκες και παντα θεωρητικα (συμφωνα με την Torco) γιατι στην πραξη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        redline last edited by

                        Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                        Αρκει να μην χανεις απο καπου αλλου, οπως ξαναειπα και χωρις να εχω προσωπικη αποψη επειδη τυγχανει να εχω το booklet της Torco που αναλυει τα συστατικα της καθε σειρας λαδιων της περιεχουν παρα πολυ MPZ (Moly-Phosphorus/esters-Zinc) που τεινει να ξεπεραστει ως βαση!
                        Φυσικα και ειναι καλα λαδια απλα δεν θα εμπιστευομουνα με τιποτα τοσο λεπτο λαδι και με τοσο χαμηλο HTHS (high temperature-high shear) δεικτη που σημαινει μειωμενη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιες και καταπονησεις του φιλμ!
                        Τωρα αυξηση ιπποδυναμης αν ψαχνει κανεις απο το λαδι μαλλον ειναι σε λαθος δρομο, προτιμω να εχω αυξημενη προστασια παρα αυξημενη αποδοση κατα 3% δηλαδη στην περιπτωση σου 0,3x160ps=4,8ps κι αυτο σε ιδανικες εργαστηριακες συνθηκες και παντα θεωρητικα (συμφωνα με την Torco) γιατι στην πραξη...

                        Κοιτα ενα καλο που βρηκα.

                        http://www.costcoauto.com/articles/arti ... +Viscosity

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          redline last edited by

                          http://www.synlube.com/synthetic.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mesastou
                            mesastou last edited by

                            Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                            Αρκει να μην χανεις απο καπου αλλου, ...
                            Τωρα αυξηση ιπποδυναμης αν ψαχνει κανεις απο το λαδι μαλλον ειναι σε λαθος δρομο, προτιμω να εχω αυξημενη προστασια παρα αυξημενη αποδοση κατα 3% δηλαδη στην περιπτωση σου 0,3x160ps=4,8ps κι αυτο σε ιδανικες εργαστηριακες συνθηκες και παντα θεωρητικα (συμφωνα με την Torco) γιατι στην πραξη...

                            Συμφωνώ, απλά δεν βρήκα άλλο xxW20.
                            Ίσως το mobil 1 0w20, να έχει καλύτερο HTHS, δεν ξέρω όμως αν θα το φέρει η trade-wind ή κάποιος άλλος...

                            mouths are for eating, noses for breathing.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mesastou
                              mesastou last edited by

                              Ο χρήστης RedLine έγραψε:
                              http://www.synlube.com/synthetic.htm

                              http://www.synlube.com/sae5w-20.htm
                              χμμμμ το αντίθετα απο τα λεγόμενα του Dr Haas.

                              Με βάζει σε σκέψεις αυτό το άρθρο, δεν γράφει όμως ότι όσο μεγαλύτερο το εύρος του λαδιού τόσο μικρότερη η διαρκεία του, και ίσως δεν γράφει κάποια πράγματα ακόμα ... μιας και υπάρχει εμπορικό συμφέρον.

                              Ίσως θα πρέπει, όπως λεεί και ο Dr Haas, όσο θα περνάν τα χλμ και όταν θα αρχίσει να καίει λάδι να αρχίσω να το παχαίνω, δηλ. να πάω σε 30, μετά 40 κ.ο.κ.

                              Σχετικά με την μέτρηση της στάθμης του λαδιού εγω προτιμώ να το μετράω την άλλη μέρα (1μέρα) το πρωί και πάντα παρκαρισμένο στην ίδια θέση. Εξ'ολου με ενδιαφέρει περισσότερο να δω αν έχει κάψει παρά να βρω την απόλυτη ακριβώς στάθμη.

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jim-theo last edited by

                                Το πρωτο link ειναι απο το booklet της Torco.
                                Βασικα δεν θελω να σε επηρεασω ειτε θετικα ειτε αρνητικα σχετικα με το ιξωδες και απο ενα σημειο και μετα ειναι ανουσια η συζητηση αφου ο καθεις εχει τις αποψεις του απλα εγω ποτε δεν θα εβαζα τοσο λεπτο λαδι σε αυτο το αυτοκινητο, τελεια και παυλα και μακαρι να εχω αδικο για το καλο σου!
                                Οσον αφορα τη μετρηση με τοσο λεπτο λαδι εστω εστερικης βασης μετα απο 10-15 λεπτα αφου σβησεις θα δειχνει κανονικα τη σταθμη του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • mesastou
                                  mesastou last edited by

                                  Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                  Το πρωτο link ειναι απο το booklet της Torco.

                                  Ποιο link?

                                  Οσον αφορα τη μετρηση με τοσο λεπτο λαδι εστω εστερικης βασης μετα απο 10-15 λεπτα αφου σβησεις θα δειχνει κανονικα τη σταθμη του.

                                  έχω τις αμφιβολίες μου για αυτό. Θα επανέλθω.

                                  mouths are for eating, noses for breathing.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                    τι σημαίνει HTHS? Υπάρχει κάποιο url να διαβάσω και εγώ (αγγλικά είναι οκ)

                                    http://theoildrop.server101.com/forums/ ... Post525921

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                      http://www.synlube.com/synthetic.htm

                                      http://www.synlube.com/sae5w-20.htm
                                      χμμμμ το αντίθετα απο τα λεγόμενα του Dr Haas.

                                      Με βάζει σε σκέψεις αυτό το άρθρο, δεν γράφει όμως ότι όσο μεγαλύτερο το εύρος του λαδιού τόσο μικρότερη η διαρκεία του, και ίσως δεν γράφει κάποια πράγματα ακόμα ... μιας και υπάρχει εμπορικό συμφέρον.

                                      H synlube είναι γνωστός λάτρης χοντρών λαδιών και πρέπει να το έχεις υπόψη σου όταν διαβάζεις τα άρθρα τους.

                                      Ίσως θα πρέπει, όπως λεεί και ο Dr Haas, όσο θα περνάν τα χλμ και όταν θα αρχίσει να καίει λάδι να αρχίσω να το παχαίνω, δηλ. να πάω σε 30, μετά 40 κ.ο.κ.

                                      Δεν ισχύει αυτό, πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα και ο κινητήρας να είναι αρκετά φθαρμένος (λίγο πριν το τέλος της ζωής του) για να χρειάζεται χοντρό λάδι.

                                      Όλοι οι νέοι κινητήρες είναι πολύ, πάρα πολύ προσεγμένοι κατασκευαστικά σε θέματα ανοχών (με μικρές μετατροπές στο σύστημα λίπανσης) και γι αυτό μπορούν να χρησιμοποιούν πολύ λεπτά λάδια (ιδίως honda, toyota κλπ). Δεν είναι πιο 'σφικτοί', μόνο πολύ πιο προσεγμένοι - δηλαδή δεν υπάρχει κάποιο κουζινέτο χάρβαλο (στο όριο) που χρειάζεται χοντρό λάδι για να μη χαλάσει. Ιδίως για αυτούς που συνιστούν 0/20 πρέπει να είναι τρομερά προσεγμένοι σε θέματα ανοχών (ίσως να έχουν και μεγαλύτερα κουζινέτα).

                                      Ένα καλό 5/30 είναι αρκετά λεπτό και έχει αρκετά δυνατό φιλμ λαδιού για να προστατεύει ικανοποιητικά και να έχει αρκετή ροή. Πιο λεπτό δεν βάζω (ίσως αν μάθω περισσότερα για λίπανση). Αν συνηθίζεις να ζορίζεις το κινητήρα σε χαμηλές στροφές χρειάζεται ένα πιο χοντρό λιπαντικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jim-theo last edited by

                                        Αν συνηθίζεις να ζορίζεις το κινητήρα σε χαμηλές στροφές χρειάζεται ένα πιο χοντρό λιπαντικό.

                                        Πολυ σωστος που το ανεφερες αυτο γιατι κανεις δεν καταλαβαινει ποσο επικινδυνο ειναι σε μικρες πιεσεις αντλιας λαδιου (εν ολιγοις οχι καλη κυκλοφορια λαδιου) μεγαλα φορτια κινητηρα στις χαμηλες στροφες!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          redline last edited by

                                          Κικεωνας ισχυρισμων και αντιπαραθεσεων για το πιο λιπαντικο ειναι το καταλληλο
                                          Εγω θα συνεχισω χρησιμοποιω τα λαδακια που εβαζα μεχρι σημερα, και αν ποτε βγαλετε ακρη πειτε το και σε μενα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-theo last edited by

                                            Δεν υπαρχει ακρη απλα γιατι ειναι σαν να ρωτας 'ποια γυναικα ειναι πιο ομορφη η ξανθια η η μελαχροινη', προφανως και δεν υπαρχει αντικειμενικη απαντηση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 68 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr