Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 77
    • 78
    • 19 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      omikrone3 last edited by

      Εγω ομως που δεν καταλαβα,τι τυπο αναρτησης θα φοραει πισω τελικα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        99% ημιάκαμπτο όπως το 5πορτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          99% ημιάκαμπτο όπως το 5πορτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Tί; Θ' αρχίσεις να λες κι εσύ για τον χαμένο χώρο του πορτμπαγκάζ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Tί; Θ' αρχίσεις να λες κι εσύ για τον χαμένο χώρο του πορτμπαγκάζ;

              με ημιάκαμπτο μια χαρά τα πάει σε...χώρο (485lt)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                omikrone3 last edited by

                ΘΕΛΩ ΝΑ Τ'ΑΚΟΥΩ(να το διαβαζω δλδ)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......

                  ΑΙΣΧΟΣ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......

                    ΑΙΣΧΟΣ....

                    Αν καταφέρουν να βγάλουν αμαξάρα, ακόμη και με ημιάκαμπτο, δεν θα είναι οι πιο μεγάλοι ΜΑΓΚΕΣ του 2007;

                    Γιατί κάτι λέγαμε και για τα ΜακΦέρσον, μέχρι που...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      ρε δεν πα να γυριζουν και στο πρασινο δασος σε 5 λεπτα.......
                      ειναι ρεζιλια ρε......

                      η χοντα ειναι απο τελευταιες εταιριες που την ειχα σε απιστευτη υποληψη και σεβασμο.....

                      δυστυχως με κανει και αηδιαζω γιατι ξεχναει την ιστορια της.....

                      κριμα , πραγματικα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        και κατι αλλο ....... μιας και το ειπες

                        αλλο μακφερσον, αλλο πεταμενος ημιακαμπτος.....

                        μην μπερδευουμε την πουτσα με την βουρτσα......

                        και βασικα το μπουρδελο της χοντα φανηκε απο νωρις...... με τις διαστασεις των ελαστικων της , τοσο στα μικρα της μοντελα 225/45/17 στο 1,800 αρι (ΕΛΕΟΣ)
                        οσο και στο ταπερ με 225/40/18

                        ρομπες....ε ρομπες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Αυτό που μ' αρέσει σε σένα, είναι το ότι δεν είσαι απόλυτος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                            Αυτό που μ' αρέσει σε σένα, είναι το ότι δεν είσαι απόλυτος!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Και το 306GTI ρόμπα και ξεφτύλα ήτανε δηλαδή?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Και το 306GTI ρόμπα και ξεφτύλα ήτανε δηλαδή?

                                ε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Τα 306GTi, όπως και το Clio Williams που ο ειδικός τύπος σχεδόν τα έχει θεοποιήσει είχαν πίσω υστερούντες βραχίονες.

                                  Ότι μπορεί να κάνει ένας ημιάκαμπτος άξονας μπορούν να κάνουν και οι αναρτήσεις με υστερούντες βραχίονες (και τούμπαλιν), δε θα διαφωνήσω πως μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θεωρητικά είναι καλύτερη αλλά το αποτέλεσμα μετράει.

                                  Ένας ημιάκαμπτος άξονας σωστά σχεδιασμένος και με την κατάλληλη στήριξη μπορεί να δώσει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

                                  Μη βιάζεσαι να κράξεις λοιπόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    IKE, το 306gti τουλάχιστον, είχε, εκτός από πολύ αποτελεσματική ανάρτηση όσον αφορά την γρήγορη οδήγηση, και τηρουμένων των αναλογιών άνετη ανάρτηση. Μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δύσκολο ημιάκαμπτος να ικανοποιήσει και τα δύο... μπορεί και να κάνω λάθος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ποιά η διαφορά επι της ουσίας στην ανάρτηση του 306 και σε ένα ημιάκαμτο?

                                      Το Clio 182 (με ημιάκαμπτο) είχε καλή οδική συμπεριφορά και άνεση ταυτόχρονα?

                                      Ένα ClioII 1.2 που είχα έστριβε μια χαρά και ήταν και πολύ άνετο, απο τα κορυφαία στην κατηγορία και στους δύο τομείς ταυτόχρονα.

                                      Το Audi TT και το Leon (πρώτης γενιάς) επίσης ήταν άνετα και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα 2.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Η διαφορά των υστερούντων/αντιστρεπτικής σε σχέση με ημιάκαμπτο/αντιστρεπτική; Υστερούντες είναι ανεξάρτητη ανάρτηση, ημιάκαμπτος όχι. Έχει επίπτωση στο πόσο άνετη μπορεί να γίνει.

                                        Το 306gti δεν μπορεί να συγκριθεί κατά την προσωπική μου άποψη ούτε σε συμπεριφορά ούτε σε άνεση με το λεόν ή το tt. Μιλάω για λεόν 20vt και tt 150 . Ειδικά όσον αφορά την λειτουργία της πίσω ανάρτησης.

                                        Για κλιο 182 δεν μπορώ να σου πω, δεν έχω μπει. Σε φίλου μου κλιό 1,4 όμως, εντάξει, άνετο, πατούσε καλά, αλλά όχι σαν ένα 306 1,4.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          Ποιά η διαφορά επι της ουσίας στην ανάρτηση του 306 και σε ένα ημιάκαμτο?

                                          Το Clio 182 (με ημιάκαμπτο) είχε καλή οδική συμπεριφορά και άνεση ταυτόχρονα?

                                          Ένα ClioII 1.2 που είχα έστριβε μια χαρά και ήταν και πολύ άνετο, απο τα κορυφαία στην κατηγορία και στους δύο τομείς ταυτόχρονα.

                                          Το Audi TT και το Leon (πρώτης γενιάς) επίσης ήταν άνετα και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα 2.

                                          οπα οπα.....

                                          πρωτα απο ολα ΤΤ και λεον αστα στην ακρη....... ηταν ΜΕΤΡΙΑ

                                          οσο αναφορα για τα κλιο μην ξεχνας εναν βασικο παραγοντα : ειχαν κοντο μεταξονιο και ηταν πιο ευκολα να βαλουν τον πισω αξονα στο παιχνινι....
                                          και στην τελικη ΔΕΝ ηταν σαν τον προγονο του...

                                          αν μου βρεις εναν καλορυθμισμενο πισω ημιακαμπτο που να τα καταφερνει τοσο καλα οσο το φοκους μκ1 και του 306 εγω δεν θα ξαναμιλησω......

                                          γιατι το εχουμε ξανακουσει το σχολιο : αμα ειναι καλορυθμισμενο ο πισω αξονας τα καταφερνει μια χαρα........ και τελικα μονο αυτο δεν βλεπουμε...

                                          αλλα και παλι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.... οσο αναφορα το ταπερ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            Συμφωνώ ότι ο ημιάκαμπτος πίσω στο Taper θα είναι τουλάχιστον αναχρονισμός.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 19 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr