-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
απορω γιατι θεωρειτε το lupo ομορφο
αλλα οπως και να το κανουμε γνωμες ειναι, και ειναι σεβαστες
Παντως αν υπηρχε δεικτης ασχημιας/χωροι το fox θα ηταν στο κλασμα του κλασματος της υποδιαιρεσης του χιλιοστου.Εχετε μπει μεσα σε lupo;
Eχεις δει live το Fox? ....
-
Εγώ δυστυχως το είδα...............
Αυτος-αυτή που το αγόρασε δε θα είχε απλά καταρράκτη.
Το Νιαγάρα ολόκληρο θα είχε.....
Κάτι σαν μείξη από Οπελ με ΡΤ cruiser και Μαζδα 121 είναι
-
πλακα μου κανετε;
-
δεν μας αρέσει...με το ζόρι...?
-
ουτε εμενα μαρεσει ρε παιδια απλψς σιχαινομαι το lupo περισσοτερο απο το fox
παντως στη φωτο το fox μαρεσει πιο πολυ απτο polo -
Ο σκοπος της VW ηταν να φτιαξει ενα VW φτινο.... ετσι ωστε να μπορουν ολοι να παρουν απο ενα.....
Οπως ειχε κανει καποτε με τον Σκαραβεο...
Το αποτελεσμα ηταν μετριο πιστευω, αλλα πουλαει....
Οπως και το Αυγο το C1 και το 107.
Μικρο και προσιτο....
Για πρωτο αμαξι -ενα απο τα τεσσερα- ειναι μια χαρα.... -
Γιατί το Lupo δεν είναι μικρό?
ή μήπως το Fox έχει μικρότερο κόστος κατασκευής?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί το Lupo δεν είναι μικρό?ή μήπως το Fox έχει μικρότερο κόστος κατασκευής?
Για να το δινει με 9.800Ευρω υποθετο πως ναι.
Μη ξεχναμε ομως οτι το κοστος παραγωγης μιας μοναδας ειναι μακραν μεγαλυτερο του κοστους παραγωγης 10 η 10.000 η 100.000....
Οποτε δεν νομιζω οτι μπαινει μεσα κιωλας....Το Λουπο δεν ηταν το ιδιο με το Σεατ Αροσα -ορ σαμθιγκ-;;;;;;;
Πλακα ειχε.... -
Ναι έμοιαζαν πολύ!
Fox 3828 mm x 1660 mm x 1544 mm μεταξόνιο 2465 mm
Lupo 3529 mm x 1621 mm x 1470 mm μεταξόνιο 2319 mmτώρα ποιό είναι πραγματικά μικρό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ναι έμοιαζαν πολύ!Fox 3828 mm x 1660 mm x 1544 mm μεταξόνιο 2465 mm
Lupo 3529 mm x 1621 mm x 1470 mm μεταξόνιο 2319 mmτώρα ποιό είναι πραγματικά μικρό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
Δεν ειχαν σκοπο να βγαλουν ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ απο το Λουπο, αυτοκινητο...
Ασε που οσο περνανε τα χρονια..... Τα μικρα...ολο και μεγαλονουν....
Σε διαστασεις....
Ασε το βαρος....
Παρε το Γκολφ Ι και το Γκολφ V
2 Γφκολφ 1 με Φουλ Εξτρα.... Ζυγιζουν οσο ενα 5αρι.... Στη βασικη εκδωση...
Οποτε.... Λογικο ειναι.... -
Το Fox είναι αρπαχτή απο τη βραζιλία, είναι υποδεέστερο των υπόλοιπων ευρωπαικών VW (και όχι μόνο).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το Fox είναι αρπαχτή απο τη βραζιλία, είναι υποδεέστερο των υπόλοιπων ευρωπαικών VW (και όχι μόνο).ααακριβώς!
και είναι ένα χάλι ...
-
Το Lupo το θεωρώ πανέμορφο. Αν τα λεφτά δεν ήταν πρόβλημα και χρειαζόμουν κάτι τόσο μικρό για μέσα στην πόλη δε θα το σκεφτόμουν καν.
Το Fox είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο που αν είχε πιο ισχυρό κινητήρα θα ήταν το καλύτερο στην κατηγορία του.
Όσον αφορά τα Fox που έρχονται στην Ευρώπη είναι πιο προσεγμένα κατασκευαστικά, τουλάχιστον σε επίπεδο αίσθησης διακόσμου. Το δε εσωτερικό του μπορεί να είναι πολύ συντηρητικό σχεδιαστικά, σαν παιχνίδι πάντως όπως τα 107/Aygo/C1 μια φορά δεν είναι και έχει και τεράστιους χώρους.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το δε εσωτερικό του μπορεί να είναι πολύ συντηρητικό σχεδιαστικά, σαν παιχνίδι πάντως όπως τα 107/Aygo/C1 μια φορά δεν είναι και έχει και τεράστιους χώρους.Λογικό είναι αφού το μεν έχει διαστάσεις (Fox) 3828 mm x 1660 mm x 1544 mm μεταξόνιο 2465 mm ενώ τα δε τρίδυμα 3430 mm x 1630 mm x 1460 mm.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το Lupo το θεωρώ πανέμορφο. Αν τα λεφτά δεν ήταν πρόβλημα και χρειαζόμουν κάτι τόσο μικρό για μέσα στην πόλη δε θα το σκεφτόμουν καν.Συμφωνώ απόλυτα! Αν είχε και κάνα πιο φάνκι εσωτερικό...
Το Fox είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο που αν είχε πιο ισχυρό κινητήρα θα ήταν το καλύτερο στην κατηγορία του.
Και αν βλεπόταν και λίγο, καλά θα ήταν...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το δε εσωτερικό του μπορεί να είναι πολύ συντηρητικό σχεδιαστικά, σαν παιχνίδι πάντως όπως τα 107/Aygo/C1 μια φορά δεν είναι και έχει και τεράστιους χώρους.
Λογικό είναι αφού το μεν έχει διαστάσεις (Fox) 3828 mm x 1660 mm x 1544 mm μεταξόνιο 2465 mm ενώ τα δε τρίδυμα 3430 mm x 1630 mm x 1460 mm.
Δεν είπα ότι είναι παράλογο.
Έχει πάντως μεγαλύτερους χώρους από το Polo και ίδιους με το Golf V. Επίσης συνέκρινα το εσωτερικό τους από άποψη ποιότητας, όχι τους χώρους τους. Οι χώροι ήταν ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για το Fox.
-
-
-
Το αγόραζαν όσοι δεν είχαν χρήματα για κάτι καλύτερο. Ασφαλώς ήταν το Lada της εποχής.
-
Δεν είναι καθόλου έκτρωμα, ούτε αισθητικά, ούτε τεχνολογικά. Είναι μικρό ελαφρύ και φθηνό αυτοκίνητο το οποίο ήτανε μια χαρά στον ρόλο και για τις ανάγκες που προορίζετο.
Design Disasters...