-
Εγω ομως που δεν καταλαβα,τι τυπο αναρτησης θα φοραει πισω τελικα?
-
99% ημιάκαμπτο όπως το 5πορτο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
99% ημιάκαμπτο όπως το 5πορτο. -
Tί; Θ' αρχίσεις να λες κι εσύ για τον χαμένο χώρο του πορτμπαγκάζ;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Tί; Θ' αρχίσεις να λες κι εσύ για τον χαμένο χώρο του πορτμπαγκάζ;με ημιάκαμπτο μια χαρά τα πάει σε...χώρο (485lt)
-
ΘΕΛΩ ΝΑ Τ'ΑΚΟΥΩ(να το διαβαζω δλδ)
-
καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......
ΑΙΣΧΟΣ....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......ΑΙΣΧΟΣ....
Αν καταφέρουν να βγάλουν αμαξάρα, ακόμη και με ημιάκαμπτο, δεν θα είναι οι πιο μεγάλοι ΜΑΓΚΕΣ του 2007;
Γιατί κάτι λέγαμε και για τα ΜακΦέρσον, μέχρι που...
-
ρε δεν πα να γυριζουν και στο πρασινο δασος σε 5 λεπτα.......
ειναι ρεζιλια ρε......η χοντα ειναι απο τελευταιες εταιριες που την ειχα σε απιστευτη υποληψη και σεβασμο.....
δυστυχως με κανει και αηδιαζω γιατι ξεχναει την ιστορια της.....
κριμα , πραγματικα....
-
και κατι αλλο ....... μιας και το ειπες
αλλο μακφερσον, αλλο πεταμενος ημιακαμπτος.....
μην μπερδευουμε την πουτσα με την βουρτσα......
και βασικα το μπουρδελο της χοντα φανηκε απο νωρις...... με τις διαστασεις των ελαστικων της , τοσο στα μικρα της μοντελα 225/45/17 στο 1,800 αρι (ΕΛΕΟΣ)
οσο και στο ταπερ με 225/40/18ρομπες....ε ρομπες
-
Αυτό που μ' αρέσει σε σένα, είναι το ότι δεν είσαι απόλυτος!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αυτό που μ' αρέσει σε σένα, είναι το ότι δεν είσαι απόλυτος! -
Και το 306GTI ρόμπα και ξεφτύλα ήτανε δηλαδή?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και το 306GTI ρόμπα και ξεφτύλα ήτανε δηλαδή?ε?
-
Τα 306GTi, όπως και το Clio Williams που ο ειδικός τύπος σχεδόν τα έχει θεοποιήσει είχαν πίσω υστερούντες βραχίονες.
Ότι μπορεί να κάνει ένας ημιάκαμπτος άξονας μπορούν να κάνουν και οι αναρτήσεις με υστερούντες βραχίονες (και τούμπαλιν), δε θα διαφωνήσω πως μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θεωρητικά είναι καλύτερη αλλά το αποτέλεσμα μετράει.
Ένας ημιάκαμπτος άξονας σωστά σχεδιασμένος και με την κατάλληλη στήριξη μπορεί να δώσει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Μη βιάζεσαι να κράξεις λοιπόν.
-
IKE, το 306gti τουλάχιστον, είχε, εκτός από πολύ αποτελεσματική ανάρτηση όσον αφορά την γρήγορη οδήγηση, και τηρουμένων των αναλογιών άνετη ανάρτηση. Μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δύσκολο ημιάκαμπτος να ικανοποιήσει και τα δύο... μπορεί και να κάνω λάθος...
-
Ποιά η διαφορά επι της ουσίας στην ανάρτηση του 306 και σε ένα ημιάκαμτο?
Το Clio 182 (με ημιάκαμπτο) είχε καλή οδική συμπεριφορά και άνεση ταυτόχρονα?
Ένα ClioII 1.2 που είχα έστριβε μια χαρά και ήταν και πολύ άνετο, απο τα κορυφαία στην κατηγορία και στους δύο τομείς ταυτόχρονα.
Το Audi TT και το Leon (πρώτης γενιάς) επίσης ήταν άνετα και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα 2.
-
Η διαφορά των υστερούντων/αντιστρεπτικής σε σχέση με ημιάκαμπτο/αντιστρεπτική; Υστερούντες είναι ανεξάρτητη ανάρτηση, ημιάκαμπτος όχι. Έχει επίπτωση στο πόσο άνετη μπορεί να γίνει.
Το 306gti δεν μπορεί να συγκριθεί κατά την προσωπική μου άποψη ούτε σε συμπεριφορά ούτε σε άνεση με το λεόν ή το tt. Μιλάω για λεόν 20vt και tt 150 . Ειδικά όσον αφορά την λειτουργία της πίσω ανάρτησης.
Για κλιο 182 δεν μπορώ να σου πω, δεν έχω μπει. Σε φίλου μου κλιό 1,4 όμως, εντάξει, άνετο, πατούσε καλά, αλλά όχι σαν ένα 306 1,4.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ποιά η διαφορά επι της ουσίας στην ανάρτηση του 306 και σε ένα ημιάκαμτο?Το Clio 182 (με ημιάκαμπτο) είχε καλή οδική συμπεριφορά και άνεση ταυτόχρονα?
Ένα ClioII 1.2 που είχα έστριβε μια χαρά και ήταν και πολύ άνετο, απο τα κορυφαία στην κατηγορία και στους δύο τομείς ταυτόχρονα.
Το Audi TT και το Leon (πρώτης γενιάς) επίσης ήταν άνετα και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα 2.
οπα οπα.....
πρωτα απο ολα ΤΤ και λεον αστα στην ακρη....... ηταν ΜΕΤΡΙΑ
οσο αναφορα για τα κλιο μην ξεχνας εναν βασικο παραγοντα : ειχαν κοντο μεταξονιο και ηταν πιο ευκολα να βαλουν τον πισω αξονα στο παιχνινι....
και στην τελικη ΔΕΝ ηταν σαν τον προγονο του...αν μου βρεις εναν καλορυθμισμενο πισω ημιακαμπτο που να τα καταφερνει τοσο καλα οσο το φοκους μκ1 και του 306 εγω δεν θα ξαναμιλησω......
γιατι το εχουμε ξανακουσει το σχολιο : αμα ειναι καλορυθμισμενο ο πισω αξονας τα καταφερνει μια χαρα........ και τελικα μονο αυτο δεν βλεπουμε...
αλλα και παλι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.... οσο αναφορα το ταπερ.
-
Συμφωνώ ότι ο ημιάκαμπτος πίσω στο Taper θα είναι τουλάχιστον αναχρονισμός.
Honda Civic Type-R 2007