-
Σύμφωνα με το βιβλίο του αυτοκινήτου μετά από επισκευή ο κινητήρας μου θέλει 4,0 λίτρα λάδι ενώ για αλλαγή θέλει 3,3 μαζί με το φίλτρο. Τα 0,7 λίτρα μένουν μέσα στο κινητήρα όσο και να στραγγίξει. Μετά την αλλαγή κάνω ότι και ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ και βάζω αμέσως μπρος το κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να σηκώσει πίεση λαδιού.
Θα αρχίσω να βάζω λίγο λιγότερο από τα 3,3 λτρ. που χρειάζεται στην αλλαγή για να μην είναι ο δείκτης τέρμα επάνω και θα συμπληρώνω λίγο στα 5.000 χλμ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το καλύτερο είναι να βγάζεις την ασφάλεια της αντλίας βενζίνης ή να βάλεις ένα μόνιμο διακοπτάκι για την αντλία που θα το χρησιμοποιείς και σαν φτηνό immobilizer.Αν βγάζεις το καλωδιο από τα μπουζί δουλεύει ο πολλαπλασιαστής χωρίς γείωση (το ένα άκρο είναι 'γειωμένο' μέσω των μπουζί) και είναι καλός τρόπος να τον κάψεις. Με τον αισθητήρα θέσης δεν ξέρω αν ψεκάζει βενζίνη.
Αρκει το αυτοκινητο σου να μην μιζαρει με βγαλμενη την ασφαλεια αντλιας αλλιως ειναι μακραν χειροτερο απο το να βαλεις μπροστα!
Με τον αισθητηρα στροφαλοφορου αντιθετως κανενα αυτοκινητο δεν παιρνει μπρος οτι κι αν κανεις.
Παντως ολες αυτες οι λυσεις ειναι παρατραβηγμενες οταν απλα μπορεις να βαλεις λαδι στο φιλτρο, με τα πολλα βγαλε βαλε μπορει να χαλασεις κανεναν αισθητηρα κλπ -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Αρκει το αυτοκινητο σου να μην μιζαρει με βγαλμενη την ασφαλεια αντλιας αλλιως ειναι μακραν χειροτερο απο το να βαλεις μπροστα!Να πάρει στιγμιαία και να σβήσει;
NAI. -
E γι αυτο εγω αλλαζω απλα τα λαδια με ενα φιλτρακι!!
Αν ηταν καθε φορα να ειχα ολα αυτα τα 3λημματα!! -
Σαφως γι' αυτο και ειπα απλα βαλτε λαδι στο φιλτρο λαδιου για να υπαρχει αμεσα διαθεσιμο προς κυκλοφορια στους αυλους του κινητηρα!
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Σαφως γι' αυτο και ειπα απλα βαλτε λαδι στο φιλτρο λαδιου για να υπαρχει αμεσα διαθεσιμο προς κυκλοφορια στους αυλους του κινητηρα!Δηλαδή, το γεμίζουμε με λιπαντικό πριν το βιδώσουμε ε; Δεν το έχω σκεφτεί αυτό... Θα κρατηθεί το λιπαντικό εντός του φίλτρου ή θα λερώσουμε το πάτωμα και το μπλοκ καθώς βιδώνουμε; Με ποιόν τρόπο το κάνουμε σωστά;
-
Να' μαι πάλι απο την λίμνη πλαστήρα και με +1000 χλμ περίπου χωρίς αισθητή κατανάλωση λιπαντικού, ενώ ταξίδευα με μέτριες προς ψιλές στροφές (και όχι τέρμα γκάζι). Προτιμούσα δηλαδή 4η στις μικροανηφορίες και λιγότερο γκάζι αντί 5η και περισσότερο (με περίπου 140 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα και αρκετές διακιμάνσεις, ως τα έργα... πριν τον Αγ.Κων/νο).
**HTHS **
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οτιδήποτε έχει HTHS κάτω από 3,5 (νομίζω κάτω από 5/30) δεν το βάζω στο κινητήρα μου ότι και να λένε
Χμμ, το Torco SR1 5w20 που έβαλα έχει 2.9
http://www.nimbusmotorsport.com/newsima ... 1%20PDF%22Αλήθεια γιατί? τι σημαίνει HTHS? Υπάρχει κάποιο url να διαβάσω και εγώ (αγγλικά είναι οκ)
**Πότε η 1η αλλαγή? **
Πάντως δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις πότε σχίζεται το φιλμ ή πότε μειώθηκε το ιξώδες ή πότε 'προσαρμόστηκαν' τα ελατήρια στο νέο λιπαντικό, γι αυτό καλό είναι όσοι πλακώνουν βαριά το γκάζι να αλλάζουν το λιπαντικό τους πολύ νωρίτερα του προβλεπόμενου από τον κατασκευαστή, ειδικά εάν είναι η πρώτη εφαρμογή με το νέο λιπαντικό.
Αντιγράφω απο http://www.hivolume.com/documentation/2 ... sports.pdf
Severe Conditions – for vehicles that are not well maintained, infrequently used or driven in dirty/dusty
conditions Torco recommends a 3000-4000 mile oil change.Δεν είναι API SM αλλά SL ... και σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 4000 χλμ, μαζί με φίλτρο βέβαια, ακούω γνώμες ...
...
ομοίως και για 2000cc.
http://www.idemitsu.co.jp/zepro/oilsear ... ra001.html
...Ευχαριστώ για την έρευνα επιβεβαίωσης... ξέρεις γιαπωνέζικα!
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Να' μαι πάλι απο την λίμνη πλαστήρα και με +1000 χλμ περίπου χωρίς αισθητή κατανάλωση λιπαντικού, ενώ ταξίδευα με μέτριες προς ψιλές στροφές (και όχι τέρμα γκάζι). Προτιμούσα δηλαδή 4η στις μικροανηφορίες και λιγότερο γκάζι αντί 5η και περισσότερο (με περίπου 140 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα και αρκετές διακιμάνσεις, ως τα έργα... πριν τον Αγ.Κων/νο).**HTHS **
Οτιδήποτε έχει HTHS κάτω από 3,5 (νομίζω κάτω από 5/30) δεν το βάζω στο κινητήρα μου ότι και να λένε
Χμμ, το Torco SR1 5w20 που έβαλα έχει 2.9
http://www.nimbusmotorsport.com/newsima ... 1%20PDF%22Αλήθεια γιατί? τι σημαίνει HTHS? Υπάρχει κάποιο url να διαβάσω και εγώ (αγγλικά είναι οκ)
**Πότε η 1η αλλαγή? **
Πάντως δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις πότε σχίζεται το φιλμ ή πότε μειώθηκε το ιξώδες ή πότε 'προσαρμόστηκαν' τα ελατήρια στο νέο λιπαντικό, γι αυτό καλό είναι όσοι πλακώνουν βαριά το γκάζι να αλλάζουν το λιπαντικό τους πολύ νωρίτερα του προβλεπόμενου από τον κατασκευαστή, ειδικά εάν είναι η πρώτη εφαρμογή με το νέο λιπαντικό.
Αντιγράφω απο http://www.hivolume.com/documentation/2 ... sports.pdf
Severe Conditions – for vehicles that are not well maintained, infrequently used or driven in dirty/dusty
conditions Torco recommends a 3000-4000 mile oil change.Δεν είναι API SM αλλά SL ... και σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 4000 χλμ, μαζί με φίλτρο βέβαια, ακούω γνώμες ...
...
ομοίως και για 2000cc.
http://www.idemitsu.co.jp/zepro/oilsear ... ra001.html
...Ευχαριστώ για την έρευνα επιβεβαίωσης... ξέρεις γιαπωνέζικα!
Aποτι διαβασα η Torco ισχυριζεται οτι απο το λαδι της εχεις αυξηση ιπποδυναμης εως 3%? Not bad να παρεις ιπποδυμανη απο λαδακι
-
Αρκει να μην χανεις απο καπου αλλου, οπως ξαναειπα και χωρις να εχω προσωπικη αποψη επειδη τυγχανει να εχω το booklet της Torco που αναλυει τα συστατικα της καθε σειρας λαδιων της περιεχουν παρα πολυ MPZ (Moly-Phosphorus/esters-Zinc) που τεινει να ξεπεραστει ως βαση!
Φυσικα και ειναι καλα λαδια απλα δεν θα εμπιστευομουνα με τιποτα τοσο λεπτο λαδι και με τοσο χαμηλο HTHS (high temperature-high shear) δεικτη που σημαινει μειωμενη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιες και καταπονησεις του φιλμ!
Τωρα αυξηση ιπποδυναμης αν ψαχνει κανεις απο το λαδι μαλλον ειναι σε λαθος δρομο, προτιμω να εχω αυξημενη προστασια παρα αυξημενη αποδοση κατα 3% δηλαδη στην περιπτωση σου 0,3x160ps=4,8ps κι αυτο σε ιδανικες εργαστηριακες συνθηκες και παντα θεωρητικα (συμφωνα με την Torco) γιατι στην πραξη... -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Αρκει να μην χανεις απο καπου αλλου, οπως ξαναειπα και χωρις να εχω προσωπικη αποψη επειδη τυγχανει να εχω το booklet της Torco που αναλυει τα συστατικα της καθε σειρας λαδιων της περιεχουν παρα πολυ MPZ (Moly-Phosphorus/esters-Zinc) που τεινει να ξεπεραστει ως βαση!
Φυσικα και ειναι καλα λαδια απλα δεν θα εμπιστευομουνα με τιποτα τοσο λεπτο λαδι και με τοσο χαμηλο HTHS (high temperature-high shear) δεικτη που σημαινει μειωμενη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιες και καταπονησεις του φιλμ!
Τωρα αυξηση ιπποδυναμης αν ψαχνει κανεις απο το λαδι μαλλον ειναι σε λαθος δρομο, προτιμω να εχω αυξημενη προστασια παρα αυξημενη αποδοση κατα 3% δηλαδη στην περιπτωση σου 0,3x160ps=4,8ps κι αυτο σε ιδανικες εργαστηριακες συνθηκες και παντα θεωρητικα (συμφωνα με την Torco) γιατι στην πραξη...Κοιτα ενα καλο που βρηκα.
http://www.costcoauto.com/articles/arti ... +Viscosity
-
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Αρκει να μην χανεις απο καπου αλλου, ...
Τωρα αυξηση ιπποδυναμης αν ψαχνει κανεις απο το λαδι μαλλον ειναι σε λαθος δρομο, προτιμω να εχω αυξημενη προστασια παρα αυξημενη αποδοση κατα 3% δηλαδη στην περιπτωση σου 0,3x160ps=4,8ps κι αυτο σε ιδανικες εργαστηριακες συνθηκες και παντα θεωρητικα (συμφωνα με την Torco) γιατι στην πραξη...Συμφωνώ, απλά δεν βρήκα άλλο xxW20.
Ίσως το mobil 1 0w20, να έχει καλύτερο HTHS, δεν ξέρω όμως αν θα το φέρει η trade-wind ή κάποιος άλλος... -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
http://www.synlube.com/synthetic.htmhttp://www.synlube.com/sae5w-20.htm
χμμμμ το αντίθετα απο τα λεγόμενα του Dr Haas.Με βάζει σε σκέψεις αυτό το άρθρο, δεν γράφει όμως ότι όσο μεγαλύτερο το εύρος του λαδιού τόσο μικρότερη η διαρκεία του, και ίσως δεν γράφει κάποια πράγματα ακόμα ... μιας και υπάρχει εμπορικό συμφέρον.
Ίσως θα πρέπει, όπως λεεί και ο Dr Haas, όσο θα περνάν τα χλμ και όταν θα αρχίσει να καίει λάδι να αρχίσω να το παχαίνω, δηλ. να πάω σε 30, μετά 40 κ.ο.κ.
Σχετικά με την μέτρηση της στάθμης του λαδιού εγω προτιμώ να το μετράω την άλλη μέρα (1μέρα) το πρωί και πάντα παρκαρισμένο στην ίδια θέση. Εξ'ολου με ενδιαφέρει περισσότερο να δω αν έχει κάψει παρά να βρω την απόλυτη ακριβώς στάθμη.
-
Το πρωτο link ειναι απο το booklet της Torco.
Βασικα δεν θελω να σε επηρεασω ειτε θετικα ειτε αρνητικα σχετικα με το ιξωδες και απο ενα σημειο και μετα ειναι ανουσια η συζητηση αφου ο καθεις εχει τις αποψεις του απλα εγω ποτε δεν θα εβαζα τοσο λεπτο λαδι σε αυτο το αυτοκινητο, τελεια και παυλα και μακαρι να εχω αδικο για το καλο σου!
Οσον αφορα τη μετρηση με τοσο λεπτο λαδι εστω εστερικης βασης μετα απο 10-15 λεπτα αφου σβησεις θα δειχνει κανονικα τη σταθμη του. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Το πρωτο link ειναι απο το booklet της Torco.Ποιο link?
Οσον αφορα τη μετρηση με τοσο λεπτο λαδι εστω εστερικης βασης μετα απο 10-15 λεπτα αφου σβησεις θα δειχνει κανονικα τη σταθμη του.
έχω τις αμφιβολίες μου για αυτό. Θα επανέλθω.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
τι σημαίνει HTHS? Υπάρχει κάποιο url να διαβάσω και εγώ (αγγλικά είναι οκ)
http://theoildrop.server101.com/forums/ ... Post525921
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
http://www.synlube.com/sae5w-20.htm
χμμμμ το αντίθετα απο τα λεγόμενα του Dr Haas.Με βάζει σε σκέψεις αυτό το άρθρο, δεν γράφει όμως ότι όσο μεγαλύτερο το εύρος του λαδιού τόσο μικρότερη η διαρκεία του, και ίσως δεν γράφει κάποια πράγματα ακόμα ... μιας και υπάρχει εμπορικό συμφέρον.
H synlube είναι γνωστός λάτρης χοντρών λαδιών και πρέπει να το έχεις υπόψη σου όταν διαβάζεις τα άρθρα τους.
Ίσως θα πρέπει, όπως λεεί και ο Dr Haas, όσο θα περνάν τα χλμ και όταν θα αρχίσει να καίει λάδι να αρχίσω να το παχαίνω, δηλ. να πάω σε 30, μετά 40 κ.ο.κ.
Δεν ισχύει αυτό, πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα και ο κινητήρας να είναι αρκετά φθαρμένος (λίγο πριν το τέλος της ζωής του) για να χρειάζεται χοντρό λάδι.
Όλοι οι νέοι κινητήρες είναι πολύ, πάρα πολύ προσεγμένοι κατασκευαστικά σε θέματα ανοχών (με μικρές μετατροπές στο σύστημα λίπανσης) και γι αυτό μπορούν να χρησιμοποιούν πολύ λεπτά λάδια (ιδίως honda, toyota κλπ). Δεν είναι πιο 'σφικτοί', μόνο πολύ πιο προσεγμένοι - δηλαδή δεν υπάρχει κάποιο κουζινέτο χάρβαλο (στο όριο) που χρειάζεται χοντρό λάδι για να μη χαλάσει. Ιδίως για αυτούς που συνιστούν 0/20 πρέπει να είναι τρομερά προσεγμένοι σε θέματα ανοχών (ίσως να έχουν και μεγαλύτερα κουζινέτα).
Ένα καλό 5/30 είναι αρκετά λεπτό και έχει αρκετά δυνατό φιλμ λαδιού για να προστατεύει ικανοποιητικά και να έχει αρκετή ροή. Πιο λεπτό δεν βάζω (ίσως αν μάθω περισσότερα για λίπανση). Αν συνηθίζεις να ζορίζεις το κινητήρα σε χαμηλές στροφές χρειάζεται ένα πιο χοντρό λιπαντικό.
-
Αν συνηθίζεις να ζορίζεις το κινητήρα σε χαμηλές στροφές χρειάζεται ένα πιο χοντρό λιπαντικό.
Πολυ σωστος που το ανεφερες αυτο γιατι κανεις δεν καταλαβαινει ποσο επικινδυνο ειναι σε μικρες πιεσεις αντλιας λαδιου (εν ολιγοις οχι καλη κυκλοφορια λαδιου) μεγαλα φορτια κινητηρα στις χαμηλες στροφες!
-
Κικεωνας ισχυρισμων και αντιπαραθεσεων για το πιο λιπαντικο ειναι το καταλληλο
Εγω θα συνεχισω χρησιμοποιω τα λαδακια που εβαζα μεχρι σημερα, και αν ποτε βγαλετε ακρη πειτε το και σε μενα -
Δεν υπαρχει ακρη απλα γιατι ειναι σαν να ρωτας 'ποια γυναικα ειναι πιο ομορφη η ξανθια η η μελαχροινη', προφανως και δεν υπαρχει αντικειμενικη απαντηση!
Περι λιπαντικών γενικώς